Skocz do zawartości

Subaru Ascent/Evoltis [WM] (MY19=>)


Bobej

Rekomendowane odpowiedzi

11 minut temu, rafforester napisał:

Volkswagen Tuareg 3.0TDI 260 KM- cena od 54 tys. E (w podstawowej wersji i pewnie tak bogatsze niż wersja premium Subaru)

A on nie jest na pięć osób przypadkiem? Samo auto ma też 20 cm mniej długości, choć rozstaw osi podobny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, rafforester napisał:

Volkswagen Tuareg 3.0TDI 260 KM- cena od 54 tys. E (w podstawowej wersji i pewnie tak bogatsze niż wersja premium Subaru)

Chyba nie siedziałeś w wersji podstawowej w VAGu ;-) Nie otwierając konfiguratora spodziewam się, żeby dojść do wersji premium w Subaru trzeba doliczyć jakieś 20-25% ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, rafforester napisał:

Volkswagen Tuareg 3.0TDI 260 KM- cena od 54 tys. E (w podstawowej wersji i pewnie tak bogatsze niż wersja premium Subaru)

śmiem wątpić że bogatsza. Żeby mieć alarm, navi wersja za 264 tys, jakiś pakiet z aktywnym tempomatem 11 tys zł, skóra ponad 10 tys zł, same relingi 2 tys zł, już się robi prawie 290 tys, a jeszcze sporo by można dorzucić jakiś jak dla mnie podstawowych rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już niejednokrotnie zostało to napisane - VAG jest droższy od Subaru. Czytałem ostatnio jakiś test Skody Kodiaq w wersji Scout (że niby jeszcze wyższe zawieszenie, w dalszym ciągu o prześwicie niższym niż w Foresterze) z silnikiem 2.0 TSI i DSG. Cena w okolicach 150 000 zł, ale po dorzuceniu gwizdków (i to zdaje się nie wszystkich), które są w XT wersji Sport, przekroczono chyba 170 000 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
W dniu 28.2.2018 o 13:55, rafforester napisał:

Volkswagen Tuareg 3.0TDI 260 KM- cena od 54 tys. E (w podstawowej wersji i pewnie tak bogatsze niż wersja premium Subaru)

Porównania można łatwo zrobić na CarSpecs ( to z Foresterem, bo Ascenta nie mamy ...)

http://pl.subaru.client.portals.jato.com/pl.subaru/ASPX/Brochure.aspx?Sub=Safety

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.02.2018 o 18:13, Karas napisał:

dalej to tylko masa kłopotów z takim autem tzn. z przystosowaniem do przepisów EU (brak części z rynku EU ), ubezpieczeniem ( brak w konfiguratorach ), rejestracją... Gwarancji oczywiście nie będzie - gwarantem jest ten kto Ci to auto sprzedał w przypadku aut kupionych w PL SIP , w przypadku Subaru kupionego w USA Subaru us więc jak coś klęknie to kontener i do USA ... Części z rynku US u nas w kraju niedostępne nawet po podaniu nr części ( próbowałem kupić wysuwany podłokietnik , sciemnijące się lusterko i parę innych OEM częsci z wersji XV crosstrek na rynek USA - żadne ASO nie jest w stanie tego ściągnąć - jedyną opcją jest ebay

Ale kto bogatemu zabroni :)

 

Nie lepiej z Kanady nic nie trzeba będzie przerabiać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Na pewnie pytania padajace tu od lat jakis automat powinien odpowiadac “nie”:)

Ascenta jak i WRX(inny temat w tym dziale) nie bedzie w EU. 

Na indywidualne zamowienie mozna zamawiac auta majace homolgacje na dany rynek a Ascent jej nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
3 godziny temu, chateque napisał:

jest szansa na indywidualne sprowadzenieAscent'a via Subaru Import Polska?

Niestety nie. W przeciwieństwie do importu indywidualnego my, jako oficjalny importer, musimy legitymować się ważną homologacją unijną ( a tej brak ).

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, radekk napisał:

tylko przynajmniej z tej perspektywy koła jakieś takie małe się wydają

Może to kwestia perspektywy. Nie miałem czasu na sesje no i w środku siedzieli ludzie i to w dodatku Mexico. Fotografowanie ich (a szczególnie w tym stanie) może być niebezpiecznie......  a w te wakacje chciałbym jeszcze kilka miejsc odwiedzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

To nie jest tak ze Ascent ma male kola, tylko wszyscy inni maja wielkie kola, i szczeliny zamiast okien.  Widzialem Ascenta na zywo tez brazowego, i wyglada normalnie - juz kiedys wspominalem ze przypomina troche Highlandera Toyoty.  Fajne auto, i z testow wynika ze jezdzi conajmniej tak dobrze jak CX-9 Mazdy - czyli bardzo dobry znak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.07.2018 o 15:20, Eryk napisał:

To nie jest tak ze Ascent ma male kola, tylko wszyscy inni maja wielkie kola, i szczeliny zamiast okien. 

 

 

To jest to. OStatnio widzialem na zywo nowe Volvo XC40 - samochod na oko wielkosci XV, a kola mial zalozone ... 18" ! I wcale nie wygladal gangstersko, tylko "normalnie". Taki trend aktualnie, ze producenci pakuje ogromne toczydla. A jak ktos zalozy sobie "zwykly" rozmiar, czyli np. taka mikrusiutka 17" do BMW 5, to wyglada dziwacznie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...