Jump to content

Marcin Musiał

Nowy
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

About Marcin Musiał

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Jelenia Góra
  • Auto
    Subaru Legacy MY05 mt 2.0

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. U mnie podobnie wyło łożysko prawego przedniego koła i też było tak że przy dodawaniu gazu wyło a przy odpuszczeniu cichło. Oczywiście przy gazowaniu na luzie była cisza. Osłona termiczna też mi gdzieś tam czasem zadzwoni ale nie mogę zlokalizować, w którym miejscu a i dźwięk jest nieco inny.
  2. Takie to szukanie przez smartfona. Widziałem że temat z 2006r. i miałem kłopot z otwarciem więc go porzuciłem. 13 lat postów to trochę do poczytania jest. Jakby ktoś miał jednak coś do dodania to zapraszam. Jak wiadomo rok rocznie koncerny oponiarskie prześcigają się w pomysłach i rozwiązaniach. Wysłane z mojego Lenovo K33a48 przy użyciu Tapatalka
  3. Witam, Szukałem na forum ale nie znalazłem. Idzie zima więc warto pomyśleć o zimówkach. Subaru mam pierwszy rok więc zastanawiam się co wybrać. Lokacja- Sudety. W poprzednim aucie (Passat z 4Motion) miałem -GOODYEAR ULTRA GRIP 3 - MatadorMP92 Sibir Snow Oponki nie oszczędzane o czym świadczy fotka warunków w jakich miałem "przyjemność" jeździć dość często ze względu na zamieszkanie. W zasadzie nigdy mnie nie zawiodły i z każdej zaspy wyjechałem bez problemu. Na wąskich górskich drogach zjeżdżałem na pobocze w zaspę przepuszczałem jadących z naprzeciwka po czym wyjeżdżałem jak gdyby nigdy nic. Także pod górę. Dobrze trzymały się jezdni -śniegu a i droga hamowania bez uwag. No może tylko na dużych prędkościach były głośne ale nie jest to dla mnie wyznacznik. Ja szukam czegoś w podobnej cenie. Piszcie swoje opinie, doświadczenia zarówno te pozytywne i negatywne. Warunki użytkowania etc. Piszcie zarówno o tańszych jak i droższych oponach. Pozwoli to stworzyć myślę, że ciekawą bazę informacji o zimówkach używanych w Subaru. Tylko bez zbędnego hejtu typu "tylko premium bo kasa ekonomiczna to g**no". Pozdrawiam 2019-10-14.WMV
  4. Witajcie, mam takie małe pytanko. Wacha mi się ilość płynu chlodniczego. Miałem full. Auto postalo i jest 1/2. Trochę pojeżdżę i wraca do pierwotnego poziomu. Ubywać raczej nie ubywa. Płyn na obecność CO2 sprawdziłem i jest ok. Zasady fizyki i rozszerzalności cieczy znam ale to chyba za duże wachania? Parkuje w tym samym miejscu. Aha i druga rzecz. Kiedy się załącza 2 wentylator za chłodnicą? Nawet w upalne dni nie zauważyłem żeby się załączał. Silnik to EJ 202 Wysłane z mojego Lenovo K33a48 przy użyciu Tapatalka
  5. Ja odpinałem i różnicy nie było, poza tym że wywaliło check bo nie wykrył sondy.
  6. A wiesz może co zrobili? Ja zmieniałem wtryski LPG bo było podejrzenie że któryś zalewa gazem . Niestety nic to nie dało. Drugim krokiem było ustawienie "dotrysku benzyny na niskich obrotach" co generalnie polegało na przełączaniu z lpg na PB poniżej określonej wartości RPM. Pomogło to tylko w tym że np przy kręceniu kierownicą do oporu podczas postoju na uruchomionym silniku nie gaśnie.
  7. Z tylnej szyby niestety ciężko bo można łatwo uszkodzić antenę i podgrzew szyby. Klej folii wszelkiej maści dobrze usuwa benzyna lakowa. Trochę śmierdzi ale działa.
  8. Robiłem kalibrację i to kilka razy. Niestety bezskutecznie. Nic to nie dało. Najciekawsze jest to że jak jest włączone A/C (ręcznie nie na AUTO) to problemu nie ma. A przynajmniej nie wystąpił.
  9. Naprawić..... Gdybym wiedział jak to pewnie bym to zrobił
  10. Normalnie jakbym w lustro patrzył. Od marca nie mogę sobie z poradzić z podobnymi problemami. Auto gaśnie, do 2500 obrotów jest lichawe. Co ciekawe przy włączonej klimie ( ręczne A/C ) nie gaśnie ale to odkryłem niedawno. na "Auto A/C też gaśnie. Przyjdą chłodniejsze dni i będzie dramat. Bywa też problem z odpaleniem jakby zalewało silnik. Nie ma reguły czy zimny czy ciepły czy pada czy nie itd. Odpalanie na PB (wtryski LPG wymienione). Bywa że telepienim jak traktor. Poniżej dwa filmiki "pacjenta". Gusły już odprawiam bo staje się to niebezpieczne. Zgasł mi nawet na przejeździe kolejowym. VID_20190524_064513(2).mp4 YDXJ0097.mp4
  11. PILOTZOLSZTYNA czyli kolejny uskrzydlony posiadacz Subaru?
  12. Na górze kolumny kierowniczej za samą kierownicą a przed zegarami masz taki przełącznik do świateł . Przełącz i jasność nastanie .
  13. Umyj, sprawdź co się dzieje i proponuje kupić zestaw do sprawdzania szczelności uszczelki na aledrogo to ok 15zł. Sprawdzisz czy do wewnątrz nie wali bo pod korkiem oleju i w płynie chłodniczym nie zawsze widać. Koszt niewielki a wynik masz po kilku minutach. CO2 przedostające się ze spalin do układu chłodzenia zabarwi płyn i masz wynik. Zmierz tylko otwór na korek w chłodnicy bo ja kupiłem zestaw z za szerokim fi. Przykładowa fotka z alledrogo.
  14. Hej, Zderzak luksus. P.S. Po profilowym foto widzę, że jest nas więcej Lotników-miłośników Subaru. Co by nie mówić wiele silników Subaru lata w Ultra Lightach itp.
  15. Tyle wiem. Pytam tylko czy jest możliwość sprawdzenia fizycznie w komorze silnika bo moze po wymianie sprzęgła ktoś tego nie podłączył jak należy. widziałem kiedyś fotki z Legacy III ale w IV to chyba trochę inaczej wygląda. Silnik 2.0 EJ202.
×
×
  • Create New...