Jump to content

MaciekK

Użytkownik
  • Content Count

    917
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

MaciekK last won the day on September 27

MaciekK had the most liked content!

Community Reputation

943 Wspaniały

About MaciekK

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 02/24/1984

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    STI MY02 Twin Scroll 2.0L 390KM/500Nm
    STI MY18 350KM/520Nm,
    ex. WRX MY06 2.5 STI 335KM/430Nm

Recent Profile Visitors

1008 profile views
  1. W zależności od lat produkcji wahacze się zmieniały. Kup ten co daje większy KWSZ i będzie OK
  2. Posprawdzaj zawory, wyczyść oraz sprawdź wtyczki, czy nie poluzowane, może nie łączyć lub zakłamywać sygnał.
  3. Różnice STI MY18 vs do 2017: Duży hamulce przód Zielony:) Zacisk 6 tłoczek monoblock, tarcza 340mm nawiercana, tył tarcza 325mm, duży wyświetlacz nad konsolą centralną wysokiej rozdzielczości (cały połączony), inne nastawy zawieszenia (bardziej miękkie, dostosowane do 19 calowych kół), 19 calowe seryjne koła, inne oprogramowanie DCCD, inny komputer silnika (inne np. możliwości pop and bangs (bardziej naturalne)), brak centralnego VISCO 4kg, tylko płynniejszy i wydaje mi się, że bardziej wydajny centralny dyfer, inny zderzak przód, skrętne lampy przód Full LED (bardzo dobre), obszycie skórą z p
  4. Do jazdy zwykłej jazdy polecane: Micheliny Pilot Sport 4/4s - to takie z zacięciem sportowym, jak do delikatniejszej to: Continentale, Dunlopy, Micheliny, po prostu wysoka półka i nowe.
  5. Mocno wysilone silniki mogą zmieniać swoje parametry pracy, a takie są EJ, przez zmiany, zużycie itd. Jeżeli mapa jest robiona przy małych tolerancjach, mniejszych niż seryjne, wyciśnięte tyle ile to możliwe, to właśnie mechanika rozjeżdża się względem mapy i założonych parametrów, żeby stan się nie pogarszał moim zdaniem powinno się sprawdzać logi co jakiś czas, aby zrobić korekty dostowujące do stanu mechaniki. To moim zdaniem miał na myśli Piotrek z M.APTEKA mówiąc o potrzebie korekty mapy.
  6. Oba przejazdy bardzo fajne, precyzyjne, widać, że miejscami zjeżdżałeś z liniii, bo szukałeś przyczepności. Drugi przejazd dokładniejszy, pojechany bardziej ciasno, bez gubienia apeksów. Gratulacje jeszcze raz!!! Cieszę się z Twojej wygranej
  7. Witam, Czy ktoś przerabiał temat montażu piasty z Imprezy Diesla do Imprezy 5x100? Podobno te diesla są dużo wytrzymalsze, czy montaż jest plug and play, jak z ABS? Sprawa PILNA, gorąca prośba o odpowiedź.
  8. W modelach MY15+ jest to ten sam z tyłu licznika. Wtyczka 2 pinowa.
  9. OK - znalazłem termin 11.07.2020. Na urlopie nie jestem, więc może da radę
  10. Może amortyzatory nie trzymają? STI ma bardzo stabilne zawieszenie. Jak ktoś lubi sprężyste tłumienie to polecam serię STI.
  11. Z zestawów to wszystko robi Whiteline... w miarę dostępny w PL, COBB i PERRIN, CUSCO mało dostępne. Łączniki bym zostawił serię.
×
×
  • Create New...