Jump to content

legacy4ever

Użytkownik
  • Content Count

    107
  • Joined

  • Last visited

About legacy4ever

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    SLi

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.cardomain.com/ride/2234664

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ktoś potrzebuje oryginalny katalizator z dziadka 2.2 ? Rura w bardzo dobrym stanie z przebiegiem 112 tys. km.
  2. Na jebaju, a jak nie ma to jest grupa 1st gen. na fejsie, dasz zapytanie, że szukasz to ktoś Ci ogarnie za parę zielonych. o tu https://www.facebook.com/groups/932486433433415/
  3. W EU nie było takiej blendy. Kup w USA, tam tego pełno na szrotach.
  4. legacy4ever

    SVX Alcyone

    Aledrogo. niedługo pewnie też w marketach będzie.
  5. legacy4ever

    SVX Alcyone

    Matchbox wypuścił coś dla fanów
  6. legacy4ever

    SVX Alcyone

    Tak jak pisze hugo, ten filtr przypomina taki do paliwa, ale trudno go dostać. Jeśli chcesz mieć możliwość wymiany filtra ATF, załatw adapter z Legacy IV, niektóre modele miały filtr umieszczony na lewym nadkolu. Wtedy masz dostęp do filtrów takich jak do oleju silnikowego lub do tych "prawilnych" do ATF po 100 zł/szt. One nie różnią się tylko ceną, lecz budową wewnętrzną i ma to swoje uzasadnienie.
  7. No no, dziadunio w doborowym towarzystwie Gdyby nie tablice rejestracyjne, można by pomyśleć, że to gdzie w Hameryce parking pod Walmartem Co chcesz od Chryslera, fajna marka... kiedyś była Wszystkiego najlepszego w nowym roku, co by dziadkom nie skrzypiało w sworzniach
  8. g-scan2. jedyny uniwersalny, który obsługuje też stare OBD1.
  9. legacy4ever

    SVX Alcyone

    dzięki BelegUS chętnie nad nim popracuję. rozumiem, że to TCU w aucie masz już zachipowane? wal na priv, dogadamy szczegóły. a nie chciałbyś pojeździć na zmodyfikowanym sofcie? gdybym dostał TCU od BelegUSa to byłby gotowy sterownik do podmiany. O ile chce Ci się wydłubywać TCU z auta, ale czego nie robi się w imię nauki :D Nie bój się skrzyni Ci to nie rozwali. Może założyli jakiegoś shift kita albo lepsze tarczki? Z ciekawości ile przejechała od remontu? W przypadku SVX pytanie nie brzmi "czy padnie?" tylko "kiedy padnie?" A może Szwajcarzy chipa wsadzili do TCU? :D To byłaby sensacja! Wydłub ten sterownik to się dowiemy.
  10. Dzizus ale mega post Wania szacunek za nakład pracy włożony w auta i relacje zdjęciową. Jest co podziwiać w te długie zimowe wieczory, kiedy śniegu brak za oknem..
  11. legacy4ever

    SVX Alcyone

    Mod dotyczy tylko TCU z procesorem Motoroli, czyli SVX, Legacy 1, wczesne Imprezy. Teoretycznie możesz założyć tam każdą skrzynię 4eat phase 1 jeśli tylko wtyczki będą pasować. Ewentualne różnice w przełożeniach i czujnikach prędkości można korygować w sofcie.
  12. legacy4ever

    SVX Alcyone

    a ile to jest drogo? na razie nie gadamy o kasie, bo to jest projekt w rozwoju. Jak się coś urodzi i będziesz zadowolony z rezultatu to sam zaproponujesz ile to warte :) zmodyfikowana mapa solenoidu A, odpowiedzialnego za ciśnienia, to podstawa. Bez tego seryjna skrzynia w SVX umiera. A inne modyfikacje to juz według uznania, zmienić można wszystko: shift mapy, power mod, mapy innych solenoidów, lock-up.... A co konkretnie chciałbyś zmienić u siebie? Bo z tego co widzę, to masz przekładkę. Co najistotniejsze w tej sprawie, to chciałbym mieć "królika doświadczalnego" z Wrocławia lub okolic, który poddałby swój sterownik przeszczepowi i objeździłby po tym auto, bo wiadomo teoria jedno, a praktyka drugie, a nie dysponuję SVXem do testów.
  13. legacy4ever

    SVX Alcyone

    Panowie, kto byłby zainteresowany chiptuningiem skrzyni biegów? Przecież tym 4EAT w serii nie da się jeździć Ja po przeprogramowaniu sterownika w Legacy nie mogę się "najeździć" autem, tak pięknie i szybko zmienia biegi, odzyskałem lock-up, a samochód wreszcie zrobił się "fun to drive"( o ile AT daje jakiś "fun" ) Wczesny 4EAT cierpi na wadą wrodzoną polegającą na zbyt niskim ciśnieniu ATF na elementach wykonawczych. Stąd wysoka temperatura, spalone tarczki, umierające planetarki i ogólna ślamazarność skrzyni. Najbardziej wychodzi to właśnie w SVX ze względu na masę auta, moment obrotowy, przełożenia i wynikające z tego siły działające na układ napędowy. A można temu wszystkiemu zapobiec, zarzucając zmodyfikowany soft do TCU.
  14. Brawo za odratowanie dziadka Tylne sanki pasują też od Legacy 2 i Imprezy 2 (GD), ewentualnie trzeba zmienic/dopasować wieszak tłumika i mocowanie dyfra.
×
×
  • Create New...