ThorG. Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 30 minut temu, turdziGT napisał: Dla mine tez buda A6 to jest po prostu za duże auto uff... pod koniec roku '18 już myślałem, że nie decydując się na tę właśnie budę - coś jest ze mną nie tak 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 Ja jestem teraz tym w górach i co z tego ze jazda to faktycznie wygoda, cisza, przy prędkościach 180-200 rozmawiam bez podniesionego głosu. Zapakowałem pół domu biorąc sobie więcej desek snowboardowych niż dni spędzonych w górach, tyle że kurna nie mam jak tym zaparkować, bo albo się nie mieszczę, albo w ogóle nie mogę dojechać do wolnego miejsca bo nie wykręcę pomiędzy innymi samochodami. Więc biegam z drugiego końca parkingu. Jakbym latał głównie trasy to ok, wygoda, duży zbiornik paliwa, ale jak szukasz byle luki do zaparkowania i kręcisz się wąskimi uliczkami to odbiera to cała przyjemność. Więc definitywnie wyleczyłem się z tej wielkości samochodów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baki Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 22 godziny temu, subleo napisał: poglądowy film o Audi Quattro Ultra Dzięki. Teraz wszystko jasne Nie ma jeszcze za dużo informacji o tym napędzie. Ja patrzyłem tu https://www.awdwiki.com/en/quattro+evolutions/ I tam ani słowa o Ultra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 To ultra jest już od kilku lat na rynku (chyba od 2016) więc jeśli za wiele informacji nie ma, to tylko dlatego że Audi nie chce/nie ma czego więcej do pokazania na jego temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 11 godzin temu, ThorG. napisał: uff... pod koniec roku '18 już myślałem, że nie decydując się na tę właśnie budę - coś jest ze mną nie tak Jag XF vs A6 dł.: 4954mm : 4979mm szer.: 2091mm : 2086mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ThorG. Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 2 godziny temu, QbaqBA napisał: Jag XF vs A6 dł.: 4954mm : 4979mm szer.: 2091mm : 2086mm sprawdzę, o A6 myślałem na leasing na starych zasadach, subiektywnie wydawał się szerszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz22 Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 Co prawda mamy c6 (Chyba bo nie znam oznaczeń audi) ale moja małżonka bez problemu wszędzie wjeżdża i parkuje nie obijając przy tym fury... Z waszych wypowiedzi wynika, ze muszę ją posłać na C+E skoro tak dobrze jej idzie... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 Kwestia preferencji.Jednemu za ciasno jest w domu ktory ma 400 metrów a dla innego 200 jest juz za duży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 (edytowane) @beben dziś miałem okazję z racji eventu , Ferrari , Maserati i Alpine , pojeździć m.in. Ghibli , Quatrtoporte SQ4 , Lavante . Wszystkie z silnikami V6 430 KM . Co Ci mogę powiedzieć , to że Ci zazdroszczę środka , klimatu , designu , znaczka , bryły auta i chyba tyle , no może prowadzenie jest dobre w przypadku Ghibli i Lavante . Ale jest niestety sporo minusów które od razu wychwyciłem jezdząc pierwszy raz w życiu Maserati . Fatalne szukanie biegów w przypadku przełączania z P/R/D , dramat ! Niestety dzwięk w środku auta , nawet w trybie sport , jest bardzo ale to bardzo słaby , ( to mnie naprawdę zmartwiło ) na zewnątrz bajka !!! w Lavante z tym silnikiem jest o niebo lepiej , bo to nie jest sedan i nie wygłusza fantastycznego dźwięku . Bagażnik w Lavante robi za skrzynie akustyczną Silnik niestety , za słaby i to strasznie czuć , ale jak mi sprzedawca tłumaczył i miał rację , Maserati to nie jest sportowe auto , to auto wygodne , prestiżowe , z ambicjami sportowego . Na zawieszeniu sport , jest bardziej komfortowo jak u mnie w trybie comfort Ferrari Katowice , jako dealer Ferrari , Maserati i Alpine , postawiło się naprawdę grubo . Na ok 30 osób jest z 12 fur do jeżdzenia praktycznie non stop. Ja przyjechałem dziś o 15, i jeździłem zamiennie do 19.00 non stop. Jutro zabawy na lotnisku w Arłamowie Czuwaj P.S. O jazdach Portofino , Lusso , Alpine napisze jutro lub w niedziele jak złapię natchnienie . IMG_4583.MOV Załącznik bez tytułu 00059.txt Edytowane 15 Lutego 2019 przez carfit 9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gourmet Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 Drugi od prawej na przedostatnim zdjęciu wypisz wymaluj Łukasz Żygadło, ale okrutnie zmalał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 16 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 2 minuty temu, gourmet napisał: Drugi od prawej na przedostatnim zdjęciu wypisz wymaluj Łukasz Żygadło, ale okrutnie zmalał. to Michał Kościuszko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gourmet Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Ciekaw jestem wrażeń z jazdy tym najbardziej rodzinnym Ferrari czyli Lusso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Do mnie to Lusso kompletnie nie przemawia. Sąsiad ma 812, 458 i FF. Stoją obok siebie w garażu. Jak przechodzę obok tej kolekcji, to się zatrzymuję i biorę głębszy oddech ;). Do rzeczy-przy dwóch ślicznotkach, ten FF wygląda jak nieproporcjonalny garbus. I zapomniałem dodać- nie będę oryginalny Carfit, jak powiem, że Ci zazdroszczę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Lusso jest brzydkie ale podobno kto do tego wsiądzie to już niechętnie wysiada. F40 też nie jest jakieś hiper piękne, a brałbym jak Rydzyk dotacje od rządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 3 godziny temu, Kukson napisał: F40 też nie jest jakieś hiper piękne Gusta gustami, ale totalnie się mylisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 16 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 (edytowane) 4 godziny temu, Kukson napisał: podobno kto do tego wsiądzie to już niechętnie wysiada Nie podobno a na pewno Dziś katowaliśmy ( dosłownie ) na lotnisku , Lusso , Lavante V6 , i Alpina , jeszcze nie byłem na takim evencie aby było tyle jazdy ! Niektórzy byli tak wycięci jazdą że odpuszczali i jechali do hotelu , dla mnie bomba bo czułem się jak dziecko w piaskownicy i jeździłem do upadłego , tym bardziej że na prawym miałem cały dzień Michała Kościuszko , więc sporo wiedzy dostałem free . Jedno jest pewne , z Lusso nie chce sie wysiadać , jest tak fenomenalne auto pod każdym względem że trudno mi z czymkolwiek porównać . W środku dzieło sztuki , wszystkie bajery ma , z tyłu spokojnie 2 dorosłe osoby jadą , bagażnik jako taki , i dzwięk który robi gęsią skórę na ciele . Ale dla mnie i innych uczestników bohaterem eventu jest ........................ Alpina To co to auto potrafi na ciasnej technicznej próbie jest dla mnie niewyobrażalne !!! jest do bólu precyzyjne , łatwe do prowadzenia , patrzysz na drogę chcesz skręcić , w myślach czujesz że jest za szybko , a ono skręca i ma jeszcze zapas F E N O M E N A L N Y wóz !!!! za 250k , nie ma chyba na rynku żadnego auta za tyle $$$ aby dawał tyle radości z jazdy . Jednak co masa to masa , 1080 kg i ponad 250 KM i wszystko w temacie O Lavante napiszę krótko , świetny dzwięk i tyle IMG_4591.MOV Edytowane 16 Lutego 2019 przez carfit 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 2 godziny temu, carfit napisał: Jednak co masa to masa , 1080 kg i ponad 250 KM i wszystko w temacie Impreza type R -> 20 lat temu....... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 16 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Impreza type R -> 20 lat temu....... Kluczowe ..... 20 lat temu Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 (edytowane) Niesamowite auta, piękna motoryzacja! Fajnie, że są w PL takie spotkania promocyjne, może będziemy mieć szansę częściej podelektować się widokiem i brzmieniem takich perełek na polskich drogach. Niestety wielka szkoda, że taka motoryzacja będzie powoli odchodzić. Więc, trzeba korzystać, póki można ... @carfit widzę, że poważnie myślisz o Lusso i chwała Ci za to ! Brzmienie na filmie rozwala system, ech ... A Korale nie mają jakiegoś Ferrrari na sprzedaż ? Bo widzę jakąś rotację w garażu https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-911-porsche-911-turbo-s-coupe-4x4-ID6BHwKg.html A propos innej włoszczyzny, popatrzcie jak sobie radzi Urus na stoku narciarskim na oponach 325/35 R22 bez kolców. Niewyobrażalne, biorąc pod uwagę, że auto waży 2.5 tony i ma 641KM. Edytowane 17 Lutego 2019 przez subleo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 W dniu 16.02.2019 o 19:33, carfit napisał: Nie podobno a na pewno Dziś katowaliśmy ( dosłownie ) na lotnisku , Lusso , Lavante V6 , i Alpina , jeszcze nie byłem na takim evencie aby było tyle jazdy ! Niektórzy byli tak wycięci jazdą że odpuszczali i jechali do hotelu , dla mnie bomba bo czułem się jak dziecko w piaskownicy i jeździłem do upadłego , tym bardziej że na prawym miałem cały dzień Michała Kościuszko , więc sporo wiedzy dostałem free . Jedno jest pewne , z Lusso nie chce sie wysiadać , jest tak fenomenalne auto pod każdym względem że trudno mi z czymkolwiek porównać . W środku dzieło sztuki , wszystkie bajery ma , z tyłu spokojnie 2 dorosłe osoby jadą , bagażnik jako taki , i dzwięk który robi gęsią skórę na ciele . Ale dla mnie i innych uczestników bohaterem eventu jest ........................ Alpina To co to auto potrafi na ciasnej technicznej próbie jest dla mnie niewyobrażalne !!! jest do bólu precyzyjne , łatwe do prowadzenia , patrzysz na drogę chcesz skręcić , w myślach czujesz że jest za szybko , a ono skręca i ma jeszcze zapas F E N O M E N A L N Y wóz !!!! za 250k , nie ma chyba na rynku żadnego auta za tyle $$$ aby dawał tyle radości z jazdy . Jednak co masa to masa , 1080 kg i ponad 250 KM i wszystko w temacie O Lavante napiszę krótko , świetny dzwięk i tyle To mnie jakos nie zaskoczylo ze Alpine bylo bohaterem.Te super samochody tez juz waza swoje tylko dobrze to ukrywaja. Alfa tez miala tam jakies proby z 4C takuej koncepcji ale widac ze Alpine zrobilo to zdecydowanie lepiej.Poza tym wyglada ze miales kolejny nudny weekend. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 W dniu 16.02.2019 o 19:33, carfit napisał: Dziś katowaliśmy ( dosłownie ) na lotnisku , Lusso W nowym Top Gear te Lusso ujeżdżał Joey. Niezły sprzęt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 18 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 12 godzin temu, turdziGT napisał: Alfa tez miala tam jakies proby z 4C Był tam koleś , który jeździł 4C i mówi że nigdy więcej , ze względu na brak wspomagania kierownicy. To jest fajne na godzinę jazdy , potem masz dość . P.S. Wyobraź sobie że chcesz założyć jakiegoś semislicka czy slicka do niej i generalnie koniec jazdy , albo trzeba iść na siłownie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 Godzinę temu, carfit napisał: albo trzeba iść na siłownie i po 3 latach wyciskań, martwych ciągów i przysiadów okazuje sie, że nie mieścisz się do alfy 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 18 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 2 minuty temu, filipk93 napisał: i po 3 latach wyciskań, martwych ciągów i przysiadów okazuje sie, że nie mieścisz się do alfy Otóż to, znowu Alfa zrobiła coś fajnego , tylko niektóre rzeczy jak zwykle kuriozalne .... .i bez sensu , ale chyba standard Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się