Topi Opublikowano 25 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 (edytowane) Wow, tego się nie spodziewałem. Ponoć ca. W połowie roku trafi do sprzedaży w Europie Levorg MY19 z silnikiem ATMOSFERYCZNYM zamiast 1.6 DIT że względu na nową normę. Nowy będzie również system multimedialny i ulepszone zawieszenie. Nowy silnik będzie "widoczny" przez brak wlotu powietrza. Ma to być znany 2.0i o mocy 150 koni znany z Forestera połączony z CVT. Nie ma zmianki, czy z wtryskiem bezpośrednim czy nie. Czy może Dyrekcja coś wie na ten temat? http://www.auto.cz/subaru-levorg-2019-facelift-misto-turbomotoru-docka-atmosferickeho-dvoulitru-poznate-kapoty-127181 Edytowane 25 Stycznia 2019 przez Topi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Przynajmniej będzie mniej palił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Wygląda równie dobrze jak poprzedni ale z pewnością straci na dynamice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 54 minuty temu, przemekka napisał: Przynajmniej będzie mniej palił. Czy ja wiem? Żeby to jakoś jechało trzeba będzie kręcić na czerwone.... Żałość... takie fajne auta i bez silników... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Topi Opublikowano 25 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 29 minutes ago, Michał W. said: Wygląda równie dobrze jak poprzedni ale z pewnością straci na dynamice. Tylko szkoda tego wlotu powietrza, albo półki jak to moja żonka określa Podejrzewam, że to ma związek z bezpieczeństwem pieszych a nie zmianą silnika. 22 minutes ago, Tsunetomo said: Czy ja wiem? Żeby to jakoś jechało trzeba będzie kręcić na czerwone.... Żałość... takie fajne auta i bez silników... Może według oficjalnych danych będzie niższe spalanie, ale w rzeczywistości tak jak piszesz, trzeba będzie kręcić. Zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Aktualny silnik według mnie jest za słaby do Levorga choć turbo go ratuje ale ten wolnossak już całkiem będzie tylko do turlania się na brydża 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xemir Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 1 godzinę temu, Topi napisał: Wow, tego się nie spodziewałem. Ponoć ca. W połowie roku trafi do sprzedaży w Europie Levorg MY19 z silnikiem ATMOSFERYCZNYM zamiast 1.6 DIT że względu na nową normę. Nowy będzie również system multimedialny i ulepszone zawieszenie. Nowy silnik będzie "widoczny" przez brak wlotu powietrza. Ma to być znany 2.0i o mocy 150 koni znany z Forestera połączony z CVT. Nie ma zmianki, czy z wtryskiem bezpośrednim czy nie. Czy może Dyrekcja coś wie na ten temat? http://www.auto.cz/subaru-levorg-2019-facelift-misto-turbomotoru-docka-atmosferickeho-dvoulitru-poznate-kapoty-127181 Może mi się wydaje, ale jedynie pierwsze zdjęcie przedstawia nowy model (bez wlotu). Wszystkie pozostałe elementy wyglądają niemal identycznie (poza stacją, która różni się minimalnie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 16 minut temu, Topi napisał: Tylko szkoda tego wlotu powietrza, albo półki jak to moja żonka określa Podejrzewam, że to ma związek z bezpieczeństwem pieszych a nie zmianą silnika. Zdecydowanie chodzi o bezpieczeństwo pieszego. Odkąd wprowadzono ten parametr w testach bezpieczeństwa każdy producent próbuje poprawić swoje notowania. Volvo wprowadziło zewnętrzną poduszkę powietrzną a Subaru likwiduje wlot powietrza 3 minuty temu, xemir napisał: Może mi się wydaje, ale jedynie pierwsze zdjęcie przedstawia nowy model (bez wlotu). Wszystkie pozostałe elementy wyglądają niemal identycznie (poza stacją, która różni się minimalnie). Masz rację. Na dalszych zdjęciach jest wersja z wlotem z 2018r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tesla Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Bezpieczeństwo jedno, a zmiana silnika to drugie. Jak silnik jest bez turbo, to nie ma intercoolera, to i wlot na masce niepotrzebny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 18 minut temu, Tesla napisał: Bezpieczeństwo jedno, a zmiana silnika to drugie. Jak silnik jest bez turbo, to nie ma intercoolera, to i wlot na masce niepotrzebny. Forester XT 2018 ma turbo a nie ma wlotów. Wcześniej w Subaru tak było, że można było rozpoznać czy jest uturbione po wlocie, teraz wloty odchodzą do historii marki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 W XT które jest wyższe od Levorga nie było przez jakieś idiotyczne przepisy o pieszych bo pewnie zassałoby go przez ten wlot a teraz brak turbo w Levym to i kurnika brak bo po co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 tak czy owak obawiam się, że żaden nowy model Subaru nie dostanie już wlotu na masce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 (edytowane) Jedno jest pewne... pomimo wielkiej sympatii do marki z taką ofertą silnikową nie mam czego szukać w salonach Subaru... pozostają starsze modele jako użwyki. Pewnie, bo EU, bo dla nich to nie jest rynek etc. Jeśli firma się nie interesuje "mną" to ja na siłę nie będę szukał jej produktów za granicą. Aż tak znakomite nie są... Edytowane 25 Stycznia 2019 przez Tsunetomo 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bernard Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Fotki w artykule to nawet wersja MY16, bez Eye-Sight (poza pierwszą fotką). Ciekawe jest to, że obecnie w EU Subaru nie ma w ofercie auta z turbo. Ani jednego. Dramatyczna zmiana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Jezeli kurs USD nie poszybuje w gore, za kilka lat bedzie z czego wybierac na rynku aut 3-5 letnich: OBK 3.6*, WRX, Ascent... *np. u nas juz teraz ceny sa b.niezle - za ~15-16k euro mozna miec kilkuletnie auto (owszem, z pewna przeszloscia wypadkowa, ale to tylko kwestia odnalezienia odp. egzemplarza) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Silniki Subaru nie dostosowały się jeszcze do przepisów EU i specjalnie się z tym nie śpieszą bo to i tak niewielka część ich sprzedaży. Większość modeli skierowana jest do amerykańskich odbiorców i nie jest to wcale takie złe. Obawiam się, że za kilka lat większość producentów priorytetowo potraktuje rynek chiński i dopiero wtedy zobaczymy wynalazki stylistyczne i funkcjonalne zgodne z ich gustami i oczekiwaniami. A u nas wiadomo, coraz dalej od świata i przez przepisy i coraz mniejsze znaczenie dla gospodarki na świecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Niewielka ilość sprzedaży to raz, a dwa UE co chwile wymyśla coraz głupsze przepisy przez co Subaru nie może nam nic fajnego zaoferować :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 25 minut temu, Kukson napisał: Niewielka ilość sprzedaży to raz, a dwa UE co chwile wymyśla coraz głupsze przepisy przez co Subaru nie może nam nic fajnego zaoferować :/ Dokładnie. Dla fanów marki pozostaje: Kupić nowe Subaru i nauka eko jazdy Kupować używane Prywatny import że Stanów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Przepisy przepisami ale raczej problem w tym że niestetu Subaru olewa rynek EU i nie ma tu żadnej sensownej długofalowej polityki, bo jak już coś zrobią, to logiki w tym nie widać. Po co było wprowadzanie na rynek diesla albo silnika 1,6 DIT na potrzeby jednego jedynego modelu, a wszystko wycofane po kilku latach, czyli stracone inwestycje. Poza tym brak własnej sieci sprzedaży (centrali krajowych), z czym wiąże się np. brak reklamy (widzieliście kiedyś w Polsce reklamę Subaru w mediach o większym zasięgu? nie przypominam sobie). Więc póki koncern nie zdecyduje się tu wejść na poważnie to będzie tylko malejąca nisza albo w ogóle nic. A przecież takie marki jak Mitsubishi czy Mazda nie są wcale gigantami pod względem ilości produkowanych aut, a jakoś sobie radzą w EU. Mazda kilka lat temu w Polsce w ogóle nie istniała, weszli na rynek, mają długofalową koncepcję z silnikami o większej pojemności no i w efekcie sprzedają w samej Polsce kilkanaście tysięcy aut rocznie... 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 15 minut temu, GREGG napisał: A przecież takie marki jak Mitsubishi czy Mazda nie są wcale gigantami pod względem ilości produkowanych aut, a jakoś sobie radzą w EU. Mazda kilka lat temu w Polsce w ogóle nie istniała, weszli na rynek, mają długofalową koncepcję z silnikami o większej pojemności no i w efekcie sprzedają w samej Polsce kilkanaście tysięcy aut rocznie... Patrząc na to z mojego subiektywnego punktu widzenia to nie wiem czy mi zależy na popularyzacji marki. Lubię Subaru za to, że podąża swoją często wyboistą droga. Ma inny napęd, silniki nawet systemy bezpieczeństwa (eyesight) robią po swojemu i za to ich cenię. Skutkuje to małą ilością aut Subaru na ulicach i to też mi się podoba. Ma to oczywiście swoje wady tj. skromna oferta silników itp., trudno. Ale to moje prywatne zdanie, nie jestem typowym klientem rynku motoryzacyjnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Topi Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 Trochę więcej informacji na ten temat https://www.blick.ch/auto/news_n_trends/endlich-wieder-neues-vom-4x4-pionier-partylaune-bei-subaru-id15146579.html Przedstawienie w marcu w Genewie, w sprzedaży od maja ponoć. Poprawione zawieszenie, ma być bardziej komfortowo. System multimedialny na tych zdjęciach wygląda tak samo a niby miał być ten co ten sam, co w XV. Zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 Po prostu mini lifting, ciekawe kiedy będzie całkiem nowy model. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bernard Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 mini lifting to głównie turbo precz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Topi Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 (edytowane) 18 minutes ago, kamilgt said: Po prostu mini lifting, ciekawe kiedy będzie całkiem nowy model. Według jakichś tam informacji jakiś czas temu, nowy Levorg miał być przedstawiony w 2019 (stąd ten tytuł), ale zaczynają się pokazywać informacje, że dopiero w przyszłym roku, możliwe że w Tokio chyba w styczniu 2020. Opóźnienie jest ponoć spowodowane nową wersją EyeSight v. 4, w które ma być nowy Levorg wyposażony, ale prace nad tym systemem się przeciągają Edytowane 4 Lutego 2019 przez Topi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 Jak dla mnie nawet jak będzie EyeSight 9.0 z silnikiem 2.0 wolno ssącym to sorry... choć EyeSight to genialny wynalazek, to auto powinno jeździć, a nie się przemieszczać... zalosc Subaru... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się