Skocz do zawartości

Legacy IV 2.0 138km - Nie odpala


Bambalejla

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

Mam Legacy 2005, 2.0 138km i nagle spotkał mi taki problem. jeździłem, wszystko było okay, postawiłem autko pod domem, a następnego dnia już nie odpaliłem. Kręci rozrusznikiem i dalej nic. Najpierw myślałem, że może przez to że było mało paliwa, bo po drodze do domu faktycznie było mało, zatankowałem trochę ale żarówka nadal się świeciła. Dolałem jeszcze 8 litrów, teraz strzałka pokazuje 2 kreski. Po dolaniu paliwa silnik zaczyna coś tam próbować podać jakieś oznaki życia przy wciskaniu gazu, próbuje załapać, ale nie odpala dalej. Czy jest to może jakiś rozpowszechniony problem i w miarę szybkie rozwiązanie, które można samo zrobić, czy jechać do warsztatu? Będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi. Jestem świeżym użytkownikiem Subaru.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, ewemarkam said:

Ja bym zaczął od sprawdzenia ciśnienia paliwa, albo chociaż od wymiany filtra paliwa. Może pociągnął jakiś syf z baku. Masz LPG? Może warto spróbować awaryjnie zapalić.

Właśnie jest bez lpg. Dzisiaj sprawdzę czy dochodzi paliwo. Dziękuję 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, Marcin Musiał said:

A kable zapłonowe całe? Jak mi któregoś dnia kuna pogryzła przewody to też podobny objaw był.

Wysłane z mojego RMX3363 przy użyciu Tapatalka
 

Właśnie na jednym jest pęknięta guma.

wczoraj odpaliło, normalnie jeździłem, jedzie bardzo dobrze, ale stało przez noc i znów nie chciało odpalić. Trochę pokręciłem, nie odpalało, ale za jakiś czas znów normalnie odpaliło 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Bambalejla napisał:

Właśnie na jednym jest pęknięta guma.

wczoraj odpaliło, normalnie jeździłem, jedzie bardzo dobrze, ale stało przez noc i znów nie chciało odpalić. Trochę pokręciłem, nie odpalało, ale za jakiś czas znów normalnie odpaliło 

To kable sugeruję wymienić. Przy uszkodzonej izolacji poranna wilgoć może powodować kłopoty.  Ja kupiłem NGK (takie niebieskie za ok 250zł) i od tego czasu mam spokój. No chyba że kuna wpadnie w odwiedziny :p 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otwierając przepustnicę przy uruchamianiu powodujesz "zalewanie" silnika.

Po co ?!!!

10 godzin temu, Bambalejla napisał:

przy odpalaniu naciskam gaz

skoro 

 

10 godzin temu, Bambalejla napisał:

Bez wciskania pedału gazu odpala normalnie od razu.

Pozdrawiam,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...