Karas Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Wad konstrukcyjnych nie natomiast przy przegladzie przy 30k i 60k km wymieniany jest płyn hamulcowy. Być może coś poszło nie tak i masz np zapowietrzone przednie hamulce przez co hamują słabiej - tak tylko gdybam. Jeżeli tylne klocki kończą się szybciej niż przednie to cos może być nie tak - warto podjechać sprawdzić siłę hamowania np na rolkach. Zapytaj się mechanikow z ASO czy to normalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 1 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 12 godzin temu, Karas napisał: to bardzo dziwne i wręcz IMO niepokojące. Tyl zawsze hamuje słabiej niż przód w każdym aucie i zazwyczaj tylne klocki wytrzymują co najmniej 2 krotną wymianę przednich klocków. W żadnym moim aucie nigdy tylich klocków nie musiał wymieniać ( przebiegi do 100k km ) a przednie owszem. Chyba że często jeździsz z dużym obciążeniem wtedy korektor siły hamowania więcej pary puszcza na hamulce tylnej osi W Hondzie civic (UFO) najczęściej szybszemu zużyciu ulegają właśnie tylne okładziny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goashi Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Dnia 1.03.2017 o 23:37, FanSub napisał: W Hondzie civic (UFO) najczęściej szybszemu zużyciu ulegają właśnie tylne okładziny. Nie tylko w civic-u; moje doświadczenia potwierdzają tę obserwację ( 2 Accordy) wymiana klocków tylnych jest dwukrotnie częstsza niż przednich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meci Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Zaraz się dowiem, że mam zepsuty samochód, bo wymieniłem tylko tylne klocki hamulcowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 3 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Ketivv, dalszej bezproblemowej eksploatacji Tobie życzę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 4 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 mialem civa - mega auto tylnich klockow nie ruszałem przez cały okres eksploatacji, w chwili obecnej w XV tylne kloce wyglądają prawie jak nowe przednie gdzieś w połowie zużyte przebieg dobija do 40k km. ale u mnie "przebieg" jest autostradowy i poza miejski... Więc tez warunki ekspoatacji mają tu znaczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumcia Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Dnia 12.04.2016 o 20:19, ketivv napisał: 80 k km "pękło" SBD wciąż działa @ketivvjak tam Twoje SBD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2017 [mention=16539]ketivv[/mention]jak tam Twoje SBD? "moj" XV ma juz nowego usera stan na liczniku km w momebcie sprzedazy ok 105200 tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumcia Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 U mnie przeszło 182k km 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 4 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 5 godzin temu, Pumcia napisał: U mnie przeszło 182k km Godny wynik Kolego i kto wie, czy nie jest to aby największy przebieg forumowego XV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumcia Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 19 godzin temu, FanSub napisał: Godny wynik Kolego i kto wie, czy nie jest to aby największy przebieg forumowego XV. To wskazuje na to jak niezawodne są to auta i pomimo małego silnika można wykręcić całkiem pokaźną ilość kilometrów w ciągu 4,5 roku. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 5 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 W pełni się z Tobą zgadzam. Wątek o istotnych naprawach XV "wieje" pustką, co chyba nie jest przypadkowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamW202 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 4 godziny temu, FanSub napisał: W pełni się z Tobą zgadzam. Wątek o istotnych naprawach XV "wieje" pustką, co chyba nie jest przypadkowe. Z "ust" mi to wyjąłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 W wolnossakach subarowych to po prostu nie ma się co zepsuć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 (edytowane) dobra oliwa +zachowany harmonogram czynności serwisowych+nowy akumulator+wymiana geolandarów na coś przyzwoitego i auto na lata Edytowane 5 Grudnia 2017 przez Karas 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pino Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 A mój SBD 107 tyś i czuje się świetnie 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumcia Opublikowano 18 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2018 mała aktualizacja pyknęło 200K 2 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meci Opublikowano 20 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 U mnie "tylko" 84 tkm po blisko 6 latach eksploatacji . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 20 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 W dniu 2018-05-18 o 09:59, Pumcia napisał: mała aktualizacja pyknęło 200K Ooo, to chyba największy przebieg i to z silnikiem 1,6!. A czy mógłbyś choćby krótko opisać, jak auto sprawowało się w trakcie tego dystansu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumcia Opublikowano 21 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 (edytowane) hm.. do auta to już wiele zostało powiedziane na forum i jedynym słusznym stwierdzeniem jest: "albo je pokochasz albo znienawidzisz" Co do komfortu nie będę się wypowiadał bo ten jest wszystkim znany. Jeżeli chodzi o niezawodność, to muszę przyznać, że auto zdało egzamin na 5+. Jeżeli sam czegoś nie zepsujesz to się nie zepsuje. Standardowo oleje i filtry. Olej przy 40tyś zmieniłem na MIDLAND "CRYPTO 3" SAE 5W-30 z normą C30 i wymiana średnio co 12tyś co 60 tyś wymiana oleju w skrzyni i moście na MIDLAND SYNQRON 75W90. Klocki OEM wystarczyły na około 60Kkm, pierwsze wymiany na zamienniki TRW, HELLA, które trzeba było zmieniać razem z olejem.. więc trafiły klocki Ferrodo FDS i płyn hamuclowy Ferodo racing + tarcze Zimmerman (muszę sprawdzić ale zestaw wytrzymał około 100kkm i dale się trzyma.) Jeżeli ktoś ma ciężką nogę (nie śmiać się 1,6 też potrafi jeździć) to ten zestaw jest naprawdę świetny. Nie piszczy, a im cieplejsze tym lepiej hamują. Tylne łożyska żyją około 80kkm przednie podobnie. Przy 160tyś wymieniałem łożysko od sprzęgła, a przy okazji trafiło nowe kpl sprzęgło. Ani grama rdzy i brak zastrzeżeń co do zawieszenia pomimo naszych wspaniałych dróg i eskapad poza drogami asfaltowymi. Jeżeli ktoś dużo jeździ z prędkościami ++ to auto łapie temp i proponuje wyciągnąć kawałek plastiku, który jest pod maską nad chłodnicą. Temp spada o dodatkowe stopnie Edytowane 21 Maja 2018 przez Pumcia 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 21 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 Dzięki Pumcia. A co do łożysk, to czy jest to nagminny problem XV, czy tylko dotyczy jakiejś serii aut. Ciekawe, czy Forestery mają te same łożyska, a jeśli tak, to czy ujawnił się ten sam problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumcia Opublikowano 22 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2018 Sprawdzałem temat, ale już nie pamiętam czy pasują do Forka. Wiem, że zamienników nie warto szukać pomimo atrakcyjnej ceny bo ciężko dopasować rozstaw otworów. Łożyska są niestety razem z piastą więc tanio nie wychodzi. Najbardziej dostają w kość przy jeździe bokiem lub szybkich rondach. Koszalin to takie małe Tokio Drift codziennie muszę przejechać przynajmniej 18 razy po rondach (9 w jedną stronę) a jak jest mokro... jest zabawa i są koszty. A i co do napraw to dwa razy wymieniałem już lewy przegub, prawy ciągle oryginalny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 14 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2018 Dobijam 60 tys. km (dopiero, jazda na 2 samochody robi swoje). Zapewne mamy w tym wątku rekordzistów. Może się ujawnią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pino Opublikowano 17 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 U mnie 129 tyś xv SBD. No rekordzistą pewno nie jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się