MaciekK

Użytkownik
  • Zawartość

    76
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O MaciekK

  • Ranga
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    STI MY02 Twin Scroll VF36 335Km/500Nm
    było WRX MY06 z silnikiem 2.5 STI 335/430Nm

Ostatnio na profilu byli

201 wyświetleń profilu
  1. Witajcie, Chcę zamontować ABS w STI 2002, kiedyś został zdemontowany. Brak jest pompy i przednich czujników. STI europejskie produkowane w Japonii. Z wyszukiwarki wychodzi mi nr 27539FE000, natomiast nigdzie nie ma takich do kupienia. Są z nr 27534FE000 - z aut z UK, ale nie wiem czy będą pasowały. Ktoś montował / wymieniał pompę, orientuje się jak to z nimi wygląda lub jaka pompa powinna być w takim aucie zamontowana?
  2. Wymień opony na takie same i sprawdź...
  3. Na Ułężu mozna zrobic >180km na jednym Race Day.
  4. Będzie głośniej, ale wszystko do wytrzymania.
  5. Potwierdzam RC-F - jeździłem kilka dni. Silnik robi ogromne wrażenie na każdych obrotach. Trakcja jak na napęd tylko na tył również super.
  6. Jeżdżę z taką skrzynią (po rewizji i wymianie wszystkich elementów, które tego wymagały) od 1,5 roku z silnikiem od STI z mapą ustawioną na 430nM i 333KM - i nie ma najmniejszego problemu. Jeżeli będziesz strzelał ze sprzęgła na każdym skrzyżowaniu to i 6mt nie wytrzyma tego długo. Skrzynie 5mt w WRX 2006 to już trochę lepsza konstrukcja od wcześniejszych - podobno najwytrzymalsza z "piątek".
  7. jest OK, chyba, że jeszcze da się ją głębiej przymocować?
  8. OK - ja też jadę 15.08 na tor Jastrząb.
  9. Ja może wybiorę się na 15.08 na Ułęż - kto jeszcze?
  10. Może powoli go wyremontować? Jak nie będziesz kupował wszystkiego na wczoraj to na pewno lepsze ceny uzyskasz i szykować go na 400KM+
  11. WRX 2.0 i 2.5 to dwie różne charakterystyki silnika. Najlepiej dla Ciebie to przejechać się każdym z nich. Oba silniki mają swoje plusy i minusy. 2.0 - bardziej sportowe wkręcanie się na obroty, mocna "góra" - jeżeli ktoś lubi jeździć do czerwonej kreski i często to robi to wydaje mi się nawet przyjemniejsze auto (np. na tor). 2.0 do momentu, aż dmuchnie turbo jeździ jak każda inna dwulitrowa benzyna 2.5 = kolosalna różnica w jeździe "na codzień", dużo "mocniejszy dół", subiektywnie gorsza góra - ale to przez płynniejsze rozkręcanie się turbiny. Dla wielu osób 2.0 w ogóle słabo przyspiesza, a 2.5 praktycznie od każdych obrotów zbiera się ochoczo, a od 3,5-4 potwór:) Mnie bardziej przekonało 2.5 dlatego też taki wybór. Polecam sprawdzić i dopiero potem przebierać w ofertach.
  12. 1.Marcin Blade Runner 2. Ayu - auto będzie jeszcze na dotarciu pewnie więc u mnie będzie lajtowo czyli ćwiczymy linię 3. kowal 4. Dammmian 5. Maciek K - wstępnie
  13. A drazki kierownicze?