Skocz do zawartości

Wszystko o LETNICH oponach do subaru


komancz

Rekomendowane odpowiedzi

Poluzuj nakrętki i przejedz się kawałek po zakretach, same felgi się poluzują :mrgreen: Sprawdzone :twisted:

 

Z przodu tak. Z tyłu pewnie nie - bo mam nie skrętne :smile:. Narzędzie, o którym pisałem wyżej jednak się to założonego celu nie nadaje (był błąd w opisie aukcji i anulowałem transakcję). Podjechałem do ASO Koper i tam ściągnęli mi felgi. Powodem zapieczenia nie była raczej rdza tylko zbyt gruba warstwa proszku - felgi były przed zimą malowane proszkowo.

 

Pomykam już na letnich skatowanych G900 i czytam wątek zastanawiając się na co je wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i posiadasz zdrowy rozsadek

Niestety tego zdrowego rozsądku nie posiadają czasami inni uzytkownicy dróg i między innymi dlatego zrezygnowałem z RE070 do jazdy na codzień i zostawiłem je do upalania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za duzo przyczepności

Za mało na mokrym - tyle i tylko tyle. To dobra opona, ale jak dla mnie zbyt mało uniwersalna do jazdy na co dzień, a nie dogrzana na suchym wcale nie ma mega przewagi nad innymi dobrymi oponami cywilnymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na deszcz zdecydowanie polecam Uniroyal Rainsport 2. do jazdy cywilnej super opona, jak na deszczowke nie zdziera sie szybko

 

zdecydowanie zbyt miękki bok, mocno się kładą te gumki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem już letnie opony, niestety używane jeszcze przez poprzedniego właściciela ale 5mm jeszcze pozostało. Są to semperit made in france 225/45R17 91 W.

Gdy poprosiłem o zmniejszenie ciśnienia do wartości zalecanej przez Subaru 2,3 przód gumy rozlazły się na całej szerokości.

Zdębiałem gdy odczytałem rok prd.maj 2004 :shock:

I teraz pytanie, czy jazda na tak starej oponie jest mocno ryzykowna ??

Czy zwiększyć ciśnienie do 2,4-2,5 i pojeździć na nich do wakacji ??

Chętnie bym odsunął w czasie ten wydatek :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam Uniroyal Rainsport 2
też tak słyszałem, naczytałem się i zakupiłem, czekam tylko na nowe OZety i zakładam w tym tygodniu ;) podzielę się opinią jak już zrobię parę kmów, ale podobno faktycznie dobry wybór na co dzień i rewelacja na mokrym
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na deszcz zdecydowanie polecam Uniroyal Rainsport 2

Ja teraz kupiłem Uniroyal RainExpert, ale jeszcze za dużo nie przejechałem żeby coś powiedzieć o nich :) Jedyne co na razie zauważyłem że strasznie się piach do nich lepi ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do tej Yokohamy advan sport 103 macie jakies doświadczenia bo roznica w cenia jest żadna 20 zł na sztuce i nie wiem na co się zdecydować?

 

Zakładam je na dniach także wtedy będę mógł się wypowiedzieć.

 

Założyłem już letnie opony, niestety używane jeszcze przez poprzedniego właściciela ale 5mm jeszcze pozostało. Są to semperit made in france 225/45R15 91 W.

Gdy poprosiłem o zmniejszenie ciśnienia do wartości zalecanej przez Subaru 2,3 przód gumy rozlazły się na całej szerokości.

Zdębiałem gdy odczytałem rok prd.maj 2004 :shock:

I teraz pytanie, czy jazda na tak starej oponie jest mocno ryzykowna ??

Czy zwiększyć ciśnienie do 2,4-2,5 i pojeździć na nich do wakacji ??

Chętnie bym odsunął w czasie ten wydatek :oops:

 

Opony to opony - jedyny nasz kontakt z drogą. Ja bym to wyrzucił czym prędzej, tym bardziej, że to w STi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...