Bonless Posted May 25, 2018 Posted May 25, 2018 (edited) Witam, Od niedawna jestem posiadaczem swojego pierwszego Subaru. Od zawsze strasznie podobało mi się Legacy IV. W końcu nadszedł ten czas i mogłem spełnić swoje motoryzacyjne marzenie Oto moje upragnione Legacy GT Limited z 2006r. Auto dość bogato wyposażone ze skrzynią 5AT i służy mi jako auto do jazdy na co dzień. Mam co do niego sporo planów bo jeszcze mu troszkę brakuje żeby wyglądał tak jak sobie wymarzyłem. Mam nadzieję, że będzie to dla was interesujący wątek. Zdjęcia zaraz po zakupie z niezbyt urodziwą owiewką szyberdachu. Pierwsze mody W aucie wymieniłem przednie lampy na pełną europejską specyfikację i pomalowałem poprzeczki grilla czarną gumą w spray-u. Coś do konserwacji skór. Żeby auto lepiej się prowadziło amory Bilstein-a z wersji Spec-B. Szukam jeszcze jakiś niższych sprężyn więc jak macie jakieś pomysły to proszę o propozycje. Niedługo w aucie będzie robiony wydech z kwasówki co by brzmiało jak przystało na Subaru Czekam też na felgi 18" bo obecnie na zimówkach i 17" wygląda słabo. Co do planów to na pewno trzeba wypolerować lakier bo jest już trochę wymęczony, do tego chcę wywalić obecny spoiler i zamontować coś ala lip/ducktail. Pewnie jeszcze jakieś dokładki jak się uda zdobyć i powinien już jakoś sensownie wyglądać. Jeszcze kilka wyraźniejszych zdjęć. Jeszcze w ramach ciekawostki wrzucam fotki mojego drugiego auta zabawki, które sobie dłubię od 13 lat Pozdrawiam Michał Edited August 18, 2022 by Bonless 3 1
sredniaq Posted May 25, 2018 Posted May 25, 2018 Ja bym wrzucił lampy tył i zderzak poliftowy Ale nie każdemu taki mariaż pasuje Mowa o Legacy ofc. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ericsson Posted May 25, 2018 Posted May 25, 2018 Gratulacje nabycia dobrego wozidła, zadbane LGT ciężko znaleźć.. I tak, lepiej polift wygląda ale nie ma co robić ulepa!
szmajgel Posted May 25, 2018 Posted May 25, 2018 (edited) Ładne LGT, ale Honda dobrze wygląda coraz mniej tego jeździ Edited May 25, 2018 by szmajgel
Bonless Posted May 25, 2018 Author Posted May 25, 2018 (edited) 2 godziny temu, sredniaq napisał: Ja bym wrzucił lampy tył i zderzak poliftowy Ale nie każdemu taki mariaż pasuje Mowa o Legacy ofc. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Jednak zostanę przy oryginale. Są inne rzeczy, które chcę na początku ogarnąć Godzinę temu, Ericsson napisał: Gratulacje nabycia dobrego wozidła, zadbane LGT ciężko znaleźć.. I tak, lepiej polift wygląda ale nie ma co robić ulepa! Nie ma co ukrywać , że polift jest ładny ale wybór nie jest zbyt wielki. Trafił się przedlift w fajnym stanie więc się długo nie zastanawialem. 40 minut temu, szmajgel napisał: Ładne LGT, ale Honda dobrze wygląda coraz mniej tego jeździ Dzięki. Będę dbał o Subaru tak samo jak o Hondę, obiecuję Edited May 25, 2018 by Bonless
iktorn Posted May 26, 2018 Posted May 26, 2018 Dobrze ze chcesz spojler usunac i dać coś innego bo ten jest fatalny. Ogolnie subi jak i honda super
Farmer Posted May 26, 2018 Posted May 26, 2018 Bardzo ładny GTek, widzę że z gazem. Na pewno będziesz zadowolony. Szkoda że automat jak mój. Co do spojlera to i tak lepiej wygląda z nim niż bez niego.
Bonless Posted May 26, 2018 Author Posted May 26, 2018 7 godzin temu, iktorn napisał: Dobrze ze chcesz spojler usunac i dać coś innego bo ten jest fatalny. Ogolnie subi jak i honda super Dzięki Spoiler będzie podobny jak w Hondzie. Klapa bez otworów już do mnie idzie a spoiler jest w trakcie załatwiania. 2 godziny temu, Farmer napisał: Bardzo ładny GTek, widzę że z gazem. Na pewno będziesz zadowolony. Szkoda że automat jak mój. Co do spojlera to i tak lepiej wygląda z nim niż bez niego. Do jazdy na co dzień gaz się przydaje. Moim ideałem był by poliftowy SpecB a manualu, ale ten się trafił w fajnym stanie więc jakoś przeżyję ten automat Spoiler to kwestia gustu, mi nie leży więc będzie co innego.
Farmer Posted May 27, 2018 Posted May 27, 2018 Bardzo dobry pomysł z amorkami od speca. a sprzężny zostawiłeś gtkowe czy założyłeś wszystko od speca?
Guest Posted May 27, 2018 Posted May 27, 2018 W końcu jakieś LGT:) Gratuluje zakupu, bardzo łądnie wygląda. Ja do mojego LGT (polift, spec.B) też zakładam delikatny spojler, ale jako że nie mogłem namierzyć oem subaru, to zamówiłem z ebaya (nawet ma przyjść w kolorze haha, z azji oczywiście...) Na tył, szczególnie przy LPG można założyć troche twardsze sprężyny (Lesjofors wzmocnione do 2.0R kombi) ale one na pewno nie obniżą auta. U mnie przód dalej stoi troche wyżej, ale niedługo planuje wysłać przednie amory do zerkopolu więc przy okazji je skrócimy o jakieś 2cm i wtedy będzie równo stało. Nawiasem, jakbyc chciał w ogóle cos w wyglądzie modzić, to polecam konwersje przodu na wersje JDM GT - ten zderzak nadaje autu całkiem inny charakter i nie wystaje tak mocno do przodu jak w wersjach US. Od strony technicznej - w przedliftach masz katalizator w uppipe, który lubi się posypać, więc jak będziesz robić wydech, to plecam od razu tam zajrzeć i najlepiej sie go pozbyć. Daj znać gdzie robisz wydech, też się do tego zabieram powoli.
Bonless Posted May 27, 2018 Author Posted May 27, 2018 1 godzinę temu, Farmer napisał: Bardzo dobry pomysł z amorkami od speca. a sprzężny zostawiłeś gtkowe czy założyłeś wszystko od speca? Amorki jeszcze czekają na montaż bo nie mam kupionych sprężyn. Miałem już zamówione Vogtland-y ale okazało się, że niedawno przestali je produkować. Więc na razie mam dylemat co kupić. 1 godzinę temu, frisco napisał: W końcu jakieś LGT:) Gratuluje zakupu, bardzo łądnie wygląda. Ja do mojego LGT (polift, spec.B) też zakładam delikatny spojler, ale jako że nie mogłem namierzyć oem subaru, to zamówiłem z ebaya (nawet ma przyjść w kolorze haha, z azji oczywiście...) Na tył, szczególnie przy LPG można założyć troche twardsze sprężyny (Lesjofors wzmocnione do 2.0R kombi) ale one na pewno nie obniżą auta. U mnie przód dalej stoi troche wyżej, ale niedługo planuje wysłać przednie amory do zerkopolu więc przy okazji je skrócimy o jakieś 2cm i wtedy będzie równo stało. Nawiasem, jakbyc chciał w ogóle cos w wyglądzie modzić, to polecam konwersje przodu na wersje JDM GT - ten zderzak nadaje autu całkiem inny charakter i nie wystaje tak mocno do przodu jak w wersjach US. Od strony technicznej - w przedliftach masz katalizator w uppipe, który lubi się posypać, więc jak będziesz robić wydech, to plecam od razu tam zajrzeć i najlepiej sie go pozbyć. Daj znać gdzie robisz wydech, też się do tego zabieram powoli. Też się nad tym samym spoilerem zastanawiałem. Wrzuć jakieś zdjęcia jak już zamontujesz. Jedną z zalet bilsteina jest właśnie to, że można je wysłać do zerkopolu jak by coś było nie tak. Przedni zderzak jest już chyba z EU-spec bo nie jest aż tak bardzo wystający. Namierzyłem też dokładkę, która upodabnia go do JDM-a, ale to dopiero za jakiś czas. Uppipe będzie zmieniany na ten z Imprezy bez kata. Mój był sprawdzany kamerką i jest w dobrym stanie ale przy okazji wolę się go pozbyć żeby później nie mieć nieprzyjemności. Wydech będę robić w Seba Garage w Radzyminie i mam nadzieję, że uda się to w tym tygodniu ogarnąć. Nie mogę się już doczekać Na pewno będę relacjonował jak już będzie ogarnięty.
Guest Posted May 27, 2018 Posted May 27, 2018 3 minuty temu, Bonless napisał: Jedną z zalet bilsteina jest właśnie to, że można je wysłać do zerkopolu jak by coś było nie tak. Tak, ale to chyba tylko przód. W moim z tyłu po zakupie siedziały B8, czyli dedykowane właśnie do obnizonego zawieszenia. Amory były prawie nowe, ale auto było z tyłu dla mnie za nisko, tym bardziej przy fabrycznie wysokim przodzie (dziwnie to wygladało...). Cały komplet na tył bedę wystawiał na dniach. Jeszcze w temacie spręzyn - na rynek japoński szły obniżone sprężyny (rózowe - "JDM pinks"), są na pewno twardsze niż standardowe springi do speca. Jakbyś potrzebował podkładki pod amory do tyłu to daj znać, ja kupiłem te z fastwrx.com ale nie było potrzby ich u mnie zakładać. 11 minut temu, Bonless napisał: Też się nad tym samym spoilerem zastanawiałem. A na jakim staneło? Jakie fele bedziesz zakładał?
Bonless Posted May 27, 2018 Author Posted May 27, 2018 6 minut temu, frisco napisał: Tak, ale to chyba tylko przód. W moim z tyłu po zakupie siedziały B8, czyli dedykowane właśnie do obnizonego zawieszenia. Amory były prawie nowe, ale auto było z tyłu dla mnie za nisko, tym bardziej przy fabrycznie wysokim przodzie (dziwnie to wygladało...). Cały komplet na tył bedę wystawiał na dniach. Jeszcze w temacie spręzyn - na rynek japoński szły obniżone sprężyny (rózowe - "JDM pinks"), są na pewno twardsze niż standardowe springi do speca. Jakbyś potrzebował podkładki pod amory do tyłu to daj znać, ja kupiłem te z fastwrx.com ale nie było potrzby ich u mnie zakładać. A na jakim staneło? Jakie fele bedziesz zakładał? W poszukiwaniu sprężyn natknąłem się na te różowe ale nie udało mi się ich znaleźć w europie do kupienia. Jedynie z US i z wysyłką wyszłyby chore pieniądze. Chyba stanie na H&R, ale jeszcze zobaczymy. Spoiler chcę taki. Jeszcze jest w trakcie dogadywania. Felgi będą Work Emotion 11r 18x7,5. Na razie w kolorze czarnym ale w zimę będą malowane. Dojdą do mnie pewnie pod koniec czerwca.
Guest Posted May 27, 2018 Posted May 27, 2018 34 minuty temu, Bonless napisał: Work Emotion 11r 18x7,5 Całkiem fajne fele, spojler też;) U mnie spoiler będzie bardziej cichociemny (zamówiłem pare dni temu, więc jeszcze troche zanim go dostane). Ja poszedłem w fele z JDM GT, które były też montowane w przedliftach US GT:
Bonless Posted May 27, 2018 Author Posted May 27, 2018 22 minuty temu, frisco napisał: Całkiem fajne fele, spojler też;) U mnie spoiler będzie bardziej cichociemny (zamówiłem pare dni temu, więc jeszcze troche zanim go dostane). Ja poszedłem w fele z JDM GT, które były też montowane w przedliftach US GT: Bardzo ładne auto, polift SpecB mój ideał
Guest Posted May 27, 2018 Posted May 27, 2018 Dziekuje:) Kupiony po długich poszukiwaniach. O ile przedlifty i kombi to dosyć częsty przedmiot ogłoszeń, to jak ktos szuka poifta w sedanie w mocniejszej wersji to niestety, trzeba się uzbroić w cierpliwość. Jest jeszcze parę rzeczy do ogarnięcia, ale w którym aucie nie ma;)
Bonless Posted June 2, 2018 Author Posted June 2, 2018 (edited) Mała zapowiedź przeprowadzonych zmian Jutro wrzucę więcej zdjęć i opisy. Powoli realizuje założone plany. Zmiana klapy bagażnika, na razie będzie bez spoilera. Nowa klapa była już z naklejką i chyba na razie zostanie Wydech jest już ogarnięty. Uppipe został wymieniony na wersję bez kata. Kat na downpipie i środkowy tłumik wyleciały. Został jeden kat i i dwa końcowe przelotowe tłumiki. W końcu brzmi jak przystało na Subaru Czekam teraz na kolejne zamówione graty więc niedługo będą kolejne up-y Edited May 1, 2020 by Bonless 1 3
Bonless Posted June 4, 2018 Author Posted June 4, 2018 12 godzin temu, frisco napisał: Robiłeś albo planujesz zrobić mapę? Jeszcze nie robiłem, ale na pewno to ogarnę.
thomson0073 Posted June 13, 2018 Posted June 13, 2018 W dniu 2018-06-02 o 19:50, Bonless napisał: W końcu brzmi jak przystało na Subaru Nie słyszę Wrzuć Pan jakiś dźwięk. A co ze spoilerem?
Pan Dziedzic Posted June 13, 2018 Posted June 13, 2018 W dniu 4 czerwca 2018 o 19:29, Bonless napisał: Jeszcze nie robiłem, ale na pewno to ogarnę. Radzę w miarę szybko ogarnąć,skoro nie ma już upajpa z katem.
Bonless Posted June 13, 2018 Author Posted June 13, 2018 11 godzin temu, thomson0073 napisał: Nie słyszę Wrzuć Pan jakiś dźwięk. A co ze spoilerem? Jak znajdę chwilę to coś nagram Nowy spoiler zamówiony, tak jak i kilka innych ciekawych smaczków 11 godzin temu, Pan Dziedzic napisał: Radzę w miarę szybko ogarnąć,skoro nie ma już upajpa z katem. Na pewno nie będę z tym długo zwlekał. Tymczasem wpadła pierwsza z wyczekiwanych paczek. Porównanie ze sprężynami od SpecB
woyt Posted June 24, 2018 Posted June 24, 2018 Przez chwilę myślałem że to mój "były" GT Powodzenia w przeprowadzaniu modów, z doświadczenia powiem tak - zwróć uwagę na skrzynię, nie wiem jaki masz prebieg, ale lubi się ślizgac szczególnie jeśli planujesz remap. Dołóż koniecznie jakieś skrzydełko/lotkę na tył - kwestia gustu, ale goła klapa wygląda nijako Robiąc nowy wydech, usuwając kata, itp - sugeruję ogarnąć mapę jak najszybciej!
Bonless Posted June 27, 2018 Author Posted June 27, 2018 W dniu 24.06.2018 o 07:28, woyt napisał: Przez chwilę myślałem że to mój "były" GT Powodzenia w przeprowadzaniu modów, z doświadczenia powiem tak - zwróć uwagę na skrzynię, nie wiem jaki masz prebieg, ale lubi się ślizgac szczególnie jeśli planujesz remap. Dołóż koniecznie jakieś skrzydełko/lotkę na tył - kwestia gustu, ale goła klapa wygląda nijako Robiąc nowy wydech, usuwając kata, itp - sugeruję ogarnąć mapę jak najszybciej! Dzięki, będę obserwował zachowanie skrzyni. Temat strojenia będzie niedługo ogarnięty, ale nie planuję jakiegoś drastycznego zwiększania mocy. Spoiler będzie, czekam na paczkę razem z innymi fantami Tymczasem zawias i koła są już na aucie, będę miał wiecej czasu to uzupełnię foty, na razie jedna na zachętę 2 1 2
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now