wania Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Witam Na Forum jestem nowa. Od prawie roku posiadam Legacy z 1992 roku, z silnikiem 2.0 NA. Subaraka historia jest taka, że 1994 przyjechał z Niemiec do Polski. Od tamtego czasu aż do marca 2016r. w rękach jednego właściciela. Subaru było oczkiem w głowie. Większość czasu spędzał w garażu, od czasu do czasu przepalany i małe przejażdżki po mieście. Śniegu w swoim życiu nie widział, jak padał deszcz były właściciel jechał schować go do garażu. W dniu zakupu miał przejechane 180 tys. Na tylnych siedzeniach koc, a bagażnik wyłożony folią - do tej pory ją mam, pod gumowymi wycieraczkami nóg znajdują się jeszcze oryginalne od Subaru. Przy zakupie dostałam niemieckie instrukcje, prospekty i karteczkę - co i z jakim przebiegiem wymienione. Stan jak na 24 latka - wzorowy, nawet kropki rudej nie posiadał i nie posiada.Przed zakupem auto dokładnie zakonserwowane, wymieniony rozrząd i olej silnikowy - Elf 5w50. Kupując go nie spodziewałam się, że można jeszcze znaleźć takie auto w takim stanie. Od kąt Legaś jest ze mną, zaszło parę zmian. Wyposażenie: *4x4; * El. szyberdach; *4x el. szyby; *ABS; *el. ust. lusterek; *el. ust. wys. świateł *manualne podnoszenie/opuszczanie fotela kierowcy Co zostało zrobione: - założona instalacja LPG firmy BRC ; - nowe opony Uniroyal Rainexpert; - zmienione felgi -na złote 15''; - nowe tarcze, klocki hamulcowe; - nowy pasek klinowy; - nowe kable zapłonowe J-PN; - nowe świece zapłonowe NGK; - silniczek od automatycznej anteny; - świnka na klapę bagażnika ; - Nowy olej w tylnym moście i skrzyni biegów - Motul Motylgear 75w80; Czyli podsumowując można by powiedzieć, że to taki pakiet startowy Co w planach: - wymiana oleju silnikowego; - założyć czerwone chlapacze Sparco - zakupione; - założyć chromowany grill - zakupione; - założyć car audio; - wymienić przegub; - wygłuszyć drzwi; - zakupić tylną lampę - lekko pęknięta; - założyć nowe lusterka - zakupione; - zakupić matę grzewczą do lusterek; - naprawić alarm albo zakupić nową centralkę i od razu z automatycznym domykaniem szyb; - ze względu, że ktoś cofał i leciutko hakiem potraktował mój zderzak jest w planach założenie zderzaka od wersji turbo, jeśli się takowy nie znajdzie, będę reanimować obecny i poszukiwać prawego spryskiwacza reflektorów; - jeszcze raz przeprowadzić dokładną konserwację; - obniżyć przód o jakieś 3cm ; - zmienić zaciski hamulcowe; - nowe amortyzatory przód/tył + sprężyny; - rozpórka na przednie kielichy i pod spód; - Wymienić wszystkie gumy; - Znaleźć kierownicę od Legacy Turbo; - zobaczyć o co chodzi z szyberdachem, bo przy ulewach zdarzało mu się przeciekać ( zapchane odpływy ? Uszczelka ma dość ?). A w dalszych planach jest silnik turbo, skórzana tapicerka i założenie klimatyzacji, ale to już takie naprawdę dalsze plany. Pierw chcę powolutku realizować te powyżej Obecnie Legaś "garażuje się", ponieważ szkoda mi nim jeździć w takie pogody, jest moim rodzynkiem Felgi pomalowane - czekają. Przymiarka Wyjazd w góry Przed garażowaniem. Jak tylko pojawi się wiosna, będę relacjonować kolejne zmiany Legaśka 2 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 NAJS Gdzieś mam klimę od Legacy I - może jak zrobi się cieplej, to uda się skompletować. Nie chcesz sprzedać oryginalnego grilla? Jeżeli jeździsz w trasę, to możesz pomyśleć o tempomacie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojto79 Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Hej, piękny, kolor jak mój jeśli byś potrzebował zaciski to mam dwa kpl. dwutłoczka z imprezy GT pod tarczę 277 jak by co to PW. Powodzenia w realizowaniu planów! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legacy4ever Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Zajefajny! z tego co widzę jest to wersja Edition. Ambitne plany tak trzymaj! Dylemat : jeździć - nie jeździć to jest auto stworzone na warunki zimowe. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 jeśli byś potrzebował zaciski Tuszę, iż forumowicz wania jest kobietą Bardzo ładny legaś. Trzymam kciuki za ciąg dalszy projektu 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Kolejny klasyk! Będę obserwować wątek. Z moich sugestii (że tak sobie pozwolę) to zrobiłbym jeszcze wydech, co by Legaś bulgotał i na lato jakąś ładną felgę, może jakieś 17". Ale przyznaję, stan jak te lata perfekcyjny! Naprawdę rodzyn. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 (edytowane) ładuj 2.2 i nie uturbiaj krótka skrzynia i lata jak szatan, no prawie szatan no i wywalić gaz rurkę z tyłu, niech Dziad pogada jak na Dziada przystało Edytowane 6 Lutego 2017 przez gumas_72 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 niech Dziad pogada jak na Dziada przystało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Witam i TU. Przynajmniej TU fotki są w przyzwoitym rozmiarze. może jakieś 17". Bój się Boga niegodziwcze! Opcji na stosowne koło jest kilka. Z naciskiem na s t o s o w n e . Wariant najbardziej oczywisty to ori 15" z wersji turbo: http://japanesenostalgiccar.com/wordpress/wp-content/uploads/2014/12/Subaru-Legacy-RS-Type-RA-640x318.jpg Bardziej wyszukane mogą być jakieś felgi o rajdowym rodowodzie (albo przynajmniej wyglądzie): http://i.imgur.com/Sm8AN1O.jpg http://www.gieldaklasykow.pl/wp-content/uploads/2014/02/subaru-legacy-turbo-02.jpg http://img.joshinweb.jp/emall/img/sm/JSN_C00001/large/49/44258/4944258081908.jpg Ostatecznie można skorzystać z nieśmiertelnych 16-stek z Imprezy GT: http://zombdrive.com/images/1990-subaru-legacy-1.jpg Skóra w środku to fajny bajer. Ew. dla picu maska z wlotem. Na swapowanie silnika, montowanie klimy i obniżanie to daj sobie trochę czasu, pooddychaj głęboko etc. To naprawdę ładnie uchowany egzemplarz, może nie warto pozbawiać go oryginalności w imię paru niutonometrów i chłodnego powiewu z kratek wentylacyjnych? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Bój się Boga niegodziwcze! Marudzisz Sredniaq miał czy ma w swoim Legwanie 17" i wg mnie kosa. Ale gusta to gusta... co Pan zrobisz.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 (edytowane) nie no nie ma co gadać - 17 nawet te subarowe dają radę i fajnie dziadzisko wtedy wygląda ja zostałem przy 15 bo opony są tańsze a trochę ich pościeram, przy 17 sprzedał bym nerkę a wolę mieć dwie ps: co do tych 16 z GTka - no nie wiem dlaczego nie cierpię ich, wizualnie dla mnie kibel Edytowane 7 Lutego 2017 przez gumas_72 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 co do tych 16 z GTka - no nie wiem dlaczego nie cierpię ich, wizualnie dla mnie kibel Mam to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 (edytowane) Ja po analizie wagi, wyglądu, cen opon i innych znalazłem rozwiązanie: 16" z Imprezy STi. Polecam każdemu. Moim zdaniem do dziada ciężko o lepsze koło. Edytowane 7 Lutego 2017 przez Crazy_Ivan 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 A wchodzi na czterotłoczek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Szczerze mówiąc musiałbym sprawdzić. Do tej pory nie brakowało mi hamulca na dwutłoku i dobrym klocku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 To chyba Rays'y z ver 6? A tam jakby nie patrzeć był czterotłoczek. Lekkie jak piórko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 To te, czyli jednak rzeczywiście 4 tłok wejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 co do tych 16 z GTka - no nie wiem dlaczego nie cierpię ich, wizualnie dla mnie kibel Mam to samo A mnie się podobają na dziadkach! Zwłaszcza jeśli ma ktoś 4tłok, bo wybór wbrew pozorom niewielki. Albo się wybiera z dwóch opcji GT-kowych albo trzeba duuuużo więcej płacić! Na początku nie byłem przekonany, ale jak założyłem to wyszło fajnie; 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wania Opublikowano 7 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 (edytowane) Dziękuję Wam za miłe słowa Z moich sugestii (że tak sobie pozwolę) to zrobiłbym jeszcze wydech, co by Legaś bulgotał i na lato jakąś ładną felgę, może jakieś 17". Felgi może kiedy wejdą, ale to wszystko w swoim czasie Na 17'' Dziadki wyglądają obłędnie, ale nie wiem czy czasem nie pozostanę przy 15'' lub nie pomyślę o 16''. Przy 17'' musiałby być trochę niższy profil, co wygląda ładne, ale niekoniecznie przekłada się to na komfort jazdy po naszych polskich dziurawych drogach... Ale w sumie te 17'' ... No nie ukrywam przemawiają wyglądem Jak będę kupować, to będę myśleć ładuj 2.2 i nie uturbiaj krótka skrzynia i lata jak szatan, no prawie szatan no i wywalić gaz rurkę z tyłu, niech Dziad pogada jak na Dziada przystało Co do silnika, to fakt 2.2 jest spoko opcją. Z krótką skrzynią może, to być całkiem fajna maszyna Ale, jak na razie są to tylko plany, więc dużo też zależy od funduszy... A co do wydechu, to ta gaz rurka może nie wygląda, ale uwierzcie lub nie, gada całkiem przyjemnie Ale o tłumiku końcowym pomyślę, bo fakt, przyda się coś "Subarowego" Witam i TU. Przynajmniej TU fotki są w przyzwoitym rozmiarze. Skóra w środku to fajny bajer. Ew. dla picu maska z wlotem. Na swapowanie silnika, montowanie klimy i obniżanie to daj sobie trochę czasu, pooddychaj głęboko etc. To naprawdę ładnie uchowany egzemplarz, może nie warto pozbawiać go oryginalności w imię paru niutonometrów i chłodnego powiewu z kratek wentylacyjnych? A witam, witam Tak, fotki o wiele lepsze tutaj. Wiesz, co do klimy, to chciałam ją założyć ze względu na skórę... Bo niestety skóra + lato nie jest dobrą opcją Wlot na maskę... Może coś o tym pomyślę... A ze swapowaniem na razie się wstrzymuje - dalsze plany i obecnie 2.0 wystarcza, ale nie ukrywam, że mimo wszystko przyszłościowo swap chodzi mi po głowie ... Jeszcze też dużo zależy od funduszy... subarumaniek, Tak jest, wersja Edition, tylko muszę dorobić naklejkę na drugie drzwi, bo jest tylko jedna Zgadzam się jak najbardziej, że stworzone na zimę, ale jak widzę, że sypią solą na drodze, to trochę przykro nim jeździć. Edytowane 7 Lutego 2017 przez wania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 co do tych 16 z GTka - no nie wiem dlaczego nie cierpię ich, wizualnie dla mnie kibel Mam to samo Może Wam się już po prostu przejadły. Ja dopiero do nich dorosłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 co do tych 16 z GTka - no nie wiem dlaczego nie cierpię ich, wizualnie dla mnie kibel Mam to samo Może Wam się już po prostu przejadły. Ja dopiero do nich dorosłem. nie miałem ich w ani jednym subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wania Opublikowano 7 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 co do tych 16 z GTka - no nie wiem dlaczego nie cierpię ich, wizualnie dla mnie kibel Mam to samo Może Wam się już po prostu przejadły. Ja dopiero do nich dorosłem. nie miałem ich w ani jednym subaru Mnie się podobają, u adamski'iego fajnie wyglądają A złote nawet robią robotę 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 A złote nawet robią robotę Takie w czarnym chromie będą w Szrotbaru. Jeździłem na 17" felgach z oponą 215/45 i było dość twardo, ale trzymanie na gładkich asfaltach i czucie auta super. Niestety też buda dostaje dość mocno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Łooo, kolejny dziadek !!! Jakiś wysyp ostatnio na forum Zapraszamy do wątku "Turbodziadki, łączcie się... ", który już dawno przestał być zarezerwowany dla aut z turbo Obniżaj o 30mm, jest w sam raz w ssaku, zresztą chyba widziałaś w moim wątku. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Mnie się podobają, u adamski'iego fajnie wyglądają Już gdzieś o tym pisałem, one w sumie wyglądają całkiem fajnie na dziadku, ale nie zmienia to faktu, że ich nie lubię 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się