ppmarian Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 rusz z 2 biegu z zapietym reduktorem na LO potem szybko przelacz reduktor na HI ja robilem takie testy w foresterze 2.0 i urwalem dzieki temu 0.5 -0.7s w porownaniu do tradycyjnej zmiany 1bieg - 2bieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Ja zrobiłem kiedyś taki test: Przy ruszaniu ze świateł, jeden pan który stał obok chciał mnie skopać Oplem Omegą MV6. Zapiąłem reduktor i się nie dałem. Szliśmy równo. A katalagowo ta omega ma coś około 8s do 100-tki. Czyli nie było tak źle, przynajmniej sekundę udało mi się urwać. :cool: A może to post bardziej do tematu o kopaniu leżącego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 i aby przekroczyć 100km/h trzeba zmieniać dwa razy bieg a nie tylko jednen co ma miejsce w przypadku startu bez włączonego reduktora. A nie w każdym aucie tak jest W moim legacu zarówno bez jak i z reduktorem by dobić do 100km/h muszę zapiąć trójkę, więc przyspieszanie na reduktorze jest oczywiste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 A nie w każdym aucie tak jest W moim legacu zarówno bez jak i z reduktorem by dobić do 100km/h muszę zapiąć trójkę, więc przyspieszanie na reduktorze jest oczywiste. WRX robi ~102km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pedros Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 To jak to w końcu jest z tym reduktorem - szybciej się rozpędza auto, czy to tylko wrażenie związane z szybszym wkręcaniem na obroty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Dla mnie to sciema ,subiektywne wrazenie.Forester 2,0 ma niby 9,7s ,jezeli reduktor skraca przyszpiesznie ok 1 s w co zupelnie nie wierze to powininien przyspieszac ponizej 9,0s czyli w okolicach Boxer Diesel a wiadomym jest ze tak szybko nie pojedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Myślę, że nawet gdyby ta sekunda obliczeniowo wychodziła na reduktorze to w warunkach bojowych jest nie do wykonania. Mierzyłem się ze znajomym ostatnio ze świateł i lepszy wynik osiągnąłem bez reduktora. Na zmianie biegów sporo się traci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 orientuje sie ktos gdzie jest czujnik zalaczenia diody od reduktora? dobrze sie domyslam ze w tunelu srodkowym obok wajchy? reduktor dziala, natomiast nie zawsze informuje o tym dioda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 odkurzam temata: w moim Dziadu jest skrzynia z reduktorem, z racji tego, ze to sedan musze go wlaczyc recznie poprzez zanurkowanie w komorze silnika i zalaczenie go recznie, Wie ktos gdzie nurkowac i co ciagnac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okonskik69 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 z racji tego, ze to sedan musze go wlaczyc recznie poprzez zanurkowanie w komorze silnika i zalaczenie go recznie, Tobie to dopiero dojdą straty czasowe na starcie ze świateł z użyciem reduktora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 hehe, i to znaczne -- Śr gru 15, 2010 10:05 pm -- cos ktos pomoze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Predzej dosięgniesz jak zrobisz dziurę w tunelu obok ręcznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 ok sprobuje moze ktos jeszcze ma jakies dobre rady? 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 kupić dźwigienkę, akurat na forum można dostać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Dodaj jeszcze, porzadnym automatem z odpowiednim silnkiem. Wtedy juz nie ma watpliwosci! Dodam jeszcze, że automat ma TC, który jest przekładnią hydrauliczną, która w kontekście reduktora: +pracuje jak reduktor (konwerter momentu) o zmiennym przełożeniu, +pozwala na bardzo powolne obroty kół (do zatrzymania włącznie) przy dużym momencie bez ryzyka spalenia sprzęgła jak w MT (świetne do ruszania w trudnych warunkach) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 w moim Dziadu jest skrzynia z reduktorem, z racji tego, ze to sedan musze go wlaczyc recznie poprzez zanurkowanie w komorze silnika i zalaczenie go recznie,Wie ktos gdzie nurkowac i co ciagnac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubikon Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 ja tylko dodam zastosowanie dla reduktora jakie odkryłem przy temperaturach poniżej -10st ... dopóki się ni rozgrzeje, skrzynia biegów chodzi wtedy zajebiście ciężko, wrzucenie dwójki po ruszeniu na jedynce to mordęga... dlatego najlepiej od razu ruszać z dwójki używając właśnie reduktora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 ja tylko dodam zastosowanie dla reduktora jakie odkryłem przy temperaturach poniżej -10st ... dopóki się ni rozgrzeje, skrzynia biegów chodzi wtedy zajebiście ciężko, wrzucenie dwójki po ruszeniu na jedynce to mordęga...dlatego najlepiej od razu ruszać z dwójki używając właśnie reduktora ja bym na Twoim miejscu wymienił sobie olej w skrzyni, a nie kombinował ruszaniem z 2 z włączonym reduktorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkur Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 I z olejem 75W90 2-ka wchodzi na dużym mrozie z oporem. Jedyna opcja wg mnie to spokojnie rozgrzewać i delikatnie obchodzić się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 -10 stopni to nie jest duży mróz, że przy -20 albo niżej jest przez pierwszą minutę lub dwie od uruchomienia ciężko to oczywiste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Po prostu synchro potrzebuje 1-2 sekundy więcej na zasprzęglenie kół i tyle. Chwila moment i skrzynka chodzi już swobodnie, wystarczy naprawdę niewielki dystans Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkur Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 A dokładniej jakieś 2-5 km na 75W90 vs 5-10 km na 80w90 przy mrozie dwucyfrowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 w moim Dziadu jest skrzynia z reduktorem, z racji tego, ze to sedan musze go wlaczyc recznie poprzez zanurkowanie w komorze silnika i zalaczenie go recznie,Wie ktos gdzie nurkowac i co ciagnac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 A dokładniej jakieś 2-5 km na 75W90 vs 5-10 km na 80w90 przy mrozie dwucyfrowym. słyszałem/czytałem o różnych dolewkach i mixach w Subaru do MT aby takie efekty zminimalizować - osobiście sprawdziłbym to: http://lubegard.com/~/C-197/LUBEGARD+Ge ... Supplement pomoga w różnych ciekawych przypadkach :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkur Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 słyszałem/czytałem o różnych dolewkach i mixach w Subaru do MT aby takie efekty zminimalizować - osobiście sprawdziłbym to:http://lubegard.com/~/C-197/LUBEGARD+Ge ... Supplement pomoga w różnych ciekawych przypadkach :wink: Wielkie dzięki ale mimo że motul gear robi skrzynię "miększą" na zimę to mój przypadek nie jest tak ciekawy żeby eksperymentować dalej :wink: Od następnęgo przeglądu przechodzę na shella. Szkoda synchronizatorów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się