Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje 2021


turdziGT

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, turdziGT napisał:

Moze ale rajdy to nie wyścigi i nikt nigdy nie będzie mial speawiedliwie. Na niektórych traci na niektórych korzysta.

Strata z powodu odkurzania na szutrze jest ogromna i dużo większa niż to ze na asfalcie jedziesz pierwszy. Plus szutrow itd jest więcej. Jest to absurdalny przepis i gdyby nie to to Evans byłby 2 fix;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Marek napisał:

Strata z powodu odkurzania na szutrze jest ogromna i dużo większa niż to ze na asfalcie jedziesz pierwszy. Plus szutrow itd jest więcej. Jest to absurdalny przepis i gdyby nie to to Evans byłby 2 fix;)

Ale nie jest to takie wróżenie co by było gdyby babka była dziadkiem. 

 

BTW ale Evans miał teraz moment.....uff 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Marek napisał:

Strata z powodu odkurzania na szutrze jest ogromna i dużo większa niż to ze na asfalcie jedziesz pierwszy. Plus szutrow itd jest więcej. Jest to absurdalny przepis i gdyby nie to to Evans byłby 2 fix;)

Dlatego ja jestem zdania, że powinno być tak jak jest teraz w ERC, czyli odcinek kwalifikacyjny i wybór miejsc.

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Durbos napisał:

Dlatego ja jestem zdania, że powinno być tak jak jest teraz w ERC, czyli odcinek kwalifikacyjny i wybór miejsc.

To prawda ale do tego odcinka kwalifikacjnego tez w jakiejś kolejności trzeba wystartować.

 

Wracając do dzisiejszego dnia to Therry wyskoczył trochę z kapelusza i zrobił Evansowi niedzwiedzia przysługę. Muszą sie bic chłopaki a Evans musi ten rajd wygrać. Fajnir by bylo jak by Sordo nabral trochę prędkości i poskubal trochę Ogiera od tylu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, turdziGT napisał:

To prawda ale do tego odcinka kwalifikacjnego tez w jakiejś kolejności trzeba wystartować.

 

 

Ale to jest dużo mniejszy problem w świetle równych szans niż skazywanie lidera na straty w 60% rajdow.

 

Oby Ogier dowiózł mistrza, zasłużył na to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie forma, a raczej brak energii Tanaka w tym sezonie. Wcześniej jechał nierówno, popełniał błędy, ale zawsze na limicie. Teraz jedzie w tle, a i tak wypada. Tak jakby był myślami gdzie indziej, jakby już mu nie zależało.

Potrafił pojechać genialnie w Hyu, więc to nie to, że z autem się nie dogaduje.

Szkoda 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Adi napisał:

Zastanawia mnie forma, a raczej brak energii Tanaka w tym sezonie. Wcześniej jechał nierówno, popełniał błędy, ale zawsze na limicie. Teraz jedzie w tle, a i tak wypada. Tak jakby był myślami gdzie indziej, jakby już mu nie zależało.

Potrafił pojechać genialnie w Hyu, więc to nie to, że z autem się nie dogaduje.

Szkoda 


 

Dokladnie tak jest, jakby zupełnie nie miał motywacji. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kalendarz WRC 2022:

1. Monte Carlo 20-23 stycznia
2. Szwecja 24-27 lutego
3. Chorwacja 21-24 kwietnia
4. Portugalia 19-22 maja
5. Włochy 2-5 czerwca
6. Safari 23-26 czerwca
7. Estonia 14-17 lipca
8. Finlandia 4-7 sierpnia
9. do potwierdzenia 18-21 sierpnia
10. Grecja 8-11 września
11. Nowa Zelandia 29 września - 2 października
12. Hiszpania 20-23 października
13. Japonia 10-13 listopada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, szubaru napisał:

Kalendarz WRC 2022:

1. Monte Carlo 20-23 stycznia
2. Szwecja 24-27 lutego
3. Chorwacja 21-24 kwietnia
4. Portugalia 19-22 maja
5. Włochy 2-5 czerwca
6. Safari 23-26 czerwca
7. Estonia 14-17 lipca
8. Finlandia 4-7 sierpnia
9. do potwierdzenia 18-21 sierpnia
10. Grecja 8-11 września
11. Nowa Zelandia 29 września - 2 października
12. Hiszpania 20-23 października
13. Japonia 10-13 listopada

Fanny kalendarz i Nowa Zelandia :bowdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, szubaru napisał:

Marczyk rządzi po3 os-ach w Koszycach 


 

Miko Marczyk/ Szymon Gospodarczyk Mistrzami Polski Profi Auto RSMP w sezonie 2021 (nieoficjalnie) !!!

Wielkie gratulacje!!!!

Niezależnie od dalszych losów Rajdu Koszyc Marczyk z Gospodarczykiem wygrywają 1 etap i zdobywają tytuł. Liderzy do tytułu potrzebowali co najmniej 3 punktów. Zdobyli ich 5 i to już pierwszego dnia. Zgodnie z regulaminem oznacza to, że wraz z wstawieniem auta do parcu ferme tytuł wędruje w ich ręce. 

Dla duetu Orlen Team jest to już drugi tytuł w karierze. Zawodnicy w tym sezonie zdobyli także europejski tytuł Michelin Talent Factory oraz zajmują aktualnie drugie miejsce w klasyfikacji generalnej Mistrzostw Europy.

ProfiAuto.pl BSC AV Sp z o o ORLEN Team Miko Marczyk Motorsport Szymon Gospodarczyk rally co-driver

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...