Skocz do zawartości

Subaru Outback [BT] (MY20/MY21 =>)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, Blixten napisał:

Nie wiemy jakiego silnika się spodziewać, ale dajmy szansę SIP. 

 

 

 

 

Widzę, że dużą szansę maja obecnie firmy oferujące auta które przestaly być dostępne na naszym rynku. Obserwuję jak to ma miejsce w przypadku marki Jeep. Uważam, że SIP powinien rozważyć działalność również na tym polu być może pod inną marką.

Edytowane przez mechanik
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, mechanik napisał:

Widzę, że dużą szansę maja obecnie firmy oferujące auta które przestaly być dostępne na naszym rynku. Obserwuję jak to ma miejsce w przypadku marki Jeep. Uważam, że SIP powinien rozważyć działalność również na tym polu być może pod inną marką.

Jeśli już, to czekamy na Nissana GTR-a B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Blixten napisał:

Nie wiemy jakiego silnika się spodziewać, ale dajmy szansę SIP. 

 

A jaki wpływ ma SIP na ofertę silnikową na rynku?

 

50 minut temu, Blixten napisał:

Jak coś, to my, chłopaki z Gdyni, chętnie @Dyrekcja pomożemy ;)

 

Z cłem i VAT-em? ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, blejzu napisał:

@Tsunetomo myslales moze zeby zmienic swoja xyve na "Kato Starszy"?

Jeśli mogę Cię prosić o rozwinięcie skrótu "Kato Starszy" to rozważę Twą sugestię :)

Chyba, że miałeś na myśli Katona Starszego. Ale ja do Kartaginy nic nie mam... już dawno zburzona ;)

 

Edytowane przez Tsunetomo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, mechanik napisał:

Widzę, że dużą szansę maja obecnie firmy oferujące auta które przestaly być dostępne na naszym rynku.

Przecież takie firmy istniały zawsze. Nie wiem, jak układają się ceny w przypadku Jeepa, ale taki OBK XT kosztowałby po sprowadzeniu zapewne jakieś 260 -270 tys. Na wyłożenie takiej kasy gotówką na auto bez gwarancji może pozwolić sobie jedynie absolutny fanatyk z zasobnym portfelem :) 

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dyrekcja napisał:

 

Zna Pan już specyfikację przyszłej generacji Outbacka w wersji EU ? Można prosić o więcej szczegółów  ?

Z góry dziękuję !

Szanowna Dyrekcjo!

Żartobliwa w tonie wypowiedź ma nie miała na celu urażenie kogokolwiek. Czasem mam wrażenie, że część Użytkowników (nie mam tu na myśli Szanownej Dyrekcji) nie potrafi odczytać ironii. Jak zatem łatwo się domyślić, nie znam specyfikacji OBK w wersji EU. O tym, że o wersji XT z silnikiem 2,4DIT nie będzie w EU Dyrekcja Szanowna raczyła już pisać w innych wątkach. 

O tym, że na auta właśnie z takimi silnikami część takich "szaleńców, co to im 2,5 175KM nie wystarcza" jak ja czeka - pisano wiele razy. I pewnie wiedziony sentymentem i sympatią do marki Subaru, szukając pakownego, podniesionego kombi o sensownych osiągach, zmuszony przeglądać po raz kolejny cenniki Volvo, Audi, Mercedesa etc. pozwoliłem sobie na popełnienie porannego posta.

Pozdrawiam i życzę udanego dnia.

 

  • Super! 2
  • Lajk 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Tsunetomo napisał:

Jeśli mogę Cię prosić o rozwinięcie skrótu "Kato Starszy" to rozważę Twą sugestię :)

Kato lub Katon. Taki pan ktory kazda swoja wypowiedz konczyl slowami "A poza tym uwazam, ze Kartagina musi zostac zniszczona" :)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, blejzu napisał:

Kato lub Katon. Taki pan ktory kazda swoja wypowiedz konczyl slowami "A poza tym uwazam, ze Kartagina musi zostac zniszczona" :)

No tak się domyśliłem. Tak jak wspomniałem, do Kartaginy nic nie mam ;)  Rozumiem, że zakładasz, że ja powinienem każdą wypowiedź kończyć "A Subaru w Polsce nie ma mocnych silników"? 

Mogę, to nawet zabawne by było ;)  Ale pewnie w końcu dostałbym wiekuistego bana, a cenię sobie to forum bo można prowadzić polemikę z fajnymi ludźmi i jest masa ludzi, która ma "benzynę we krwi" i o autach (nie tylko Subaru) bardzo dużo wie, więc można się dużo dowiedzieć.

Szerokości i bezpiecznych podróży życzę.

Przy nicku pozostanę swoim, jeśli nie masz nic przeciw temu :)

off-top end.

  • Super! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Tsunetomo napisał:

Rozumiem, że zakładasz, że ja powinienem każdą wypowiedź kończyć "A Subaru w Polsce nie ma mocnych silników"?

Nie, nie. Nie zrozumielismy sie :) Ty JUZ konczysz kazda wypowiedz "A Subaru" wiec to byloby tylko wypelnienie przeznaczenia :p Nie sadze zebys bana dostal :) Taki zartobliwy przytyk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
28 minut temu, Tsunetomo napisał:

Szanowna Dyrekcjo!

Żartobliwa w tonie wypowiedź ma nie miała na celu urażenie kogokolwiek.

Szanowny Panie !

Moja żartobliwa w tonie riposta nie miała na celu urażenia kogokolwiek :)

 

Pozdrowienia

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, blejzu napisał:

 

 

5 minut temu, blejzu napisał:

Nie, nie. Nie zrozumielismy sie :) Ty JUZ konczysz kazda wypowiedz "A Subaru" wiec to byloby tylko wypelnienie przeznaczenia :p Nie sadze zebys bana dostal :) Taki zartobliwy przytyk.

Nie nadążyłem, wybacz ;)

Przekonales mnie. Jak dostanę bana założę konto pod nowym nickiem - Zblejzuwany Kato Starszy :)

”A Subaru w EU nie ma mocnych silnikow”.

Edytowane przez Tsunetomo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Zyzol napisał:

Przecież takie firmy istniały zawsze. Nie wiem, jak układają się ceny w przypadku Jeepa, ale taki OBK XT kosztowałby po sprowadzeniu zapewne jakieś 260 -270 tys. Na wyłożenie takiej kasy gotówką na auto bez gwarancji może pozwolić sobie jedynie absolutny fanatyk z zasobnym portfelem :) 

Faktycznie istniały, ale obecnie są bardzo sprzyjające warunki na rozwój. Są marki kultowe jak Subaru czy Jeep. Ich fani wolą kupować takie auta ze sprawdzonego źródła od fana marki, ze znaną i udokumentowaną historią uszkodzenia i naprawy.

Tak jest w przypadku Jeep i myślę że @Dyrekcja. moglaby z sukcesem prowadzić również taką działalność by nie oddawać pola konkurencji. Wówczas grupa klientów pragnących auta oferowane w USA miałaby również coś dla siebie.

@ZyzolNie twierdzę, że każdy wybiera nowe auto z US, jest to zdecydowanie mniejszość jak słyszałem, acz są tacy klienci. O cenie się nie wypowiadam, bo nie sprawdzałem dokładnie. Kwestia gwarancji to nie problem, można wykupić ubezpieczenie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, mechanik napisał:

@ZyzolNie twierdzę, że każdy wybiera nowe auto z US, jest to zdecydowanie mniejszość jak słyszałem, acz są tacy klienci. O cenie się nie wypowiadam, bo nie sprawdzałem dokładnie. Kwestia gwarancji to nie problem, można wykupić ubezpieczenie. 

 

Raczej ewentualny problem z leasingiem czy najmem odstrasza.  Mało kto w tych czasach kupuje auto za 200-300k za gotówkę (poza jakimiś gangusami ;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, GREGG napisał:

 

Raczej ewentualny problem z leasingiem czy najmem odstrasza.  Mało kto w tych czasach kupuje auto za 200-300k za gotówkę (poza jakimiś gangusami ;))

Co do leasingu na auta z USA - nowe lub używane - jak najbardziej jest możliwy. To mogę potwierdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, mechanik napisał:

Co do leasingu na auta z USA - nowe lub używane - jak najbardziej jest możliwy. To mogę potwierdzić.

 

W takim razie to chyba tylko kwestia cen, po dołożeniu podatków, że taki import nowych aut z usa nie idzie częściej 

Kwestię "nowości" auta można pewnie łatwo załatwić np. dealer może wpierw na siebie zarejestrować 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, GREGG napisał:

W takim razie to chyba tylko kwestia cen, po dołożeniu podatków, że taki import nowych aut z usa nie idzie częściej

Twierdzę, że do tej pory była to kwestia dużo większej dostępności modeli w wersjach EU. Niewiele osób decydowało się na sprowadzanie STI bo był na naszym rynku, OK w nieco innej wersji, nie było limitowanych edycji ale jednak dostępny. To samo Wrangler z silnikiem 3,6V6 dostępny był, fakt nieco inna konfiguracja dla EU, nie wdając sie w szczegóły, brak wielu limitowanych serii i edycji, ale był. Całkowity brak dostępności pewnych modeli w EU rozkręca import, nawet nowych aut.

Edytowane przez mechanik
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, GREGG napisał:

 

W takim razie to chyba tylko kwestia cen, po dołożeniu podatków, że taki import nowych aut z usa nie idzie częściej 

Kwestię "nowości" auta można pewnie łatwo załatwić np. dealer może wpierw na siebie zarejestrować 

Nie do końca, bo używane auto musi mieć ponad 6 000 kilometrów przebiegu i być zarejestrowane minimum pół roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Tsunetomo napisał:

Rozumiem, że zakładasz, że ja powinienem każdą wypowiedź kończyć "A Subaru w Polsce nie ma mocnych silników"? 

Prościej będzie, gdy umieścisz to hasło w swoim profilu w stopce :) 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Zyzol napisał:

Prościej będzie, gdy umieścisz to hasło w swoim profilu w stopce :) 

Nie zawsze w życiu chodzi tylko o to, by było prościej...

ale w tej sytuacji... ;)

Edytowane przez Tsunetomo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Tsunetomo napisał:

Nie zawsze w życiu chodzi tylko o to, by było prościej...

ale w tej sytuacji... ;)

W stopce to pójście na łatwiznę, no i nie będzie takiego wydźwięku :lol:

To tak jakby Katon wyszedł w koszulce ze stosownym napisem o Kartaginie nic nie mówiąc. To nie to samo co wygłoszenie samemu

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

  • Haha 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Siemek napisał:

W stopce to pójście na łatwiznę, no i nie będzie takiego wydźwięku :lol:

To tak jakby Katon wyszedł w koszulce ze stosownym napisem o Kartaginie nic nie mówiąc. To nie to samo co wygłoszenie samemu

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

Dokładnie tak :) Pięknie to podsumowałeś. No i widzę, że auto z silnikiem masz ;) 

Jak już tracę tyle cennego czasu na narzekanie, jakie toż to Subaru w PL jest dla mnie niedobre, bo same dychawiczne benzyny lub pseudo-hybrydy proponuje, to mogę dopisać jedno zdanie.

Swoją drogą... nazywanie e-boxera hybrydą to jak nazywanie Marcina Najmana bokserem  ;)

 Dla fanów talentu sportowego Pana Marcina i wszystkich forumowiczów - to taki żart, jakoś tak przed weekendem mi się skojarzyło.

 

A na koniec chciałem dodać, że Subaru w EU nie ma mocnych silników.

Edytowane przez Tsunetomo
  • Super! 1
  • Haha 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Onyx XT :) Why not in Europe Subaru, why...?

Chcę. To auto tak mi się podoba, że będę gotów znów przekonywać się, że 2,5 i mi wystarczy. Będzie miał 7 koni więcej :)

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Tsunetomo napisał:

Onyx XT :) Why not in Europe Subaru, why...?

Chcę. To auto tak mi się podoba, że będę gotów znów przekonywać się, że 2,5 i mi wystarczy. Będzie miał 7 koni więcej :)

szkoda nerwów ;) Są firmy zajmujące się sprowadzeniem aut z USA nowych też. Zapłacisz jak za zboże ale bedziesz miał XT'ka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...