Skocz do zawartości

marcych

Nowy
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    OBK 2021

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marcych

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

14

Reputacja

  1. Dokładnie - u Ciebie zmieściło się wszystko, a u mnie tylko koło i lewarek Z tą determinacją to wyszło tak, że miałem okazję być w AU przez dłuższą chwilę i jeździłem tam także aktualnym OBK. Jak zajrzałem do bagażnika pod spodem, to już nie mogłem się powstrzymać że oni mogą mieć tam koło, a my nie. Zamówiłem więc części, no i mam koło, którego nomen omen pewnie nigdy nie użyję Słowem „no worries”
  2. Tak z dostępnością w PL faktycznie jest problem... Próbowałem najpierw poprzez ASO, niestety się nie udało. Ostatecznie: - wkład styropianowy, śrubę mocującą i podkładkę kupiłem w ASO w Australii, - felgę w ASO w Niemczech (SIP zaniechał dystrybucji felg 7,0 x 18", ET55, 5x114.3, nr części: 1518, w DE dostępna bez problemu), - oponę już w PL Swoją drogą skoro jest popyt, to trochę dziwne że nie można tych części zamówić w PL. Może warto, żeby @DZIAŁ TECHNICZNY rozważył możliwość wprowadzenia do oferty tych elementów? Ten czarny klucz, najbardziej po prawej stronie, służy do regulacji poprzeczek bagażnika dachowego w modelach > MY21. Poniżej masz dodatkowo schemat części w bagażniku dla modeli > MY21. Pozdrawiam
  3. Tak, to taka właśnie opona. Szczerze mówiąc to nie wiem jak się sprawuje w terenie Na kołach mam szosowe opony, a tylko na zapas wziąłem Geolandar, ze względu na to, że jest to opona całoroczna i można ją po założeniu na felgę użyć po obu stronach auta. Jak w koło zapasowe włożysz wkład z narzędziami to zostaje już niewiele miejsca na dodatkowe akcesoria, bukłak na pewno już się nie zmieści.
  4. Tak, należy usunąć środkowy element ze styropianu. Zamiast tego wchodzi pełnowymiarowe koło, śruba z podkładką do unieruchomienia koła oraz wkład styropianowy do którego wchodzą wszystkie elementy z zestawu (klucz, podnośnik, śrubokręt, itd.). Zestaw naprawczy już nie, bo mamy przecież koło Roletę także można normalnie schować. Dodaję zdjęcie poniżej.
  5. Gdyby ktoś z Was był zainteresowany wymianą zestawu naprawczego na koło zapasowe, to podaję poniżej zestawienie koniecznych oryginalnych części. Oczywiście pomijam samo koło zapasowe - wchodzi pełnowymiarowe koło 225/60 R18. Wszystko pasuje idealnie do OBK 6 gen. z naszego rynku.
  6. Dzięki Subaru! PS Aktualizacja tylko poprzez ASO. Wersja: F17GHM142-980
  7. Potwierdzam - pasuje i działa zgodnie z opisem producenta (Outback 21MY). Nie trzeba już pamiętać o wyłączaniu tej funkcji za każdym razem po uruchomieniu silnika. Montaż szybki i banalnie prosty pod lewym przednim siedzeniem. Jeżeli ktoś z Was będzie miał dodatkowe pytania proszę o kontakt na priv.
  8. Szanowni, pozwólcie, że dodam krótką uwagę odnośnie kwestii aktualizacji oprogramowania stacji AVN w OBK, gen. 6. Z moich osobistych doświadczeń wynika, że najlepiej w takich przypadkach kontaktować się bezpośrednio z SIP, a konkretnie z Panem: Bartosz Wójtowicz Specjalista ds. Części Zamiennych i Akcesoriów bartosz.wojtowicz@subaru.pl lub z @DZIAŁ TECHNICZNY na priv. Jednocześnie warto wiedzieć, że ww. aktualizacje mogą być wykonywane przez ASO bezpłatnie w ramach przeglądów okresowych, o ile tylko zostanie to wyraźnie zakomunikowane ASO. Najlepiej zrobić to z wyprzedzeniem, tj. kilkanaście dni przed planowanym przeglądem, tak aby dać ASO szansę na wcześniejsze pobranie plików aktualizacyjnych z serwera i przygotowanie się do planowanej aktualizacji. Pozdrawiam serdecznie
  9. Dzień dobry, potwierdzam - aktualizacje zostały wgrane bez najmniejszych problemów. Bardzo dziękuję ASO za profesjonalne zaangażowanie oraz @DZIAŁ TECHNICZNY za wsparcie i sprawne przeprowadzenie kampanii. Pozdrawiam.
  10. Dziękuję @ivo za dołączenie do mojego postulatu. Szczerze mówiąc @DZIAŁ TECHNICZNY trochę trudno mi w to uwierzyć, że tylko użytkownicy z PL zgłosili taki postulat (poza US naturalnie)... Z drugiej strony np. w PL mamy około 53 szt. OBK 2021 (w tym część z nich jest w ASO jako egz. demonstracyjne i czekające na sprzedaż), więc i użytkowników w PL też nie mamy tak wielu. Zachęcam jednak pozostałych właścicieli nowych Outbacków do dołączenia tutaj - być może przy większym odzewie, nasza propozycja doczeka się większego zainteresowania ze strony Subaru. @DZIAŁ TECHNICZNY proszę przekazać też do Producenta, że postulat ten popiera także polski juror World Car Awards, co myślę powinno być dla każdego szanującego się producenta dosyć istotnym argumentem, poza głosami "zwykłych" użytkowników. Bardzo dziękuję.
  11. Witam, Bardzo proszę o informację dlaczego ASO nie otrzymują na bieżąco z Działu Technicznego SIP dostępu do oprogramowania związanego z akcjami serwisowymi/ kampaniami przywoławczymi? Na dowód powyższego w dniu dzisiejszym (11.12.2021) pojawiłem się w ASO w związku z kampanią przywoławczą SRT315 oraz akcją serwisową SRT314 dla OBK 2021. Naturalnie wcześniej otrzymałem stosowne powiadomienia mailowe w związku z tymi akcjami oraz umówiłem się w ASO na aktualizację oprogramowania. Jakież było moje zdziwienie, kiedy na miejscu okazało się, że aktualizacja softu nie będzie niestety możliwa od ręki, z uwagi na brak przekazania powyższych update'ów dla ASO. Chcąc nie chcąc zmuszony byłem umówić się na kolejną wizytę w serwisie, odjeżdżając bez realizacji kampanii przywoławczej... Wydaje mi się, że jeżeli importer ogłasza recall, to teoretycznie wszystkie ASO powinny mieć bezproblemowy dostęp do wszelkich niezbędnych akcesoriów (w tym przypadku softu), aby akcję taką wykonać od ręki, bez zbędnej zwłoki. Pomijam już poświęcony cenny czas, paliwo, itd. związane z dojazdem do ASO... Proszę DT o informację zwrotną (nr VIN oczywiście udostępnię na priv). Pozdrawiam.
  12. Witam, Czy mamy jakiś feedback od Producenta w tym temacie? Pozdrawiam
  13. Witam, Czy mogę zatem uprzejmie prosić Państwa o zasugerowanie Producentowi wprowadzenie takiej aktualizacji dla modeli w Europie? Opis rozwiązania jest dostępny np. pod tym linkiem: https://www.subaruoutback.org/threads/change-in-the-auto-start-stop.526889/ Jestem przekonany, że zasadność takiego upgrade’u docenią nie tylko „zwykli” użytkownicy OBK w EU, ale i dziennikarze motoryzacyjni, z Panem Maciejem Pertyńskim na czele. Będę zobowiązany za przekazanie Producentowi takiej sugestii, za co z góry dziękuję! Pozdrawiam serdecznie.
  14. Dzień dobry. Szanowni Państwo, uprzejmie proszę o informację, czy i ew. kiedy planowany jest update softu w modelu Outback 2021 EU, związany z umieszczeniem na ekranie głównym przycisku do włączania/wyłączania systemu start/stop? Analogiczne rozwiązanie jest już dostępne w modelach na rynku US. Będę zobowiązany za informację. Pozdrawiam serdecznie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...