Jump to content

osamakiller

Użytkownik
  • Content Count

    165
  • Joined

  • Last visited

About osamakiller

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday October 2

Profile Information

  • Skąd
    DSW
  • Auto
    jest subaru
    jest impreza

Recent Profile Visitors

396 profile views
  1. Po przeczytaniu tego wszystkiego odechciewa sie WSZYSTKIEGO. To już moja trzecia impreza i nie wyobrażam sobie żadnego innego samochodu, którym mógłbym jeździć. Tym razem trafiło na lanosa ( po dwóch gc8, i dalej uważam że jest najpiękniejszy i nie mam worka pieniędzy) z racji wieku. Chwilowy koniec z poparciałymi wężykami i takie tam, gdzie robisz jedno i zaraz pęka drugie. Wiem że 2.5T to UPG . Tak mam i muszę wyjąć silnik z nadzieją że to tylko to. Dopiero wymieniłem sprzęgło bo się kończyło a łożysko oporowe przestało istnieć co zaowocowało strasznym świstem i dymem wydobywającym sie spod maski, ale czyż inne auta są tak bez awaryjne? Fakt że stan oleju trochę działa mi na nerwy ale jazda tym samochodem wszystko rekompensuje. Używam go na codzień, jak i poprzednie ( 5000km miesięcznie). Poprzedni gtek jedną trzecią tego przelatywał bokiem jeżdżąc do pracy po śniegu! I działał!! No brał tylko więcej oleju;) Ale skodą czy innym takim nie było by tak fajnie. Więc może ogarnijta się i albo kochasz albo do żyda i kup se A5 ..też po 100tyśiach siadagłowica..pozdro szejset Masz subaru bo masz worek pieniędzy albo coś nie tegez:)
  2. osamakiller

    CP do lanosa

    Cześć, czy CP od starszych modeli wrx będzie pasował do lanosa? Sorka, strzeliłem babola. Oczywiście chodzi mi o center a nie o downpipe
  3. Do zamknięcia, trzasnięte łożysko prawe przednie. I nie turkoli
  4. Łożysko zmienione i d.. zbita. Nic się nie zmieniło. Spróbuję jeszcze podmienić drugie ale sam nie wiem
  5. Spryskiwacze świateł to nie bajer, a przekonałem się o tym jak wysiadła pompka. Może w jeździe miejskiej nie gra dużej roli ale na trasy robi robotę.
  6. Ok, jesteś trzecią osobą która sugeruje łożysko bądź piastę;) A z racji że u mnie zintegrowane do wymiany pójdzie cały komplet. Mam jeszcze taki pomysł żeby zamienić łożysko z piastą miejscami - lewa z prawą , jeśli zacznie terkolić przy skręcie w lewo będę miał 100% że to na pewno to:) Taki szkwany plan. Dzięki za sugestie, po urlopie biorę się do roboty.
  7. Nic takiego nie zaobserwowałem, o co dokładnie chodzi z tym wpadającym pedałem hamulca?
  8. Cześć, jak w temacie problem pojawia się w trakcie skręcania w prawo przy prędkości od 70km/h. Przy 90 wystarczy drobny ruch kierownicy w prawo i samochód dostaje okropnych wibracji, jakbym jechał po tarce trrrrrrrrrrrrryyyy. Zamieniłem półosie miejscami ale nic się nie zmieniło wiec przegóby chyba ok. Koła zamieniałem miejscami ale też nic się nie zmieniło.Jakieś pomysły?????
  9. Starych tzn do którego roku?
  10. heee...? Żaden ze mnie mechanik, regulacja zaworów na płytkach jest dokładnie opisana w manualu ( bez wyjmowania silnika) więc nie wiem o co halo. To dział techniczny czy co. Chodzi mi o to że nigdy nie miałem styczności ze szklankami , dlatego pytam jak to wygląda.
  11. Co znaczy za pomocą wymiennych szklanek? wymienia się je jak płytki czy jak się zepsują. Temat regulacji płytkami mam ogarnięty i robię na silniku bez wyjmowania,w lanosie podobnie czy cuś?
  12. Cześć , jak wygląda regulacja zaworów w Lanosie WRX....są płytki czy co? Są jakieś zmienne fazy rozrządu, jest z tym jakiś kłopot czy cuś? Jaki jest otwór centrujący i rozstaw 100 czy 114 ? Z góry dziękuję za odpowiedzi, hej
  13. Wyczyściłeś blok silnika pod stukowcem?
  14. Z przebiegu tej dyskusji na pewno nie podzielisz się powodem tego dźwięku i wcale mnie to nie dziwi:/ napisz chociaż na priv o co chodziło. A tak na marginesie to gdzie jest moderator bo to jakaś żenada.
×
×
  • Create New...