edgecrusher

Użytkownik
  • Zawartość

    77
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O edgecrusher

  • Ranga
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    E36, Legacy 07
  1. W moim Legacy (165KM) licznikowe 150 jest przy około 4 tysiącach obrotów. Szum i głośność mi nie przeszkadzają, chociaż mogę być trochę skrzywiony bo wcześniej jeździłem wrx i sti Przy takich prędkościach na autostradzie można spokojnie osiągnąć 9-10l/100km. Przy jeździe szybszej ~170-180 licznikowe wychodzi ponad 12. Jakoś nie miałem serca katować swojej Subarynki dłuższą jazdą z prędkościami zbliżonymi do maksymalnej więc na taki temat się nie wypowiem. Jak coś to kontaktuj się na priv jeśli chcesz wiedzieć więcej. PS. Mnie najbardziej przeszkadzało bardzo miękkie zawieszenie, ale ten problem już się rozwiązał dzięki firmie Billstein
  2. Pozdrowienia dla legacy na wielkopolskich (chyba) rejestracjach. Dzisiaj na a1, obmachane, omrugane (z wzajemnością). Oraz dla czarnego forka na drodze 794, ledwo zdążyłem machnac ;-) więc rejestracji nie pamiętam
  3. Kajto jakiś skrót znalazł, że minutę na SS3 wklepał Ostbergowi? Pewnie błąd timingu Edit: Już lepiej, tylko 0.4. Gratulacje za wygranie OSu z WRC driverem
  4. @AR2R_K19DLA, dużo było problemów ze spasowaniem wydechów z sti do Legacy? Cisza mi zaczyna doskwierać
  5. @sjak tak wyglądają znaki w krakowie: teraz dopisali jeszcze motocykle. Mnie też tam próbowali złapać, skończyło się, na szczęscie dla mnie, jedynie awaryjnym hamowaniem i 'kontrolą stanu technicznego samochodu'. Strasznie to denerwujące i nie ma nic wspólnego z wyrabianiem nawyków przepuszczania pieszych na pasach.
  6. Wystarczy, że policjant uzna, ze stworzyłeś zagrożenie na drodze i ma prawo zatrzymać Ci prawko, a o oddaniu lub nie zadecyduje sąd. Na tej samej podstawie zatrzymują za jazdę bokiem i tłumaczenie, jakoby się w poślizg wpadło nic nie da.Kurka, zawsze działało :-) W Subaru tak, w e36 jest trudniej się wytłumaczyć
  7. Wystarczy, że policjant uzna, ze stworzyłeś zagrożenie na drodze i ma prawo zatrzymać Ci prawko, a o oddaniu lub nie zadecyduje sąd. Na tej samej podstawie zatrzymują za jazdę bokiem i tłumaczenie, jakoby się w poślizg wpadło nic nie da.
  8. Bo chyba przed nim był korek ? Ale korek chyba nie usprawiedliwia zatrzymania się na pasach i praktycznie całkowitą ich blokadę. Chociaż reakcja pieszego również pozostawia trochę do życzenia
  9. Ja na pytania odnośnie pojemności (albo raczej 'motoru') mojej e36 zawsze odpowiadam, że jest 'jedensześć w gazie' co powoduje pogardliwe spojrzenia, ale również daje spokój i z reguły brak chęci wykazania 'wyższości' na drodze.
  10. Niby racja, ale weźmy taki (przerysowany przykład). Dlaczego mamy startować od razu po zapaleniu się zielonego światła, a nie odczekać 15-20 sekund aby na pewno nikt jadący na 'wczesnoczerwonym' w nas nie wjechał. W sumie nie robimy nic niezgodnego z przepisami, jedynie 'trochę' wolniej wykonujemy manewry wrzucenia biegu, puszczenia sprzęgła itd. Dlaczego Ci wszyscy ludzie z tyłu się tak spieszą, przecież za chwilę będzie znowu zielone ;-) Żeby nie było - nie mam nic przeciwko jeździe z prędkością 110, co więcej samemu zdarzało mi się taką jechać chociażby w przypadku opisywanym przez cybla - dojazd do stacji na rezerwie. Jednak w takim wypadku albo nie brałem się za wyprzedzanie albo robiłem to w miejscu gdzie nie miałem ryzyka zajechania komuś drogi. Co więcej gdy jadę szybciej i spotykam na swojej drodze auto, które wyprzedza tak, że muszę zwolnić to nie 'siadam' mu na zderzaku ani nie mrugam światłami. Jednak w przypadku gdy rzeczonym samochodem jest takie, które ma więcej niż odpowiedni zapas mocy aby przyspieszyć chociażby do prędkości przepisowej ale tego nie robi to wywołuje to we mnie uczucie lekkiej frustracji.
  11. No cóż +40km/h mandat 300-400zł i 6-8 pkt. karnych ..... gratuluje Jeśli tylko to zauważyłeś z mojego posta, to w sumie nie bardzo po co ciągnąć dyskusję. Dodatkowo uważam, że chwilowe rozpędzenie się do takiej prędkości, a następnie zjazd na prawy i kontynuowanie jazdy swoją założoną prędkością około dopuszczalnej powoduje znacznie mniej frustracji i zagrożenia na drodze niż wyprzedzanie na tempomacie przy 110km/h. Nie jesteśmy jeszcze w USA
  12. Jesli nie pochwalasz jego zachowania i nie akceptujesz i nie uznajesz za normalne to wybacz ale oczywiscie komentarz o debilizmie nie powinienes brac do siebie bo tak jak napisalem tylko ktos kot tak robi lub to akceptuje jest wg mnie debilem bo jest to umyslne narazanie żcia/zdrowia innych osób. Jak on chce swoje życie narażać to niech jedzie na dzwona z murem. Gdyby mnie zachaczyl i doszlo by do poslizgu to wpadly by na nas pewnie corsa i auto jadace za stilo oraz pewnie TIR ktorego chwile wczesniej wyprzedzalem.... I wtedy byl by piekny temat wakacyjny dla dziennikarzy do głownego wydania wiadomości i faktów. Nikogo swoim manewrem nie zmusilem do hamowania gosc musial co najwyrzej gaz odpuścic. W lusterka patrze i widzialem go od dawna jak sie powoli zblizal gdy jeszcze TIRa wyprzedzalem. Jasne ze kamerka nie oddaje wszystkiego, zamontowalem ja głównie w razie tfu tfu jakiejś stłuczki na dłuższej trasie i tyle. Miałem inne ciekawe sytuacje i wcale nie robie z tego wielkiego halo, ztrąbiłem jedynie TIRa ktory wyprzedzał innego bo PO 2 MINUTACH stracilem troche cierpliwośc a jechali wtedy dopiero kabina w kabine.... Widze ze dla części z was jednak droga to miejsce gdzie innym nalezy pokazac gdzie ich miejsce i sie dowartościowac, bo przeciez ktoś kto nie leci lewym stale "przepisowe" 150-160km/h to jest burak i cienias? Skoro jednak musiał odpuścić jak sam piszesz, a Ty jechałeś sporo (30km/h) poniżej dopuszczalnej prędkości to mogłeś chociaż nacisnąć na gaz podczas wyprzedzania żeby odpuścić musiał mniej. Absolutnie nie popieram tego co zrobił kierowca Stilo, gdyż było to skrajnie nieodpowiedzialne. Zastanów się jednak na ile Twoje zachowanie przyczyniło się do takiej reakcji i wyciągnij wnioski na przyszłość. Może lepiej obudzić dziecko na tylnej kanapie żeby dzięki temu nie dopuścić do sytuacji grożącej wypadkiem. Ja poruszam się po autostradach z prędkościami w okolicach dopuszczalnej ~150km/h jednak gdy widzę szybko zbliżający się samochód podczas gdy ja jestem na lewym pasie i wyprzedzam to nie mam z reguły problemu z rozpędzeniem się do 180km/h pomimo marnych 165KM aby chociaż trochę skrócić mój manewr i nie zmusić tego za mną do hamowania/odpuszczania.
  13. odcinki piątkowe bedą niestety słabe , pozycja startowa jest mega niekorzystna , będzie mnóstwo syfu na cięciach Jaki mod F1 i trasa (różnią się gripem), bo właśnie miałem wyścig GT3 na Hungaroringu (co prawda w GTR2) to mógłbym z rozpędu jeszcze to spróbować
  14. Z 8.0 to mam problem w dwulitrówce 165KM ;-) Tak samo w mieście poniżej 11 właściwie nie ma szans. Ale to zależy od miasta (KRK należy do bardziej zakorkowanych) i od stylu jazdy.
  15. Pozdrowienia dla forka, który zaparkował na wyjeździe z mojego garażu. Tylko dlatego, że masz subaru nie wezwalem straży miejskiej ;-) Chociaż żona nie jest zbyt szczęśliwa, że nie może na zakupy pojechać.