Kmltyr88 Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 5 minut temu, Zavi77 napisał: Żonie się nie podobała. Trochę za szybka (ta 280KM) i jednak droższa I wreszcie codziennie mijałbym ASO gdzie z obsługą wyniesioną z Polmozbytu mają w GoogleMaps opinię 2 gwiazdki z haczykiem i do serwisu dymalbym na drugi koniec miasta. Miałem tak kiedyś z Fordem, strasznie frustrujące. Człowiek codziennie lekko się irytuje. Do subaru mam dalej, mniej nerwów Bardzo rozsądny zakup. Alfę kupuje się sercem. Dla mnie ten 2.5l jednak był za wolny, ale kto wie może kiedyś się to zmieni. Takie czasy, że Subaru to teraz marka dla rozsądnych ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 Takie tłumaczenie, że 280 PS za szybkie. No chyba, że w Alfie operowanie gazem jest zero-jedynkowe. Zawsze jest lepiej więcej niż mniej. Nawet jak się jeździ po emerycku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 16 minut temu, RoadRunner napisał: Takie tłumaczenie, że 280 PS za szybkie. No chyba, że w Alfie operowanie gazem jest zero-jedynkowe. Zawsze jest lepiej więcej niż mniej. Nawet jak się jeździ po emerycku zawsze mogłeś kupić 200 w awd. Podobno to ten sam silnik. Znajomy tuner twierdzi że wystarczy wgrać soft z wersji 280 i jest 280 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kmltyr88 Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 40 minut temu, RoadRunner napisał: Takie tłumaczenie, że 280 PS za szybkie. No chyba, że w Alfie operowanie gazem jest zero-jedynkowe. Zawsze jest lepiej więcej niż mniej. Nawet jak się jeździ po emerycku Znam osobę, która celowo kupuje nie za mocne auta, bo w innych po prostu przegina. Od tak, żeby nie korciło 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 1 godzinę temu, Zavi77 napisał: Żonie się nie podobała. U mnie w domu to wystarczy żeby poszukać kompromisu w wyborze auta i mieć później spokój o który ciężko gdy żona uzna, że nie liczę się z jej zdaniem i jeszcze kosztuje to o 50 czy 70 tyś. więcej, które można przecież zainwestować w masę ciuchów z zalando, van grafa czy innej promody. Wiem bo sam to przerabiałem, też miałem Stelvio na oku i byłem gotów do pewnych wyrzeczeń finansowych związanych z zakupem auta z wyższej półki cenowej. Nie byłem za to gotów do ryzyka zakłócenia spokoju „domowego ogniska”, żadna ilość dodatkowych koni mechanicznych nie zrekompensowała by mi późniejszych, ewentualnych komplikacji. 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 12 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 12 godzin temu, RoadRunner napisał: Takie tłumaczenie, że 280 PS za szybkie. Nie przesadzajcie z wciskaniem ludziom zbyt dużych mocy, jak nie potrzebują Ponieważ Alfa występuje w wersji słabszej, to zbyt duża moc chyba jednak nie była czynnikiem decydującymi wyborze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Achitofel Gilonita Opublikowano 12 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 8 godzin temu, Zyzol napisał: Nie przesadzajcie z wciskaniem ludziom zbyt dużych mocy, jak nie potrzebują lepiej mieć i nie potrzebować niż potrzebować a nie mieć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 12 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 @Adasko75 To to wiesz, ja to wiem. Nie zmienia to faktu, że zdecydowana większość nie potrzebuje 280 koni. Jeżeli ktoś świadomie to stwierdza, to nie widzę sensu przekonywania go, że jest inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kmltyr88 Opublikowano 12 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 10 godzin temu, Zyzol napisał: Nie przesadzajcie z wciskaniem ludziom zbyt dużych mocy, jak nie potrzebują Dokładnie tak. Bo jak "wszyscy" będą mieli te 280KM to ja będę musiał mieć z 500, a tak na razie forek XT styknie. Za parę lat będą myślał co dalej, a żona jest zawsze zadowolona po fakcie zakupu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Wieczorem albo jutro zdam relacje 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 6 minut temu, eddie_gt4 napisał: zdam relacje czekamy w napieciu tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 (edytowane) W dniu 16.02.2019 o 12:49, OBK CVT napisał: czekamy w napieciu Po co ten sarkazm? No coz, kilka zdan o nowym Forku z perspektywy posiadacza Forka SJ (pewnie niektore opisane rzeczy beda oczywiste dla posiadaczy nowego XV czy OBK po ostatnim FL) mialem do czynienia z podstawowa wersja 2.0i (DI) na rynek RU - na wyposazeniu sa nawiewy z tylu, podswietlenie schowka, omywacz tylnej kamery (ale brak dostepu bezkluczykowego, regulacji kata oparc tylnej kanapy, nie ma el. klapy i systemu ES) Z fajnych rzeczy: dobre wyciszenie silnika, CVT dziala bardzo plynnie, zawieszenie jest bardzo zwarte i jedrne, bardzo fajnie wybiera nierownosci zarowno na kiepskim asfalcie jak i na drodze gruntowej (i robi to bardzo cichutko), brak jakiegokolwiek podskakiwania tylnej osi, auto bardzo fajnie reaguje na ruchy kierownica - czyli wszystko w najlepszej subarowej tradycji pokrywa od wlewu paliwa juz nie jest otwierana od wewn., wycieraczki maja nowe mocowania, tak samo jak kilimek kierowcy, tylbe drzwi otwieraja sie bardzo szeroko - pod katem prawie 90 stopni Z mniej fajnych rzeczy: potezne zwisy nadwozia, szczegolnie z przodu, udawane przeszycia na desce, nadal niczym nie przykryte mocowania przednich foteli Najpowazniejsza zanotowana wada - dosc wyczuwalne opoznienie (2-3 sekundy) w dzialaniu X-mode przy zjazdach w dol - auto przyspiesza i wtedy mocno ingeruja hamulce... mam odczucie, ze w SJ dziala to szybciej i plynniej (moj znajomy z kaliningradzkiego ASO powiedzial, juz przekazali producentowi swoje uwagi co do dzialania X-mode i ponoc soft wkrotce ms byc poprawiony) Wizualnie auto sporo uroslo w rozmiarach, szczegolnie na szerokosc, co bardzo czuc wewnatrz auta i w bagazniku... tylna klapa unosi sie wyzej niz w SJ, ja ze swoimi 186 cm juz nie wale w nia glowa Nowy Forek to fajna ewolucja obecnej generacji, choc rozmiarowo coraz bardziej zbliza sie do obecnego OBK (co by wskazywalo na to, ze kolejny OBK bedzie jeszcze wiekszy) A teraz troche fotek (przepraszam za brudne auto, ale pogoda nie sprzyjala) Edytowane 17 Lutego 2019 przez eddie_gt4 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRunner Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 Ta jedna rura to zbrodnia :v 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 13 minut temu, Infra napisał: Ta jedna rura to zbrodnia :v Byc moze faktycznie lepiej byloby, gdyby byla schowana pod zderzakiem i nie byloby jej zupelnie widac (jak w obecnym OBK czy w nowym XV) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 Godzinę temu, Infra napisał: Ta jedna rura to zbrodnia :v Już IV generacja nas do tego przyzwyczajała. Dwa wydechu były (jak zresztą na zdjeciu) tylko w wersji XT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 W dniu 16.02.2019 o 13:16, eddie_gt4 napisał: pokrywa od wlewu paliwa juz nie jest otwierana od wewn A jak teraz się ją otwiera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 4 godziny temu, Kambol napisał: A jak teraz się ją otwiera? Pewnie się naciska od zewnątrz, jak w Skodzie :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 3 minuty temu, msi napisał: Pewnie się naciska od zewnątrz, jak w Skodzie :p Dokladnie tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 Godzinę temu, eddie_gt4 napisał: Dokladnie tak jest To już tak na stałe, czy bogatsze wersje mają otwieranie od środka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 15 minut temu, aflinta napisał: To już tak na stałe, czy bogatsze wersje mają otwieranie od środka? zrozumialem, ze teraz tak bedzie we wszystkich wersjach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 Godzinę temu, aflinta napisał: To już tak na stałe, czy bogatsze wersje mają otwieranie od środka? Dlaczego bogatsze miałyby dostać starsze, bardziej upierdliwe rozwiązanie? 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek111 Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 Ta jedna rura to zbrodnia :v Zbrodnia to te tylne lampy. Widziałem na żywo na autostradzie i gdybym nie jechał naczto to musiałbym prać tapicerkę. Reszta wygląda jak dla mnie super.Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 dziex za relacje (sarkazm mode off) holenderski dealer twierdzi, ze wszystkie wersje beda mialy es btw nowy wyglada na nizszy tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 13 minut temu, spawalniczy napisał: Dlaczego bogatsze miałyby dostać starsze, bardziej upierdliwe rozwiązanie? Powiem inaczej, nowy ma rozwiązanie tańsze Czyli znowu będzie można znowu komuś „osłodzić” jazdę bez większego wysiłku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 (edytowane) 20 minut temu, OBK CVT napisał: dziex za relacje (sarkazm mode off) holenderski dealer twierdzi, ze wszystkie wersje beda mialy es btw nowy wyglada na nizszy tapatalked trzeba pamietac, ze tamten Forek to byla wersja na rynek Rosji, wiec z pewnoscia w przypadku wersji na UE beda jakies roznice w wyposazeniu wg. slow znajomego, nowy Forek 2.5i jezdzi bardzo fajnie, a system audio Harman Kardon gra wysmienicie 17 minut temu, aflinta napisał: Powiem inaczej, nowy ma rozwiązanie tańsze Czyli znowu będzie można znowu komuś „osłodzić” jazdę bez większego wysiłku o ile wiem, klapka od wlewu jest zamykana poprzez centralny zamek Edytowane 18 Lutego 2019 przez eddie_gt4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się