ben Opublikowano 9 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia (edytowane) 1 godzinę temu, lukikosa napisał(a): Z tego co wiem. Wersja Cross ma inne relingi mocniejsze i do tej wersji jest zalecany montaż namiotu. Zawsze można zmienić relingi z wersji cross i problem rozwiązany. Maksymalne obciążenie relingów w wersji cross pojazd zaparkowany 318 kg w wersji platinum 185 kg Obciążenie dachu w trakcie jazdy - 100 kg (Cross). Edytowane 9 Kwietnia przez ben Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukikosa Opublikowano 9 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia (edytowane) 4 minuty temu, ben napisał(a): Obciążenie dachu w trakcie jazdy - 100 kg. Tak dla wersji cross. Namiot nie waży więcej jak 100kg. Tu się bardziej rozchodzi jak namiot będzie rozłożony i np 2 osoby lub 3 będą spały. Edytowane 9 Kwietnia przez lukikosa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sweeps_on_aliss Opublikowano 9 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia No chyba że namiot rozkłada się „w poprzek” z dodatkową drabinką, wtedy ciężar rozkłada się nie tylko na dachu. Te 3 osobowe zazwyczaj tak mają. 1-2 osobowe rozkładane „w pudełko” i „w trójkąt” raczej powinny zmieścić się w limicie z ludźmi na pokładzie. Więc tak naprawdę najważniejsze będzie obciążenie dynamiczne. Czyli 100 dla Cross i 67,5 dla reszty. btw. Ciekawy pomysł z przełożeniem relingów z Crossa. Albo od razu coś takiego, jak się bawić https://www.spiderroofrack.com/product-page/subaru-outback-roof-rack-6th-gen-pre-order Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 10 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia Ale pięknie wiśnia nam zakwitła. Poza tym skompletowałem już wszystkie tuleje i łączniki zawieszenia. Na jesień pewnie zdecyduję się na kompletną wymianę tego wszystkiego. Auto będzie miało wówczas ok 160kkm. Narazie po zmianie kół na letnie i znacznie wyższej temp otoczenia postukiwania stały się delikatniejsze coby mogło wskazywać, że jakiś element gumowy jest bardziej miękki i inaczej tłumi. A dziś np wogole nic nie stukało nawet na parkingu, na łączeniu płyt gdzie zwykle coś się potrafiło odezwać. Poza tym za chwilę montuję hak. Stanęło na hiszpańskim Aragonie z uwagi na niedostępność Westfalii(czas oczekiwania ok 90dni). No i zapas oleju uzupełniony. 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
invi Opublikowano 11 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia W dniu 25.07.2023 o 10:36, dirkdiggler napisał(a): Zbliżam się do 75tys km i kolejnego przeglądu. Zrobię go nieco wcześniej niz wskazuje licznik bo za chwilę jedziemy na krótkie wakacje do Szwecji gdzie kilka dobry tys km pęknie w krótkim czasie. Auto jeździ sobie z godnością. Niewiele się dzieje i to mnie w sumie bardzo cieszy. Choć w ostatnim czasie coś zaczęło stukać z przodu przy przejeżdzaniu przez krótkie nierówności poprzeczne np tory kolejowe. Brzmi to troche jak obluzowana któraś plastikowa osłona czy coś podobnego. Na nadchodzącym serwisie poproszę o kontrolę wszystkich osłon i przejrzenie ewentualnych luzów w zawieszeniu. Przejrzałem sobie pewnego razu na podwórku jak wygląda podwozie w rok od zabezpiecznie waxoilem. No jest brudno, wosk przyjął kurz i piasek ale to nic niepokojącego. Tam gdzie wosk nie został zaaplikowany tj na wale napędowych, przegubach widać już natomiast naloty rdzy. Poza tym nic nie rzuciło się w oczy. Rdziewieją też podkładki akcesoryjnych chlapaczy. Wygląda to szczerze mówiąc słabo, rzuca sie w oczy więc wymieniłem je na nowe wraz z wkrętami. Mam pytanko odnośnie tych podkładek bo chyba u mnie zaczyna się robić podobnie. Skąd wziąłeś same podkładki i wkręty, bo w ASO osobno nie można dostać? Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qvado Opublikowano 11 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia A ja mam pytanie, czy wam tez tak klocki zasyfialy/uja felgi bo szczerze to ja nie wiem co oni montuja bo dla mnie to jakies g, strasznie pyli i zasyfia przynajmniej przod, tyl ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 11 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 3 godziny temu, invi napisał(a): Mam pytanko odnośnie tych podkładek bo chyba u mnie zaczyna się robić podobnie. Skąd wziąłeś same podkładki i wkręty, bo w ASO osobno nie można dostać? Dzięki. Te na które zmieniłem też skorodowały Teraz zrobię trzecie podejście. Potem wrzucę jakieś zdjęcia. Godzinę temu, Qvado napisał(a): A ja mam pytanie, czy wam tez tak klocki zasyfialy/uja felgi bo szczerze to ja nie wiem co oni montuja bo dla mnie to jakies g, strasznie pyli i zasyfia przynajmniej przod, tyl ok Ja nie zauważyłem takiego zjawiska, ale wiesz. Ja nie hamuję Poza tym mam ceramikę na felgach i dość łatwo wszystko się zmywa. No i felgi antracyt to też lepiej maskuje. Niż te fabryczne. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekrusin Opublikowano 13 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia "Poza tym za chwilę montuję hak. Stanęło na hiszpańskim Aragonie z uwagi na niedostępność Westfalii(czas oczekiwania ok 90dni)" Tez mam tego Aragona i jest ok. Chociaz w sumie hak jak hak;) uzywam go sporadycznie do ciagniecia malej przyczepy transportowej albo pod bagaznik rowerowy. Swoja droga ciagal ktos cos ciezszego OBK 2.5? Np.jakas przyczepe kempingowa? Bo na forach zagranicznych, zwlaszcza hamerykanskich, to pisza, ze slabe auto do ciagniecia przyczepy... chociaz oni to tam do innych mocy i pojemnosci przyzwyczajeni. Dawniej to zwyklym 1.8 w benzynie Europe z przyczepa sie objezdzalo i pamietam jak znajomi rodzicow opowiadali ze z takim silnikiem i mocą (cale 114 KM) to bajka jezdzic z przyczepa;). Zauwazyliscie moze jakas prawidlowosc w sytuacjach kiedy wylaczaja, albo raczej wykrzaczaja sie Wam multimedia w aucie? Gasnie ekran i sie restartuje wszystko? Bardzo rzadko mi sie to dzieje ale mam wrazenie ze jakby czesciej... No i ostatnie pytanie - jak zatrzymuje samochod to czasem multimedia mi dzialaja az do otwarcia drzwi a czasami wylaczaja sie zaraz po wylaczeniu zaplonu. Zwrocil w ogole ktos uwage na to? Milego weekendu wszystkim! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ace_748 Opublikowano 13 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia Godzinę temu, leszekrusin napisał(a): Swoja droga ciagal ktos cos ciezszego OBK 2.5? Co prawda V gen ale ciągne czasem jakieś 1500kg +- i daje rade. Z taka przyczepą jeździ sie nadto spokojnie, silnik wiadomo pracuje i czuć że coś za autem jest ale to też nie tak, że się nie da. Godzinę temu, leszekrusin napisał(a): kiedy wylaczaja, albo raczej wykrzaczaja sie Wam multimedia w aucie? Gasnie ekran i sie restartuje wszystko? U mnie tylko stacje radiowe sie przestawiały ale po tej aktualizacji z przyciskami przestało, nie zdażyło mi się żeby zgasło całe radio. Niemniej w innych modelach czasem tak miałem Godzinę temu, leszekrusin napisał(a): jak zatrzymuje samochod to czasem multimedia mi dzialaja az do otwarcia drzwi a czasami wylaczaja sie zaraz po wylaczeniu zaplonu To chyba jest losowe, większość czasu zostają ale często jest tak że wyłącza sie od razu, jedyny pomysł jaki mam to, że zależy to od naładowania akumulatora ale czy system byłby na tyle mądry? PS. jak jeździsz białym Cross to czasem się widujemy na mieście, pozdrawiam i miłego weekendu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qvado Opublikowano 13 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 8 godzin temu, leszekrusin napisał(a): Zauwazyliscie moze jakas prawidlowosc w sytuacjach kiedy wylaczaja, albo raczej wykrzaczaja sie Wam multimedia w aucie? Gasnie ekran i sie restartuje wszystko? Bardzo rzadko mi sie to dzieje ale mam wrazenie ze jakby czesciej... Mi sie pare razyly rozlaczylo z androidauto ( to tez generalnie badziwe jest jakby google nie moglo na tym popracowac ) ale ekran caly czas swieci 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcych Opublikowano 13 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia Gdyby ktoś z Was był zainteresowany wymianą zestawu naprawczego na koło zapasowe, to podaję poniżej zestawienie koniecznych oryginalnych części. Oczywiście pomijam samo koło zapasowe - wchodzi pełnowymiarowe koło 225/60 R18. Wszystko pasuje idealnie do OBK 6 gen. z naszego rynku. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 14 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 22 godziny temu, leszekrusin napisał(a): Zauwazyliscie moze jakas prawidlowosc w sytuacjach kiedy wylaczaja, albo raczej wykrzaczaja sie Wam multimedia w aucie? Gasnie ekran i sie restartuje wszystko? Bardzo rzadko mi sie to dzieje ale mam wrazenie ze jakby czesciej... No i ostatnie pytanie - jak zatrzymuje samochod to czasem multimedia mi dzialaja az do otwarcia drzwi a czasami wylaczaja sie zaraz po wylaczeniu zaplonu. Mi się ani razu nie zrestartowała stacja multimedialna, ale od czasu do czasu wyrzuca komunikat utracone połączenie bluetooth. W sumie telefon mam zawsze spięty kablem więc nie skutkowało to niczym. Nie przerwało transmisji audiobooka, rozmawiać było można. No i hak jest. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ben Opublikowano 14 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia No i hak jest. [/url]Wow! Chyba użyto szablonu i linijki przy podcinaniu zderzaka ;-)To musiało być zrobione w jakimś porządnym aso… 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 14 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 16 godzin temu, Qvado napisał(a): Mi sie pare razyly rozlaczylo z androidauto ( to tez generalnie badziwe jest jakby google nie moglo na tym popracowac ) ale ekran caly czas swieci Sam telefon ma chyba też dość sporo do powiedzenia i co ma w środku. Mój znajomy zmienił telefon na jakiś tam inny i przestało się auto rozłączać po BT. Ja też kiedyś używałem Nexusa 7 po BT u siebie i po jakimś czasie pracy zaczynała się muzyka przycinać bo urządzenie robiło się ciepłe. Sprawdź czy Twój telefon nie robi się gorący podczas pracy w samochodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowalesik Opublikowano 14 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia Jeśli chodzi o telefon i połączenie BT: stary iPhone SE pierwszej generacji działał fatalnie, albo sam się zawieszał, albo zawieszał stację. Było to upierdliwe do tego stopnia, że przestałem używać AppleCarPlay całkowicie, jedynie zwykłe BT do rozmów. Po zmianie telefonu na iPhone 13 wszelkie problemy ustąpiły. Widocznie wersja BT w telefonie ma znaczenie. Stacja multimedialna kilka razy mi się zawiesiła, do czasu restartu auta. Dotychczas miałem chyba 3 aktualizacje softu, wczoraj najświeższa. Generalnie jest lekko upośledzona - czasami ma olbrzymiego laga, przy przełączaniu telefon/radio czasami nie wraca głośność do restartu auta. Raz się zdarzyło, że restartowała się w pętli trwającej około minuty. Z obserwacji wynika, że po uruchomieniu auta trzeba dać jej czas na pełny start i najlepiej nie dotykać , bo wszelke problemy pojawiają się właśnie wtedy, kiedy zaczynam klikać zbyt wcześnie po jej obudzeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkowalczuk Opublikowano 14 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia Cześć! Przesiadłem się 2 miesiące temu z Outbacka IV 3.6 do Outbacka VI Autumn Green. Też czaiłem się na hak Westfalia, obecne info o dostępności od polskiego importera to koniec kwietnia / początek maja, ale już trochę w to nie wierzę, bo przekładają termin od stycznia. Wiecie może jakie są istotne różnice między wypinanymi hakami Steinhof i Aragon? Po zdjęciach wyglądają na bardzo podobną konstrukcję. Mają zbliżone parametry, z lekką przewagą Steinhofa (ale chyba nieistotną, np. dopuszczalny nacisk pionowy 130 kg vs 128 kg, przy czym instrukcja Outbacka mówi o max 90 kg, więc oba haki mają duży zapas). Steinhof jest polski i ok. 30% tańszy od Aragona. Aragon ma 5-letnią gwarancję, a Steinhof 2-letnią. Przy okazji podzielę się swoim rozwiązaniem uchwytu na telefon z ładowarką indukcyjną. Baza to Brodit ProClip, który znalazłem w tym wątku. Zależało mi na uchwycie uniwersalnym, aby żona też mogła z niego korzystać i żebym nie musiał zmieniać "głowicy" po zmianie telefonu – więc nie zdecydowałem się na uchwyt dedykowany Brodita (a te ich uniwersalne nie bardzo przypadły mi do gustu). Zamiast tego wymyśliłem, żeby zamontować na bazie Brodit uchwyt grawitacyjny i udało znaleźć mi się fajny model z szybką ładowarką indukcyjną Baseus SUWX030001. Baseusa domyślnie montuje się w kratce nawiewu, ale jest na powszechnie używanej kulce 17 mm, więc do zamontowania go an Broditcie użyłem adaptera AMPS. Zdjęcia producentów: + + A tak prezentuje się do u mnie: Kilka niewielkich minusów tego rozwiązania: Uchwyt niestety nieco klekocze na nierównościach, ale tylko gdy nie ma w nim telefonu. Przez miejsce w którym jest zamontowany zasłania on trochę pasażerowi prawy dolny róg ekranu, więc dostęp do ustawień temperatury przez pasażera jest nieco utrudniony. Szeroki telefon (Samsung S23 Ultra) trzeba wkładać nieco przechylony, przy wkładaniu go pionowo boczne ramiona uchwytu (które przemieszczają się z dołu, aby złapać telefon u góry) zahaczają o dół telefonu. Oprócz tego Brodit ma zbyt małe otwory do śrubek AMPSa i musiałem je nieco rozwiercić. Uchwyt podłączyłem do ładowarki Baseus Qualcomm Quick Charge 160 W, do której niestety mam mieszane uczucia (funkcjonalnie jest świetna, ale niestety piszczy przy ładowaniu przez USB-C 65 W). Gniazda USB wbudowane w Outbacka niestety nie pozwalały na szybkie bezprzewodowe ładowanie. Mam nadzieję, że komuś się przyda! 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 14 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 52 minuty temu, mkowalczuk napisał(a): Cześć! Przesiadłem się 2 miesiące temu z Outbacka IV 3.6 do Outbacka VI Autumn Green. Też czaiłem się na hak Westfalia, obecne info o dostępności od polskiego importera to koniec kwietnia / początek maja, ale już trochę w to nie wierzę, bo przekładają termin od stycznia. Wiecie może jakie są istotne różnice między wypinanymi hakami Steinhof i Aragon? Po zdjęciach wyglądają na bardzo podobną konstrukcję. Mają zbliżone parametry, z lekką przewagą Steinhofa (ale chyba nieistotną, np. dopuszczalny nacisk pionowy 130 kg vs 128 kg, przy czym instrukcja Outbacka mówi o max 90 kg, więc oba haki mają duży zapas). Steinhof jest polski i ok. 30% tańszy od Aragona. Aragon ma 5-letnią gwarancję, a Steinhof 2-letnią. Przy okazji podzielę się swoim rozwiązaniem uchwytu na telefon z ładowarką indukcyjną. Baza to Brodit ProClip, który znalazłem w tym wątku. Zależało mi na uchwycie uniwersalnym, aby żona też mogła z niego korzystać i żebym nie musiał zmieniać "głowicy" po zmianie telefonu – więc nie zdecydowałem się na uchwyt dedykowany Brodita (a te ich uniwersalne nie bardzo przypadły mi do gustu). Zamiast tego wymyśliłem, żeby zamontować na bazie Brodit uchwyt grawitacyjny i udało znaleźć mi się fajny model z szybką ładowarką indukcyjną Baseus SUWX030001. Baseusa domyślnie montuje się w kratce nawiewu, ale jest na powszechnie używanej kulce 17 mm, więc do zamontowania go an Broditcie użyłem adaptera AMPS. Zdjęcia producentów: + + A tak prezentuje się do u mnie: Kilka niewielkich minusów tego rozwiązania: Uchwyt niestety nieco klekocze na nierównościach, ale tylko gdy nie ma w nim telefonu. Przez miejsce w którym jest zamontowany zasłania on trochę pasażerowi prawy dolny róg ekranu, więc dostęp do ustawień temperatury przez pasażera jest nieco utrudniony. Szeroki telefon (Samsung S23 Ultra) trzeba wkładać nieco przechylony, przy wkładaniu go pionowo boczne ramiona uchwytu (które przemieszczają się z dołu, aby złapać telefon u góry) zahaczają o dół telefonu. Oprócz tego Brodit ma zbyt małe otwory do śrubek AMPSa i musiałem je nieco rozwiercić. Uchwyt podłączyłem do ładowarki Baseus Qualcomm Quick Charge 160 W, do której niestety mam mieszane uczucia (funkcjonalnie jest świetna, ale niestety piszczy przy ładowaniu przez USB-C 65 W). Gniazda USB wbudowane w Outbacka niestety nie pozwalały na szybkie bezprzewodowe ładowanie. Mam nadzieję, że komuś się przyda! Polecę Ci ładowarki GreenCell. Mam u siebie dwie. Ładują, nie grzeją się, nie piszczą i firma z Krakowa. Nie wiem tylko jak z obsługą szybkiego ładowania, ale mi to akurat wszystko jedno, utrzymuje telefon z włączonym BT i nawigacją. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qvado Opublikowano 14 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia Tak tez myslalem nad uchwytem....ale szczerze to telefon sobie lezy na polce albo w kieszeni , idealnie dla mnie sie laczy z autem i odpusilem sobie uchwyt . A jak sie dokopie to tez wcisnolem w "skrytke" w gniazdko szybka ladowarke i mam kabel besuasa 100W, ja laduje jeszcze pare rzeczy po drodze :p i sprawdzone szybkie ladowanie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
invi Opublikowano 15 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia (edytowane) 23 godziny temu, mkowalczuk napisał(a): Cześć! Przesiadłem się 2 miesiące temu z Outbacka IV 3.6 do Outbacka VI Autumn Green. Też czaiłem się na hak Westfalia, obecne info o dostępności od polskiego importera to koniec kwietnia / początek maja, ale już trochę w to nie wierzę, bo przekładają termin od stycznia. Wiecie może jakie są istotne różnice między wypinanymi hakami Steinhof i Aragon? Po zdjęciach wyglądają na bardzo podobną konstrukcję. Mają zbliżone parametry, z lekką przewagą Steinhofa (ale chyba nieistotną, np. dopuszczalny nacisk pionowy 130 kg vs 128 kg, przy czym instrukcja Outbacka mówi o max 90 kg, więc oba haki mają duży zapas). Steinhof jest polski i ok. 30% tańszy od Aragona. Aragon ma 5-letnią gwarancję, a Steinhof 2-letnią. Przy okazji podzielę się swoim rozwiązaniem uchwytu na telefon z ładowarką indukcyjną. Baza to Brodit ProClip, który znalazłem w tym wątku. Zależało mi na uchwycie uniwersalnym, aby żona też mogła z niego korzystać i żebym nie musiał zmieniać "głowicy" po zmianie telefonu – więc nie zdecydowałem się na uchwyt dedykowany Brodita (a te ich uniwersalne nie bardzo przypadły mi do gustu). Zamiast tego wymyśliłem, żeby zamontować na bazie Brodit uchwyt grawitacyjny i udało znaleźć mi się fajny model z szybką ładowarką indukcyjną Baseus SUWX030001. Baseusa domyślnie montuje się w kratce nawiewu, ale jest na powszechnie używanej kulce 17 mm, więc do zamontowania go an Broditcie użyłem adaptera AMPS. Zdjęcia producentów: + + A tak prezentuje się do u mnie: Kilka niewielkich minusów tego rozwiązania: Uchwyt niestety nieco klekocze na nierównościach, ale tylko gdy nie ma w nim telefonu. Przez miejsce w którym jest zamontowany zasłania on trochę pasażerowi prawy dolny róg ekranu, więc dostęp do ustawień temperatury przez pasażera jest nieco utrudniony. Szeroki telefon (Samsung S23 Ultra) trzeba wkładać nieco przechylony, przy wkładaniu go pionowo boczne ramiona uchwytu (które przemieszczają się z dołu, aby złapać telefon u góry) zahaczają o dół telefonu. Oprócz tego Brodit ma zbyt małe otwory do śrubek AMPSa i musiałem je nieco rozwiercić. Uchwyt podłączyłem do ładowarki Baseus Qualcomm Quick Charge 160 W, do której niestety mam mieszane uczucia (funkcjonalnie jest świetna, ale niestety piszczy przy ładowaniu przez USB-C 65 W). Gniazda USB wbudowane w Outbacka niestety nie pozwalały na szybkie bezprzewodowe ładowanie. Mam nadzieję, że komuś się przyda! Ja mam tego Proclipa zamontowanego troche nizej na wysokosci przycisku View, najnizej jak sie da i dostep dla pasazera jest lepszy. Jakby co Edytowane 15 Kwietnia przez invi 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sweeps_on_aliss Opublikowano 15 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia Byłem dzisiaj na 1 przeglądzie gwarancyjnym. Wszystko ok. Glinę poczyścili, mówili że było grubo, dużo badyli itd. „Użytkowany zgodnie z przeznaczeniem” oponki letnie też już założone. Co do relingów - będziemy się umawiać na demontaż i naprawę w czerwcu, bo akurat mi się wyjazdy szykują. Szczegółów co oni tam zrobią brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 15 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 20 minut temu, sweeps_on_aliss napisał(a): Szczegółów co oni tam zrobią brak 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 15 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 5 minut temu, Orear napisał(a): To plus trytytki 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekrusin Opublikowano 16 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia (edytowane) W dniu 13.04.2024 o 21:21, marcych napisał(a): Gdyby ktoś z Was był zainteresowany wymianą zestawu naprawczego na koło zapasowe, to podaję poniżej zestawienie koniecznych oryginalnych części. Oczywiście pomijam samo koło zapasowe - wchodzi pełnowymiarowe koło 225/60 R18. Wszystko pasuje idealnie do OBK 6 gen. z naszego rynku. Czy po włożeniu koła, zostaje jeszcze jakieś miejsce na pierdoły typu podnośnik, zestaw naprawczy itd.? Roletę dalej da się wrzucić do bagażnika? Rozumiem, że tylko te styropianowe przegródki wylatują? Filmy na YT różnie to pokazują - wg niektórych powinna być dodatkowa 'taca' styropianowa na podnośnik i narzędzia a roleta powinna się normalnie mieścić, na innych nic innego tam już nie wchodzi. Przez 25 lat nigdy nie złapałem gumy w trasie, ale jakoś pewniej czułbym się z zapasem w bagażniku.... Edytowane 16 Kwietnia przez leszekrusin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcych Opublikowano 16 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2 godziny temu, leszekrusin napisał(a): Czy po włożeniu koła, zostaje jeszcze jakieś miejsce na pierdoły typu podnośnik, zestaw naprawczy itd.? Roletę dalej da się wrzucić do bagażnika? Rozumiem, że tylko te styropianowe przegródki wylatują? Filmy na YT różnie to pokazują - wg niektórych powinna być dodatkowa 'taca' styropianowa na podnośnik i narzędzia a roleta powinna się normalnie mieścić, na innych nic innego tam już nie wchodzi. Przez 25 lat nigdy nie złapałem gumy w trasie, ale jakoś pewniej czułbym się z zapasem w bagażniku.... Tak, należy usunąć środkowy element ze styropianu. Zamiast tego wchodzi pełnowymiarowe koło, śruba z podkładką do unieruchomienia koła oraz wkład styropianowy do którego wchodzą wszystkie elementy z zestawu (klucz, podnośnik, śrubokręt, itd.). Zestaw naprawczy już nie, bo mamy przecież koło Roletę także można normalnie schować. Dodaję zdjęcie poniżej. 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sweeps_on_aliss Opublikowano 16 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia Geolandar (jak z Wildernessa) - dobrze widzę? Jak się sprawuje w terenie? pomyślałem sobie że w koło wsadziłbym jakiś zapas wody w bukłaku, na tripy biwakowe, ale przecież tam wchodzą te narzędzia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się