
Efti
Użytkownik-
Content Count
101 -
Joined
Community Reputation
103 WspaniałyAbout Efti
-
Rank
..:: Bywalec :..
Profile Information
-
Gender
mężczyzna
-
Skąd
okolice Krakowa
-
Auto
Impreza GX MY01
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Dziękuję za podpowiedzi. Spróbuję jeszcze u lokalnego elektromagika zapytać, może dysponuje odpowiednim sprzętem. Umiejętności mu nie brakuje, różne cuda wyczyniał, ale gość jest niestety z tych trudnych we współpracy . Ew. na chybił trafił spróbuję jeszcze podmienić cały agregat ABS.
-
Nie, a da się to zrobić przy pomocy zwykłego ELM327 czy trzeba mieć poważniejszy sprzęt?
-
Od pewnego czasu ABS w moim wagonie działa jak chce, a mnie powoli kończą się pomysły na rozwiązanie problemu. Objawy są takie, że uruchamia się prawie przy każdym hamowaniu, niezależnie od warunków. Potrafi zadziałać nawet przy hamowaniu podczas przetaczania auta po suchym parkingu z prędkością 5 km/h. Jego działaniu towarzyszy taki głośny, wydawany cyklicznie dźwięk jakby brzęczenie, najbardziej donośny przy samym zatrzymaniu. Nie wiem czy to typowy dźwięk dla agregatów ABS w tych Imprezach, czy może wskazuje na jego uszkodzenie. Na komputerze nie pojawiają się żadne błędy z układu ABS.
-
Pietro Fittipaldi i Louis Deletraz
-
Spadł tylko o 6 pozycji, jeszcze może ścigać się o punkty
-
Też. Wygląda na to, że gdyby nie krytykowane halo to by się w całości pod tą barierą nie przecisnął... Sam manewr, taki średnio mądry.
-
Przód-tył.
-
Być może komuś wydawało się, że wyjście z rezonatora jest zbyt luźne więc poprawił wkrętami? Widać, że się starał bo dla pewności są dwa różne wkręty g-k, do drewna i metalu .
-
Od początku do końca było co oglądać, w sumie niewiele zabrakło a do mety dojechałaby tylko punktowana stawka, kto wie może i Williams z 1 punktem . Pod koniec po cichu liczyłem, że Albon stanie na podium. Mercedes znowu jedzie w osobnej lidze, nawet pomimo problemów z czujnikami odjeżdżali reszcie na każdym okrążeniu. Jeżeli żaden zespół nie przełamie ich hegemonii to fajnie by było gdyby chociaż Valteri zaczął w końcu objeżdżać Lewisa.
-
SWIST W BOCZNYCH DRZWIACH
-
Wygląda solidnie, dobrze by było sprawdzić przepuszczalność światła żeby nie stracić przypadkiem dowodu rejestracyjnego
-
Też jestem właśnie na etapie poprawy audio w subaraku. Oryginalne brzęczyki mają z tego co kojarzę 130 mm i są montowane w koszykach z blachy, wymiana samych głośników na inne w to samo miejsce IMHO nie ma większego sensu bo niewiele to zmieni. Lepiej dołożyć dystans i przejść na 165 mm z odseparowanymi tweeterami + do tego wygłuszenie drzwi matami.
-
Przy tej grubości to mogli się bardziej postarać i siatkę dać, nie popękało by tak łatwo od puknięcia Scanią .