Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 13.12.2018 o 17:23, carfit napisał:

ale Ferrari GTC4 Lusso z silnikiem V12 680 KM to jest coś , co chodzi mi po głowie

 

to jest jedyne ferrari które przy odpowiednim budżecie by mnie interesowało. Jaka dla mnie idealne, wygląd, środek, 4 miejsca, bagażnik plus czarny lub szary kolor i można próbować zniknąć w tłumie ;)Czerwonymi jeżdżą chyba masochiści .... krzyczy to "zobacz jakiego mam małego" z odległości kilometra ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@beben, miałem okazję ostatnio trochę pojeździć Ghibli i Ci tylko powiem, że trzeba mieć naprawdę fantazję żeby kupić Maserati, w sensie to auto ma tak wiele... jakby to powiedzieć, wkurzających dupereli że aż dziw że człowiek ma to w poważaniu i tak chce dalej tym jeździć.  

 

Totalna włoszczyzna, ze swoimi słabymi i mocnymi stronami.

 

Nikomu nie polecisz ale sam byś nie oddał. :rolleyes:

 

Że się tak tylko dopytam, jak z awaryjnością wygląda?

 

 

 

8050A9EE-93DB-44B8-BE6A-F8B839CC4820.jpeg

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, chojny napisał:

trzeba mieć naprawdę fantazję żeby kupić Maserati, w sensie to auto ma tak wiele... jakby to powiedzieć, wkurzających dupereli że aż dziw że człowiek ma to w poważaniu i tak chce dalej tym jeździć.

 

trafione w samo sedno !!!! :evil2: nie jest ani specjalnie szybkie (na papierze niby 4,5/100 ale moja dupohamownia tego nie czuje) , w szybkich zakrętach dosyć niezdarne, nie nadaje się na tor. Wkurzających pierdół już nie zauważam i musiałbym się mocno zastanowić co to jest choć jestem pewien że było ich masa. Po prostu chyba to zaakceptowałem, przyzwyczaiłem się do nich i już mnie nie wkurzają. No może poza dziwnie działającym nieprecyzyjnym lewarkiem od skrzyni biegów, zawsze jak chce szybko zmienić z D na R lub odwrotnie to trafiam na P lub N, za diabła nie mogę tego wyczuć itd itd Ważniejsze jest to że jak go rano odpalam w garażu to ciary przechodzą, szyby drżą a Kaśka krzyczy ścisz ten wydech bo myśli nie słyszę :evil2: 

To najlepsze auto jakie miałem !!!  jeśli chodzi o moje zadowolenie z jazdy/posiadania ghibli to RS5 może mu buty, tzn felgi czyścić.  

 

Awaryjność jest na akceptowalnym poziomie, tym bardziej że wszystko robione na gwarancji z obsługą premium (auto zastępcze w cenie, na życzenie podwiezienie auta lawetą pod bramę w domu). Do tej pory jeśli dobrze pamiętam to wymienili mi pompę serwa hamulców  (chyba po raz drugi się właśnie zaczyna psuć) i 2 x uszczelka pod kolektorem (auto wpadało w żabkę przy przyspieszaniu). Ceny serwisu .... no cóż ... premium ;) skupmy się lepiej na przyjemności z jazdy ;) 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, beben napisał:

No może poza dziwnie działającym nieprecyzyjnym lewarkiem od skrzyni biegów, zawsze jak chce szybko zmienić z D na R lub odwrotnie to trafiam na P lub N,

 

Od tego zacząłem zdziwienie... nie mogłem trafić w bieg, myślałem że jest coś zepsute ;)

 

Czyli ewidentnie, trzeba być świadomym  co się kupuje i czego się spodziewać. 

 

Niech się spisuje bo naprawdę fajne i nietuzinkowe auto. :thumbup:

 

Jakoś tak mi przyszła do głowy ta reklama... choć to inna marka ale klimat dokładnie taki ;) 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bęben , ale nie od dziś wiadomo że Ty kochasz auta które jeżdżą na lawecie ;) , no i trzeba przyznać , że serwisy też Cię kochają :);)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, carfit napisał:

@bęben , ale nie od dziś wiadomo że Ty kochasz auta które jeżdżą na lawecie ;) , no i trzeba przyznać , że serwisy też Cię kochają :);)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

:biglol:

1 godzinę temu, beben napisał:

 

trafione w samo sedno !!!! :evil2: nie jest ani specjalnie szybkie (na papierze niby 4,5/100 ale moja dupohamownia tego nie czuje) , w szybkich zakrętach dosyć niezdarne, nie nadaje się na tor. Wkurzających pierdół już nie zauważam i musiałbym się mocno zastanowić co to jest choć jestem pewien że było ich masa. Po prostu chyba to zaakceptowałem, przyzwyczaiłem się do nich i już mnie nie wkurzają. No może poza dziwnie działającym nieprecyzyjnym lewarkiem od skrzyni biegów, zawsze jak chce szybko zmienić z D na R lub odwrotnie to trafiam na P lub N, za diabła nie mogę tego wyczuć itd itd Ważniejsze jest to że jak go rano odpalam w garażu to ciary przechodzą, szyby drżą a Kaśka krzyczy ścisz ten wydech bo myśli nie słyszę :evil2: 

To najlepsze auto jakie miałem !!!  jeśli chodzi o moje zadowolenie z jazdy/posiadania ghibli to RS5 może mu buty, tzn felgi czyścić.  

 

Awaryjność jest na akceptowalnym poziomie, tym bardziej że wszystko robione na gwarancji z obsługą premium (auto zastępcze w cenie, na życzenie podwiezienie auta lawetą pod bramę w domu). Do tej pory jeśli dobrze pamiętam to wymienili mi pompę serwa hamulców  (chyba po raz drugi się właśnie zaczyna psuć) i 2 x uszczelka pod kolektorem (auto wpadało w żabkę przy przyspieszaniu). Ceny serwisu .... no cóż ... premium ;) skupmy się lepiej na przyjemności z jazdy ;) 

A jak z utrata wartosci bo u mnie juz mozna kupic dwulatka za polowe ceny ?:facepalm:

W sumie sie dziwie ze nie wybrałeś Giuli QV wszyscy sa zachwyceni tym autem no i jest to piękna alternatywa dla tych co nie chcą isc mainstreamowo w jakies BMW Audi czy MB podczas gdy wszyscy hejtuja ta Mase strasznie.Ponoc facelift jest lepszy ale to dalej daleko do konkurencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, turdziGT napisał:

:biglol:

A jak z utrata wartosci bo u mnie juz mozna kupic dwulatka za polowe ceny ?:facepalm:

W sumie sie dziwie ze nie wybrałeś Giuli QV wszyscy sa zachwyceni tym autem no i jest to piękna alternatywa dla tych co nie chcą isc mainstreamowo w jakies BMW Audi czy MB podczas gdy wszyscy hejtuja ta Mase strasznie.Ponoc facelift jest lepszy ale to dalej daleko do konkurencji.

Gulia QV - hmm ta też nie trzyma zbytnio wartości, jak to Alfy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Adi napisał:

Już są te za pół ceny? 

Ustawiam się w kolejce ;)

No nie mówie, że za pół ceny, ale Alfy napewno nie słyną z trzymania wartości. W maseratti za poł ceny po dwoch latach bez jakiś przygód wypadkowych itp nie chce mi się wierzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Korton napisał:

No nie mówie, że za pół ceny, ale Alfy napewno nie słyną z trzymania wartości. W maseratti za poł ceny po dwoch latach bez jakiś przygód wypadkowych itp nie chce mi się wierzyć.

Póki co niżej 50 tys EUR na mobile nie ma. Nowe od 65 tys. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Korton napisał:

Gulia QV - hmm ta też nie trzyma zbytnio wartości, jak to Alfy.

Moze jakos specjalnie tez nie trzyma ale pod wieloma względami to genialne auto i dostaje wszędzie świetne recenzje podczas gdyz na ta Mase kazdy narzeka no ale najwazniejsze ze właściciel zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, carfit napisał:

@beben , ale nie od dziś wiadomo że Ty kochasz auta które jeżdżą na lawecie ;) , no i trzeba przyznać , że serwisy też Cię kochają :);)

 

 

A teraz powoli i precyzyjnie. Nie auta, tylko auto. I nie jakieś tam, tylko konkretnie Yeti. Nie serwisy, tylko serwis ... i nie jakiś tam, tylko ten konkretny, wiadomo gdzie :mrgreen: 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, subleo napisał:

 

A teraz powoli i precyzyjnie. Nie auta, tylko auto. I nie jakieś tam, tylko konkretnie Yeti. Nie serwisy, tylko serwis ... i nie jakiś tam, tylko ten konkretny, wiadomo gdzie :mrgreen: 

Ten gdzie pojechał tylko wiązke zrobić?:biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To żeśmy doczekali czasów. Najnowsze Porsche Cayman GT4 CS z lnu i konopi ... i tak oto upalanie w motosporcie nabrało nowego znaczenia :rolleyes:

 

https://newsroom.porsche.com/en/products/porsche-world-premiere-new-718-cayman-gt4-clubsport-16733.html

 

Aha ... i jak widać, też lubi jeździć na lawecie :P Szkoda jednak, że już bez MT jak poprzednik.

 

645aaa35-fa73-4b7e-b8ab-045a1baef94c_teaser_720x406x2.jpg

Edytowane przez subleo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ciezko uwierzyć w jakich budach sa tu sprzedawane samochody.Po jednym prawdziwym salonie ktory jest reprezentacyjny ma tylko Mercedes i Audi/VW reszta to wszystko budy z blachy albo stare lokale kompletnie nieprzystosowane do tego typu aktywności.Robilem tez koncepcje gigantycznego salonu dla Volvo ze świetna logistyka na świetnej działce z dobrym dojazdem i komunikacja ale po " złej stronie " miasta to wola gnieździć sie w starych halach.

Odnośnie samego budynku to ze wszystkiego da sie cos zrobic i zawsze jest gdzis ukryty potencjał kwestia tylko $$$ jak zawsze ale w tego typu przebudowach największym problemem jest zawsze logistyka.W kazdym razie jakiś test drive mile widziany zeby poczuć klimat i inspiracje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie powinni na czas roboty dawać samochód, w końcu chodzi żebyś jak najlepiej wykonał zadanie, więc im bardziej będziesz mógł czerpać inspirację i poznać samochody, tym lepiej wykonasz pracę i klient już wchodząc do salonu będzie się czuł dobrze i jak w swoim Ferrari

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Korton napisał:

Z 280KM, ale tam lepsze turbo siedzi seryjnie:)

Dokładnie. Z każdą generacją/liftem te silniki mają coraz większe możliwości.

VW Golf 7R 515KM 590NM (na seryjnym słupku wtryskach, skrzyni) to już jest kosmos:krecka_dostal:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...