Jump to content

legacy4ever

Użytkownik
  • Content Count

    134
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

legacy4ever last won the day on October 2 2012

legacy4ever had the most liked content!

Community Reputation

36 Dobry

About legacy4ever

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    SLi

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.cardomain.com/ride/2234664

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. U mnie to samo: Od kwietnia czekały na montaż Powodzenia w dalszych pracach!
  2. Raczej się nie da. Trzeba chociaż górę blotnika poluzować.
  3. Sam nie wiedziałem, że takie istnieją, dopóki nie znalazłem na szrocie
  4. Tradycja. Na liście i syf wpadający z góry pomagają oryginalne uszczelki między błotnikiem a słupkiem nr części 91161AA000 i 91161AA010. Nadkola po tylu latach są nieszczelne, nawet jak są oryginalne chlapacze to syf się zbuera. Trzeba co jakiś czas wypłukać tam myjką.
  5. Cała przyjemność po mojej stronie, fajnie było się spotkać i pogadać. Jeszcze raz bardzo dziękuję za profesjonalne ogarnięcie dostawy. Cieszę się, że mój antyk Ci się podobał Ps. dzięki za schron przed komarami
  6. Ładnie wyszedł ten klosz. Z czego to robiłeś? Czasami trzeba kilka razy próbować żeby wyszło idealnie..
  7. A ja myślałem, że to będzie weekendowa przekładka na lajcie, a tu widzę gruba rzeźba To tym bardziej życzę powodzenia i trzymam kciuki Jeśli chodzi Ci o zastosowanie panelu na przyciski to wystarczy silniczek krokowy przełożyć Prawdopodobnie tylko jeden kabel jest potrzebny do kompresora. Pozostałe dwa to chyba zabezpieczenie termiczne. W Legacy II ? Gdzie? Jest i w czym problem? U mnie "na wsi" nabijam R12 bez problemu
  8. Przepraszam, drobna nieścisłość Jednak był filtr do układu wentylacji/klimatyzacji. Niestety jeśli był, to za parownikiem, więc mały z niego pożytek. Chociaż przynajmniej kurz/syf nie leciał z kratek Nie wiem czy się podzielę, bo będziecie rechotali
  9. Oho, będzie się działo W sumie łatwy pnp upgrade, o ile masz wszystkie graty. Zostajesz przy starym czynniku? Najtrudniejszy etap to chyba manewry pod deską z parownikiem. Na szczęście nie trzeba deski wywalać. Porażka, że Subaru nie przewidziało miejsca na filtr wewnętrzny Mam na to swój patent, ale zawsze na nich psioczę... Good luck with the A/C swap i czekam na wypasioną jak zwykle fotorelację
  10. 92 najlepszy rocznik w poliftach Fajnie porobiony, ciekawy lakier rzadko spotykany. Tańsze wersje 1.8 i 2.0 miały tę zaletę, że mialy klamki w kolorze nadwozia, w przeciwieństwie do droższych 2.2 i Turbo...
  11. Wciąż szukam transportu Kraków-Wrocław.
  12. Gra nie warta świeczki. Jest to bardzo czasochłonne i nie ma gwarancji, że w trakcie klosz nie pęknie. Poza tym nigdy nie uzyskasz gładkiej powierzchni i wiązka światła będzie zniekształcona. Przy takim nakładzie pracy lepszy rezultat osiągniesz robiąc gładkie klosze z tworzywa, np. poliwęglan lub akryl. Do zrobienia formy wykorzystuje się szklany klosz, później metodą formowania próżniowego kształtuje się klosz z płachty tworzywa i voila. Firmy z branży tworzyw sztucznych ogarniają taki temat, choć cena wysoka, bo skala produkcji przekłada się na cenę jednostkową. Chyba, że sam przygotujesz formę. Poszukaj na google lub youtube temat "vacuum forming". Albo napisz do tego Ruska, co handluje na ebayu, żeby zrobił do przedlifta
  13. legacy4ever

    SVX Alcyone

    + wymienić olej w całym układzie. na LPG też będzie działać.
  14. 3 reflektory. Dasz radę zmieścić?
×
×
  • Create New...