Jump to content

MaciekK

Użytkownik
  • Posts

    1061
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

MaciekK last won the day on September 27 2020

MaciekK had the most liked content!

About MaciekK

  • Birthday 02/24/1984

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    STI MY02 Twin Scroll 2.0L 390KM/500Nm
    ex. STI MY18 350KM/520Nm,
    ex. WRX MY06 2.5 STI 335KM/430Nm

Recent Profile Visitors

1328 profile views

MaciekK's Achievements

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::.. (5/13)

1.2k

Reputation

  1. MaciekK

    sti 2021

    FA24 jest super konstrukcją. Bezproblemowe 400KM-550KM 500-700Nm, co było nie do osiągnięcia dla seryjnych EJ. Będzie to auto naprawdę szybkie, mnie niepokoi tylko trochę napęd bo może się okazać nie torowym... czyli jak wszystko co obecnie jest na rynku...
  2. Nie ma sensu, jeżeli większe zmiany, wtedy tak :-)
  3. Tarcze robi DBA. Klocki też jakieś są. Na pewno komplet taniej niż 10k...
  4. Zmień na oryginalne. W STI są dość twarde, nie powinien obcierać na serii.
  5. Obecnie mam mocną szperę tył w aucie bez DCCD, seryjna szpera centralna i środkowa. Mocna płytka tylna dała dużą poprawę na wyjściach z zakrętu przy małym lub dużym poślizgu. 20kg centralny, wiem, że powoduje, że auto chce jechać na wprost, co psuje skręcanie. Nie wiem jak zachowa się auto przy dołożeniu mocniejszej szpery szpery przód, przy normalnym centralnym i w wersji np z 10kg.
  6. Witajcie, Chciałbym spróbować przybliżyć temat szper w Subaru STI i ich wpływ na prowadzenie w dwóch wariantach: 1. Bez DCCD 2. Z DCCD. Pytania są następujące, 1. Co da wzmocnienie tylnej szpery, bez ruszania centralnego i przodu? 2. Co da dołożenie mocniejszej szpery z przodu i tyłu, bez ruszania centralnej. 3. Jaki efekt prowadzenia będzie przy zastosowaniu mocnej szpery tył +przód z centralnym 10kg. 4. Czy jest sens dokładać torsena na przód, przy płytce z tyłu i centralnym seryjnym, lub w wersji z wzmocnionym centralnym? Próby podmian metodą prób i błędów drogie, więc może na forum są osoby, które są w stanie odpowiedzieć na pytania powyższe...
  7. Sportowy filtry oleju (różowy chyba ma) mają zawórki przeciwdziałające powrotowi oleju i mocny magnes neodymowy odciągający pojawiające się opiłki. Przepływ mają zazwyczaj większy od OEM zwykłego. Robią je K&N, STI Różowy, HKS.
  8. W zależności od lat produkcji wahacze się zmieniały. Kup ten co daje większy KWSZ i będzie OK
  9. Posprawdzaj zawory, wyczyść oraz sprawdź wtyczki, czy nie poluzowane, może nie łączyć lub zakłamywać sygnał.
  10. Różnice STI MY18 vs do 2017: Duży hamulce przód Zielony:) Zacisk 6 tłoczek monoblock, tarcza 340mm nawiercana, tył tarcza 325mm, duży wyświetlacz nad konsolą centralną wysokiej rozdzielczości (cały połączony), inne nastawy zawieszenia (bardziej miękkie, dostosowane do 19 calowych kół), 19 calowe seryjne koła, inne oprogramowanie DCCD, inny komputer silnika (inne np. możliwości pop and bangs (bardziej naturalne)), brak centralnego VISCO 4kg, tylko płynniejszy i wydaje mi się, że bardziej wydajny centralny dyfer, inny zderzak przód, skrętne lampy przód Full LED (bardzo dobre), obszycie skórą z przeszyciem boczków konsoli środkowej, brak halogenów przód, bo są moim zdaniem niepotrzebny przy tak mocnych światłach. inny grill, innne zegary (białe podświetlenie z czerwonymi wskazówkami), piano black na kierownicy i tunelu środkowym, poprawione wygłuszenie kabiny, szyb, drzwi i nadkoli.
  11. Do jazdy zwykłej jazdy polecane: Micheliny Pilot Sport 4/4s - to takie z zacięciem sportowym, jak do delikatniejszej to: Continentale, Dunlopy, Micheliny, po prostu wysoka półka i nowe.
  12. Mocno wysilone silniki mogą zmieniać swoje parametry pracy, a takie są EJ, przez zmiany, zużycie itd. Jeżeli mapa jest robiona przy małych tolerancjach, mniejszych niż seryjne, wyciśnięte tyle ile to możliwe, to właśnie mechanika rozjeżdża się względem mapy i założonych parametrów, żeby stan się nie pogarszał moim zdaniem powinno się sprawdzać logi co jakiś czas, aby zrobić korekty dostowujące do stanu mechaniki. To moim zdaniem miał na myśli Piotrek z M.APTEKA mówiąc o potrzebie korekty mapy.
  13. Oba przejazdy bardzo fajne, precyzyjne, widać, że miejscami zjeżdżałeś z liniii, bo szukałeś przyczepności. Drugi przejazd dokładniejszy, pojechany bardziej ciasno, bez gubienia apeksów. Gratulacje jeszcze raz!!! Cieszę się z Twojej wygranej
  14. Witam, Czy ktoś przerabiał temat montażu piasty z Imprezy Diesla do Imprezy 5x100? Podobno te diesla są dużo wytrzymalsze, czy montaż jest plug and play, jak z ABS? Sprawa PILNA, gorąca prośba o odpowiedź.
×
×
  • Create New...