Jump to content

MaciekK

Użytkownik
  • Content Count

    865
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

MaciekK last won the day on July 26

MaciekK had the most liked content!

Community Reputation

801 Wspaniały

About MaciekK

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 02/24/1984

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    STI MY02 Twin Scroll 2.0L 390KM/500Nm
    STI MY18 350KM/520Nm,
    ex. WRX MY06 2.5 STI 335KM/430Nm

Recent Profile Visitors

923 profile views
  1. Oba przejazdy bardzo fajne, precyzyjne, widać, że miejscami zjeżdżałeś z liniii, bo szukałeś przyczepności. Drugi przejazd dokładniejszy, pojechany bardziej ciasno, bez gubienia apeksów. Gratulacje jeszcze raz!!! Cieszę się z Twojej wygranej
  2. Witam, Czy ktoś przerabiał temat montażu piasty z Imprezy Diesla do Imprezy 5x100? Podobno te diesla są dużo wytrzymalsze, czy montaż jest plug and play, jak z ABS? Sprawa PILNA, gorąca prośba o odpowiedź.
  3. W modelach MY15+ jest to ten sam z tyłu licznika. Wtyczka 2 pinowa.
  4. OK - znalazłem termin 11.07.2020. Na urlopie nie jestem, więc może da radę
  5. Może amortyzatory nie trzymają? STI ma bardzo stabilne zawieszenie. Jak ktoś lubi sprężyste tłumienie to polecam serię STI.
  6. Z zestawów to wszystko robi Whiteline... w miarę dostępny w PL, COBB i PERRIN, CUSCO mało dostępne. Łączniki bym zostawił serię.
  7. @Patryk Leoniuk auta WRX i WRX STI to dwa inne samochody. Różnic jest wiele, zawieszenie, hamulce, silnik, układ kierowniczy, skrzynia (nawet manualna 6mt jest inna), szpery, wyposażenie. WRX to szybkie auto z dobrym napędem 4x4, WRX STI to auto sportowe. Poszukaj, poczytaj...
  8. @kroljulian zrób zdjęcie, podeślij. Z miłą chęcią zobaczymy
  9. Jeździłem wieloma i w różnych wersjach. Wydaje mi się, że najwięcej zależy od samego wydechu, jego średnicy, down pipe'a, a najbardziej od końcowego tłumika. Jak kolektor seria to bulgot zawsze w STI będzie :-)
  10. Potwierdzam, dlatego napisałem, że czasami nawet bardzo małe ciśnienie oleju na rozgrzanym i na wolnych obrotach potrafi być ok. Ciężko stwierdzić nie znając danych wyjściowych wszystkich co jest ok, a co nie. Czujnik ciśnienia natomiast jest w dość specyficznym miejscu. Potrafi być tak, że pokazuje OK, ale pęknięty smok / pozaginane oringi ze względu na pałowanie na zimno powodują, że ciśnienia w rzeczywistości nie ma lub jest minimalne...
×
×
  • Create New...