Jump to content

Efti

Nowy
  • Content Count

    92
  • Joined

Community Reputation

78 Wspaniały

About Efti

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    okolice Krakowa
  • Auto
    Impreza GX MY01

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Być może komuś wydawało się, że wyjście z rezonatora jest zbyt luźne więc poprawił wkrętami? Widać, że się starał bo dla pewności są dwa różne wkręty g-k, do drewna i metalu .
  2. Efti

    Kubica w F1

    Od początku do końca było co oglądać, w sumie niewiele zabrakło a do mety dojechałaby tylko punktowana stawka, kto wie może i Williams z 1 punktem . Pod koniec po cichu liczyłem, że Albon stanie na podium. Mercedes znowu jedzie w osobnej lidze, nawet pomimo problemów z czujnikami odjeżdżali reszcie na każdym okrążeniu. Jeżeli żaden zespół nie przełamie ich hegemonii to fajnie by było gdyby chociaż Valteri zaczął w końcu objeżdżać Lewisa.
  3. SWIST W BOCZNYCH DRZWIACH
  4. Wygląda solidnie, dobrze by było sprawdzić przepuszczalność światła żeby nie stracić przypadkiem dowodu rejestracyjnego
  5. Efti

    Audio w subaru

    Też jestem właśnie na etapie poprawy audio w subaraku. Oryginalne brzęczyki mają z tego co kojarzę 130 mm i są montowane w koszykach z blachy, wymiana samych głośników na inne w to samo miejsce IMHO nie ma większego sensu bo niewiele to zmieni. Lepiej dołożyć dystans i przejść na 165 mm z odseparowanymi tweeterami + do tego wygłuszenie drzwi matami.
  6. Przy tej grubości to mogli się bardziej postarać i siatkę dać, nie popękało by tak łatwo od puknięcia Scanią .
  7. Różnica między tymi dwoma modelami jest taka, że ten z końcówką 11 jest "lakierowany w technologii UV". Cała reszta jest ta sama.
  8. Witaj, Tutaj masz sporo informacji na ten temat, silniki 2,5 z OBK również się przewijały w tym gąszczu: Oficjalny wątek powitalny jest natomiast tutaj:
  9. Mam taki temat okołobulgotowy. Środkowy tłumik powoli kończy żywot i kupiłem zamiennik Polmo (46.05), ale po przymiarce pod samochodem okazało się że przez zmieniony kształt pierwszej puszki nie specjalnie pasuje. Opiera się o blaszaną osłonę i jeszcze kawałek brakuje żeby to skręcić tak jak być powinno. Z osłoną nie chcę robić żadnej rzeźby, jest oryginalna, trzyma się względnie w całości i swoje zadanie spełnia, pozostaje mi przerobienie tłumika. Jakie wyjście będzie najlepsze, wywalić tą pierwszą puchę i zastąpić prostą rurą, czy wstawić w jej miejsce jakąś uniwersalną o mniejszym rozmiarze? W zamienniku Bosala wygląda to jeszcze inaczej, są dwie jednakowe puszki:
  10. Wcześniej miałem różnoodległościowy z bandażem, ale kolektor pod nim się dosłownie rozsypał (podejrzewam, że był słabo zabezpieczony albo kiepsko wykonany) i wróciłem do serii więc pęknięcie osłony mogło wystąpić równie dobrze w wyniku zużycia/starości.
  11. U mnie jedną spotkał ten sam los, ale nowa już zamówiona. Dużo jest zabawy z wymianą?
  12. Dokładnie, to jest seria ale takiego właśnie szukam. Myślę, że powinno się udać z tego jakiś bulgot wyrzeźbić .
  13. Zalega może komuś w garażu niepotrzebny po wymianie na UEL kolektor seryjny z EJ201? Przygarnąłbym jedną sztukę na tzw. eksperymenty. Mam jeden jedyny w aucie i nie specjalnie chciałbym go ciąć bo mogę zostać z niczym . Nie za darmo rzecz jasna.
  14. Takiego mam i dlatego pytam, nie chciałbym Mu mocno zepsuć humoru kiepskim materiałem bo to mogłoby zaważyć na naszej ew. współpracy w przyszłości. Teraz o fachowców trzeba dbać .
  15. Mimo, że ostatni post dodany prawie rok temu pozostał bez odzewu to UP. Jakieś doświadczenia z tymi reperaturkami z Alle? Wszystkie pochodzą chyba z dystrybucji Polcar'u (nr. 721283-x), a opinie o elementach od nich są różne. Da się je jakoś sensownie dopasować?
×
×
  • Create New...