Tsunetomo Opublikowano 15 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2017 3 minuty temu, dr.elich napisał: Co było nie tak na autoatradach? Mnie hałas trochę męczy. Ale liczę, że po wyciszeniu i wymianie porwanego trojkąta drzwi będzie ok. Jak już wczesniej napisano - autor wątku szuka nowego auta, a tu ideału nie ma w ofercie - za słabe silniki w Levorgu i Outbacku. Naprawdę uważacie, ze w dzisiejszych warunkach drogowych w PL (sporo dróg szybkiego ruchu już mamy) 175KM w OBK to dramat? Osobiście jeżdżę różnymi autami, o mocach do 350KM i nie widzę istotnych różnic w czasie dotarcia do celu. Pewnie, ze czasem na dwukierunkowej OBK nie wszedzie wyprzedzę tam, gdzie STi bym się zmieścił, ale ile jest takich sytuacji? Generalnie jeżdżę dosyć spokojnie, może dlatego mi nie przeszkadza. Chyba ze nastawiamy się na bardzo szybka jazdę (200+ na autostradach i wyprzedzanie każdego zawsze), wtedy faktycznie OBK się nie sprawdzi. Levorg natomiast jest głośny powyżej 120km/h. Może poprawili w nowym modelu, nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 15 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2017 Nie uważam że OBK 2.5 to dramat i slaby silnik. To nie jest auto wyścigowe, ale duże komfortowe, rodzinne i wszechstronne kombi. Ma dawać frajdę z jazdy kierowcy i daje; ma być bezpieczne i jest; ma być komfortowe dla pasażerów i jest; ma mieć spory bagażnik i ma. Więc czego jeszcze potrzeba w rodzinnym kombi??? Powtórzę moje zdanie - Outback to złoty środek na polskie drogi czy to asfalt, szuter, błoto i śnieg. Kto potrzebuje więcej mocy i wrażeń niech kupi WRX'a. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 15 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2017 W odp. na 2 posty wyżej. Pytanie jest o auto najlepsze. Wystarczające będzie każde. Pytanie też, czy auto traktujesz jako środek do przemieszczania się czy coś więcej. Na przykładzie: w ostatnim czasie dojeżdzam do pracy 80km dziennie w jedną stronę, z czego 50 autostrada. Dali mi zastępczego Peugeota 307 w serwisie. Zupełnie wystarczający, wygodniejszy niż oba nasze Subaru. Ale przyjemność z jazdy żadna. Czas dojazdu do celu - niewiele wolniej niż Forek XT po mapie. Jeżdżę raczej przepisowo. Albo inaczej - moja żona, która jezdzi bardzo przepisowo. Imprezą jeździć nie lubi - 167KM wg niej niepewnie się wyprzedza, trzeba kręcić wysoko by przyspieszał, itd. Co więcej parkowanie na dziurach, jakie ma pod pracą sprawia, że z klucza bierze Forka. Z mocą trochę jak z dajmy na to z posiadaniem broni - nie musisz jej używać, ale fakt jej posiadania daje Ci poczucie komfortu. 2,5 to mocny silnik. Pewnie faktycznie złoty srodek dla jednych. Dla innych 2,5 turbo z ryzykiem kosztownej awarii w pakiecie. Gdybym jeździł tylko autostradą pewnie za ideał uznałbtm OBK SBD CVT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 15 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2017 (edytowane) I właśnie dlatego mamy w domu 3 auta, choć czasem uważamy, ze to trochę rodzaj zepsucia. Ale gdyby przyszło zostawić jedno, zostałby OBK Edytowane 15 Lipca 2017 przez Tsunetomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 15 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2017 Dokładnie. Gdybym miał zostawić 1 auto - Legacy GT zakute i z LPG, do tego wydech o zmiennej głośności - XForce Varex.Z ciekawości sprawdziłem osiągi nowego OBK 2,5. 10,7 do setki. Trochę słabo...Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 15 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2017 9 godzin temu, dr.elich napisał: Co było nie tak na autoatradach? Mnie hałas trochę męczy. Ale liczę, że po wyciszeniu i wymianie porwanego trojkąta drzwi będzie ok. Hałas to jedno a drugie to aerodynamika i brak szóstego biegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadius 73 Opublikowano 15 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2017 Miętkie kije jesteście , ja od paru lat używam sti lub evo na długie trasy autobany i kocham to , co dziwne wam się wyda ale moja kobieta również , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 15 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2017 29 minut temu, arkadius 73 napisał: Miętkie kije jesteście , ja od paru lat używam sti lub evo na długie trasy autobany i kocham to , co dziwne wam się wyda ale moja kobieta również , Gratuluję, zaimponowaleś mi. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadius 73 Opublikowano 15 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2017 Po prostu lubię hałas , skrzypiący zawias i takie tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 16 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 Jakie subaru na trasy??? BRZ Frajda prawie jak STI, spalanie jak SBD 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 16 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 37 minut temu, Jaca68 napisał: Jakie subaru na trasy??? BRZ Frajda prawie jak STI, spalanie jak SBD Nie zgadzam się. Frajda większa, spalaniw też. Nie mogę zejść do 10l. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 16 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 58 minut temu, Sebastian32 napisał: Nie zgadzam się. Frajda większa, spalaniw też. Nie mogę zejść do 10l. Ty masz Subaru to chlać musi. Ja Toyote w AUT to i spalanie jak w Yarisie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 17 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2017 9 godzin temu, Sebastian32 napisał: Nie zgadzam się. Frajda większa, spalaniw też. Nie mogę zejść do 10l. Jak to napisalem w watku o BRZ: Zrobiłem wczoraj długą trasę, Lublin - Bruksela, circa 1470 km za jednym posiedzeniem. Z przerwami, obiadem itp wyszło 15.5 h od drzwi do drzwi, a spalanie komputer pokazał 8.5. No ale chyba nie o tego typu samochod chodzilo pytajacemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 17 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2017 24 minuty temu, Fiji napisał: Jak to napisalem w watku o BRZ: Zrobiłem wczoraj długą trasę, Lublin - Bruksela, circa 1470 km za jednym posiedzeniem. Z przerwami, obiadem itp wyszło 15.5 h od drzwi do drzwi, a spalanie komputer pokazał 8.5. No ale chyba nie o tego typu samochod chodzilo pytajacemu. Miszcz! 10 godzin temu, Jaca68 napisał: Ty masz Subaru to chlać musi. Ja Toyote w AUT to i spalanie jak w Yarisie Gaśnie mi przy takiej prędkości i obrotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafforester Opublikowano 17 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2017 Na trasę tylko Diesel Boxer, kupuj nowego lub używkę z wymienionym silnikiem na gwarancji. Mało pali ok 8l/100 km a mocy (NM) tyle co FXT. Ja moim FXT ostatnio trasa Śląsk - Gdynia, ok 5h, średnie spalanie 14 l. prędkość ok 160/170 km/h i co 300 km tankowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raheya Opublikowano 17 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2017 Jak spalanie jest priority #1 to wiadomo, że outback/legacy diesel. Na weekendowym rodzinnym runie z trójmiasta do Szymbarka (total 120km tam i z powrotem) zasięg przed wyjazdem 840, zasięg po przyjeździe 910 - tryb emerycki spalanie jakieś 5.6 vs 7.8 mój tryb normalny. Normalnie podróż w czasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 17 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2017 Ale na aerpentynach po zjeździe z glownej drogi na Rybaki benzyniaczek z fajnym zawiasem jak znalazł - zwłaszcza na tej nawrotce 180 st. Dla każdego co innego - nie ma ideału dla wszystkich.Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszWwa Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 Czemu polecacie bardziej outubacka na trasy? Zjechać w teren da się też plasciutkim i b. niskim legacy. Będzie się trochę zachowywał jak pług ale błoto ze zderzaka można umyć:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 Bo kolega pytał o nowe Subaru, a Legacy w EU nie ma (a szkoda). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszWwa Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 Ok sorry, nie zauważyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 2 minuty temu, MateuszWwa napisał: Ok sorry, nie zauważyłem. Spoko. I zgoda ze Legacy byłoby super na trasy. Szkoda, ze oferta nowych Subaru jest tak uboga w EU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszWwa Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 Weszem w tym niemiecki spisek haha ale to już będzie za duży offtop. Widziałem w Grodzisku pod lodem nowego białego legacy.. Super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się