Skocz do zawartości

Marcin Musiał

Użytkownik
  • Postów

    125
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Jelenia Góra
  • Auto
    Subaru Legacy MY05 mt 2.0 SOHC

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Marcin Musiał

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

19

Reputacja

  1. Dlatego zgłupiałem. Bo ten jeden co działa działa i do klimy (bo klima chłodzi i włącza się jak włączę klimę nawet na zimnym silniku) i do schładzania "wody" bo włącza się przy 100 stopniach . Sprawdzę w weekend ten niedzialaj.acy czy ruszy jak go podłącze na krótko do 12v Wysłane z mojego RMX3363 przy użyciu Tapatalka
  2. Ok no to zrobiłem tak. Wyłączyłem klimę i nawiew całkiem na " off" po nagrzaniu silnika włącza się wentylator od strony pasażera. Zrobiłem drugi test. Na zimnym silniku włączyłem klimę. I włączył się ten sam wentylator od strony pasażera. Więc według mnie ten jeden działa i przy chłodzeniu silnika i przy klimie. Natomiast ten zaznaczony na fotce nie działa wogle.
  3. U mnie podobnie zaczynała się "przygoda z UPG" dobre pół roku albo i dłużej płynu ubywało. Test na spaliny w układzie chłodzenia nic nie pokazywał. Oleju brał podobnie jak to boxer. Aż któregoś dnia zaczęło wywalać płyn do zbiorniczka wyrównawczego. Coraz więcej ,coraz więcej stopniowo aż po korek. Na końcu pojawiły się bąble w zbiorniczku wyrównawczym i trza było robić uszczelkę. Wysłane z mojego RMX3363 przy użyciu Tapatalka
  4. No ok to dlaczego ten jeden się włącza i przy włączaniu klimy i przy temperaturze płynu powyżej ok 100 stopni. To sprawdziłem podłączając sie dziś do OBD2. Jak schłodził płyn to wyłączał ten jeden wiatrak. Druga sprawa jak go wypne z kostki i na krótko przewodami podam prąd z akumulatora 12v to powinien się zakręcic? Wysłane z mojego RMX3363 przy użyciu Tapatalka
  5. Klima działa, chłodzi i cyklicznie włącza się wentylator od strony pasażera. A ten który jest przy zbiorniczku płynu chłodzącego nie zauważyłem żeby się kręcił kiedykolwiek. Nawet jak wskazówka temperatury doszła do miejsca zaznaczonego na fotce. Wysłane z mojego RMX3363 przy użyciu Tapatalka
  6. Hej, mam pytanie kiedy załącza się drugi wentylator chłodnicy ten od strony kierowcy. Ostatnio w korku w upale temperatura płynu zaczęła rosnąć i zacząłem się zastanawiać bo działa tylko jeden. Mimo że temperatura poszła do góry (blisko czerwonego pola) drugi wiatrak się nie włączył. Wysłane z mojego RMX3363 przy użyciu Tapatalka
  7. Dopiero teraz zajrzałem. Czy udało się problem rozwiązać? Ja w legacy IV miałem podobny problem albo leciało zimne albo gorące powietrze. Problem był prozaiczny bo rozłączył się czujnik temperatury wnętrza. W IV jest on w okolicy stacyjki pod zegarami. Wysłane z mojego RMX3363 przy użyciu Tapatalka
  8. Oczywiście.[emoji41] Obie pasują i działają bez zarzutu. Wysłane z mojego RMX3363 przy użyciu Tapatalka
  9. Jeśli ktoś jeszcze zastanawia się czy doposażyć się w tempomat to odpowiadam, że warto. Sprawa jest banalnie prosta. Wystarczy kupić dwie rzeczy: 1. to 4 pinowy czujnik stop i 2. To manetka tempomatu. Łącznie ok 100zl Wymiana czujnika: -Zdjąć osłonę w okolicy pedałów. -Wypiąć czujnik. -Odkręcić nakrętkę i wyjąć czujnik. ( Warto sprawdzić jak mocno był wkręcony) -W miejsce 2 pinowego przykręcić 4 pinowy. - podpiąć Wtyczkę 4 pinową. ( Jest w tej samej wiązce co 2 pinowa. - Założyć osłonę. Kierownica: -Odpiąć akumulator. -odkręcić torxy po bokach kierownicy - zdjąć airbag/klakson -wypiąć wtyczki -odkręcić kierownicę ( oznaczyć wieloklin aby założyć tak samo) -zdjac kierownicę -wyciąć otwór w plastiku ( tył kierownicy) na manetkę tempomatu. - przykręcić manetkę tempomatu - przykręcić kierownicę - podpiąć wtyczki - założyć airbag/ klakson -Przykręcić torxami. - podpiąć akumulator Cieszyć się tempomatem [emoji7] Fotki dla rozjaśnienia. Wysłane z mojego RMX3363 przy użyciu Tapatalka
  10. U mnie dalej wszystko gra. Koszt: stówka Robocizna: dwie chwile Uśmiech kierowcy gdy nie ma "checka" : bezcenny
  11. Jeżdżę już od 2 tygodni wie około 1000 km. Jak na razie żadnych problemów. Wysłane z mojego RMX3363 przy użyciu Tapatalka
  12. Zrobiłem inaczej. Zaryzykowałem i kupiłem to: https://allegro.pl/oferta/sond...55-magneti-marelli-11782540890 Wtyczka jest inna ale przełożyć z piny do starej wtyczki to 15 min roboty. Kable z konektorkami pasują 1:1. Kolory kabli też są takie same. O wymianę samej sondy poprosiłem mechanika bo sam nie byłem w stanie jej odkręcić. Tak się zaspawała. Dołożyłem jeszcze emulator. I na razie jest spokój. Check się nie pojawia. Wysłane z mojego RMX3363 przy użyciu Tapatalka
  13. To kable sugeruję wymienić. Przy uszkodzonej izolacji poranna wilgoć może powodować kłopoty. Ja kupiłem NGK (takie niebieskie za ok 250zł) i od tego czasu mam spokój. No chyba że kuna wpadnie w odwiedziny :p
  14. Nie mam dobrych wieści dla posiadaczy 2.0 137KM . Niestety ale druga lambda jest w kraju niemal nieosiągalna. Mówię o dobrym zamienniku. Oryginał natomiast kosztuje ponad 1600zł i też nie jest dostępny od ręki. Czas oczekiwania w ASO to ponad 4 tygodnie bez gwarancji że po miesiącu czekania będzie. Dziwne to bo do innych wersji silnikowych lambd jest w opór.
  15. A kable zapłonowe całe? Jak mi któregoś dnia kuna pogryzła przewody to też podobny objaw był. Wysłane z mojego RMX3363 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...