Dzixd Opublikowano 3 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2018 na szczęście nie wszyscy to rozumieją...dla mnie to dobrze nie obrażając nikogo - to bardzo skomplikowane mechanizmy. PLN jest warty tyle ile "dobra" za niego da się kupić..a ponieważ warty jest codziennie inaczej.. eh 2008/2009 GTR był taki tani - pln USD Minimum: 2,0165 (08-07-22) Wracając do sedna - SIP dobrze robi - Cena ma być przewidywalna a to że pln jest warty ile warty odpowiadają też ci co do urn karty wrzucają i nie wrzucają Traktory u zachodniego sąsiada są średnio 10% tańsze niż u nas. :wink: Mówimy oczywiście o nowych maszynach.Wysłane z mojego mądrego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 3 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2018 (edytowane) Skoro wy tak na powaznie o rolnictwie i traktorach, to napisze, dlaczego w Austrii jezdzi malo Subaru: - kultura rolnicza, austriacki Bauer kupuje najpierw traktor. Poniewaz ma tez inne maszyny, ktore wymagaja ON, to zazwyczaj ma tez u siebie jakis zbiornik na 2000-3000 litrow. Jesli juz kupi auto, to najchetniej z dieslem, ktore zatankuje u siebie, najczesciej od dealera w poblizu, bo tak jest praktycznie z serwisem. Poza tym auto ma byc proste, idiotoodporne i miec hak na przyczepe - najlepsze niemieckie marki, bo to przekonanie o solidnosci, a wiec VAG, eventualnie Toyota oraz Suzuki dla mysliwego. Aha, ma miec grube zderzaki, ci by pod marketem sie nie polamaly, jak jego baba jedzie na zakupy. - allrad, AWD, 4x4? Po co, jak ma w domu traktor z 4x4, blokadami, reduktorami, hydraulika i komputerem - 170-240-300 KM? Po co, traktor ma 48, 58, 75, 80, 90 i jezdzi. Moja Skoda/VW ma 105-140. A po za tym po co placic drogo za podatek? - Subaru? A to francuskie jest? A to jakis Ford? A to KIA Ceed (Levorg)? - do serwisu 2x60km albo 2x100? Glupi, to strata czasu i paliwa! - benzyna? A ile to pali? Ale to z przyczepa kiepsko ciagnie! Wyglada na to, ze ja to jednak z tych nienormalnych jestem i jezdze drogim w utrzymaniu, niepraktycznym w serwisie, niepotrzebnie czteronapedowym, paliwozernym, koreanskim Fordem. Wiem, ze Austracy sie nie znaja, bo w lato, jak mnie wyprzedzaja, to widza mnie tylko w lusterkach. W zime widza tylko tylna klape, jak ja ich wyprzedzam. A poza tym Subaru ma plus, ze nie musze sie zastanawiac, ktore jest moje auto na parkingu pod marketem PS: jade sie przebic przez korek w Linzu i pewnie znow docenie CVT. Milego dnia. Edytowane 4 Października 2018 przez Christoph 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 3 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2018 Polecam wszystkim wycieczkę do Szwajcarii. Subaraków tam zatrzęsienie co tylko potwierdza że są to auta na trudne warunki.W dodatku skoro Szwajcar woli kupić Subaru zamiast VW to jednak jakiś powód musi mieć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 3 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2018 3 godziny temu, Karas napisał: Szwajcar woli kupić Subaru zamiast VW to jednak jakiś powód musi mieć Pewnie, w PL potrzebują mnóstwo tanich części zamiennych więc co mają się narażać? oni już wiedzą, że passat B8 który może być uważany za prestiżowy, za chwilę w pl na każdej wiosce to prawie każdy będzie miał, jak to jest teraz z B5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 3 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2018 3 godziny temu, Karas napisał: Szwajcar woli kupić Subaru zamiast VW to jednak jakiś powód musi mieć Szwajcaria ma spore tradycje w rolnictwie, może dlatego kupują sporo aut przeznaczonych m.in. dla tej grupy zawodowej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 Po 11 latach bezawaryjnej jazdy Impreza mojej żony postanowiła wyzionąć ducha i zakupiliśmy nowy model. Wersja "Comfort" z dwulitrowym silnikiem, demówka z salonu w Krakowie. Wiele było tu już napisane na temat tego modelu i w zasadzie wszystko się zgadza. Autko jest całkiem żwawe, świetnie się prowadzi, system Eyesight to nowa jakość w bezpieczeństwie, wszystko działa intuicyjnie. Fotele są wg mnie lepsze niż te skórzane w Levorgu, może nie w kwestii trzymania bocznego, ale materiałowa tapicerka jest dużo miększa, elastyczna i mniej śliska. Generalnie to jedne z wygodniejszych siedzeń Subaru w jakich siedziałem, lepsze są chyba tylko w BRZ-cie i może w nowym Outbacku (ale w tym ostatnim nie miałem okazji jechać dłuższej trasy). Spalanie też przynajmniej 2l mniejsze niż w Levorgu jeśli chodzi o miasto, na autostradzie różnica pewnie będzie mniejsza. Zawieszenie jest lepiej zestrojone niż w Levorgu, przyjemnie sprężyste, ale tył nie buja się na poprzecznych nierównościach. Najniższa wersja wyposażenia "Comfort" (niestety nie było demówki w wersji Exclusive) jest całkiem bogato wyposażona, w zasadzie z potrzebnych rzeczy brakuje tylko systemu ostrzegania o martwym polu i trochę nie rozumiem czemu, przy seryjnym systemie Eyesight, akurat tej opcji nie ma w standardzie. Mam dwa pytania do użytkowników: 1. Czy przerabiał ktoś z was temat klonowania czujników ciśnienia, tak, żeby nie trzeba było zawracać głowy w ASO przy każdej wymianie kół? 2. Nie potrafię uruchomić Android Auto. Telefon Samsung S7, aplikacja zainstalowana, po podłączeniu na ekranie auta pojawia się na chwilę obraz z telefonu, po czym znika, a ikonka AA jest nieaktywna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orm Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 (edytowane) @przemekka w piatek bede wiedzial wiecej co do klonowania we Wro jak cos dam znac :). co do AA dziala mi z blackberry wazeeeeee spoko Edytowane 4 Października 2018 przez orm 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Krupa Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 @przemekka Z tego co udało mi się ustalić w zeszłym tygodniu jeszcze nie ma patentu na czujniki w nowych imprezach/xv W moim xv AA działał bez zarzutu z galaxy s6 i s8. Zdaje się, że u kogoś z forumowych Kolegów kabel usb był odpowiedzialny za problemy z AA lub CP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 No to muszę w takim razie wypróbować inny kabel, choć ten podobno jest oryginalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabubmw Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 Gratuluję zakupu, ja jeszcze muszę na swoją imprezkę trochę poczekać i całkiem możliwe, że ocipieję do tego czasu:) O co chodzi z tymi czujnikami? I tak z ciekawości zapytam: mowa o prawdziwym BlackBerry, czy tym czymś na Androidzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 (edytowane) 2 godziny temu, Jabubmw napisał: O co chodzi z tymi czujnikami? O to, że kupujesz samochód wszystko działa. Potem jedziesz na wymianę opon i serwis oferuje Ci zakup nowego zestawu (felga + opona) oraz nowych czujników. Myślisz: jak wygoda, to wygoda. Ujeżdżasz na nowym komplecie 20-30 km i wyskakuje awaria TPMS. Ktoś zapomniał zaprogramować. Czyli lepiej mieć klony, żeby po zmianie kół oszukać samochód. Oczywiście przy wymianie samych opon nie ma problemu. Mnie już drugi rok z rzędu przy zmianie na zimowe wyskakuje błąd. Serwis miał zadzwonić, żeby przeprosić i coś zaproponować i ...cisza. p.s. ciekawe, że przy zmianie na letnie nie było problemu - błąd ludzki? Może trzeba zmienić procedury? Edytowane 4 Października 2018 przez Guliwer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabubmw Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 A, montaż całych kół bez tego ustrojstwa załatwił by sprawę? Przepraszam za głupie pytanie, ale u mnie to działa po staremu, czyli ABS porównuje obroty i nie ma żadnych problemów. Nawet nie wiedziałem, że taki drobiazg może sprawiać kłopoty.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 Załatwi o tyle, że będziesz miał świecącą po oczach kontrolkę. A problem podobno (gdzieś o tym czytałem) polega na tym, że w pamięci komputera nie ma miejsca na kody drugiego kompletu czujników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 To nie lata siedemdziesiąte by dziesięć bajtów pamięci było problemem. Jest to albo brak wyobraźni projektanta systemu, albo pomysł Subaru Corporation na zwiększenie ruchu w ASO... 51 minut temu, Jabubmw napisał: Przepraszam za głupie pytanie, ale u mnie to działa po staremu, czyli ABS porównuje obroty i nie ma żadnych problemów. Nie pokazuje u Ciebie ciśnienia w kołach, tylko wystąpienie jego różnicy. 53 minuty temu, Jabubmw napisał: A, montaż całych kół bez tego ustrojstwa załatwił by sprawę? Będzie siwecic się informacja i tyle, zawsze można czarną taśmą zakleić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 Nie znacie się, po prostu w Subaru zainwestowali w nowe technologie i czujniki TPMS obsługuje specjalny komputer 4-rdzeniowy. 1 rdzeń na 1 czujnik więc nic dziwnego, że więcej się nie zmieści Teraz, aflinta napisał: Nie pokazuje u Ciebie ciśnienia w kołach, tylko wystąpienie jego różnicy. I to w zupełności by wszystkim wystarczyło do szczęścia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 34 minuty temu, GREGG napisał: to w zupełności by wszystkim wystarczyło do szczęścia... Jest taki jeden miły gość co kiedyś twierdził, że 640kb pamięci też powinno wystarczyć każdemu Postęp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabubmw Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 No, dobra, ale czy jest jakiś sposób, żeby wymienić koła na zimowe i nie widzieć żadnych dziwnych kontrolek? Zanim same się nie przepalą? Bo, kiedyś w końcu się przepalą, prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 Jest prosty i tani sposób 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 Czyli zmiana kół w aso z programowaniem Wysłane z mojego E6683 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orm Opublikowano 5 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 13 godzin temu, Jabubmw napisał: Gratuluję zakupu, ja jeszcze muszę na swoją imprezkę trochę poczekać i całkiem możliwe, że ocipieję do tego czasu:) O co chodzi z tymi czujnikami? I tak z ciekawości zapytam: mowa o prawdziwym BlackBerry, czy tym czymś na Androidzie? na z3, classic i passporcie niestety nie zadzalal AA ... zadzialal dopiero na motion pod Androidem. szkoda passporta problem w tym ze bb10 ma wbudowany android 4.3 a to za stary na AA ... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 5 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 (edytowane) Subaru Austria wydalo polecenie do ASO: zaprogramowany tylko jeden komplet czyjnikow w komputerze. Czyli kazdorazowo przekladka, wyrzucenie dotychczasowych czujnikow z komputera i zaprogramowanie nowego kompletu. Czyli bez ASO sie nie obejdzie, ja juz nawet kol nie zabieram do domu, daje zmagazynowac, bo mi sie nie oplaca szarpac, brudzic i wozic w te i we wte kola do oddalonego o 60 km serwisu. Tak, to kosztuje, ale plus jest taki, ze wystarczy telefon, a wywazone kola i podnosnik czekaja na mnie w terminie, ktory sobie sam uzgadniam. Jak nie zapomna, to nawet umyja felgi. Aha, kawa gratis Edytowane 5 Października 2018 przez Christoph Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 5 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 Z oryginalnym oryginalnym kabelkiem działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabubmw Opublikowano 6 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2018 W dniu 5.10.2018 o 07:25, orm napisał: szkoda passporta No, szkoda. Systemu zwłaszcza szkoda, w piekle powinno być specjalne miejsce dla Johna Chena (CEO BB). W dniu 5.10.2018 o 07:57, Christoph napisał: Aha, kawa gratis U nas można dostać jeszcze czekoladę do picia ale i tak lepiej jest w ASO BMW, tam dodają babeczki z kremem i jakimś owocem, a to wszystko donoszą ładne, uśmiechnięte dziewczyny... No, cóż, trzeba jakoś zmiękczyć klienta zanim zobaczy rachunek Wczoraj widziałem identyczną imprezę, do tej, którą mam odebrać i był to najszybszy samochód na ulicy, chciałem to nawet dogonić, ale początkowo się nie udało, a później zajechał mi drogę ktoś z rejestracją zaczynającą się na CNA.. Jak kiedykolwiek spotkacie coś z CNA, to wiedzcie, że za chwilę coś się stanie - to taka dygresja tylko, bo zastanowiło mnie co innego. Otóż była kiedyś taka miejska legenda, że Subaru zawsze dodaje jakiś bonus w postaci dodatkowych KM i niutonometrów, żeby każdy osiągnął deklarowane przyspieszenie i V max, a nawet żeby było troszkę lepsze. Ta spotkana przeze mnie imprezka naprawdę szła, więc może nie jest to tylko legenda? Czy komuś wyszło może na hamowni więcej, niż w katalogu? Na przykład użytkownicy innych japońskich aut, na H, narzekają, że pomiary wykazują pewne braki w koniach.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 6 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2018 14 minut temu, Jabubmw napisał: Otóż była kiedyś taka miejska legenda, że Subaru zawsze dodaje jakiś bonus w postaci dodatkowych KM i niutonometrów, żeby każdy osiągnął deklarowane przyspieszenie i V max, a nawet żeby było troszkę lepsze. Raczej dodatkowych koni i Nm nie dostajesz, ale podane w katalogu dane dotyczące przyspieszenia są zazwyczaj do bezproblemowego uzyskania. Część osób notowała nawet lepsze wyniki. Ja nie sprawdzałem bo taki sprint mnie nie kręci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 6 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2018 Poza tym pomiary na hamowni nie są do końca miarodajne jeśli chodzi o bezwzględne wartości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się