Skocz do zawartości

Grubszy stabilizator tylny


Krzychu24

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 lata później...

Odgrzeję kotleta. 
1. Czy tylny stabilizator z Imprezy GD podejdzie do GC plug&play czy konieczne są jakieś przeróbki?
2. Czy ktoś próbował samemu powyginać drut na staba? Czy jest to warte świeczki czy zostaje mi polowanie na używane stabilizatory na Graciarni lub olx?
3. Czy ewentualnie ma ktoś stabilizator tylny do GC8 wolnossaka/GT? Uchwyty są, więc potrzebuję tylko staba i łączników :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Elvisiak napisał:

Odgrzeję kotleta. 
1. Czy tylny stabilizator z Imprezy GD podejdzie do GC plug&play czy konieczne są jakieś przeróbki?
2. Czy ktoś próbował samemu powyginać drut na staba? Czy jest to warte świeczki czy zostaje mi polowanie na używane stabilizatory na Graciarni lub olx?
3. Czy ewentualnie ma ktoś stabilizator tylny do GC8 wolnossaka/GT? Uchwyty są, więc potrzebuję tylko staba i łączników :D 

 

AD. 1 to wczoraj pytałem na forum w dziale sprzedam i Oktan mówi, że nie podejdzie, bo też szukam do swojego ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
1 godzinę temu, lutek34 napisał:

Panowie pytanie, w zestawie stabilizatora Whiteline są dodane takie poprzeczne łączniki, czy one coś pozytywnego wnoszą, czy to tylko taki bajer?

 

Whiteline BSR49x Rear Sway Bar (20mm 22mm 24mm) installed on Eric ...

 

oryginalnie stab jest zamocowany na takich lichych blaszkach - jak zakladasz grubszy / twardszy stab, to mocowania beda "pracowac"

sens tych poprzeczek jest taki, aby wzmocnic punkty mocowania stab'a

 

ja, poza stab'em WL, dalem tez mocniejsze laczniki

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten stab WL nie koroduje u Ciebie?

W zestawie ze stabami innych producentów, tych poprzeczek nie ma, to trzeba coś innego kombinować, żeby usztywnić mocowania staba?
 

Edytowane przez lutek34
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak w gh, ale do gd/gg sa aluminiowe mocownia stabow. seryjne blaszki nie dosc, ze blaszki, to u mnie kiedys przekorodowala i pekla. wymienil na sztywne i grube wycinane z alu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jeździłem Coltem GTi o tam wystarczyło wymienić wszystkie gumy w zawieszeniu na Poli i po roku wyrwało gwint śrubki która trzymała taką blaszkę od stabilizatora. Co prawda było to na przodzie :P

Edytowane przez Alkanick
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, lutek34 napisał:

Panowie, czy montaż grubszych stabilizatorów Whiteline (przód 26mm, tył 22mm) z OEM łącznikami to dobry pomysł? Jakie są minusy?

Nie ma żadnych minusów. łączniki WL do najtrwalszych nie należą, tyle że są regulowane. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, carfit napisał:

Nie ma żadnych minusów. łączniki WL do najtrwalszych nie należą, tyle że są regulowane. 

 

Dzięki za info, tak patrząc na te wszystkie "performance" łączniki, to dla mnie jedynie wyglądają kolorowo. Jak łączniki OEM padną,to zamówię łączniki MOOG, wyglądają jakoś mocniej od OEM

Part image

 

Part image

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, carfit napisał:

Nie ma żadnych minusów. łączniki WL do najtrwalszych nie należą, tyle że są regulowane. 

A możesz polecić jakiś sprawdzony zestaw (stabilizatory +łączniki) do WRX 2015+ ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z zestawów to wszystko robi Whiteline... w miarę dostępny w PL, COBB i PERRIN, CUSCO mało dostępne. Łączniki bym zostawił serię. 

Edytowane przez MaciekK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, lutek34 napisał:

Panowie, czy montaż grubszych stabilizatorów Whiteline (przód 26mm, tył 22mm) z OEM łącznikami to dobry pomysł? Jakie są minusy?

Ja jeżdżę na OEM łącznikach i od roku nic się nie stało. Tak kiedyś mi doradził @carfit i wie co mówi. Jestem zdania, że jak już coś ma puścić, to lepiej żeby to był łącznik a nie wyrwany kawałek mocowania z podłogi :).

 

W dniu 21.05.2020 o 10:39, lutek34 napisał:

W zestawie ze stabami innych producentów, tych poprzeczek nie ma, to trzeba coś innego kombinować, żeby usztywnić mocowania staba?

Do GH czy GR nie ma za dużego wyboru. Lepiej kupić od WL i masz wszystko w komplecie. Uwaga przy montażu wzmocnień - nie są symetryczne i trzeba pamiętać, ze jest prawy i lewy - można sobie narobić kłopotu, bo jak ktoś się uprze można zamontowywać odwrotnie ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, myślicie że warto kupić taki zestaw eibach'a:

https://www.subispeed.com/2015-subaru-wrx/suspension/sway-bars/eibach-anti-roll-front-and-rear-sway-bar-kit-2015-wrx#.Xs7kDXbgq0k

Cena wydaje się dobra, a być może będę miał możliwość to ściągnąć z US.

 

A jeśli Whiteline, to rozumiem, że do "cywilnej" fury na tył będzie lepszy 22mm (niż np. 24)?

Edytowane przez Kambol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Kambol napisał:

Panowie, myślicie że warto kupić taki zestaw eibach'a:

 

Też zastanawiałem się nad tym zestawem, z tym że w tym zestawie nie ma dodatkowych wzmocnień tylnego mocowania staba.

 

Moje staby właśnie dotarły, prosto z UK :) Mam nadzieję że w sobotę znajdę chwilkę czasu żeby je zamontować, radio też już wreszcie dotarło z HK i też czeka na montaż.

 

100625581_1653304941514876_3797260532914847744_n.thumb.jpg.45d249b9aec15fb29e0c9125bbfd8616.jpg

 

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Staby zamontowane, trochę było zabawy. Z przednim trzeba demontować plastikową i aluminiową osłonę silnika, blachę spod maglownicy i mimo kanału, trzeba lekko unieść przód, żeby zwiększyć prześwit. 

Z tylnym w dup.... mi dało odkręcenie łączników i raczej będę je musiał wymienić w najbliższym czasie. Żeby wyszarpać staba musiałem unieść lekko tył i rozkręcić wydech.

Jest różnica w sztywności, ale OEM amory trzeba zamienić na coś bardziej skuteczniejszego. Co byście doradzali w tym temacie?

 

 

101662942_3368155739863485_7991478521899778048_n.jpg

101215140_550781465807669_7875247459805429760_n.jpg

101371424_568273683832096_7257203194919387136_n.jpg

101577521_260574948493754_7070659665603854336_n.jpg

100949626_2627376814182047_3879257823737020416_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Kambol napisał:

A czemu chcesz zmieniać amory? 

Jesteś generalnie zadowolony z moda, warto?

Napisz jeszcze proszę, którą masz wersję WRX (premium, limited, base).

 

Dla mnie tył za bardzo podskakuje na wybojach, przy prędkości powyżej 180km/h zaczyna samoczynnie podskakiwać. Nie ma tej krótkiej skuteczności tłumienia. Zastanawiam się teraz żeby nie iść za bardzo w koszty, wsadzić cały zestaw sprężyna+amor z STI, patrząc na samą sprężynę wygląda to znacznie lepiej jak w WRX.

Wczoraj za bardzo nie miałem jak sprawdzić ze względu na obfite opady deszczu, ale w zakrętach jest lepiej, sztywniej.

Ja mam wersję premium, ale nie widzę w katalogach żadnej różnicy pomiędzy wersjami w WRX w zawiasach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...