Andrzej Koper Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Proszę odpowiedzieć na zadane pytania, przeze mnie i przez innych mistrzu.....a muszę..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Jeśli chodzi o ten konkretny przypadek, to ja kojarzę, że auto było źle serwisowane. Mogę się mylić. Za kilka dni poczytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Proszę odpowiedzieć na zadane pytania, przeze mnie i przez innych mistrzu.....a muszę..... 1. nie jestem mistrzem ., tylko ciekawy prawdy. 2. Nie musi Pan, musieć to my wszyscy kiedyś tylko umrzeć musimy , pozostała reszta , to tylko możemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 2. Nie musi Pan, musieć to my wszyscy kiedyś tylko umrzeć musimy , pozostała reszta , to tylko możemy. snookera oglądam na eurosporcie , ale ogólnie dobrze się czuję.... ps. polecam.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vilmark Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 To może moje pytanie zadamy dyrekcji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Czego czepiacie się człowieka? Kalkulację miał prostą. Przez 10 lat nie jeżdżenia do ASO zaoszczędził 20tys. Teraz wyda kilkanaście na naprawę SBD, więc rachunek jest prosty. Jak się weźmie pod uwagę, że do ASO trzeba wcześniej się umawiać, być punktualnie i parę innych niedogodności, to może wyszedł na tym lepiej niż inni. To jego wybór i jego pieniądze. Większość zamiast napisać coś konstruktywnego, pastwi się na jego nieszczęściu. Stawiacie diagnozę, że chyba już wszystko w ty motorze się rozsypało. Może da się naprawić za kilka tysięcy? Skąd wiadomo, że np wał jest do wymiany? Moim zdaniem, to sam przebieg wskazuje, że czas na niego 130k i "czas na wał"... I to nie jest wada fabryczna? No proszę was.. Ja Subaru lubię, mam już trzecie, ale bezproblemowe to one nigdy nie były. Panewki sypiące się przy śmiesznych przebiegach w niezbyt wyżyłowanym silniku to też ma być powód do dumy bo "frajer nie robił przeglądów w ASO, więc jego wina"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) 130k i "czas na wał"... I to nie jest wada fabryczna? No proszę was.. Rozumiem Twoją irytację, bo też bym się wkurzył, gdyby na mnie trafiło, ale żeby stwierdzić wyjątkową awaryjność tych silników na tle innych, trzeba by prześledzić statystyki najpopularniejszych marek i wtedy wyciągnąć wnioski. Jedno jest pewne - w rankingach DEKRY i TUV modele Subaru (poza starym Foresterem) nie występują w pierwszej 10tce. Ale i tak je kochamy... Znalazłem raport brytyjski z 2013 roku: http://magazynauto.interia.pl/uzywane/raporty-awaryjnosci/news-sensacyjny-ranking-awaryjnosci,nId,775493 Ale jeżeli chodzi o same silniki to już wypadamy lepiej: http://auto.dziennik.pl/garaz/galeria/427672,22,ktore-silniki-psuja-sie-na-potege-ktore-sa-niezawodne-zobacz-nowy-ranking.html No i raport potwierdzający wysoką jakość starego Forestera: http://www.biztok.pl/moto/top10-najbardziej-niezawodne-samochody-klasy-suv_a12192 Edytowane 28 Kwietnia 2015 przez sebachon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubiks Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Jeśli chodzi o awaryjność, tak sobie skojarzylem, to pierwsze forum motoryzacyjne gdzie widzę tematy w stylu hej jaki największy przebieg sbd bez awarii (i ekscytacja jak jest 120k km) albo jak szybko jechać autostradą żeby nie zepsuć silnika :-) ciekawe. Pamiętajcie jednak, że zgodnie z różnymi teoriami, właściciel zepsutego sbd opowie o tym 11 osobom (lub na tym forum znacznie więcej), a zadowolony jednej osobie (a kto na jakimkolwiek forum robi nowy wątek "kurde, normalnie zajebiscie jest, nic się nie psuje i jestem szczęśliwy, polecam!". Tu przynajmniej miło jest, że ktoś ze strony dealera wogole podejmuje dyskusję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Nikt nie jest w stanie policzyć napraw. Możesz dostać wyłącznie liczbę naprawianych w ASO. Nikt nie wie, ile naprawiał Carfit, ile zostało naprawionych w innych zakładach a ile zostało wymienionych poza ASO. Nikt też nie wie ile zostało sprowadzonych poza SIP i ile z nich było już padnietych naprawde nie rozumiesz czy udajesz? SIP jako firma na pewno wie (nie moze nie wiedziec ), ile sumarycznie sprzedano nowych aut SBD poprzez rozne ASO/salony na terenie PL, na pewno tez wie, ile bylo napraw gwarancyjnych, wykonanych w ASO... poszczegolne ASO tez wie, ile sprzedalo nowych aut, ma tez mozliwosc sprawdzenia, ile z tych aut mialo naprawy gwarancyjne w sieci SIP (tj. nawet gdy auto zostalo kupione w jednym ASO, a serwisowane/naprawiane w innym) nikogo raczej nie interesuje ile aut naprawil carfit czy inny nieautoryzowany warsztat, chodzi tylko i wylacznie o ilosc napraw (przynajmniej) gwarancyjnych w ramach sieci SIP w stosunku do ogolnej ilosci aut, sprzedanych w ramach tejze sieci... naprawy pogwarancyjne to ciu bardziej skomplikowany temat, ale tez do ogarniecia, imho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 @@eddie_gt4, ten temat jest przerabiany średnio raz na 3 miesiące. Dyrekcja jasno się wypowiedziała, że nie udostępni takich informacji. Jasno został też określony powód takiej decyzji i jest on logiczny i niebezpodstawny. Tego typu "wiercenie dziury w brzuchu" i sugerowanie możliwych "rozwiązań tematu", a nawet można to nazwać insynuacją, tylko udowadnia, że Dyrekcja postępując tak a nie inaczej doskonale wie co robi i w swoich decyzjach ma zwyczajnie po ludzku rację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 130k i "czas na wał"... I to nie jest wada fabryczna? No proszę was.. Rozumiem Twoją irytację, bo też bym się wkurzył, gdyby na mnie trafiło, ale żeby stwierdzić wyjątkową awaryjność tych silników na tle innych, trzeba by prześledzić statystyki najpopularniejszych marek i wtedy wyciągnąć wnioski. Jedno jest pewne - w rankingach DEKRY i TUV modele Subaru (poza starym Foresterem) nie występują w pierwszej 10tce. Ale i tak je kochamy... Znalazłem raport brytyjski z 2013 roku: http://magazynauto.interia.pl/uzywane/raporty-awaryjnosci/news-sensacyjny-ranking-awaryjnosci,nId,775493 Ale jeżeli chodzi o same silniki to już wypadamy lepiej: http://auto.dziennik.pl/garaz/galeria/427672,22,ktore-silniki-psuja-sie-na-potege-ktore-sa-niezawodne-zobacz-nowy-ranking.html No i raport potwierdzający wysoką jakość starego Forestera: http://www.biztok.pl/moto/top10-najbardziej-niezawodne-samochody-klasy-suv_a12192 Mnie to nie irytuje, nie mam nawet forka, ale wał jako standardowa usterka przy 130k może i był normalny w maluchach, a nie nowym dieslu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 a nie nowym dieslu. jakim nowym....? z 2008 roku.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 To może moje pytanie zadamy dyrekcji ? Odpada. Kilka miesięcy temu wysłałem z ciekawości pismo z wnioskiem o udostępnienie tych informacji. Wiedziałem że odpowiedzi nie dostanę, no i przez 6 miesięcy, a tyle mija , brak odpowiedzi. Może coś ukrywają? Idąc sakrazmem , którym posługuje się Pan Andrzej, może coś ukrywają, a może to spisek przeciwko dieslom, albo coś innego? A może posłać ekspertów macierewicza? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 a nie nowym dieslu. jakim nowym....? z 2008 roku.. to w czym problem z udostepnieniem info nt. STARYCH juz aut? ostatecznie runie mit tak aktywnie promowanych przez pana niezawodnych SBD? cyferki na stol i skoncza sie wszelkie niepewnosci i teorie spiskowe (chyba ze te cyferki sa az tak bolesne i "niewygodne" ) @@eddie_gt4, ten temat jest przerabiany średnio raz na 3 miesiące (...) i to chyba o czyms swiadczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Kilka miesięcy temu wysłałem z ciekawości pismo z wnioskiem o udostępnienie tych informacji. Wiedziałem że odpowiedzi nie dostanę, no i przez 6 miesięcy, a tyle mija , brak odpowiedzi. Może coś ukrywają? nie szkoda pieniędzy i cudzego czasu ? Nikt nie udostępnia takich danych z protego względu. Stanowiły by podstawę do nadużyć i błędnych interpretacji oraz różnego rodzaju teorii spiskowych. Patrz powyższy wpis..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Kilka miesięcy temu wysłałem z ciekawości pismo z wnioskiem o udostępnienie tych informacji. Wiedziałem że odpowiedzi nie dostanę, no i przez 6 miesięcy, a tyle mija , brak odpowiedzi. Może coś ukrywają? nie szkoda pieniędzy i cudzego czasu ? Nikt nie udostępnia takich danych z protego względu. Stanowiły by podstawę do nadużyć i błędnych interpretacji oraz różnego rodzaju teorii spiskowych. Patrz powyższy wpis..... ja widze biale, ty widzisz czarne... podanie danych rozwialoby wszelkie watpliwosci, natomiast teraz jest pole do spekulacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 (edytowane) ostatecznie runie mit tak aktywnie promowanych przez pana niezawodnych SBD? SBD - bardzo dobre rozwiazanie...dynamiczny i oszczędny silnik , polecam... ale doszły do mnie informacje , że jest poważny problem z ulubioną przez pana marką . To chyba dotyczy pana osobiście , jako użytkownika... ( o SBD tylko pan słyszał ) " A ostatnio jedna z moich Skód zaliczyła zerwanie rozrządu w 1,2 TSI, (130 kkm, silnik do wymiany) nie jest to odosobniony przypadek, tylko problem jest skutecznie "gaszony" przez PR VW" czy jest to temat..."aż tak bolesny i niewygodny " , że "staropolski mądrala " milczy?... i czy już zmienił pan rozrząd..? ps. napisałem do centrali Skody i czekam na odpowiedz bo podanie danych rozwialoby wszelkie watpliwosci, natomiast teraz jest pole do spekulacji Edytowane 29 Kwietnia 2015 przez Andrzej Koper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Nikt nie udostępnia takich danych z protego względu. Stanowiły by podstawę do nadużyć i błędnych interpretacji oraz różnego rodzaju teorii spiskowych. jednakże dane o wyjątkowo niskiej usterkowości udostępniane są bez tych obaw bardzo szybko i umiejętnie nadaje się im "niezbędny wizerunkowo" rozgłos nie chodzi mi o Subaru tylko o zagadnienie samo w sobie, publikujemy tylko wtedy jeśli dane są dobre, wybitne ponad konkurencje umiejętność przyznania się do błędu bardziej sprzyja budowaniu relacji jak ciągłe zaprzeczanie niestety, być może błędy wizerunkowe po problemach przy wprowadzeniu SBD na rynek będą się ciągnęły długo, nawet jeśli sam silnik od strony technicznej ma je już dawno za sobą Subaru jakby nie za bardzo dbało o opinię o tym silniku, ogólnie nie za bardzo dba o rynek europejski wiec może i promocja diesla nie jest aż tak istotna gdzie jeszcze sprzedaje się SBD w Australii i ? 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 (...) napisałem do centrali Skody i czekam na odpowiedz (...) czy Skoda chwali sie przy kazdej okazji, ze ma wyjatkowe i jedyne w swoim rodzaju Forum ofic. importera, gdzie podaje rzetelne info z pierwszych rak? p.s. sorry, ale panski belkot streszcze jednym zdaniem: zobacz, tatusiu, a Tomašek ma jeszcze gorzej niz Andrzejek... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 p.s. sorry, ale panski belkot streszcze ... Eddie ty masz większy PMS niż moja żona i córki no offence. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lehu Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 DEKRY i TUV modele Subaru (poza starym Foresterem) nie występują w pierwszej 10tce Te raporty mogą świadczyć bardziej o jakości pracy serwisów różnych marek ( w pierwszych latach, gdy samochód jest na gwarancji), albo wierze użytkownika w to, że jeździ sprawnym samochodem, lub dbałości użytkownika o auto, po gwarancji. Nikt z pękniętym wałem, lub rozwaloną skrzynią ( np VW) nie pojedzie na przegląd. P.S. Jeżdżę SH, już mi kilka osób niezwiązanych z marką współczuło z tego powodu i ostrzegało, że się silnik rozpie$%^* za chwilę, bo im znajomym to się stało....Już mi się nawet nie chce tłumaczyć, że mam benzynę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 p.s. sorry, ale panski belkot streszcze jednym zdaniem: zobacz, tatusiu, a Tomašek ma jeszcze gorzej niz Andrzejek... martwiłem się tylko o pana Skodę .... ale widzę , że pan już wie o tych rozrządach...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Eddie może trzeba SBD sprawdzić empirycznie martwiłem się tylko o pana Skodę .... ale widzę , że pan już wie o tych rozrządach...... mogę się mylić ale ten konkretnie samochód to najlepsza marka świata, też na S ... Służbowy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Eddie może trzeba SBD sprawdzić empirycznie martwiłem się tylko o pana Skodę .... ale widzę , że pan już wie o tych rozrządach...... mogę się mylić ale ten konkretnie samochód to najlepsza marka świata, też na S ... Służbowy dokladnie tak, nie musze sie o nic martwic! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 martwiłem się tylko o pana Skodę .... ale widzę , że pan już wie o tych rozrządach...... mogę się mylić ale ten konkretnie samochód to najlepsza marka świata, też na S ... Służbowy nie jest pan użytkownikiem ani właścicielem SBD więc : dokladnie tak, nie musze sie o nic martwic! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi