Jump to content

Marcin Musiał

Nowy
  • Content Count

    91
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutralny

About Marcin Musiał

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Jelenia Góra
  • Auto
    Subaru Legacy MY05 mt 2.0 SOHC

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bo to jest Legacy w wersji "lotniskowiec" Oczywiście 1150 rpm. miało być . Tak czy siak przyczyny szukam dalej.
  2. Sprawdziłem dziś i przy ok 115 rpm AFR zaczyna wracać do wartości 14.5- 15.3 . Także tu chyba jest ok.
  3. Możliwe bo mi się też nie nagrzewał. Druga sprawa że pozycja wskazówki chyba do 105 stopni nawet nie drgnie. Za to potem z każdym stopniem idzie szybko w górę. To jest szansa że płyn uciekał dziurką a UPG nie daje przedmuchów gorących spalin więc nawet tak mała ilość plynu daje radę schłodzić silnik. Hehe trochę zazdrosze tej diagnozy bo moja kosztowała 2500 PLN. Wysłane z mojego Mi 9 Lite przy użyciu Tapatalka
  4. Wyskoczyło to tylko raz i podejrzewam że przy zgaśnięciu. Wysłane z mojego Mi 9 Lite przy użyciu Tapatalka
  5. Numer cewki się zgadza i rezystancja chyba w porządku. Między A-B ok. 18.3 a C-D 19.6 Wysłane z mojego Mi 9 Lite przy użyciu Tapatalka
  6. Zmierze jutro to napiszę co mi wyszło. Wysłane z mojego Lenovo YT3-X50L przy użyciu Tapatalka
  7. Akurat odpalanie mnie najmniej irytuje. Gorsze jest to gaśnięcie przy dojeżdżaniu do świateł itp. czujnik spalania stylowego był podmieniany. Ale zobaczę może jeszcze raz go zmienię. Zastanawia mnie jeszcze jedno że przy takim spadku obrotów poniżej 600rpm spada napięcie w zapalniczce. (Mam ładowarkę która pokazuje napięcie) spada z 14.1 do 13.7 czasem mniej. I teraz tak czy to obroty spadają bo napięcie spada czy napięcie spada bo obroty są za niskie dla alternatora. W pozostałym zakresie prędkości obrotowej silnika napięcie jest niezmienne. Aha i druga rzecz jak podniosę obroty we freess
  8. Chyba wywołałeś wilka z lasu z tym wypadaniem zapłonu. Zmieniłem kable i podmienilem MAP sensor. Trochę się jakby poprawilo. Pojeździłem trochę żeby sprawdzić jak będzie na LPG i benzynie bez podnoszenia obrotów w ecu i podpiąłem freessm jak zgasł. Okazało się że w którymś momencie złapał błędy z wypadaniem na trzech cylindrach(check się NIE zaświecił). Dodatkowo na jałowym obroty falują. Na starych kablach na jałowym gasł. Próbowałem potem i go "gasic" ale błąd nie wyskoczył już ani razu mimo że auto gasło np przy falujących obrotach i kręceniu kierownicą. Wysłane z mojego Mi 9 Lite przy
  9. Wydaje mi się że jakby korek był walnięty to wywalało by płyn do zbiornika wyrównawczego. Korek to koszt 30 zł. Ja zmieniłem tak dla pewności. Wysłane z mojego Mi 9 Lite przy użyciu Tapatalka
  10. Z wydechu nie strzela. Chyba że przy trudnym odpalaniu jak kręci kilka sekund. Przy wciskaniu gazu korekty maleją. Po puszczeniu rosna. Wysłane z mojego Mi 9 Lite przy użyciu Tapatalka
  11. Próbowałem. I niestety ale gasł chwilę po odpaleniu. Dopiero na benzynie wyszło jako tako choć były momenty że prawie zgasł. Dwa screeny z LPG w trybie "wymuszonym" i z LPG odłączonym na klemie. ( Cała instalacja lpg bez zasilania). Wysłane z mojego Mi 9 Lite przy użyciu Tapatalka
  12. Wydaje mi się że już tak robiłem. Ale tyle razy różnych ustawień próbowałem że już nie pamiętam. Zobaczę dziś jeszcze raz i dam znać. Wysłane z mojego Mi 9 Lite przy użyciu Tapatalka
  13. Odpiąłem i oczywiście wywaliło check. Jak się zagrzeje silnik to się przejadę i sprawdzę jak podczas jazdy Wysłane z mojego Mi 9 Lite przy użyciu Tapatalka
  14. U mnie 2.0 SOHC jeździ na Millers`ie 5W 40 180 000km i nie dolewałem zmiana była po 15000km.
×
×
  • Create New...