Adam12 Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 A czy Nokiany to tylko Rosyjskiej produkcji, nie ma doświadczeń ale kilku kolegów na forum narzekało na Nokiany produkowane w Rosji. Pewnie to kwestia innej mieszanki przystosowanej do ich warunków pogodowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 A czy Nokiany to tylko Rosyjskiej produkcji, nie ma doświadczeń ale kilku kolegów na forum narzekało na Nokiany produkowane w Rosji. Pewnie to kwestia innej mieszanki przystosowanej do ich warunków pogodowych. Z Nokianami z Rosji ja miałem jeden problem (z modelem ZG2). Były absurdalnie czułe na niedoważenie. Natychmiast ząbkowały i buczały. Pojawiło się to prawie natychmiast po założeniu (ok 1000 km). Po zrobieniu porządnego serwisu (hunter + optymalizacja) uspokoiło się i więcej problemów nie stwierdziłem. W sumie przejeździłem na nich ok 40 kkm i poszły wraz z samochodem. Miały ok 5 mm bieżnika Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzejxx Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 Ostatnio kupowałem tylko rosyjskie, ale nie narzekam Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 Szanowni, przekonajcie mnie, dlaczego miałbym nie zamknąć tego wątku, lub/i scalić go z tym: Jakie opony zimowe do szuwarka (było: Zimówki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paul100 Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 Tak, ja też do Forka XT mam Nokian - z poprzedniego suv'a też dobre doświadczenie więc do Forka wziąłem te same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirciob Opublikowano 18 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 Szanowni, przekonajcie mnie, dlaczego miałbym nie zamknąć tego wątku, lub/i scalić go z tym: Jakie opony zimowe do szuwarka (było: Zimówki) Poza kluczowym w stylu bo to "mój skarb" ? A tak na poważnie, to jakimś cudem przegapiłem wpomniany wątek ... ale mimo wszystko uważam, że bardziej precyzyjny wątek (tamten ma 82 strony i dotyczy Subaru ogólnie), typowo dla FXT ma sporo zalet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 (edytowane) A czy Nokiany to tylko Rosyjskiej produkcji,nie ma doświadczeń ale kilku kolegów na forum narzekało na Nokiany produkowane w Rosji. Pewnie to kwestia innej mieszanki przystosowanej do ich warunków pogodowych. Z Nokianami z Rosji ja miałem jeden problem (z modelem ZG2). Były absurdalnie czułe na niedoważenie. Natychmiast ząbkowały i buczały. Pojawiło się to prawie natychmiast po założeniu (ok 1000 km). Po zrobieniu porządnego serwisu (hunter + optymalizacja) uspokoiło się i więcej problemów nie stwierdziłem. W sumie przejeździłem na nich ok 40 kkm i poszły wraz z samochodem. Miały ok 5 mm bieżnika Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Dokładnie tak samo miałem z zimowymi Nokianami w wolnym ssaku.Mega czułe na wyważenie, po odbiorze auta od razu korekta w warsztacie wulkanizacyjnym. Szanowni, przekonajcie mnie, dlaczego miałbym nie zamknąć tego wątku, lub/i scalić go z tym: Jakie opony zimowe do szuwarka (było: Zimówki) Wątek 'zimówki do szuwarka' to trochę groch z kapustą Chociaż.. Wysłano z Xperia Z3 Edytowane 18 Października 2016 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 TZD - scalaj bez oporów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 A czy Nokiany to tylko Rosyjskiej produkcji, nie ma doświadczeń ale kilku kolegów na forum narzekało na Nokiany produkowane w Rosji. Pewnie to kwestia innej mieszanki przystosowanej do ich warunków pogodowych. jak juz, to w Rosji warunki pogodowe sa raczej bardzej ekstremalne niz w Srodkowej czy Zachodniej Europie i jezeli te trudne warunki sa jakos uwzgledniane w doborze mieszanki, to raczej jest + niz - p.s. w Tribece mialem rosyjskie Nokian'y WR G2 SUV i zlego slowa powiedziec nie moge Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes124 Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Mam i polecam Nokian WR SUV 3. Jedyny minus to że są głośne, przynajmniej moje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 raczej wina słabego wyciszenia nadkoli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes124 Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 To fakt, słychać to zwłaszcza na mokrej drodze, mimo wszystko różnica do letnich jest duża. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirciob Opublikowano 19 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Pewnie Continental TS850SUV będą cichsze, ale z tego co zrozumiałem także gorsze przy większej ilości śniegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes124 Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Może ktoś polecić dobry sprawdzony serwis opon z południa Polski, najlepiej Żywiec/Bielsko aby człowiek nie musiał pół światu jechać aby zmienić opony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 (edytowane) sa jakos uwzgledniane w doborze mieszanki, jasne. niższa średnia temperatur = twardsza mieszanka = większe opory i mniejszy komfort w dużym uproszczeniu. Edytowane 20 Października 2016 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 20 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 sa jakos uwzgledniane w doborze mieszanki, jasne. niższa średnia temperatur = twardsza mieszanka = większe opory i mniejszy komfort w dużym uproszczeniu. Chyba dokladnie naodwrot: nizsze temp. - bardziej miekka mieszanka (opony nordyckie), wyzsze temp. - twardsza mieszanka (opony srodkowo- i zachodnio-europejskie) 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 20 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 Ja tez głos na Nokian'a WR suv3 104 XL. Właśnie zamówiłem takie do Outback'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz_tr Opublikowano 20 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 Że swoich doświadczeń mogę powiedzieć że nic nie przebije continentali. Miałem dwa komplety TS'ow przeplatane innymi mogelami, min pirelli scorpion i michelin alpin. I wciąż twierdzę że tak bezpiecznie jak na continentalach to na żadnych innych mi się nie jeździło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirciob Opublikowano 20 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 Że swoich doświadczeń mogę powiedzieć że nic nie przebije continentali. Miałem dwa komplety TS'ow przeplatane innymi mogelami, min pirelli scorpion i michelin alpin. I wciąż twierdzę że tak bezpiecznie jak na continentalach to na żadnych innych mi się nie jeździło. Dwa szybkie pytania Jakie rozmiarówki i konkretne modele przerabiałeś? Miałeś okazję testować w większym śniegu? Bo z tego co widzę to jest potencjalnie podstawowa przewaga Nokianów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz_tr Opublikowano 20 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 Jakie rozmiarówki i konkretne modele przerabiałeś? Miałeś okazję testować w większym śniegu? Bo z tego co widzę to jest potencjalnie podstawowa przewaga Nokianów. Na saabie 9-5 3.0t miałem TS810 w rozmiarze 205/55/16 choć nie jestem pewien czy na pewno na 55... Te jak najbardziej testowałem na głębokim śniegu... na ile głęboki snieg może 9-5 pokonać w każdym razie jak na w miarę ciężką i niska krowę - zawsze pięknie szedł Pamiętam że fordzie mondeo miałem michelin alpin... straszna padaczka jak dla mnie, dostałem je ze służbowym samochodem, nie były może nowe ale mimo 5-6mm nie nadawały sie do jazdy. Wtedy znów powróciłem do continentali TS830 o ile dobrze pamiętam 16 cali też 205 - i kolejny raz zobaczyłem jak można jeździć. choć tych na głębokim śniegu sobie nie przypominam. Nokianów nie znam, więc się nie wypowiadam. Problemem continentali zawsze była.... cena... nokian chyba wypada korzystniej, choć w zasadzie nie sprawdzałem. P.S. Ktoś wie jakie opony dają do FXT? w przyszłym tygodniu chyba będe odbierał i tak teraz do mnie dotarło, że nawet marki nie kojarzę,,, i ciekawie jakie zimówki dorzuca.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 21 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 Chyba dokladnie naodwrot: nie wie co dokładnie napisałeś ale masz racje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirciob Opublikowano 21 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 P.S. Ktoś wie jakie opony dają do FXT? w przyszłym tygodniu chyba będe odbierał i tak teraz do mnie dotarło, że nawet marki nie kojarzę,,, i ciekawie jakie zimówki dorzuca.. Ostatni post ma pierwszej stronie wspomina o Yokohamach w.drive. Problemem continentali zawsze była.... cena... nokian chyba wypada korzystniej, choć w zasadzie nie sprawdzałem. Nie jest to problem w tym wypadku w szczególności, że różnica w cenie to 10% (~70zł / szt), co jest w pełni akceptowalne z mojego punktu widzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 21 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 W 2014 roku w akcji zima dawali nokiany ale te slabsze z bieżnikiem nie w "kształcie jodełki" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERTSS Opublikowano 21 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 Także polecam opony Nokian. Wg moich informacji produkcja została przeniesiona do Rosji, ale opony są OK. Dobry stosunek cena/jakość, dobre walory. Nie ma potrzeby przepłacać za Conti oraz Mich. Polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 W ostatnim Auto Moto Sport test opon w podobnym rozmiarze - króluje Continental, Nokian dobry, Bridgestone - niezłe na śniegu, ale na mokrym asfalcie słabo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się