Jump to content

Marcin Musiał

Nowy
  • Content Count

    57
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutralny

About Marcin Musiał

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Jelenia Góra
  • Auto
    Subaru Legacy MY05 mt 2.0

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, Odświeżę temat bo mój wyświetlacz też zaczyna mnie już męczyć. Istna dyskoteka, na przemian IGN, ERR, gaśnie wszystko, sam przyciemnia zegary etc. Puknięcie pomaga na chwilę ale na dziurach czy przy ostrzejszych skrętach znów wariuje. Wie ktoś które luty trzeba poprawić? wyjąłem zegar, rozkręciłem ale luty wyglądają ok. Nawet po podłączeniu samego komputera do kostki (bez obudowy i nawiewów) widać ze po puknięciu wariuje. Niestety na alledrogo są wersje bez przycisku bright i to też nie wiadomo na 100% czy sprawne. Pozdrawiam.
  2. A to szkoda [emoji3525]. A wygląda że kształt mają niemal identyczny. Wysłane z mojego Mi 9 Lite przy użyciu Tapatalka
  3. Witam, Mam pytanko odnośnie grilla do legacy IV przedlift (2005). Muszę wymienić bo pękł i dlatego pytam które grille jeszcze będą pasowały do tego auta. Z poliftu czy outbacka wyglądają podobnie ale czy pasują? Z cenami i dostępnością bywa różnie dlatego pytam.
  4. Też mam wrzucone na zwykłe koło zamachowe z Forka II i daje rade. Jest delikatna różnica w komforcie jazdy ale za to spokój . Nic nie piszczy nie ślizga. Polecam.
  5. Już nauczyłem się z tym żyć. Początkowo szukałem, czytałem, sprawdzałem UPG ale widzę że w tej materii Subaru żyje swoim życiem. Zrobiłem ponad 10 tys km i cały czas poziom się waha pomiędzy min a max na skali zbiorniczka. Widocznie ten typ tak ma. P.S. dodatkowo mieszkam w górach więc raz stoje pod górkę a raz z górki
  6. Kupiłem kabelek Viaken : https://viaken.pl/pl/interfejs-diagnostyczny-subaru-1999-2009-usb-we-wtyku-obd2.html 1. W zestawie były sterowniki i m.in. program do diagnostyki "FreeSSM" 2. Instalujesz zgodnie z instrukcją, 3. podpinasz się z laptopem, 4. odpalasz program, 5. wchodzisz w zakładkę "Adjustments" i masz dwie opcje ustawienia RPM bez klimy i z klimą . 6. Ustawiasz żądaną wartość i klikasz SAVE. 7. Cieszysz się jazdą. Ja ustawiłem +175 RPM bez AC i +50 z AC . Najlepiej sprawdzić zwiększając co 25 RPM i obserwacja czy problem znikł. U mnie problem był na pełnym i pustym baku z korkiem i bez. Poza tym problem był głównie na LPG . Fotka z sieci z witryny Viaken.pl
  7. Borykałem się z podobnym problemem. Obroty spadały przy skrzyżowaniach i rondach jak się wcisnęło sprzęgło. Silnik gasł. Robiłem wszystko c mi przyszło do głowy łącznie z wymianą wtryskiwaczy i reduktora. Regulacja zaworów, wymiana przepustnicy , kabli cewki, świec niewiele dało. Problem niestety nie znikł. Nie wywalało żadnych błędów . Po prostu obroty spadały i gasł. Zauważyłem że przy włączonej klimie problem był rzadszy. Co zrobiłem? Kupiłem kabel OBD II i podniosłem minimalne obroty. Problem znikł. Ostatnio tylko wywaliło mi błąd P0171 "zbyt uboga mieszanka" . Jeszcze nie badałem przyczyny więc nie wiem czy miało to jakiś związek czy tylko lambda złapała wilgoć i pokazała błąd (jechałem w deszczu). Fakt faktem, że po podniesieniu obrotów problem nie występuje. Załączam filmik jak wyglądał mój problem. VID_20190524_064513(2).mp4
  8. Jeśli faktycznie szukasz radia bez wypierdu i bajerów to Blaupunkt będzie ok. Jest naprawdę niedrogi ma USB, AUX i czytnik kart SD. Mam je w drugim samochodzie i do codziennego użytku spełnia swoje zadanie. Jeśli dobrze pamiętam to w zestawie są dwie wersje kabelków jedna z ISO a druga z uciętymi przewodami żeby sobie samemu połączenie zrobić. Dodatkowo szyna montażowa, śrubki i etui na panel. https://www.euro.com.pl/radioodtwarzacze-samochodowe/blaupunkt-tokyo-110.bhtml
  9. Właśnie sprawdziłem kabelek VIAKEN i po pierwszej próbie wszystko jest OK. Kabelek działa i nie ma problemów z łącznością. Zczytałem nawet błąd który kiedyś się zapisał P0171 "Bank 1 system too lean" Regulacja obrotów w zakresie -100/+300 też działa. Dalej jeszcze się nie zagłębiałem ale wszystko przede mną Polecam i dziękuję za pomoc.
  10. Obroty wiem że się da bo mi ktoś to ustawił pytałem go jakim programem ale nie uzyskałem odpowiedzi Dlatego zwróciłem się z zapytaniem do pozostałych.
  11. Wracając do przewodu : https://viaken.pl/pl/interfejs-diagnostyczny-subaru-1999-2009-usb-we-wtyku-obd2.html Czy faktycznie ktoś próbował coś edytować- jakieś parametry za pomocą tego kabla? Tak jak pisałem mam kłopot przy niskich obrotach a niestety wszystkie mechaniczne inne metody zawiodły a po podniesieniu obrotów minimalnych problem znika. Niestety po zdjęciu klemy mam wrażenie że auto gubi zapisany parametr podniesionych obrotów. aplikacja FreeSSm jest chyba tylko diagnostyki i kasowania błędów ale może się mylę. Jeśli ten kabel dźwignie to pewnie z innym oprogramowaniem w laptopie? Pozdrawiam
  12. Dzięki za info. To jeszcze tylko kwestia oprogramowania
  13. No właśnie zależy mi na możliwości regulacji obrotów stąd pytanie który kabel i które oprogramowanie zapewni taką funkcję. Gdzieś w necie znalazłem jeszcze to: https://allegro.pl/oferta/kabel-interfejs-elm327-obd2-can-usb-program-7650026566 Ktoś tego używał?
  14. Witam, Podpinam się pod temat. Poszukuję kabla i interfejsu do podpięcia się z moim Legacy 2.0 2005 do komputera. -Zależy mi na odczycie błędów i możliwości ich kasowania. -Odczycie parametrów silnika. -Jeśli jest taka możliwość a wiem że tak się da to chciałbym móc ustawić wartość minimalnych obrotów silnika. Mam z tym pewien kłopot. Mam wrażenie że po wymianie akumulatora ta wartość się zresetowała. W sieci jest masa kabli ale jak wiadomo nie wszystko działa tak pięknie jak sprzedawca to opisuje. Pozdrawiam i czekam na opcje
  15. U mnie podobnie wyło łożysko prawego przedniego koła i też było tak że przy dodawaniu gazu wyło a przy odpuszczeniu cichło. Oczywiście przy gazowaniu na luzie była cisza. Osłona termiczna też mi gdzieś tam czasem zadzwoni ale nie mogę zlokalizować, w którym miejscu a i dźwięk jest nieco inny.
×
×
  • Create New...