Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje 2021


turdziGT

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 19.09.2021 o 12:29, respect napisał:

To ciekawe, czy wiecie kto jako pierwszy jeżdził u nas pod jego okiem w subaru.

Ani Hołek, ani Leszek. Nie wiem czy Andrzej Koper "korzystał" z  p. Rogalskiego. Ale z nissana GTIR  po Herbie na subaru po AK przesiadł się Bartek Baniowski i potem dość długo w latach 90-tych był kierowcą wspieranym przez "polskie" subaru. Parę lat pózniej powstał SPRT z Leszkiem Kuzajem.

Edytowane przez respect
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, respect napisał:

Ani Hołek, ani Leszek. Nie wiem czy Andrzej Koper "korzystał" z  p. Rogalskiego. Ale z nissana GTIR  po Herbie na subaru po AK przesiadł się Bartek Baniowski i potem dość długo w latach 90-tych był kierowcą wspieranym przez "polskie" subaru. Parę lat pózniej powstał SPRT z Leszkiem Kuzajem.

Jesteś pewien ? Ta Impreza Beniowskiego jeździła kak zwykły GTek  i WRX miala chyba malo miała wspólnego ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, turdziGT napisał:

Jesteś pewien ? Ta Impreza Beniowskiego jeździła kak zwykły GTek  i WRX miala chyba malo miała wspólnego ? 

Chociaż moze nr rejestracyjny ten sam w każdym razie ja pamiętam ta Imprezę głównie na światłach awaryjnych :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, turdziGT napisał:

pamiętam ta Imprezę głównie na światłach awaryjnych

 

Ale co jak co, ambasadorował trochę marce Subaru.

Pamiętam po jakimś rajdzie, jak dojechał po awarii, powiedział coś w tym stylu: "Gdyby nie Subaru i nie zalane Lotosem, to bym nie dojechał" ;) 

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Bosman napisał:

Fakt, p.Baniowskiego i p. Darka Poletyło głównie pamiętam na światłach awaryjnych. Najczesciej poddawała sie chyba skrzynia 5mt. Dopiero od wejścia GD Impreza stała się konkurencyjną Nką

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
 

Coś z tą 5-tką Subaru było nie tak ;-), nawet jak włożyłem wkład ppg to ni wytrzymał jednego okrążenia Słomczyna, a na starcie zaniemówili wszyscy mechanicy Kuzaja (procedura startu) l-) a Grac był wściekły bo nie zdążył zrobić okrążenia jak przed drugim od końca okrążenia zakrętem ją zmieliło ;-}. Ale i tak dostałem puchar chyba banku ... za najszybsze okrążenie toru :-) Grac był wściekły że nawet kółka nie zrobił... ZAGADKA - kto wie gdzie jest Zielony Groszek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszym Subaru na polskich rajdowych trasach było Subaru Legacy RS. 

 

1993


9. ZIMOWY RAJD DOLNOŚLĄSKI


Fredric Donner jr / Julian Obrocki Subaru Legacy RS 4WD Turbo gr.N 4.gen. N-5 /1

 

 

Samochód istnieje, rozmawiałem z jednym z właścicieli, mają nieuregulowane sprawy własnościowe. Do Legacy rości sobie prawo więcej niż jedna osoba, więc moja próba zakupu samochodu się nie powiodła. 

 

 

unnamed.jpg

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, chojny napisał:

Pierwszym Subaru na polskich rajdowych trasach było Subaru Legacy RS. 

 

1993


9. ZIMOWY RAJD DOLNOŚLĄSKI


Fredric Donner jr / Julian Obrocki Subaru Legacy RS 4WD Turbo gr.N 4.gen. N-5 /1

 

 

Samochód istnieje, rozmawiałem z jednym z właścicieli, mają nieuregulowane sprawy własnościowe. Do Legacy rości sobie prawo więcej niż jedna osoba, więc moja próba zakupu samochodu się nie powiodła. 

 

 

unnamed.jpg

Klasyczne fele :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, chojny napisał:

 

 

Klasa sama w sobie, choć do Legacy średnio siadły. 

 

 

unnamed.jpg

Te na Legacy to nie OZ tylko Compomotive.

 

OZ dla Ford Motorsportna Escorcie klasa ale szczyt szczytów to dla mnie Speedline z kanalem na hamulec na Delcie :wub:

 

 

B_lancia-delta-integrale-evo-fortissimamente-volli_1.jpg

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, turdziGT napisał:

Jesteś pewien ? Ta Impreza Beniowskiego jeździła kak zwykły GTek

No nie był to zwykły gt- ek. :) Druga była sprowadzona z Belgii.

22 godziny temu, Bosman napisał:

Fakt, p.Baniowskiego i p. Darka Poletyło głównie pamiętam na światłach awaryjnych.

Tak ,Światła awaryjne jednak miał sprawne:),ale były to czasy na rozruchu tej lepszej ery w PL i nie można patrzeć na to dzisiejszymi kategoriami. Bania był naprawdę zdolnym kierowcą ,ale wiecie jak się

wtedy zaczynało za własne pieniądze. Z początku praktycznie wcale nie trenował, potem tylko troszkę. W wypadku zginął jego pilot Wieczorek i to też przerwało starty.Trochę brak organizacji jeszcze itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, respect napisał:

No nie był to zwykły gt- ek. :) Druga była sprowadzona z Belgii.

Tak ,Światła awaryjne jednak miał sprawne:),ale były to czasy na rozruchu tej lepszej ery w PL i nie można patrzeć na to dzisiejszymi kategoriami. Bania był naprawdę zdolnym kierowcą ,ale wiecie jak się

wtedy zaczynało za własne pieniądze. Z początku praktycznie wcale nie trenował, potem tylko troszkę. W wypadku zginął jego pilot Wieczorek i to też przerwało starty.Trochę brak organizacji jeszcze itd.

Nie no jasne. Ten ulepiany Sunny GTIR grupy A po Herbie to tez byl kompletny niewypał i tu niestety tez sezon kompletnie zmarnowany ale takie były realia.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.09.2021 o 16:45, respect napisał:

Ale jesli chodzi o możliwości to było wtedy drugie auto w PL po hołkowej toyocie.

Eee no bez przesady. To była przebudowana Nka a nie pełna A grupa dlatego też taka awaryjna. Konkurencyjnym autem do Celicy  dysponował Pawel Przybylski jak wsiadł w Escorta grupy A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.09.2021 o 07:07, Bosman napisał:

Czołówka Nki jeździła wtedy Lancerami Evo różnych generacji i one sprawiały chyba znacznie mniej problemów.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
 

W N ce królował Lancer i nic innego choć  wcześniej przym wiódł Sunny GTiR którym Herba i Kufrej lali wszystko inne. Niestety A grupowe Sunny nigdy nie dorównały Nkom a zwłaszcza Herby który to przebudował Nnke na A grupę z mega mizernym skutkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Bosman napisał:

Wątek spadł na drugą stronę, a tymczasem zbliża się Finlandia i Dolnośląski.

Młody Solberg rozpoczął od wypadku w Sti na zapoznaniu......

 

 

I ERC Portugalia  ;) 

 

Ostatni, na którym Miko musi uważać. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.09.2021 o 18:32, turdziGT napisał:

Eee no bez przesady. To była przebudowana Nka a nie pełna A grupa dlatego też taka awaryjna. Konkurencyjnym autem do Celicy  dysponował Pawel Przybylski jak wsiadł w Escorta grupy A.

Ten sunny był awaryjny, ale nie wiem czy nie pomyliłeś escortów. Ten ,do którego wsiadł Przybylski  w barwach sony faktycznie świetny, ale jeździł póżniej niż GTIR.

wg mnie nissan  miał duże możliwości -pewnie kosztem awaryjności, ale chodzi o escorta ,który jeżdził równocześnie z sunny. Ale moze nie ma to znaczenia , tym bardziej, że nie pamiętam na czym opieram taka opinię:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...