MaciekK

Użytkownik
  • Zawartość

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O MaciekK

  • Ranga
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    STI MY02 Twin Scroll VF36 335Km/500Nm
    było WRX MY06 z silnikiem 2.5 STI 335/430Nm

Ostatnio na profilu byli

181 wyświetleń profilu
  1. Będzie głośniej, ale wszystko do wytrzymania.
  2. Potwierdzam RC-F - jeździłem kilka dni. Silnik robi ogromne wrażenie na każdych obrotach. Trakcja jak na napęd tylko na tył również super.
  3. Jeżdżę z taką skrzynią (po rewizji i wymianie wszystkich elementów, które tego wymagały) od 1,5 roku z silnikiem od STI z mapą ustawioną na 430nM i 333KM - i nie ma najmniejszego problemu. Jeżeli będziesz strzelał ze sprzęgła na każdym skrzyżowaniu to i 6mt nie wytrzyma tego długo. Skrzynie 5mt w WRX 2006 to już trochę lepsza konstrukcja od wcześniejszych - podobno najwytrzymalsza z "piątek".
  4. jest OK, chyba, że jeszcze da się ją głębiej przymocować?
  5. OK - ja też jadę 15.08 na tor Jastrząb.
  6. Ja może wybiorę się na 15.08 na Ułęż - kto jeszcze?
  7. Może powoli go wyremontować? Jak nie będziesz kupował wszystkiego na wczoraj to na pewno lepsze ceny uzyskasz i szykować go na 400KM+
  8. WRX 2.0 i 2.5 to dwie różne charakterystyki silnika. Najlepiej dla Ciebie to przejechać się każdym z nich. Oba silniki mają swoje plusy i minusy. 2.0 - bardziej sportowe wkręcanie się na obroty, mocna "góra" - jeżeli ktoś lubi jeździć do czerwonej kreski i często to robi to wydaje mi się nawet przyjemniejsze auto (np. na tor). 2.0 do momentu, aż dmuchnie turbo jeździ jak każda inna dwulitrowa benzyna 2.5 = kolosalna różnica w jeździe "na codzień", dużo "mocniejszy dół", subiektywnie gorsza góra - ale to przez płynniejsze rozkręcanie się turbiny. Dla wielu osób 2.0 w ogóle słabo przyspiesza, a 2.5 praktycznie od każdych obrotów zbiera się ochoczo, a od 3,5-4 potwór:) Mnie bardziej przekonało 2.5 dlatego też taki wybór. Polecam sprawdzić i dopiero potem przebierać w ofertach.
  9. 1.Marcin Blade Runner 2. Ayu - auto będzie jeszcze na dotarciu pewnie więc u mnie będzie lajtowo czyli ćwiczymy linię 3. kowal 4. Dammmian 5. Maciek K - wstępnie
  10. A drazki kierownicze?
  11. Profanacja to może nie jest, ale naprawde ciężko będzie o dobrą instalację, która da radę obsłużyć 300KM z 4 cylindrów, aby zawsze było bogato:)
  12. U mnie we Flocie wymieniamy ok. 100 szyb rocznie i moim zdaniem szyby Pilkington, z dostępnych na rynku zamienników, są najlepszej jakości.
  13. Prawdopodobnie układ wspomagania nie został dobrze wyczyszczony z opiłków. Najgorsza opcja to taka, że magiel i pompa wspomagania będą do regeneracji.