Skocz do zawartości

Bambalejla

Nowy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Bambalejla

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Ciekawą rzecz zauważyłem, że nie odpala wtedy, kiedy przy odpalaniu naciskam gaz. Bez wciskania pedału gazu odpala normalnie od razu. Ktoś wie z czym to może być powiązane?
  2. Właśnie na jednym jest pęknięta guma. wczoraj odpaliło, normalnie jeździłem, jedzie bardzo dobrze, ale stało przez noc i znów nie chciało odpalić. Trochę pokręciłem, nie odpalało, ale za jakiś czas znów normalnie odpaliło
  3. Właśnie jest bez lpg. Dzisiaj sprawdzę czy dochodzi paliwo. Dziękuję
  4. Dzień dobry, Mam Legacy 2005, 2.0 138km i nagle spotkał mi taki problem. jeździłem, wszystko było okay, postawiłem autko pod domem, a następnego dnia już nie odpaliłem. Kręci rozrusznikiem i dalej nic. Najpierw myślałem, że może przez to że było mało paliwa, bo po drodze do domu faktycznie było mało, zatankowałem trochę ale żarówka nadal się świeciła. Dolałem jeszcze 8 litrów, teraz strzałka pokazuje 2 kreski. Po dolaniu paliwa silnik zaczyna coś tam próbować podać jakieś oznaki życia przy wciskaniu gazu, próbuje załapać, ale nie odpala dalej. Czy jest to może jakiś rozpowszechniony problem i w miarę szybkie rozwiązanie, które można samo zrobić, czy jechać do warsztatu? Będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi. Jestem świeżym użytkownikiem Subaru.
  5. Już problem został rozwiązany. Odwiozłem do normalnego elektryka, wszystko przelutował dla pewności no i był drugi problem, był słaby kontakt w samej wtyczce i ona po prostu odchodziła. Pomogło zwykle podkręcenie tych ząbków co łączą się z wtyczką no i teraz git. Nie wiem czy jest sens kupować używane bo tam też może być problem z lutem
  6. Ogólne byłem u elektryka i on mówi, że to wszystko można przylutować, ale czy to coś się da, nie wiadomo. Zauważyłem, że jak podłączam go bez osłony, to zegarek zaczyna się nagrzewać gdzie są te trzy kondensatory. Również on wariuje wtedy, jak poruszam dokładnie tą wtyczkę i to dziwnie bo ona jest przylutowana na nowo.
  7. Witam. Właśnie też mam ten sam problem. Kupiłem autko 2 tygodnie temu, ten zegarek najpierw całkowicie nie działał, odwiozłem go do elektryka, który mi tam przylutował niektóre rzeczy, ale nie wszystko, sam ten wyświetlacz bo były pęknięcia w lutowaniu i jeden rezystor. Po podłączeniu teraz świeci się, pokazuje error, jak poruszam trochę to zaczyna działać. Czasami jak jadę po nierównej drodze to też pokazuje lub nie pokazuje dane. Czyli lepiej wszystko tam przylutować? A może być problem w samej wtyczce? I jakie są sposoby to usunąć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...