Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, chojny napisał:

No i jest wreszcie!

 

BMW X2 M35i
306 KM i 0-100 km/h w 4,9 s.

 

Jak na uniwersalny, nie za duży dupowozik do miasta jest nieźle ;)

 

 

41866274_1986215331421854_6673217144517296128_n.jpg

Fajnie toto z profilu wyglada :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, msi napisał:

Znaczek musi być, inaczej sąsiad z kadjarem pomyli:

https://goo.gl/images/sg9jkD

 

Nie pomyli, na Renaulta nawet nie spojrzy a BMW mu krew na bank zagotuje... szczególnie jak jeździ Audi :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, chojny napisał:

 

BMW X2 M35i
306 KM i 0-100 km/h w 4,9 s.

 

 

jak to dobrze, ze Subaru nie uczestniczy (juz) w tym glupim wyscigu zbrojen, a stawia na silniki n/a, CVT, bezpieczenstwo etc.

 

im ciszej jedziesz, tym dalej bedziesz:dance:(jak mawiaja za wschodnia granica)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, eddie_gt4 napisał:

 

jak to dobrze, ze Subaru nie uczestniczy (juz) w tym glupim wyscigu zbrojen, a stawia na silniki n/a, CVT, bezpieczenstwo etc.

 

im ciszej jedziesz, tym dalej bedziesz:dance:(jak mawiaja za wschodnia granica)

 

Dokładnie, po co się napinać... ludzie dorastają, z wiekiem spada zapotrzebowanie na adrenalinę a rośnie na święty spokój...

 

Gdzie te czasy...

 

Teraz jakieś Mpower robi setkę* w 4,9sek czym się chwalą na prawo i lewo a Forek lata temu tylko o 0,4sek wolniej. 

 

*bez wdawania się w szczegółu typu 0-100km/h a 0-60m/h ;)

 

 

 

b2de6a9e192d08e9bc527fd9b6384040.jpg

  • Super! 4
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, QQ napisał:

czy ktoś z Was ma/miał do czynienia z audi i silnikiem 2.0 TFSI (252 KM)? Jak z jego jakością? Myślę nad zakupem a6 z tym silnikiem, ale gdzieś mi się obiło o uszy, że lubi wypić olej? Prawda to czy nie?

 

U mnie picie oleju nie występuje (aczkolwiek ja bywam w serwisie na wymianie oleju co 6 miesięcy ze względu na przebieg). Silnik zdecydowanie daje rade na drodze, a jak jeździsz spokojnie to nawet dość ekonomiczny. 

Edytowane przez Ratinal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, QQ napisał:

czy ktoś z Was ma/miał do czynienia z audi i silnikiem 2.0 TFSI (252 KM)? Jak z jego jakością? Myślę nad zakupem a6 z tym silnikiem, ale gdzieś mi się obiło o uszy, że lubi wypić olej? Prawda to czy nie?

Mam 2.0 tsi 220 w skodzie, to raczej to samo co w Audi. Bardzo ekonomiczna bestia, na razie zrobione 5kkm nic się nie dzieje, olej w normie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 2 tygodni mam Seata Cuprę ST z chyba tym samy silnikiem, zrobiłem około 2300 km i potwierdzam, że jak na tą moc auto dosyć ekonomiczne, średnie spalanie przy przebiegu dziennym około 70 km wychodzi pomiędzy 9,5, a10,5, co przy Subaru WRX jest nie do osiągnięcia, stawiam, że to napęd robi tą różnicę , bo auto jest przednionapędowe z dołączanym tyłem to i opory są mniejsze. Na co zwróciłem uwagę to przy wyprzedzaniu i raptownym wciśnięciu gazu czuć, że jednak moc idzie na przód i trzeba się do tego przyzwyczaić. Ogólnie auto jak na razie godne polecenia. 

Edytowane przez leinad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konstrukcje silnika się różnią czy sposób jego montażu? Na takiej stronie: https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines różnic nie widać :)

 

Nie twierdzę, że silniki są identyczne, ale na pewno to ta sama rodzina :)

Edytowane przez msi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnią sie we wszystkich tych autach ktore wymieniliscie :) 

Ten w Audi ma zmienne fazy ten w Skodzie nie.Ten w Seacie ST to jeszcze cos innego tak jak ten 252 KM w A6 kolegi.Nazywaja sie podobnie ale to rozne silniki.

10 godzin temu, chojny napisał:

 

Dokładnie, po co się napinać... ludzie dorastają, z wiekiem spada zapotrzebowanie na adrenalinę a rośnie na święty spokój...

 

Gdzie te czasy...

 

Teraz jakieś Mpower robi setkę* w 4,9sek czym się chwalą na prawo i lewo a Forek lata temu tylko o 0,4sek wolniej. 

 

*bez wdawania się w szczegółu typu 0-100km/h a 0-60m/h ;)

 

 

 

b2de6a9e192d08e9bc527fd9b6384040.jpg

Jest juz taka bida z nędza ze mi sie juz nawet marudzić o to odniechcialo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, msi napisał:

Konstrukcje silnika się różnią czy sposób jego montażu? Na takiej stronie: https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines różnic nie widać :)

 

Nie twierdzę, że silniki są identyczne, ale na pewno to ta sama rodzina :)

inny montaż raczej wymusza zastosowanie innego osprzętu, zatem może komponenty są takie same, ale silniki jednak będą różne, poza tym tak jak Turdzi pisze w jednym masz zmienne fazy rozrządu, w drugim nie, więc jak dla mnie to różne silniki. I to że w jednym jest z założenia całkiem dobrym nie oznacza że w innej marce będzie taki sam.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, radekk napisał:

Ale w Seacie i Skodzie macie silniki raczej poprzecznie, w Audi wzdłużnie, więc konstrukcyjnie raczej trochę się różnią.

Ten w Audi miał jakieś problemy z olejem, ale od któregoś roku problem niby wyeleminowano.

2.0 TFSI mialo problemy z olejem w wersji 211KM (seria) do 2012 roku, tutaj masz czegółowo wszystko:

http://vw-clubpolska.pl/index.php?topic=1835.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, turdziGT napisał:

Jest juz taka bida z nędza ze mi sie juz nawet marudzić o to odniechcialo.

Dokładnie tak - oferta silnikowa (i modelowa) w Subaru jest skrojona pod spokojnych kierowców, ciężko szukać już w tej marce mocy i sportowych emocji. Nie ma sensu marudzić, taka ich wizja na rozwój marki. Dobrze, że w ofercie innych producentów jeszcze, pomimo ciśnienia legislacyjnego EU, są mocne auta. Dla mnie dziś Subaru = bezpieczeństwo, i pomimo że pozbyłem się OBK właśnie ze względu na braki silnikowe, każdemu kto nie potrzebuje większej mocy polecam, bo to bardzo dobre auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Tsunetomo napisał:

Dobrze, że w ofercie innych producentów jeszcze, pomimo ciśnienia legislacyjnego EU, są mocne auta.

Z tego co mi wiadomo jest wyliczana średnia  emisji spalin CO2 a jak wiemy w ofercie Subaru nie ma silnika 1.0T. Grupa VW dobrze wie co robi przez co może produkować większe pojemności i moce. Jeżeli mylę się to proszę o sprostowanie bo ja to tak rozumiem.

Edytowane przez llkuba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Tsunetomo napisał:

Dla mnie dziś Subaru = bezpieczeństwo, i pomimo że pozbyłem się OBK właśnie ze względu na braki silnikowe, każdemu kto nie potrzebuje większej mocy polecam, bo to bardzo dobre auto

 

I to jest problem... wszystko super, naprawdę, ale jak ktoś potrzebuje odrobiny mocy pod nogą idzie do konkurencji. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, llkuba napisał:

Z tego co mi wiadomo jest wyliczana średnia  emisji spalin CO2 a jak wiemy w ofercie Subaru nie ma silnika 1.0T. Grupa VW dobrze wie co robi przez co może produkować większe pojemności i moce. Jeżeli mylę się to proszę o sprostowanie bo ja to tak rozumiem.

 

btw, niektorzy producenci maja swoje sposoby na redukcje flotowej emisji spalin ;):)

 

According to Der Spiegel, by the early fourth quarter of 2015 the Kia Soul EV ranked as the top selling plug-in electric car in Germany during 2015 with 2,459 units sold, with almost 1,000 registered in October, nevertheless, there were actually only a few of them on German roads. At the time, about 1,400 Soul EVs had been shipped to Norway and sold as used cars, where availability of new Soul EVs is limited. The magazine claims Kia Motors is registering the electric cars in Germany and then shipping them to Norway, which does not belong to the European Union, as a strategy to reduce the average CO2 fleet emissions of the entire Hyundai-Kia Group. This strategy allows the carmaker to comply with European Union regulations that mandate 130 grams of CO2 emission per km in 2015, and so they avoid to pay a fine of €70 million per year for each gram above the established average limit. According to German authorities this loophole is legal. A total of 2,044 Kia Soul EVs were imported to Norway as used cars during 2015.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, eddie_gt4 napisał:

 

btw, niektorzy producenci maja swoje sposoby na redukcje flotowej emisji spalin ;):)

 

According to Der Spiegel, by the early fourth quarter of 2015 the Kia Soul EV ranked as the top selling plug-in electric car in Germany during 2015 with 2,459 units sold, with almost 1,000 registered in October, nevertheless, there were actually only a few of them on German roads. At the time, about 1,400 Soul EVs had been shipped to Norway and sold as used cars, where availability of new Soul EVs is limited. The magazine claims Kia Motors is registering the electric cars in Germany and then shipping them to Norway, which does not belong to the European Union, as a strategy to reduce the average CO2 fleet emissions of the entire Hyundai-Kia Group. This strategy allows the carmaker to comply with European Union regulations that mandate 130 grams of CO2 emission per km in 2015, and so they avoid to pay a fine of €70 million per year for each gram above the established average limit. According to German authorities this loophole is legal. A total of 2,044 Kia Soul EVs were imported to Norway as used cars during 2015.

Jak widać można :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Korton napisał:

2.0 TFSI mialo problemy z olejem w wersji 211KM (seria) do 2012 roku, tutaj masz czegółowo wszystko:

http://vw-clubpolska.pl/index.php?topic=1835.0

 

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi - trochę mnie uspokoiły, choć jak to w życiu bywa - nic nie jest pewne :)

Zobaczymy czy audi stanie na wysokości zadania i da dobry rabat na wychodzący model.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.09.2018 o 11:18, chojny napisał:

306 KM i 0-100 km/h w 4,9 s.

 

Jak na uniwersalny, nie za duży dupowozik do miasta jest nieźle ;)

 

 

@chojny po co Ci do miasta 300 koni wyciśnięte z 2-litrowej rzędówki? Przecież to ani nie brzmi, ani nie pali mniej niż 3-litrówka, a wręcz może palić więcej. To, że 3-litrówka cięższa. A jakie to ma znaczenie w mieście? Do miasta to najlepiej fajnie brzmiący bokser :) !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, subleo napisał:

 

@chojny po co Ci do miasta 300 koni wyciśnięte z 2-litrowej rzędówki? Przecież to ani nie brzmi, ani nie pali mniej niż 3-litrówka, a wręcz może palić więcej. To, że 3-litrówka cięższa. A jakie to ma znaczenie w mieście? Do miasta to najlepiej fajnie brzmiący bokser :) !

 

jezeli typowo do miasta, to najlepiej nijak niebrzmiacy elektryk ;):P

problem pojawia sie, jezeli to ma byc jedyne auto w rodzinie, ew. sluzyc po dlaszych dojazdow...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...