Jump to content

MaciekK

Użytkownik
  • Content Count

    307
  • Joined

  • Last visited

About MaciekK

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 02/24/1984

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    STI MY02 Twin Scroll LM400 2.0L 390KM/500Nm
    było WRX MY06 z silnikiem 2.5 STI 335KM/430Nm

Recent Profile Visitors

482 profile views
  1. MaciekK

    Doładowanie

    Stawiałbym na inny restryktor włożony. Na wyższych biegach doładowanie może być trochę wyższe...
  2. @Elvisiak pozdrowienia. Jak bedziesz na kolejnym Rally Day to koniecznie podchodź. Miło kolegę forumowego poznać :-)
  3. Jechałem akurat zatankować na Shella przed Rally Day na torze w Białej :-) Pozdrowienia :-)
  4. Całe forum modli się, żeby tylko nie padł silnik, żeby nie dziś... W wersji Szymona to wygląda tak: może dziś padnie, może dziś, eee jeszcze nie... Dobra, nie będę sprawdzał oleju w ogóle, może się zatrze... ech, nie bierze nic... Ile można czekać?!!!
  5. Pierwszy się zgłaszałem i nadal czekam na odpowiedź Czy ma ktoś kontakt do @AdaSch ? Chcę się dopytać czy ma tą rozpórkę, ale nie odpowiada na kilka PW.
  6. MaciekK

    ile wam pali ?

    STI 2002, silnik zakuty dużo zmian. Trasa~100-120km/h 9-10L/100. Tor: 45-75L/100km.
  7. @AdaSch jeżeli nie zmieści się to z chęcią kupię ją od Ciebie do Imprezy GD.
  8. Będę. Ciekawe tylko jaka będzie pogoda:-) Ktoś się jeszcze wybiera?
  9. Również polecam oryginały. Dostępne, tanie i masz pewność, że będą wytrzymałe.
  10. Ten silnik 300KM-320KM powinien znieść, ale zależy to od tego jak mocno będziesz wykorzystywał. Jeżeli będzie to kilka mocnych przyspieszeń to OK, ale jak ma być upalanie 30 min, to IMHO otwarty blok może tego nie wytrzymać. Ile Nm masz obecnie i przy jakich obrotach, bo to też ma znaczenie?
  11. Kupuj Arcastingi. Mam dwa komplety, polecam. 18x8. Wchodzą opony do ok 235 szeroksci co jest wystarczające do upalania.
  12. Wybiera się ktoś z Forumowiczów 20.01.2018r na Tor Słomczyn ?
  13. Przemek, ustawiłem o 1cm niżej niż seria (podobno 37 przód, 35 tył). Do porównań chyba ciężko, ale mogę podać: W środku dwa kubełki, bez pozostałych elementów wnętrza dojazdówka i wykładzina bagażnika jest, połowa zbiornika paliwa, ALK moim również zmienia sporo, bo wydaje mi się, że również podnosi do góry sanki o ok 2cm. Pierwsze wrażenie po przejechaniu się na nowym B16 - auto dużo sztywniejsze, wybiera nierówności, ale pozostaje bardzo stabilne, zobaczymy jak na torze. Już po ustawieniu geometrii u Pana Sylwka. Przód negatyw 1.3 stopnia, tył 1.5. Tak wyszlo na standardowych górnych mocowaniach amortyzatorów i na zwyklych śrubach z tylu. Na przyszły sezon zmienie jeszcze górne mocowania z przodu, żeby dobic do 2.5
  14. Witajcie. Zawias został ustawiony przód 36cm od piasty do błotnika, tył 34 cm. Zdam relacje po ustawieniu geometrii.
×
×
  • Create New...