Skocz do zawartości

edgecrusher

Użytkownik
  • Zawartość

    83
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O edgecrusher

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    E36, Legacy 07
  1. zanik mocy po generalnym remoncie silnika EJ255

    Dziwna teoria Uszczelnienie w silniku od zapchanego katalizatora? Nie wiem czy zauważyłeś, ale pomiędzy silnikiem a katem jest jeszcze po drodze turbo, więc jakby (nie wiem jak, ale załóżmy) miało się coś stać to raczej najpierw tam. Naprawdę oddaj samochód do ludzi, którzy mają pojęcie o tym co robią
  2. zanik mocy po generalnym remoncie silnika EJ255

    Pozwolę się nie zgodzić Miałem i mam kilka (wrx, sti, forester, legacy) subarynek i jakoś nie zauważyłem problemów o jakich piszesz, a większość miała ponad 5 lat . Z tego co wiem, moje byłe sti, które miało robiony silnik dalej jeździ i ma się świetnie - forumowicz stick może potwierdzić Wystarczy serwisować w rozsądnym warsztacie i wtedy unikamy sytuacji, gdzie mechanik uczy się na naszym samochodzie.
  3. Forester 2.0i zalety wobec XT ( lub wady)

    Powiem tak, pojedziesz na SJS to przestanie przeszkadzać Nawet moją żonę nauczyli trzymać kierownicę dwoma rękami cały czas, więc podłokietnik staje się zbędnym gadżetem (a raczej pełni jedynie funkcję schowka)
  4. Kubica w F1

    Przecież na eleven możesz sobie odtworzyć go później bez najmniejszych problemów.
  5. zanik mocy po generalnym remoncie silnika EJ255

    Może Ci zdjeli restryktor turbiny żebyś grzecznie docierał I zapomnieli podłączyć po docierce? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
  6. Co zrobić żeby Subaru N/A bulgotało?

    Czy ktoś jest w stanie udzielić mi odpowiedzi na pytanie jaki kupić kolektor jako bazę do przeróbki? Pacjent to Legacy z 2007r. 165KM. Jest miliard wpisów na temat Imprezy natomiast na temat Legacy znalazłem kilka i bez jednoznacznej odpowiedzi
  7. Przymiarki do zakupu Legacy

    W moim Legacy (165KM) licznikowe 150 jest przy około 4 tysiącach obrotów. Szum i głośność mi nie przeszkadzają, chociaż mogę być trochę skrzywiony bo wcześniej jeździłem wrx i sti Przy takich prędkościach na autostradzie można spokojnie osiągnąć 9-10l/100km. Przy jeździe szybszej ~170-180 licznikowe wychodzi ponad 12. Jakoś nie miałem serca katować swojej Subarynki dłuższą jazdą z prędkościami zbliżonymi do maksymalnej więc na taki temat się nie wypowiem. Jak coś to kontaktuj się na priv jeśli chcesz wiedzieć więcej. PS. Mnie najbardziej przeszkadzało bardzo miękkie zawieszenie, ale ten problem już się rozwiązał dzięki firmie Billstein
  8. Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrowienia dla legacy na wielkopolskich (chyba) rejestracjach. Dzisiaj na a1, obmachane, omrugane (z wzajemnością). Oraz dla czarnego forka na drodze 794, ledwo zdążyłem machnac ;-) więc rejestracji nie pamiętam
  9. Rajdowe dyskusje - sezon 2016

    Kajto jakiś skrót znalazł, że minutę na SS3 wklepał Ostbergowi? Pewnie błąd timingu Edit: Już lepiej, tylko 0.4. Gratulacje za wygranie OSu z WRC driverem
  10. Spec.B grupa operacyjna

    @AR2R_K19DLA, dużo było problemów ze spasowaniem wydechów z sti do Legacy? Cisza mi zaczyna doskwierać
  11. cham na drodze

    @sjak tak wyglądają znaki w krakowie: teraz dopisali jeszcze motocykle. Mnie też tam próbowali złapać, skończyło się, na szczęscie dla mnie, jedynie awaryjnym hamowaniem i 'kontrolą stanu technicznego samochodu'. Strasznie to denerwujące i nie ma nic wspólnego z wyrabianiem nawyków przepuszczania pieszych na pasach.
  12. cham na drodze

    Wystarczy, że policjant uzna, ze stworzyłeś zagrożenie na drodze i ma prawo zatrzymać Ci prawko, a o oddaniu lub nie zadecyduje sąd. Na tej samej podstawie zatrzymują za jazdę bokiem i tłumaczenie, jakoby się w poślizg wpadło nic nie da.Kurka, zawsze działało :-) W Subaru tak, w e36 jest trudniej się wytłumaczyć
  13. cham na drodze

    Wystarczy, że policjant uzna, ze stworzyłeś zagrożenie na drodze i ma prawo zatrzymać Ci prawko, a o oddaniu lub nie zadecyduje sąd. Na tej samej podstawie zatrzymują za jazdę bokiem i tłumaczenie, jakoby się w poślizg wpadło nic nie da.
  14. cham na drodze

    Bo chyba przed nim był korek ? Ale korek chyba nie usprawiedliwia zatrzymania się na pasach i praktycznie całkowitą ich blokadę. Chociaż reakcja pieszego również pozostawia trochę do życzenia
  15. cham na drodze

    Ja na pytania odnośnie pojemności (albo raczej 'motoru') mojej e36 zawsze odpowiadam, że jest 'jedensześć w gazie' co powoduje pogardliwe spojrzenia, ale również daje spokój i z reguły brak chęci wykazania 'wyższości' na drodze.
×