dcd84 Opublikowano 27 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2023 Jak to jest w końcu z tym filtrem w automacie? Wymieniać czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 27 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2023 Wymień. To chyba nie jakaś duża kasa. A nie wierzę że będzie ciągle dobrze filtrował po tylu latach. Szlam z przekładek i pył z tarczek one zabijają skrznie. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcd84 Opublikowano 27 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2023 Chyba coś ok. 150PLN, ale przy moich przebiegach to pewnie będzie raz na 4 lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 27 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2023 Wymieniaj i ciesz się ze jest dostępny i tani. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcd84 Opublikowano 27 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2023 Ori czy polecacie jakiś sprawdzony zamiennik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 27 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2023 Godzinę temu, dcd84 napisał(a): Ori czy polecacie jakiś sprawdzony zamiennik? Ori czarny, wymieniasz raz na 60kkm, nie szukaj zamienników, bo się nie opłaca. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 27 Lipca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2023 Ktoś wie, gdzie dostanę koła wspomy do h6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 28 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2023 W dniu 25.07.2023 o 16:31, Orear napisał(a): Szukam forumowicza, który ma w Legacy (a może Outbacku) światła DRL w kierunkowskazach. Wiem, że ktoś jakiś czas temu wrzucał zdjęcia tego i chcę zapytać jaki to model i jak z żywotnością itd. Coś kombinuję i być może przyda mi się taki zestaw. coś podobnego ma @janekbe w forku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 29 Lipca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2023 W jaki sposób przerabiacie chłodnice z diesla pod h6? Spawanie plastiku, czy coś bardziej? Bo spawanie przy Borygo itp. wydaje mi się być ryzykowne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 29 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2023 1 godzinę temu, Danko napisał(a): W jaki sposób przerabiacie chłodnice z diesla pod h6? Spawanie plastiku, czy coś bardziej? Bo spawanie przy Borygo itp. wydaje mi się być ryzykowne U mnie o ile dobrze pamietam mechanik chcial temat ogarnac gotowymi kolankami ale skonczylo sie na wyspawaniu kolanka aluminiowego na wymiar. BTW; Dlaczego spawanie ryzykowne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 29 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2023 3 godziny temu, Danko napisał(a): W jaki sposób przerabiacie chłodnice z diesla pod h6? Spawanie plastiku, czy coś bardziej? Bo spawanie przy Borygo itp. wydaje mi się być ryzykowne Nie przerabiaj chłodnicy z diesla, tylko lepiej z poprzedniego H6 (BH). Właśnie dzisiaj odebrałem mojego OBK po takim swapie chłodnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 29 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2023 Z ciekawosci, czemu po prostu nie wsadzicie nowej chłodnicy od H6 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 29 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2023 15 minut temu, Jumpman napisał(a): Z ciekawosci, czemu po prostu nie wsadzicie nowej chłodnicy od H6 ? Bo 16mm rdzenia jest żałosne przy tym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 30 Lipca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2023 10 godzin temu, BelegUS napisał(a): Nie przerabiaj chłodnicy z diesla, tylko lepiej z poprzedniego H6 (BH). Właśnie dzisiaj odebrałem mojego OBK po takim swapie chłodnicy. Napisałem na priv Coś trzeba przerabiać w takiej chłodnicy? @Jumpman przy seryjnych chłodnicach one potrafią w korku mieć problemy, nie mówiąc o jeździe torowej. Swoją drogą - dołożyłem Króciec w drugą głowice z tyłu. Jak je wlaczaliscie do obwodu? Trójnik po prostu? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JKR_eng Opublikowano 1 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2023 Pacjent Subaru Legacy III 2.5 SOHC automat, mam taki problem, że ubywa płynu chłodniczego, około 300ml na 1000km. Silnik się nie przegrzewa (zrobiłem ostatnio trase 3000km w upale i korkach), oleju nie bierze prawie w ogóle (po 7000 dolałem może 300ml), nie ma budyniu na bagnecie i korkach, pracuje ładnie równo na LPG i benzynie. Dwa razy robiłem test na UPG, na LPG i beznynie (nagrzany silnik, korek w chłodnicę wolne obroty i około 2000/3000 przez 15min) płyn nadal niebieski. Czy to może być UPG, czy szukać problemu w innym miejscu? Maglownica mokra od płynu co by wskazywało na UPG, ale ubytek płynu to jedyny objaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 1 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2023 Jak magiel mokry, to i jakiś przewód z tyłu może się poddawać, opaska zaciskowa.. Skoro cieknie, to szukaj skąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Musiał Opublikowano 1 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2023 Pacjent Subaru Legacy III 2.5 SOHC automat, mam taki problem, że ubywa płynu chłodniczego, około 300ml na 1000km. Silnik się nie przegrzewa (zrobiłem ostatnio trase 3000km w upale i korkach), oleju nie bierze prawie w ogóle (po 7000 dolałem może 300ml), nie ma budyniu na bagnecie i korkach, pracuje ładnie równo na LPG i benzynie. Dwa razy robiłem test na UPG, na LPG i beznynie (nagrzany silnik, korek w chłodnicę wolne obroty i około 2000/3000 przez 15min) płyn nadal niebieski. Czy to może być UPG, czy szukać problemu w innym miejscu? Maglownica mokra od płynu co by wskazywało na UPG, ale ubytek płynu to jedyny objaw.U mnie podobnie zaczynała się "przygoda z UPG" dobre pół roku albo i dłużej płynu ubywało. Test na spaliny w układzie chłodzenia nic nie pokazywał. Oleju brał podobnie jak to boxer. Aż któregoś dnia zaczęło wywalać płyn do zbiorniczka wyrównawczego. Coraz więcej ,coraz więcej stopniowo aż po korek. Na końcu pojawiły się bąble w zbiorniczku wyrównawczym i trza było robić uszczelkę. Wysłane z mojego RMX3363 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 1 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2023 (edytowane) Wiązka h6 - przedlift/polift - będą różnice? A rozwijając.. Zdubluje ze swojego wątku Mam możliwość skrócenia zabawy z wiązką - pojawiła się wiązka od legacy b spec z h6 w manualu.. Ale przedlift i angol. Czy ktoś jakkolwiek orientuje się, czy te czynniki mogłyby przeszkadzać we wsadzeniu takiej wiązki do europejskiego polifta? Edytowane 2 Sierpnia 2023 przez Danko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 10 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2023 Kolejne moje super pytanie - swap skrzyni w H6 A/T na MT. Ścieżki utarte? Ktoś wie, co trzeba przerobić? Za wczasu - nie, nie zmieniam samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 15 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2023 Dzisiaj problemy z temperaturą powróciły, pomimo wymiany chłodnicy (na grubszą 26mm), termostatu (wcześniejsze otwarcie, STi), przewodów chłodzenia i płynu chłodzącego. Temperatura zewnętrzna ponad 30'C, podczas normalnej jazdy auto utrzymuje 90-94 stopnie, ale but 0-180 (test ze skanerem po wjeździe na autostradę) i dochodzi do 105'C. Zaczynam być trochę podirytowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jojo80 Opublikowano 17 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2023 Panowie.. czy po zmianie sprężyn zawieszenia w legacy 4 na różowe STI, obniżają ponoć nie wiele.. czy trzeba sprawdzić kąty i zbieżność? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frisco Opublikowano 18 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2023 9 godzin temu, Jojo80 napisał(a): czy trzeba sprawdzić kąty i zbieżność? Ja po każdej zmienie z amortyzatorami / sprężynami sprawdzam/ustawiam geometrie. 9 godzin temu, Jojo80 napisał(a): w legacy 4 na różowe STI, obniżają ponoć nie wiele.. Do wolnossącego 2.0 (o ile montujesz do auta z sygnaturki) nie ma sprężyn STI. Nie wiem co chcesz osiągnąć, ale były wersje 2.0R spec.B na runek JP - więc może to jest warte rozważenia. Sprężyny STI były tylko do wersji Turbo i 3.0, a to są cięższe auta od 2.0 ssaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jojo80 Opublikowano 18 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2023 3 godziny temu, frisco napisał(a): Ja po każdej zmienie z amortyzatorami / sprężynami sprawdzam/ustawiam geometrie. Do wolnossącego 2.0 (o ile montujesz do auta z sygnaturki) nie ma sprężyn STI. Nie wiem co chcesz osiągnąć, ale były wersje 2.0R spec.B na runek JP - więc może to jest warte rozważenia. Sprężyny STI były tylko do wersji Turbo i 3.0, a to są cięższe auta od 2.0 ssaka. Sprężyny idą z jp. Pochodzą z wersji TB. Sti. Chcę je właśnie do wolnossącego zamontować, zamiar jest taki aby obniżyć max. 20mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frisco Opublikowano 18 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2023 6 godzin temu, Jojo80 napisał(a): Sprężyny idą z jp. Pochodzą z wersji TB. Sti. Chcę je właśnie do wolnossącego zamontować, zamiar jest taki aby obniżyć max. 20mm. watpie zebys nimi obnizyl ale zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 18 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2023 (edytowane) 19 godzin temu, Jojo80 napisał(a): Panowie.. czy po zmianie sprężyn zawieszenia w legacy 4 na różowe STI, obniżają ponoć nie wiele.. czy trzeba sprawdzić kąty i zbieżność? Do zmiany sprężyn musisz nieco rozebrać, więc tak czy siak geometria co najmniej zalecana. Druga sprawa - zmiana wysokości zmienia ułożenie elementów zawieszenia względem siebie. U mnie geometria wygląda pewnie totalnie inaczej, niż przy seryjne wysokości, więc i jest robiona po takich manipulacjach. Co do sprężyn z Sti - coś tam może obniża, tego nie wiem. Wiem, że są dedykowane zestawy - 30 albo - 40 i nie są to wysokości, które powinny sprawiać problemy Edytowane 18 Sierpnia 2023 przez Danko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się