subleo Opublikowano 12 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 Radzieccy towarzysze nie wiedzieli co robić z nadmiarem bawełny a NRD-owscy mieli problem nadmiarem żywicy ... i tak oto powstał trabant Nowatorska koncepcja wykorzystawania włókien roślinnych w motoryzacji nie zginęła, nowe Porsche Cayman ma mieć elementy poszycia z ... włokien konopii indyjskich Stara, poczciwa bawełna została wyparta przez marihuanę Znak czasów 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Topi Opublikowano 8 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 Doszukałem się pierwszych informacji na temat "nowego" silnika 2.0i 0-100 km/h 11.7s Max 197 km/h Spalanie 7.2 l/100km według nowej normy http://www.auto.cz/subaru-levorg-facelift-2019-zeneva-autosalon-dvoulitr-128138 No to powiem, że rewelka Ponoć Levorg się słabo sprzedawał, bo był za sportowy. No to zrobili go bardziej komfortowym. Już widzę jak produkcja nie będzie teraz nadążać bo taki będzie popyt. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 No teraz jak dali większy silnik to jeszcze bardziej sportowy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 (edytowane) 35 minut temu, Topi napisał: Ponoć Levorg się słabo sprzedawał, bo był za sportowy. No to zrobili go bardziej komfortowym. Już widzę jak produkcja nie będzie teraz nadążać bo taki będzie popyt. Wbrew pozorom może właśnie tak być, że znajdzie się spora grupa zainteresowanych tym modelem. Japońskie kombi w popularnym rozmiarze z AWD, ES i z sprawdzonym nie wysilonym silnikiem bez turbiny, która jest potencjalnym źródłem problemów. Dla przeciętnego klienta to dobrze wyposażone kombi, którym można spokojnie jeździć wiele lat po zakończeniu gwarancji. Edytowane 8 Marca 2019 przez Michał W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 Ciekawe, że nowa Impreza ma do setki poniżej 10s. Aż taka duża różnica w masie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Topi Opublikowano 8 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 9 minutes ago, przemekka said: Ciekawe, że nowa Impreza ma do setki poniżej 10s. Aż taka duża różnica w masie? Szacuję że ponad 100kg. Nawet XV przyspiesza szybciej. Sama masa podejrzewam, nie będzie jedynym czynnikiem tutaj. Może inne oprogramowanie CVT ze względu na nową normę i wszystko raczej zostało ustawione z myślą jak najniższego spalania aniżeli osiągów, czy czegokolwiek innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 Nowa impreza jest bardzo żwawa, i zaskakująco oszczędna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 20 minut temu, Michał W. napisał: Dla przeciętnego klienta to dobrze wyposażone kombi, którym można spokojnie jeździć wiele lat po zakończeniu gwarancji. Jaki procent kupujących nowe auto jeździ nim wiele lat po gwarancji??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 Pewnie nie za duży ale chyba nie mniejszy niż Subaru Levorg 1.6 turbo. Na taki okres kupują ludzie nie młodzi, teściowie kupili Suzuki SX4 w 2007 i mają około 70 tyś. km przebiegu i już raczej nie zmienią go na inne tylko dbają o to bo dalej jest wystarczające w 100%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 10 minut temu, Jaca68 napisał: Jaki procent kupujących nowe auto jeździ nim wiele lat po gwarancji??? tacy którzy szanują swoje $$ i nie mają działalności gospodarczej ? Samochód nie jest inwestycją, nie zarabia na siebie a już po przekroczeniu progów salonu traci na wartości 10-20% swojej ceny pierwotnej a później w okolicach 10-15k PLN/rok. Osobiście gdybym nie prowadził firmy nigdy bym się na nowy samochód nie zdecydował a oszczędności wolałbym ulokować np w nieruchomościach czy przeznaczyć na zakup np. nowego parku maszynowego który na siebie zarabia... imo zakup nowego auta dla przeciętnego zjadacza chleba to pieniądze wyrzucone w błoto 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 (edytowane) 9 minut temu, Karas napisał: Osobiście gdybym nie prowadził firmy nigdy bym się na nowy samochód nie zdecydował a oszczędności wolałbym ulokować np w nieruchomościach czy przeznaczyć na zakup np. nowego parku maszynowego który na siebie zarabia... imo zakup nowego auta dla przeciętnego zjadacza chleba to pieniądze wyrzucone w błoto Jeśli byś nie prowadził działalności to po co ten park maszynowy??? Obiad w eleganckiej restauracji, wczasy na Karaibach, itp..... Sprzęt audiofilski, TV OLED, nowy Iphone itp...... to też pieniądze wyrzucone w błoto edyta: Własnie na szybko policzyłem że tak od 1997 roku mam już dziesiąte auto, z tego cztery nówki z salonu, sześć używanych maks dwuletnich. I nie prowadzę działalności. Edytowane 8 Marca 2019 przez Jaca68 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 19 minut temu, Jaca68 napisał: edyta: Własnie na szybko policzyłem że tak od 1997 roku mam już dziesiąte auto, z tego cztery nówki z salonu, sześć używanych maks dwuletnich. I nie prowadzę działalności. Sporo tego, robi wrażenie. Ja dla przykładu w latach dziewiędziesiątych miewałem auta prawie pełnoletnie. A teraz im ja starszy tym auto nowsze. Ostatnio same nowe na szczęście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 1 godzinę temu, Topi napisał: Ponoć Levorg się słabo sprzedawał, bo był za sportowy. No to zrobili go bardziej komfortowym. Już widzę jak produkcja nie będzie teraz nadążać bo taki będzie popyt. Pewnie ustawią się kolejki. Zwłaszcza jak nabywcy dostaną gratis legitymacje ZBOWID-u, bo pewnie z racji na wiek większość będzie się kwalifikowała 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 Po co wtedy kombi? Toż to już nawet wnuczki z wózków wyrosły 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 I pomyslec, ze wobec pierwszego modelu bylo tyle krytyki, ze „to nie jedzie“... przy 8,9 s 0-100 10,0s do setki to by jeszcze czlowiek przetrawil, jesli spalanie rzeczywiscie jest znacznie nizsze, ale prawie 12 sek? Nowy Levorg po prostu jeeeeeedzieeeeee. No coz, jazda obecnymi modelami Subaru jest bezpieczna i nawet komfortowa, tyle ze nudna :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 6 godzin temu, Zyzol napisał: Po co wtedy kombi? Toż to już nawet wnuczki z wózków wyrosły O prawnuczkach nie pomyślałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 (edytowane) mi Levorg ostatnio w na zimowkach 205/50/16 spalil w trasie 400 km tyle ze jeszcze po przjezdzie BC pokazywal 300 km do tankowania myslalem ze sie popsul. Levorg jest oszczedny jezeli sie jezdzi spokojnie. Niespokojnie wychodzi okolo 12 l/100 km ale tez nie mozna mu zarzucic ze nie jedzie. Ja od 1989 mialem 6 aut i 6 motocykli Edytowane 9 Marca 2019 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 To srednia ze spalania Levorga wychodzi mi podobnie. Od 2004 - 5. Samochod i 7 Motocykli, w tym 3 na stanie. Spalanie to tylko parametr 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crimson111 Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 Levorg to mój 13-y samochód od 1995, na stanie na razie jeden motocykl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 11 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 (edytowane) W dniu 8.03.2019 o 16:10, Topi napisał: Ponoć Levorg się słabo sprzedawał, bo był za sportowy. No to zrobili go bardziej komfortowym. Już widzę jak produkcja nie będzie teraz nadążać bo taki będzie popyt. 1.6 GT-S okazuje się być dobrą inwestycją... To przykre, że Subaru przestaje mieć cokolwiek ciekawego w ofercie na Europę. Dla porównania, w Kanadzie, samych modeli WRX jest w ofercie aż 6 wariantów: Edytowane 11 Marca 2019 przez anakinsky 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosek kreseczka Opublikowano 11 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 @anakinsky przeprowadzam się do Kanady... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xemir Opublikowano 11 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 (edytowane) 46 minut temu, anakinsky napisał: 1.6 GT-S okazuje się być dobrą inwestycją... To przykre, że Subaru przestaje mieć cokolwiek ciekawego w ofercie na Europę. Dla porównania, w Kanadzie, samych modeli WRX jest w ofercie aż 6 wariantów: Znalazłem w sieci jakiś test 2.0 GT-S, który miał kierownicę po lewej stronie - Okazało się, że to na Filipinach. Szybki search przez cennik: https://www.subaru.asia/ph/assets/buying/pricelist.pdf Cena za 2.0 GT-S C to na nasze 145368.28 Pln czyli całkiem całkiem . To co mnie najbardziej zaskoczyło to różnica w cenie między 1.6 a 2.0 - zaledwie 8 000 Pln. Gdyby faktycznie w PL GT-S z 2.0 byłby sprzedawany w takiej cenie, to IMHO 2.0 sprzedawałby się znacznie lepiej niż 1.6 - wielka szkoda, że 2.0 nie trafił EU (choć w NZ po nim jadą i piszą, że Skoda RS jednak dużo lepsza). Niestety, nie mają go dostępnego na Płw Arabskim, ale to w sumie nie dziwne, bo tam nie spotkałem kombi, tylko sedany. Gdyby kogoś to interesowało, to można tam dalej spokojnie kupić WRX STI 2019 [EDIT] Dopiero teraz zwróciłem uwagę, że coś jest nie tak w cenniku, bo zarówno 1.6 jak i 2.0 mają podaną taką samą moc. Na tej stronie https://www.carguide.ph/2018/09/subaru-philippines-to-debut-levorg-20.html piszą, że to jednak 2.0 z WRXa gets the same mill as the WRX and this means having 265 horsepower and 350 Nm of torque to play with Edytowane 11 Marca 2019 przez xemir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 11 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 11 godzin temu, anakinsky napisał: Dla porównania, w Kanadzie, samych modeli WRX jest w ofercie aż 6 wariantów: Świat jest jednak mały (albo macki niektórych sięgają daleko), skoro w Kanadzie sprzedają WRX @raju edition 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 18 godzin temu, Kambol napisał: macki niektórych sięgają daleko nie tak daleko, żeby były oferowane w Polsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
świeżak Opublikowano 9 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2020 Czy nowy levorg będzie podniesiony? Tak wygląda na zdjęciach https://autokult.pl/35307,tokyo-motor-show-2019-subaru-levorg-prototype-nowy-wyglad-i-silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się