wania Opublikowano 8 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 A złote nawet robią robotę Takie w czarnym chromie będą w Szrotbaru. Jeździłem na 17" felgach z oponą 215/45 i było dość twardo, ale trzymanie na gładkich asfaltach i czucie auta super. Niestety też buda dostaje dość mocno. Chętnie zobaczę jak będzie wyglądać Dlatego myślę, że jak na nasze drogi, to 16" są takim max'em, przynajmniej dla mnie. Łooo, kolejny dziadek !!! Jakiś wysyp ostatnio na forum Zapraszamy do wątku "Turbodziadki, łączcie się... ", który już dawno przestał być zarezerwowany dla aut z turbo Obniżaj o 30mm, jest w sam raz w ssaku, zresztą chyba widziałaś w moim wątku. Dziękuję za zaproszenie Niebawem się tam pojawię. Widziałam, widziałam, wygląda świetnie Tylko z tego co pamiętam obniżałeś przód i tył, ja mam zamiar sam przód... Ciekawe jak będzie wyglądał... Mnie się podobają, u adamski'iego fajnie wyglądają Już gdzieś o tym pisałem, one w sumie wyglądają całkiem fajnie na dziadku, ale nie zmienia to faktu, że ich nie lubię No wiadomo każdy z nas ma inny gust Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Ciekawe jak będzie wyglądał. Drapieżnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Dlatego myślę, że jak na nasze drogi, to 16" są takim max'em, przynajmniej dla mnie. Do Szrotbaru też montuję 16". Jedyny minus, to że solidne zaciski nie wchodzą. Jednak dobry klocek i tarcza dają radę, a różnica w komforcie duża. W rajdówce będzie 17". mam zamiar sam przód. Legacy ma długi przód. Ma szansę wyglądać słabo i obcierać o garby itp. przodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 mam zamiar sam przód. Legacy ma długi przód. Ma szansę wyglądać słabo i obcierać o garby itp. przodem. no i podczas hamowania ostrego przód nurkuje, dodatkowe opuszczenie tylko przodu moze byc zgubne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Przy umiarkowanym opuszczeniu nie powinno być źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wania Opublikowano 8 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 (edytowane) Ciekawe jak będzie wyglądał.Drapieżnie + jakaś dobra fela Ale chyba czegoś nie przemyślałam... mam zamiar sam przód.Legacy ma długi przód. Ma szansę wyglądać słabo i obcierać o garby itp. przodem. No i... mam zamiar sam przód.Legacy ma długi przód. Ma szansę wyglądać słabo i obcierać o garby itp. przodem. no i podczas hamowania ostrego przód nurkuje, dodatkowe opuszczenie tylko przodu moze byc zgubne W sumie to też racja...Przy umiarkowanym opuszczeniu nie powinno być źle.Ale podsumowując, to chyba będzie lepiej, jeśli jednak obniżę całego. Może pomyślę o zestawie 30/30mm albo 25/25 mm.Choć ten drugi wydaje mi się bardziej optymalny Edytowane 8 Lutego 2017 przez wania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Zrobisz jak uważasz, ale ostatnio podniosłem swojego kombiaka z tyłu (efekt podobny) i wygląda dobrze, jeździ super, więc musisz sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wania Opublikowano 10 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Zrobisz jak uważasz, ale ostatnio podniosłem swojego kombiaka z tyłu (efekt podobny) i wygląda dobrze, jeździ super, więc musisz sprawdzić A możesz mi powiedzieć jakie sprężyny założyłeś ? Zakładam, że nie OEM Jeszcze tak zapytam, bo z tego co czytałam (chyba u sredniaq'a), to macie w swoich Dziadziusiach sprężyny H&R. Możecie mi powiedzieć jak się auto na tym prowadzi? Jak z komfortem jazdy ? I czy macie może jakieś porównanie z Eibach'ami ? Co do Eibach'ów, to pytam, bo ponoć komfortowo są lepsze od H&R... A tak na marginesie - poszukuję prawego spryskiwacza reflektora, jeśli ktoś posiada na sprzedaż, to poproszę PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Jeśli chodzi o sprężyny, to ciężko powiedzieć, bo od razu założyłem też amortyzatory kyb agx, ale moim zdaniem przy ustawieniu najbardziej miękko jest ledwo zauważalnie twardsze od serii ale nadal komfortowo! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Zrobisz jak uważasz, ale ostatnio podniosłem swojego kombiaka z tyłu (efekt podobny) i wygląda dobrze, jeździ super, więc musisz sprawdzić A możesz mi powiedzieć jakie sprężyny założyłeś ? Zakładam, że nie OEM Jeszcze tak zapytam, bo z tego co czytałam (chyba u sredniaq'a), to macie w swoich Dziadziusiach sprężyny H&R. Możecie mi powiedzieć jak się auto na tym prowadzi? Jak z komfortem jazdy ? I czy macie może jakieś porównanie z Eibach'ami ? Co do Eibach'ów, to pytam, bo ponoć komfortowo są lepsze od H&R... Wsadziłem z tyłu całe kolumny z OBK (i moje kombi i ten rozebrany OBK to 2001 rocznik). Natomiast bezwzględnie uważam, że jak już robić coś z zawiasem (gdzie jednak trzeba zachować dozę rozsądku i czucia), to tak jak piszesz - po całości. Jeśli chodzi o eibachy, to nie mam żadnego porównania, bo nigdy na nich nie jeździłem. Jednak malutki problem polega na tym, że eibach NIE robi sprężyn dedykowanych do legasia. Wszystkie te sprężyny są do GC. H&R robi dokładnie pod legasia więc być może ma to jakieś znaczenie. Nie wiem, ale tak jest. Co do zestrojenia, to ja mam ustawione tak (też AGX): 2 na przód (4 maks) i 6 tył (8 maks) i jest dość twardo, ale daleko mu do naprawdę twardych ustawień. Na tor mogłoby być ciut bardziej, ale z kolei w "cywilu" jeździ się bardzo fajnie. Staby mam też inne, bo przód z GT, a tył seria z turbo, ale ta najgrubsza, czyli 18mm. Jak widzisz składników jest sporo, nie wspominam nawet o samej geometrii i kombinować można. Pytanie tak naprawdę, co chciałabyś osiągnąć i do czego ostatecznie ma to auto służyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Wsadziłem z tyłu całe kolumny z OBK (i moje kombi i ten rozebrany OBK to 2001 rocznik). Natomiast bezwzględnie uważam, że jak już robić coś z zawiasem (gdzie jednak trzeba zachować dozę rozsądku i czucia), to tak jak piszesz - po całości. Jednak malutki problem polega na tym, że eibach NIE robi sprężyn dedykowanych do legasia. Wszystkie te sprężyny są do GC. H&R robi dokładnie pod legasia więc być może ma to jakieś znaczenie. Nie wiem, ale tak jest. Pytanie tak naprawdę, co chciałabyś osiągnąć i do czego ostatecznie ma to auto służyć. Moim zdaniem trzeba by porównać masy i wymiary auta, jeżeli są zbliżone (a są) to charakterystyka pracy powinna być podobna (?). Jak trafię gdzieś same sprężyny Eibacha w dobrej cenie, to będę chciał wsadzić do turbo kombi, będę miał bezpośrednie porównanie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Moim zdaniem trzeba by porównać masy i wymiary auta, jeżeli są zbliżone (a są) to charakterystyka pracy powinna być podobna (?). Jak trafię gdzieś same sprężyny Eibacha w dobrej cenie, to będę chciał wsadzić do turbo kombi, będę miał bezpośrednie porównanie I super. Sam jestem cholernie ciekaw Natomiast legaś ma jednak większy rozstaw osi, a to ma znaczenie (choć pewnie nie aż tak istotne). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 25 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 (edytowane) Dnia 13.02.2017 o 14:24, BartZ napisał: Natomiast legaś ma jednak większy rozstaw osi, a to ma znaczenie (choć pewnie nie aż tak istotne). Wg. autocentrum różnica w rozstawie osi wynosi 130mm, masy auta różnią się o ponad 100kg, chyba będzie to miało aż tak dużego znaczenia? Edytowane 25 Lutego 2017 przez sredniaq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 13cm to wbrew pozorom dużo... Jakby to nie brzmiało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wania Opublikowano 5 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 (edytowane) Dnia 11.02.2017 o 14:05, sredniaq napisał: Jeśli chodzi o sprężyny, to ciężko powiedzieć, bo od razu założyłem też amortyzatory kyb agx, ale moim zdaniem przy ustawieniu najbardziej miękko jest ledwo zauważalnie twardsze od serii ale nadal komfortowo! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Wow, trochę mnie na Forum nie było, a tutaj takie zmiany Ale powracając ... Rozumiem, no to chyba muszę dopisać do listy AGX'y, bo skoro tak, to na Excel-G (planowałam) może być trochę mniej ciekawie... Dnia 13.02.2017 o 09:45, BartZ napisał: Wsadziłem z tyłu całe kolumny z OBK (i moje kombi i ten rozebrany OBK to 2001 rocznik). Jeśli chodzi o eibachy, to nie mam żadnego porównania, bo nigdy na nich nie jeździłem. Jednak malutki problem polega na tym, że eibach NIE robi sprężyn dedykowanych do legasia. Wszystkie te sprężyny są do GC. H&R robi dokładnie pod legasia więc być może ma to jakieś znaczenie. Nie wiem, ale tak jest. Co do zestrojenia, to ja mam ustawione tak (też AGX): 2 na przód (4 maks) i 6 tył (8 maks) i jest dość twardo, ale daleko mu do naprawdę twardych ustawień. Na tor mogłoby być ciut bardziej, ale z kolei w "cywilu" jeździ się bardzo fajnie. Staby mam też inne, bo przód z GT, a tył seria z turbo, ale ta najgrubsza, czyli 18mm. Jak widzisz składników jest sporo, nie wspominam nawet o samej geometrii i kombinować można. Pytanie tak naprawdę, co chciałabyś osiągnąć i do czego ostatecznie ma to auto służyć. Aaaaa... Rozumiem. No to z tymi Eibachami lipnie sprawa wygląda... Ze stabami ciekawa kombinacja . To u mnie jeszcze kwestia amortyzatorów, jak pisałam powyżej myślałam o KYB Excel-G, ale patrząc pod względem tego, że ustawienia są "stałe", to może być niezbyt ciekawie po naszych drogach... Będzie trzeba zbierać na AGX'y Przynajmniej zawsze będzie można dobrać optymalne ustawienia. Co chcę osiągnąć? Chcę osiągnąć dobrze wyglądające, prowadzące się i w miarę komfortowe auto. Ma służyć do jazdy na co dzień w okresie wiosennym/ letnim i mam zamiar uczęszczać nim na zloty. A tak ogólnie - dziś Legaś został wyciągnięty na spacer i małe spa Edytowane 5 Marca 2017 przez wania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 14 godzin temu, wania napisał: Chcę osiągnąć dobrze wyglądające, prowadzące się i w miarę komfortowe auto. Ma służyć do jazdy na co dzień No to excel-g jest dobrym wyjściem. Nie potrzebujesz agx do tego i nie wiadomo jakich ustawień. Ew. pomyślałbym nad tymi sprężynami jeśli chciałabyś mieć ciut niżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wania Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 (edytowane) Dnia 6.03.2017 o 08:19, BartZ napisał: No to excel-g jest dobrym wyjściem. Nie potrzebujesz agx do tego i nie wiadomo jakich ustawień. Ew. pomyślałbym nad tymi sprężynami jeśli chciałabyś mieć ciut niżej. Rozumiem, z tymi amortyzatorami to też tak kombinuje, bo patrzę żeby jakiś komfort był zachowany. Ale na razie to tak powierzchownie poruszam ten temat, żeby jakoś się nakierować i coś dowiedzieć. A co do sprężyn, to masz coś innego do zaproponowania? Edytowane 2 Kwietnia 2017 przez wania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 14 godzin temu, wania napisał: A co do sprężyn, to masz coś innego do zaproponowania? Dedykowanych jest niewiele. H&R, MTS, ew. imprezowe Eibachy. Potem są już kawiory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wania Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Dnia 3.04.2017 o 08:35, BartZ napisał: Dedykowanych jest niewiele. H&R, MTS, ew. imprezowe Eibachy. Potem są już kawiory. Czyli w sumie wybór niewielki... Dobra, na razie będę się trzymać H&R. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 10 godzin temu, wania napisał: Czyli w sumie wybór niewielki... Dobra, na razie będę się trzymać H&R. No niestety. Legaś to nie impreza, do której jest właściwie wszystko. Wg mnie dobry wybór, choć H&R są w sumie najdroższe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wania Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Dnia 6.04.2017 o 08:11, BartZ napisał: Wg mnie dobry wybór, choć H&R są w sumie najdroższe... Fakt - najdroższe, ale jak inwestować, to w coś dobrego i że tak powiem "sprawdzonego" przez innych. Ja sobie pozwolę na taki mały up, coby tutaj tak nudno nie było Niedługo zaczynam ruszać z realizacją pewnych planów, więc będę wzbogacać wątek o różnego rodzaju fotorelacje. 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2017 1 godzinę temu, wania napisał: Fajny tilt-shift. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wania Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Dnia 7.04.2017 o 22:36, DETT napisał: Fajny tilt-shift. Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wania Opublikowano 27 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 (edytowane) Dobra, dziś zrobię mały up wątku. Wracając do początku maja.... Majówka ... Myślałam, że uda się znaleźć więcej czasu oraz że zamówiona pogoda się sprawdzi, ale niestety, wszystko potoczyło się nie w tę stronę co miało. W planach było podświetlenie zegarków, założenie nowej kiery, grilla, zdjęcie całej tapicerki, wypranie wszystkiego, dostanie się do szyberdachu i przeczyścić odpływy oraz porządna konserwacja, ale jak widać w majówkę nie było mi to dane (w czerwcu na pewno ruszę z tym wszystkim -> brak szkoły -> brak sprawdzianów -> wakacje). Choć nie zrobiłam tego, co zaplanowałam, postanowiłam, że przynajmniej ogarnę sprawy z licznikiem. Moje podświetlenie jest takie wspaniałe, że aż wcale (przepraszam za jakość zdjęć) Od wczoraj moje podświetlenie wygląda tak: Ze względu, że będę pierwszy raz bawić się z zegarami,a nie chcę nic zepsuć, mój tato odnalazł zegary ze swojego starego Legacy. Wzięłam je na "naukę". Wymiana podświetlenia, to jest pikuś, ale mój licznik ma jeszcze jeden mankament... Nie działa kontrolka otwartych drzwi, konkretnie tylnych lewych. Diagnozę (jak na razie) postawiłam na przepaloną diodę... "Czujnik", który jest dociskany przez drzwi, gdy są zamknięte, a wysuwa, gdy są otwarte działa prawidłowo. Śmiem to stwierdzić po lampce na podsufitce - kiedy drzwi są otwarte lampka się zapala, kiedy zamykam - gaśnie. Tutaj zaczęły się małe schody ... Jak dostać się do tego "autka"... Pierwsze myśli : "Trzeba ściągnąć wskazówki" Ale zanim cokolwiek tknęłam, zaczęłam wybiegać w niedaleką przyszłość: " A co jeśli po założeniu będzie przekłamywał?" Mimo to, że mam zegary na naukę, to nie widziało mi się ściąganie wskazówek, bo jak zabrałabym się za te właściwe, to mógłby być problem. Szukałam innego sposobu. Siedząc wieczorem, wytężyłam swoje szare komórki i stwierdziłam, że może pomogę sobie zdjęciami z wątku DETT'a, więc przyjrzałam się im jeszcze raz. Zauważyłam, że wokół tarcz zegarów jest ramka do ściągnięcia Ach ta moja spostrzegawczość( nie ma to jak zrobić sobie siarę na publice) No i tym sposobem przystąpiłam do rozbierania zegarów. Koniec końców udało mi się dotrzeć do celu. Po ściągnięciu ramki Następnie przy pomocy niebezpiecznego narzędzia jakim jest pęseta, delikatnie pozbyłam się szybki z "autkiem" i oznaczeniami biegów. Licznika w Subaraku jeszcze nie tknęłam, ponieważ powstrzymuje mnie... ... Żarówka W sumie to 4.. Licznik składa się z 7/8 małych żarówek (1) , 2 dużych (2) i 4 średnich (3), przy czym tych ostatnich nigdzie nie mogę dostać. Zamówiłabym przez allegro, ale obawiam się, że zamówię nie te ... Nie znam ich żadnego oznaczenia, a na bagnecie oprócz napisu firmy "Toshiba" , żadnej choćby numeracji nie ma. Jeszcze mam ostatnią nadzieję w pewnym sklepie elektrycznym w moim mieście. A jeśli wyjdzie lipa, to zaryzykuje na allegro lub ostatnia opcja - sprawdzić żarówki z tego licznika, jeśli działają, to założę i już ... A teraz z innej beczki. Legaś na gazie zrobił się trochę ospały... Nie reagował na gaz jak powinien... Na benzynie, to był całkiem inny samochód. W związku z tym pojechaliśmy do gazownika na regulację... Przy czym okazało się, że parownik jest nieszczelny... Dokładnie 2 tygodnie temu Gaudiurii dostał nowy reduktor i jeździ jak należy W planach jeszcze była wymiana listwy z jednej na dwie, ale po usłyszeniu ceny, stwierdziłam, że w sumie mam jeszcze parę rzeczy w które muszę doposażyć auto Dziękuję za wytrwałość. Edytowane 27 Maja 2017 przez wania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Ogarnęłaś, jak wyciągnąć licznik? Cały czas się przymierzam, ale powoli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się