Skocz do zawartości

Legacy 2.5 GT 2006 Tuned by Bonless


Bonless

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
3 godziny temu, Bonless napisał(a):

Prześwitu od spodu nie mierzyłem. Sprawdzałem odległości od ziemi do rantów błotników i jest jakieś 62,5-63cm.

Prawie tyle samo mam w Forku :P

Co to za kolor felg? Ewentualnie gdzie malowałeś? Bo szukam właśnie podobnego odcienia do siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, MrJ napisał(a):

Prawie tyle samo mam w Forku :P

Co to za kolor felg? Ewentualnie gdzie malowałeś? Bo szukam właśnie podobnego odcienia do siebie.

Malowałem tutaj:

http://www.naprawiamyfelgi.pl/

 

Poprzednie Volki też miałem malowany na tem kolor.

Edytowane przez Bonless
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Godzinę temu, Herostrates napisał(a):

A tarcze z jakiego modelu? 

Tarcze są z Audi Q5/A4/A5 itd. Pierwotnie chciałem montować 340mm z STI 2017+, ale jednak po konsultacji z Adamem z WRK zdecydowałem się na tarcze z Audi. Koszt adapterów był taki sam dla obydwu tarcz, ale do Audi jest dużo większy wybór i lepsza dostępność. Cena  tarcz nawet po uwzględnieniu przeróbki rozstawu i dorobieniu pierścieni centrujących (przy następnej zmianie nie będę już musiał ich dorabiać) jest niższa niż do STI.

No i do tego tarcza jest większa o 5mm :D

Edytowane przez Bonless
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Bonless napisał(a):

Tarcze są z Audi Q5/A4/A5 itd. Pierwotnie chciałem montować 340mm z STI 2017+, ale jednak po konsultacji z Adamem z WRK zdecydowałem się na tarcze z Audi. Koszt adapterów był taki sam dla obydwu tarcz, ale do Audi jest dużo większy wybór i lepsza dostępność. Cena  tarcz nawet po uwzględnieniu przeróbki rozstawu i dorobieniu pierścieni centrujących (przy następnej zmianie nie będę już musiał ich dorabiać) jest niższa niż do STI.

No i do tego tarcza jest większa o 5mm :D

 

Jak czytam ile tam trzeba było "grzebać" przy tak newralgicznym dla bezpieczeństwa pojazdu elemencie...to mi by sie odechciało. 

Ale ja też kiedyś byłem młody i miałem tego typu pomysły :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Neutrino33 napisał(a):

 

Jak czytam ile tam trzeba było "grzebać" przy tak newralgicznym dla bezpieczeństwa pojazdu elemencie...to mi by sie odechciało. 

Ale ja też kiedyś byłem młody i miałem tego typu pomysły :biglol:

Bez przesady jedyna ingerencja to lekke rozfrezowanie otworów pod śruby. Pierścień centrujący jest nierdzewny i bardzo dobrze spasowany z tarczą i piastą.

To są dość popularne zabiegi we wszelakich swapach hamulców i nigdy nie słyszałem żeby były z tego powodu problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Bonless napisał(a):

Bez przesady jedyna ingerencja to lekke rozfrezowanie otworów pod śruby. Pierścień centrujący jest nierdzewny i bardzo dobrze spasowany z tarczą i piastą.

To są dość popularne zabiegi we wszelakich swapach hamulców i nigdy nie słyszałem żeby były z tego powodu problemy.

Pewnie tak, ale ja lubie jak wszystko jest bez sztukowania. Ale spoko, najważniejsze, że ty masz poczucie, że jest to zrobione dobrze. Git! :thumbup:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.05.2023 o 23:35, Bonless napisał(a):

nawet po uwzględnieniu przeróbki rozstawu i dorobieniu pierścieni centrujących (przy następnej zmianie nie będę już musiał ich dorabiać)

Napisz bliżej o jaki rozstaw  chodzi - ten na średnicy podziałowej?

I pierścieni pod tarczę ,czy felgę.

Ja bym tu nie widział problemu z wytrzymałością tylko z balansem hamulców,co zawsze jest niepewne w takich pionierskich pomysłach:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, respect napisał(a):

Napisz bliżej o jaki rozstaw  chodzi - ten na średnicy podziałowej?

I pierścieni pod tarczę ,czy felgę.

Ja bym tu nie widział problemu z wytrzymałością tylko z balansem hamulców,co zawsze jest niepewne w takich pionierskich pomysłach:)

Otwory pod szpilki są przefrezowane z rozstawu 5x112 na 5x100. Pierścień centrujący jest do tarczy. Centrowanie do felgi zostało tak jak było, czyli na piaście.

 

Myślę, że balans bardzo nie ucierpiał. Seryjny korektor jest pod hamulce 316mm przód i 290mm tył. Teraz jest 345mm przód i 316mm tył. 

 

Jak na razie jeszcze docieram zestaw, ale już teraz jestem mega zadowolony. Hamulec just dużo czulszy na czym mi najbardziej zależało.

Bardzo mocnych hamowań jeszcze nie próbowałem.

Edytowane przez Bonless
  • Super! 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...