Skocz do zawartości

2006 Subaru Legacy Wagon 2.0R Diamond Gray


Dj Brabus

Rekomendowane odpowiedzi

18 godzin temu, Dj Brabus napisał:

@euyot zrobiłem w lipcu szkolenie expert w oklejaniu samochodów we Wrapster Polska i jest bardzo duża szansa, że będę już niedługo pracował w tej branży. Będę na 99% procent kleił grafikę na aucie - buythewrap albo wrapstock mają całe dziesiątki bardziej lub mniej "pojechanych" wzorów. ;) 

 

Poniżej masz przykład rysunku, który rysowałem dla Mateusza, współwłaściciela Wrapstera - jego BMW jest właśnie oklejone wg indywidualnego projektu zamówionego w buythewrap

46.JPG

Ale takiego kolorowego to nie planujesz?:rolleyes:

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Wracając do postu @Kiwi 4ester - nie byłem u wszystkich. A dziś zażegnałem wszystkie problemy dotyczące mojego Legacy - zostały zamontowane kompletne nowe zaciski przednie wraz z przewodami oraz nowe klocki i tarcze na obu osiach. 

 

Odpowiadając od razu na pytanie "Czemuż nie większe?" - bo zależy mi na fabrycznym stanie samochodu.

 

20201007_152416.jpg 20201007_160455.jpg 20201007_160459.jpg 20201007_160508.jpg

Edytowane przez Dj Brabus
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Dj Brabus napisał:

Wracając do postu @Kiwi 4ester - nie byłem u wszystkich. A dziś zażegnałem wszystkie problemy dotyczące mojego Legacy - zostały zamontowane kompletne nowe zaciski przednie wraz z przewodami oraz nowe klocki i tarcze na obu osiach. 

 

Odpowiadając od razu na pytanie "Czemuż nie większe?" - bo zależy mi na fabrycznym stanie samochodu.

 

20201007_152416.jpg 20201007_160455.jpg 20201007_160459.jpg 20201007_160508.jpg

Nowe w sensie "nówki OEM" czy używane nowe, czy nowe - po regeneracji??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.10.2020 o 09:10, Dj Brabus napisał:

@Kiwi 4ester kompletne nowe przednie zaciski firmy SKV + tarcze TRW (przód + tył) + klocki TRW (przód + tył). Tylne zaciski nie były ruszane, bo poprzedni właściciel regenerował je pod koniec zeszłego roku.

już miałem chwalić, że tak ładnie doczyściłeś :D przykuwają uwagę tak się błyszczą :) 

dużo wyniósł Cię komplet?

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kotolot wymiana była podyktowana przede wszystkim niesprawnością wspomnianych zacisków. Od pewnego czasu nie odpuszczał do końca lewy zacisk (pisk podczas jazdy), a przed samą naprawą obydwa zaciski zblokowały się do tego stopnia, że auto zatrzymywało się bez naciskania pedału hamulca. 

  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Odświeżę sobie temat, a co. ;) W najbliższy poniedziałek zaplanowałem kolejną wizytę u Carfita - tym razem podziałamy mechanicznie, bo się urodziło parę tematów ("słynne" szarpanie 2000-3000 obrotów, pompa powietrza itp.) no i wciąż szukam mądrej głowy, która mi pomoże zamontować łopatki do zmiany biegów. Temat przerasta ludzi w branży, którzy tego nigdy nie robili...

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Dj Brabus napisał:

Odświeżę sobie temat, a co. ;) W najbliższy poniedziałek zaplanowałem kolejną wizytę u Carfita - tym razem podziałamy mechanicznie, bo się urodziło parę tematów ("słynne" szarpanie 2000-3000 obrotów, pompa powietrza itp.) no i wciąż szukam mądrej głowy, która mi pomoże zamontować łopatki do zmiany biegów. Temat przerasta ludzi w branży, którzy tego nigdy nie robili...

Nie bardzo wiem czemu ludzie z branży mają z tym problem. Wydaje mi się, że zwykły elektryk samochodowy sobie z tym poradzi. To są raptem trzy przewody do podłączenia.2008_AT.thumb.PNG.f3068ccdda15971635fafff07a46313c.PNG

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Bonless dobrze zapłacę temu, co się podejmie, bo ja niestety nie mam o tym zielonego pojęcia...

 

...a jak się nie ma pojęcia, to korzysta się z pomocy innych. I tak moje auto dziś znów trafiło do @carfit - tym razem problemem, jak w każdym szanującym się Legacy 2.0, była zadyszka i zamulenie wywołane pompą powietrza. Operacja usunięcia pompy przebiegła w mega ekspresowym tempie, auto dostało zastrzyk kilkunastu KM mocy, ustąpiły objawy z szarpaniem na obrotach i co ciekawe, po raz pierwszy w trasie komputer pokładowy pokazał cyfrę "7" na początku.

 

Carfit - mega polecam, warto przyjechać do nich nawet z drugiego końca Polski. :thumbup:

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Dj Brabus napisał:

@Bonless dobrze zapłacę temu, co się podejmie, bo ja niestety nie mam o tym zielonego pojęcia...

 

...a jak się nie ma pojęcia, to korzysta się z pomocy innych. I tak moje auto dziś znów trafiło do @carfit - tym razem problemem, jak w każdym szanującym się Legacy 2.0, była zadyszka i zamulenie wywołane pompą powietrza. Operacja usunięcia pompy przebiegła w mega ekspresowym tempie, auto dostało zastrzyk kilkunastu KM mocy, ustąpiły objawy z szarpaniem na obrotach i co ciekawe, po raz pierwszy w trasie komputer pokładowy pokazał cyfrę "7" na początku.

 

Carfit - mega polecam, warto przyjechać do nich nawet z drugiego końca Polski. :thumbup:

@Dj Brabus dziękuje i serdecznie pozdrawiam ! mimo że nie widzieliśmy się, auto moi pracownicy podwieźli mi pod dom, zrobiłem co trzeba, i cieszę sie bardzo że ok :) . Niestety takie czasy że pracuje zdalnie, grunt że wszystko ok !

  • Super! 3
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, carfit napisał:

@Dj Brabus dziękuje i serdecznie pozdrawiam ! mimo że nie widzieliśmy się, auto moi pracownicy podwieźli mi pod dom, zrobiłem co trzeba, i cieszę sie bardzo że ok :) . Niestety takie czasy że pracuje zdalnie, grunt że wszystko ok !

Jeszcze raz bardzo dziękuję - kawał dobrej roboty, nie mam najmniejszych zastrzeżeń. Bardzo chwalę, polecam komu mogę i do następnego. :) 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Mały apdejcik - zimowe Hankooki, na których kupiłem auto, poszły jednak do utylizacji. Mimo przyzwoitego bieżnika, który dałby radę jeszcze jedną zimę, rocznik 2011 i przede wszystkim twardość gumy (jak beton!) spowodowały, że poleciały do utylizacji. Dlatego na zimowych felgach znalazły się nowe Kormoranki Snow w rozmiarze 215/45 R17 (DOT 2020, Made In Serbia) - za niecałe 900 złotych bardzo spoko.

 

20201126_113323.jpg

20201126_113334.jpg

20201127_085604.jpg

20201127_085507.jpg

 

Poza tym pióra przednich wycieraczek przednich również przestały robić swoją robotę (a mnie na maxa wpiernicza jak mi się robi "maziaja" na szybie...) i zamiast swoich "ulubionych" Bosch Aerotwinów podjąłem decyzję, że kupuję hybrydowe Denso. Wyglądają ciekawie, są tańsze, a naprawdę "umieją" w wycieranie szyby - cicho, gładko i bez smug. Polecam, jakby coś ktoś. :D 

 

 

20201127_085513.jpg

20201127_085525.jpg

Edytowane przez Dj Brabus
  • Super! 3
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...