Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje - sezon 2017


Dehnel

Rekomendowane odpowiedzi

 

W starym jak ciągnął ręczny to chyba odpinało tył, ale na przód miał napęd.

Jasna sprawa, ale gość mówi o wciśnięciu sprzęgła.

Hmm. Ale z tego co mówi teraz mają centralny dyfer i może dlatego wciska sprzęgło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sie stało z Meeke ?

Przyznam ze Citroen ma triche powodów do zmartwień bo start maja fatalny.Paradoksalnie Breen najlepszy autem z zeszłego roku.

Lefebvre to chyba taki sam niewyplal jak Camilli w Msporcie bo chłopak nie istnieje.

Za to toyota ma na prawdę powody do zadowolenia.Jak na budowanie auta i zespołu w rok to zrobili mega kawał dobrej roboty.Myse ze Tomi utarl nosa tym ktorzy w niego nie wierzyli.Wyglad to wszystko bardzo profesjonalnie a i auto nie odstaje do tego żadnych większych awari.

O kurrr.... zapiał

Neuville stoi  :(  :(  :(  :(

kapeć podobno

Chociaż trochę już za długo jak na kapcia :(

[moderator czuwa]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sa rajdy co nie zmienia faktu ze to był jego rajd.Wygrywał z Ogierem komfortowo bez napisania nie odziedziczył pozycji wywalczył ja jazda i to trzeba mu oddać.Zwyciezcy sa jednak na mecie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A stronę wcześniej co po niektórzy gwarantowali wygraną Neuvilla ;)

No już nie chciałem wypominać.... podobnie jak tego, że Toyota miała nie jechać i w ogole być wolniejsza niż R5 ;)

 

Tymczasem wszystko wraca do normy czyli Ogier na czele... ale tak czy inaczej będzie fajny sezon :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasna sprawa, ale gość mówi o wciśnięciu sprzęgła.

Hmm. Ale z tego co mówi teraz mają centralny dyfer i może dlatego wciska sprzęgło.

 

Subaraki też mają centralny dyfer i rajdówki mają przy ręcznym czujnik który rozpina napęd. Chyba ,albo JML sie zle wyrazil, albo tlumaczenie nie teges bo ja kompletnie nie rozumiem o co mu chodzi.

Citroen kompletnie mnie zawiódł, za to WRC2 staje się arcyciekawą ligą !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w ogóle generalnie nowe WuRCe są mega. Momentami aż ciarki przechodzą po plecach, jednak różnica między starymi WRC, a R5 była zbyt mała... teraz jeszcze zaprosić kolejnych 2 producentów i będzie bajka :)


Aaaaaa no i jeszcze jedno - Breen jest obecnie 4 w generalce... WRC '16 :)


Trochę mnie denerwuje rozdawanie wazonów w połowie rajdu, jutro jeszcze cały dzień, a jak widać każdy oes może zmienić wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W WRC kluczowe jest doświadczenie i znajomość tras.Potrzeba lat żeby się z nimi zaznajomić a więc Kajcie ta furtka zaczyna się zamykać że względu na wiek.

 

Ciekawe jest to jak się można pomylić oceniając auta po testach.

 

Jeszcze przed sezonem wyglądało na to że Citroen ma mega auto zwłaszcza po testach przed MC później były Hyundai i Msport a daleko potem Toyota.

 

Okazuje się że najlepsze auto to chyba Hyundai, Ford też daje rade i toyota wcale nie odstaje tak bardzo za to Citroën zajmowane pozycje i czasy a oesach są rozczarowaniem.

Na razie jeszcze potencjał samochodu jest filtrowanie przez kierowcę bo na Monte dobry kierowca nadrobi różnice słabego sprzętu ale i tak P3 dla JML było by chyba jego najlepszym wynikiem bo to nigdy nie był jego rajd.

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale niefart Neuville wygląda na to że musiał po prostu o coś zawadzic zawias poddał się dużo później.Zastanawiam się tylko czemu nie jechał i nie naprawił auta już po mecie.

 

https://youtu.be/FyOmKz8Yh3A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aj ale szkoda ciezko to nazwać nawet błędem po prostu tył troche bardziej odjechał i na nieszczęście nie było pobocza tylko jakiś przepust drogowy czy cos.Niesamowita szkoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Okazuje się że najlepsze auto to chyba Hyundai, Ford też daje rade i toyota wcale nie odstaje tak bardzo za to Citroën zajmowane pozycje i czasy a oesach są rozczarowaniem.

 

Kluczowe jest pytanie jak będzie wyglądała awaryjność w trakcie sezonu oraz to kto najlepiej będzie rozwijał konstrukcję. Z punktu widzenia kibiców chyba najlepsze jest to, że wygląda na to, że nie ma zdecydowanego lidera wśród producentów, więc sprawa jest otwarta. Ależ to będzie sezon :wub:  

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...