Jump to content

MaciekK

Użytkownik
  • Content Count

    555
  • Joined

  • Last visited

About MaciekK

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 02/24/1984

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    STI MY02 Twin Scroll LM400 2.0L 390KM/500Nm
    było WRX MY06 z silnikiem 2.5 STI 335KM/430Nm

Recent Profile Visitors

683 profile views
  1. 5x114,3 nie są dłuższe?
  2. Ja jak izolowałem kolektor twinscrolla to poszło 1,5 taśmy DEI 5m + Nimbus, tak owinięty, aby przy jakiś nieszczelnościach olejowych nic nie dostawało się do środka. Ile Nimbusa nie wiem, ale moim zdaniem warto by było coś do środka dać. Wiem, że temat rzeka i dyskusyjny, ale jak dobrze zabezpieczone to moim zdaniem warto.
  3. MaciekK

    WRX GD vs GH

    Mądrości powyższe zachowaj dla siebie:-)
  4. MaciekK

    WRX GD vs GH

    Witam. Miałem WRX gd, mam dwa STI, jedno mocno odbiegające od serii, drugie prawie nowe seryjne. Jeżeli chodzi o samo wchodzenie w zakręt, to WRX gd nie różni się jakoś specjalnie od STI gd, są inne różnice, ale nie tym tu nie p tym. Oba auta mają tendencję do tzw płużenia, ale cytując klasyka Wróbla "chxja, a nie płuży, tylko źle wchodzisz w zakręt..." :-) Taką kiedyś naukę otrzymałem narzekając na Subaru. Jak chcesz go zmusić do czegoś czego nie może zrobić to wyjeżdża przodem... Nie twierdzę, że kłamiesz, ale moim zdaniem tak jak napisałem mijasz się z prawdą, bo nie sprawdzałaś swoich poprzednich aut wystarczająco dobrze, żeby je obiektywnie ocenić i dlatego masz takie a nie inne zdanie na ten temat. GTI Performance miałem okazję pojeździć i jest to super auto do jazdy na codzień, o wiele lepsze od WRX / STI GD, ale... przy jeździe typowo torowej nie dorównuje Imprezie, o gorszych warunkach pogodowych i przewadze wtedy napędu 4x4 nie wspominając. Popatrz jakie miejsca w klasyfikacjach imprez typu Race Day, time attack te auta zajmują, zapraszam na prawy fotel :-) Wtedy pogadamy :-)
  5. MaciekK

    WRX GD vs GH

    @Polak821 niestety nieprawdą jest to co piszesz. Muszę stanąć w obronie Subaru, bo o ile w codziennej jeździe GTI będzie dużo przyjemniejszym autem, jeżeli chodzi o komfort, to prawidłowo kierowane STI wyścigowo lub rajdowo rozjeżdża ten samochód jak chce czy to w wersji GD, czy GH, czy VA. To jest jeden z powodów, dla których trzymam się Subaru jeżeli chodzi o próby wyścigowe. Napęd Subaru naprawdę jest jednym z nielicznych niepowtarzalnych napędów, które działają. Natomiast trzeba je umieć wykorzystać, bo standardowy gaz w zakręcie będzie powodował plucie przodem. To nie jest zeszperowane RWD, żeby tak jeździć... Golf będzie autem sportowym wtedy, gdy przerobi się go bardzo mocno, wtedy będzie skuteczny na torze, z customowymi wahaczami, zawieszeniem za 10k+ itd.... STI z małymi zmianami (grube stabilizatory, dobra geometria i mapa) potrafi być bardzo skuteczne od razu, bo to jest samochód sportowy.
  6. Sam mam alu STI + ALK + Górne mocowania nieregulowane, ale z przesunięciem do środka i do tyłu + poliuretan + Zawias Bilstein B16. WSZ w budzie GD można uzyskać tym sposobem na ok 5 stopni, co daje już prowadzenie Spec C. Większe WSZ powoduje inne mniejsze problemy, więc na tym proponowałbym pozostać. Wahacze na uniballach robią firmy rajdowe. Całość zawieszenia moim zdaniem ma sens dopiero przy wzmocnieniu szper, ponieważ seryjne WRX w moim przekonaniu są słabe i poprawiają delikatnie prowadzenie na luźnej nawierzchni lub na ślisko, a na sucho już nie trzymają.
  7. Jeżeli chcesz to występują wahacze dolne do GD rurowe (~3600) lub aluminiowe (~5500) na unibalach. Całość regulowana, więc ustawiasz auto jak tylko chcesz zarówno WSZ jak i negatyw. Można wtedy uzyskać prowadzenie takie jak lubisz, chcesz
  8. Peddersa bym odpuścił. Öhlins nawet na najbardziej miękkim ustawieniu może być za twardy do jazdy na codzień... pozostaje OEM...
  9. Zrób dolot, wydech i mapę. Jak nie przesadzisz z momentem to skrzynia wytrzyma :-)
  10. Zamówione, temat do zamknięcia.
  11. Dzięki @carfit za odpowiedź. Teraz zaślepię, a zawór zamówię. Może masz możliwość przyspieszenia z 2 tygodni do zamówienia.
  12. OK - to jest Vapor Canister Purge Solenoid 16102AA480 - jeżeli ktokolwiek ma to prośba o pomoc, ponieważ jest słaba dostępność.
  13. Czy przy zamontowanym 3 porcie cobba jest on potrzebny? Kończę kompletowanie auta i ewidentnie tam coś powinno być pozostają dwa wężyki i wtyczka wolne. Wychodzi mi, że numer: 16102AA480
  14. Witam, Co to za czujnik zaznaczony na zdjęciu?
  15. Polecam!!! Race day jest b. dobrze zorganizowany, trasy super ułożone, i szybki i techniczne. Profesjonalnie przygotowane Track day.
×
×
  • Create New...