Jump to content

Loko

Użytkownik
  • Content Count

    68
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About Loko

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday 02/27/1982

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Civic EJ8
    ex Justy KD8
  1. Jakoś średnio widzę u siebie jazdę pomiędzy 5500 a 6800 Potwierdzam jednak, że u mnie w NA trochę wyższe niż minimum do gładkiej jazdy obroty potrafią dać lepsze spalanie. Rzadko jeżdżę poniżej 2 tys., zazwyczaj przy spokojnej jeździe operuję w rejonie 2,5-4 tys. Kiedyś testowałem jazdę ok. 1,5-3 tyś. i wcale nie było oszczędniej, a za to mniej przyjemnie. Przy 60 km/h mam na czwórce ok. 2300, a na piątce 1700, więc ostatniego biegu prawie w ogóle nie używam w mieście
  2. Loko

    Żarówki....

    Miałem już kilka kompletów Night Breaker. W Hondzie CRX 2 komplety przeżyły po ok. kwartał, w Justy 2x ponad rok, w młodszym Civicu 2x po ok. 2 lata. Te żarowki są ponoć bardzo wrażliwe na wstrząsy i zaburzenia w układzie elektrycznym.
  3. Ja także polecam Pawła Fórmaniaka
  4. Następne WLTA w przyszłą sobotę - 21.07.
  5. Loko

    klatka dla cywila

    Żaden sztywny kubeł, bo jednymi z wymogów homologacji drogowej są regulacja oparcia oraz brak twardych powierzchni (także z tyłu i boków). Najprawdopodobniej z homo nic lepszego niż Recaro (np. z STI, Evo, Honda) się nie uda. Co do pasów to tak, są szelki 3-4 pkt. z E, tylko wtedy mają zapięcie na klamrę z przyciskiem zamiast obrotowej i część biodrowa jest połączona z piersiową. Jedną z ciekawszych opcji ma OMP, bo tam część piersiowa ma 3". Ja u siebie mam zamontowane szelki z FIA i pozostawiony seryjny pas (także dla wygody), żeby na wypadek kontroli mniej się czepiali.
  6. Loko

    klatka dla cywila

    Przy montażu klatki trzeba zrobić przegląd rozszerzony żeby ją wbili do dowodu i skorygowali ilość miejsc. Do pkt. 2 i 3 mała uwaga - homologacja musi być drogowa E, cywilnie FIA się nie liczy. Tak więc żaden sztywny kubeł ani szelki z klamrą obrotową nie przejdą.
  7. Loko

    Subaru Justy Team :)

    Auto musi się sprzedać Ale jeśli nowy właściciel nie będzie chciał skrzyni, lub zbyt się będzie targował, to wtedy będzie ona na sprzedaż solo. Dam znać jaka sytuacja pod koniec tygodnia.
  8. Loko

    Subaru Justy Team :)

    W giełdzie wystawiłem swoje Justy. Gdyby ktoś był zainteresowany, a tam nie zaglądał, to tu linkuję.
  9. Mi ustawili nie-standard, ale trzeba trafić na luźniejszy dzień, żeby móc na spokojnie pogadać z szefem. Choć chłopaki też wydają się kumaci i może także będą wiedzieć co przestawić od normy.
  10. Chyba najlepsza geometria we Wro to Floryn, ja już nigdzie indziej nie jeżdżę.
  11. To ostatnie parę dni na zapisy i zostało już tylko kilka miejsc. Na liście mamy aż 5 Lancerów i tylko 2 Imprezy. Co to jest? Mobilizować się koledzy i koleżanki! Zapraszamy, zapraszamy -- 21 sty 2012, o 00:10 -- Już za tydzień ostatnia eliminacja sezonu 2011, serdecznie zapraszam!
  12. Mam rodzinę w Chicago i NY, jeszcze 1.5 roku temu potwierdzali, że benzyny powyżej 91 są rzadkością, coś jak nasz V-Power Racing.
  13. I tak i nie. Ichniejsze 91 to jest odpowiednik naszego 95, ale jest to u nich paliwo premium. Standardowa benzyna to 87 AKI, które jest odpowiednikiem naszego 91 RON. Co do zalewania S-Turbo, to obstawiam, że nasze 95 jest akurat tym, co tam zalecają i nie jest "paliwem lotniczym" dla niego. Ja mam USDM i w 'User Guide' i na klapce mam napisane "at least 87 octane", ale to w NA.
  14. ? Moglbys rozwinac mysl? W USA standardowa benzyna ma na nasze 91 oktanów, a ich premium to nasze 95. Rzadko tam można spotkać 98 i więcej oktanów.
×
×
  • Create New...