Skocz do zawartości

Wszystko o LETNICH oponach do subaru


komancz

Rekomendowane odpowiedzi

Hankook na pewno będzie miał wzrosty rok do roku, ale aby dogonić wielką trójkę czyli Bridgestone, Michelin i Good Year trzeba mieć kontrakt na pierwsze wyposażenie a tego Hankook nie ma - lub jeszcze ma za mało.

Sorry kolego, ale pojęcia o rynku to za bardzo nie masz i mylisz fakty :wink: Oczywiście pierwszej 3 nie przeskoczy, ale wszelkie inne rozwiązania sa mozliwe i realne. Na chwilę obecną to 7 producent na świecie z perspektywą bycia nr. 5

Dla nas jest za drogą marką ale dla Niemca 80 Euro za Vredstain i 99 Euro za Michelina czy Bridgestone nie stanowi problemu więc biorą lepsze.

Zdziwiłbyś się jakbyś wiedział który rynek kupje najwięcej opon "chińskich" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry kolego, ale pojęcia o rynku to za bardzo nie masz i mylisz fakty :wink: Oczywiście pierwszej 3 nie przeskoczy, ale wszelkie inne rozwiązania sa mozliwe i realne. Na chwilę obecną to 7 producent na świecie z perspektywą bycia nr. 5

 

Zdziwiłbyś się. Nie mogę wszystkiego napisać na łamach forum :cry:.

Aby być w pierwszej 5 liczy się kontrakt na pierwsze wyposażenie a nie rynek wtórny (opony nowe do aut używanych).

 

Tylko dostawy Hankooka bezpośrednio do fabryk samochodów pozwolą mu wskoczyć na 5 miejsce.

Nie wiem jakie marki na tą chwilę wysposaża Hankook, ale znakomita większość korzysta z pierwszej trójki.

 

Poza tym chyba od 2013 czy 2014 wejdzie nowy przepis wg którego na oponie zobaczysz albo poziom hałasu albo oporów toczenia (nie pamiętam który parametr) wiec dużo może się zmienić w rankingu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry kolego, ale pojęcia o rynku to za bardzo nie masz i mylisz fakty :wink: Oczywiście pierwszej 3 nie przeskoczy, ale wszelkie inne rozwiązania sa mozliwe i realne. Na chwilę obecną to 7 producent na świecie z perspektywą bycia nr. 5

 

Zdziwiłbyś się. Nie mogę wszystkiego napisać na łamach forum :cry:.

Aby być w pierwszej 5 liczy się kontrakt na pierwsze wyposażenie a nie rynek wtórny (opony nowe do aut używanych).

 

Tylko dostawy Hankooka bezpośrednio do fabryk samochodów pozwolą mu wskoczyć na 5 miejsce.

Nie wiem jakie marki na tą chwilę wysposaża Hankook, ale znakomita większość korzysta z pierwszej trójki.

 

Poza tym chyba od 2013 czy 2014 wejdzie nowy przepis wg którego na oponie zobaczysz albo poziom hałasu albo oporów toczenia (nie pamiętam który parametr) wiec dużo może się zmienić w rankingu.

Gdzieś coś dzwoni, ale nie wiesz w którym kościele :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra opona to taka która ma w sobie dużoooo kauczuku naturalnego, a ten jest dość drogi.

Od 2 lat wzrastają ceny krzemionki i sadzy więc opony dużych koncernów idą rocznie o kilka może kilkanaście procent w górę.

 

Ja bym śmiało założył Hankooka, tak samo jak mam Samsunga i działa idealnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ta jak nic są to świetne opony skoro 3 różne koncerny je zakładają :mrgreen:

 

pozdrawiam

Hankook zakładany jest na OE w znacznie większej ilości marek (min. w Mini i BMW). Oczywiście w porównaniu do wielkiej 3-4 to jest to znacznie mniej, ale to tez innej wielkości i o krótszej historii koncern. Nie mniej jednak, z biznesowego punktu widzenia, ignorowanie i bagatelizowanie tego jaki postęp ten koncern zrobił przez ostatnie 10 lat byłoby delikatnie mówiąc głupotą. To tyle jeśli chodzi o postrzeganie biznesowe. Jeżeli chodzi o to co użytkowników interesuje, czyli szeroko rozumianą jakość produktu, to uczciwie trzeba przyznać że to przyzwoite opony i zazwyczaj mają odpowiednio do tego skalkulowaną cenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wie coś na temat opon Nangkang AS-1 ? Nadają się do Forka, przy założeniu, że to 215/55/17 ?

Naprawdę strasznie chcesz kupować Chińszczyznę ??

Uściślając to jest to firma tajwańska, czyli chińska inaczej :mrgreen:

Co nie zmienia faktu że jakościowo plasuje się w dolnych rejestrach stanów niskich :lol:

to jest straszne :shock:

 

pozdrawiam

Jak laik poczyta opisy tych opon na allegro to może dojść do wniosku że to klasa premium :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wie coś na temat opon Nangkang AS-1 ? Nadają się do Forka, przy założeniu, że to 215/55/17 ?

Naprawdę strasznie chcesz kupować Chińszczyznę ??

Nie powiedziałem, że chcę, tylko zapytałem o Wasze opinie. Tak podejrzewałem, że są g***o warte ale lepiej zapytać, bo "kto pyta..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już są 8)

bridgestone potenza adrenalin re002 205/50/16. pierwsze wrażenie: cholernie sztywne. przy nacisku z góry na samą oponę, nie chce się poddać :shock:

pewnie w przyszłym tygodniu założę na felgi i na auto, to po krótkiej jeździe napiszę ze dwa słowa kolejnych głębokich przemysleń :mrgreen:

 

screen_66e1e1118b9b765590824b7cddf80ca1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bede zmuszony wymienic opony letnie w tym sezonie i w zwiazku z tym prosilbym o porady (szczegolnie od lukass'a i carfita) :)

Krotka charakterystyka:

- WRX 2002, bez modyfikacji

- uzywane praktycznie tylko do zabawy (na codzien mam sluzbowe auto)

- jezdzone we Wloszech, glownie po pagorkach - temperatury w lecie okolo 33-36, raczej niewiele deszczu, czasem na torze

- powiedzmy dwie trasy dluzsze po autostradzie (w koncu trzeba do Sacza na przeglad dojechac :D)

 

Obecnie sa RE070 i bylem z nich bardzo zadowolony. Dlatego glowne pytanie dotyczy tego czy zmieniac cokolwiek, czy kupic ponownie RE070.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bede zmuszony wymienic opony letnie w tym sezonie i w zwiazku z tym prosilbym o porady (szczegolnie od lukass'a i carfita) :)

Krotka charakterystyka:

- WRX 2002, bez modyfikacji

- uzywane praktycznie tylko do zabawy (na codzien mam sluzbowe auto)

- jezdzone we Wloszech, glownie po pagorkach - temperatury w lecie okolo 33-36, raczej niewiele deszczu, czasem na torze

- powiedzmy dwie trasy dluzsze po autostradzie (w koncu trzeba do Sacza na przeglad dojechac :D)

 

Obecnie sa RE070 i bylem z nich bardzo zadowolony. Dlatego glowne pytanie dotyczy tego czy zmieniac cokolwiek, czy kupic ponownie RE070.

Przeszedłbym na nowe RE002 Adrenalin i wrócił do fabrycznego rozmiaru 215/45R17, który przy RE070 nie występuje, a seryjny WRX na 225 najzwyczajniej sie męczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 strony nie będę czytał :shock: , może ktoś podpowiedzieć i uzasadnić które opony lepiej wybrać:

 

1. CONTINENTAL SportContact 3 205/45/17 84V RSC czy,

2. BRIDGESTONE POTENZA RE050A 205/45R17 88W

 

Przeznaczenie - asfalt/beton ( tor Poznań i okoliczne lotniska), auto SI Type R.

 

Która z tych opon ma twardsze ścianki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...