Jump to content

lehu

Użytkownik
  • Content Count

    137
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutralny

About lehu

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kwidzyn
  • Auto
    Była zielona turbo-lodówka...
    Był Forester SH wolnyssak...

Recent Profile Visitors

594 profile views
  1. Tekstylne ostatnio widziałem w akcji - radziły sobie.
  2. Duży zasięg na zbiorniku, dlatego kupiłem pierwszego diesla, po latach jeżdżenia benzyna + lpg. Zdarzało mi się 4 razy tankować gaz w ciągu dnia x 15 minut na stacji = godzina w plecy. btw, diesel to nie SBD, więc śpię spokojnie.
  3. Kiedyś miałem w forku Goodyear'y Vector 4Seasons, polecam. btw, z Nokinanami mam takie sobie doświadczenia - co prawda inna opona, ale zaczęły mocno hałasować po 2 latach. Zimówki Continental były cichsze niż letni Nokian.
  4. lehu

    Gasnie

    @ tzd, tak to mogą być zawory. Miałem to samo, skończyło się na regulacji zaworów.
  5. Gdybym miał taki samochód to bym przedłużał gwarancję, koledze silnik padł 2 miesiące po gwarancji, 90 000 km przebiegu.
  6. Tu masz trochę informacji: Jeżeli szukasz samochodu na autostrady to Forek nie jest najlepszym pomysłem. Jeżeli jeździsz po drogach krajowych i wojewódzkich to Forek zda egzamin, przyzwoicie sprawdza się także w mieście.
  7. tak, to była przyczyna - zatarte łożysko sprężarki klimatyzacji. Efektem był brak ładowania przez alternator, pomimo, że to były 2 osobne paski. W nocy, jak mi się choinka zaświeciła, nie byłem taki mądry.... Rano został zdjęty pasek od sprężarki i trochę jeszcze pojeździłem bez klimatyzacji zanim znalazłem zakład, który dał gwarancję na całość układu klimatyzacji za rozsądne ( jak na Subaru ) pieniądze.
  8. Nie było sygnałów ostrzegawczych. Sprężarka się zatarła w nocy, zaliczyłem wymuszony nocleg w hotelu. Pierwszy samochód, którym nie wróciłem do domu z trasy zgodnie z planem
  9. Po regeneracji jak nówka, z roczną gwarancją. Czyszczenie układu etc. Jakieś 1500 zł brutto + wizyta we Wrocławiu + samochód zastępczy, bo forka musiałem zostawić na cały dzień.
  10. No to rozrząd wrzuć od razu na listę. btw, to jest fajny samochód.
  11. Jeżeli kod silnika to EJ20F - wersja z utwardzonymi gniazdami zaworów, to regulacja nie musi być tematem nr 1. U mnie padła wiskoza, sprężarka klimatyzacji i była naprawiana skrzynia biegów, wszytko około 200-210 kkm. Przelatane jakieś 110 kkm na lpg BRC - bez jakichkolwiek problemów z silnikiem. Sprawdź kiedy był rozrząd robiony, bo to koszt mniej więcej od 1500 zł w górę.
  12. lehu

    Kubica w F1

    No, ale co? trzymają równy poziom, stabilizacja jest najważniejsza, później przyjdzie czas na szlifowanie detali...
  13. U mnie działał. Serwis zasugerował zmianę na lato na 5W30 i tak już zostało. Poprzedni właściciel ( w Niemczech ) lał 0W20 i też tak stosowałem przez 30-40 tys, bez problemów. tzn Forek zrobił pewnie 180-190 tys km na 0W20. Z drugiej strony 0W20 nie zmieni zużycia paliwa w trasie. Tu aerodynamika trochę nowszej lodówki zrobi swoje i forek weźmie swoje. Jedyny sens na stosowanie tego oleju widzę w mieście, przy dużej ilości krótkich tras na niedogrzanym silniku, ale to dla ewentualnego dobra silnika, a nie ekonomiki.
×
×
  • Create New...