FanSub Opublikowano 12 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 No to "dobiłem" do 20 tysięcy. A jak u Was Koledzy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 U mnie liche 62.000km, a to dlatego, że auta używam sporadycznie, bo sezon motocyklowy w pełni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekxv Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 U mnie przyzwoite 126 000 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Do takiego przebiegu to chyba nie dociagne, albo przesiade sie na inne Subaru, albo na inną markę, bo z ofertą lipa. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meci Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 U mnie 56.000 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 (edytowane) u mnie 30k i rosnie bardzo bardzo powoli ze wzledu na Yarka ( nigdy nie sadzilem ze cos takiego napisze ale naprawde mega auto kompletnie niezniszczalne nawet klocki i tarcze po 40k km wygladaja jak nowe) XV oczywiscie tez bez zarzutu albo przesiade sie na inne Subaru, albo na inną markę, bo z ofertą lipazycie jest za krotkie zeby jezdzic caly czas autami jednej marki Edytowane 13 Maja 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meci Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 U mnie 57.500 km i jestem po tzw. "dużym przeglądzie" Koszt spory- bo prawie 1650zł . Wymienili mi olej na Eneos 0W-20. Ktoś jeździ na tym ? Poprzednio miałem Lotosa 5W-30 . Standardowa wymiana oleju i filtrów + wymiana oleju w przekładniach . Zobaczymy jak dalej . Poważnie zastanawiam się nad niezależnym serwisem w dalszej eksploatacji. XV chcę zatrzymać na dłużej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Jezeli auto juz nie na gwarancji to nawet bym sie nie zastanawial U mnie przebieg stoi w miejscu , XV w garazu, akumulator pada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meci Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Gwarancja skończyła się w lutym 2016. Przegląd zrobiłem w ASO ze względu na koszty w firmie, ale co do zasady nie ma większej różnicy w tego typu "przeglądach" jeżeli zrobi to niezależny warsztat( oczywiście poza kosztami rbg ).Zostałbym przy ASO jeżeli dałoby mi jakieś konkretne korzyści, ale na chwilę obecną poza wpisem w książce ich nie dostrzegam . Przebiegu też nie mam zbyt wysokiego jak na 3.5 roku eksploatacji . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 korzysci to chyba tylko tak jak piszesz: koszta jezeli auto masz na firme, a tak w razie "W" mozesz liczyc na jakis gest handlowy ze strony SIP'u ( jak w przypadku SBD) jak Ci motor padnie... Cale szczescie FB20 sie nie psuja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 17 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 (edytowane) Mecz, a jaki olej wlano do przekładni? Edytowane 17 Czerwca 2016 przez FanSub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meci Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Co do oleju w przekładni - niestety nie sprawdzałem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Od około roku z dala od ASO, czyli ok 40-45 k km. Czyli teoretycznie w tym czasie - o ile nie byłoby ciągłych rozrzedzeń oleju - byłby to trzy przeglądy w tym jeden "duży" Powiedzmy 2300+1350+1350=5000 pln W tym czasie wymieniłem: - chyba 4 razy olej po około 270-280 pln/wymiane - z 5 filtrów powietrza po 40 pln - 2 przeciwpylkowe po 65 - raz olej w "napedach" chyba 300 pln 1120+200+130+300=1750 pln Nie wymieniałem jeszcze filtra paliwa, było to robione przed rozstaniem z ASO, będę robił przed końcem roku. 5000-1750=3250 w rok na samych podstawowych wymianach Z racji km pokonanych w trasach klocki z przodu wciąż jeszcze wymienione w ASO lekko ponad rok temu, tył bez zmian. To przy dobrych wiatrach do końca wakacji będzie w całości lekko zmodyfikowane. Biorąc pod uwagę wcześniejsze koszty w tym nieplanowane częste wymiany oleju jest obecnie taniutko Jeśli SBD dotrwa kolejny rok czyli znowu jakieś 45 k km to znowu 3250 pln w kieszeni a to co w sumie daje 50% nowego bloku silnika tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goashi Opublikowano 28 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 A my dobijamy do 60 kkm i zaraz będzie przegląd (z wymianą tarcz i klocków, które to elementy zamierzam zakupić poza serwisem) - niestety przedłużyłem gwarancję więc powiązanie z serwisem autoryzowanym jeszcze 2.5 roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 28 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 (edytowane) z wymianą tarcz i klocków, które to elementy zamierzam zakupić poza serwisem polecam tarcze ATE + klocek hawk hps- taki zestaw mialem w Hondzie i hamowal o niebo lepiej niz oem Honda klocki nissin - i taki tez mam zamiar zamontować do XV jak mi sie oem skoncza. Pomimo katowania ( Hondami jezdzilem raczej szybciej niz XV bo byly po prostu szybsze ) nie pogial sie i naprawde na dlugo wystarczal. Tak z ciekawosci zapytam jaki jest koszt przedluzenia gwarancji ? moze byc na PW Edytowane 28 Czerwca 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goashi Opublikowano 28 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 Dzięki za wskazówki. Co do gwarancji to nie tajemnica chociaż nie pamiętam dokładnie kwoty ( jestem poza domem, jak wrócę, sprawdzę i podam ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 28 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 http://www.subaru.pl/docs/pspg/Subaru_PPG_skladki.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 28 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 Dziekuje pamietam ze kiedys na stronie Subaru szukalem i znalezc nie moglem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goashi Opublikowano 28 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 Niestety koszt przedłużenia gwarancji na XV-a jest największy wśród subaraków (jak w zakładce) - ja zapłaciłem 4,5 kzł (przedłużenie do 5 lat dokonane przed upływem 2 lat od zakupu). Nie znalazłem sensownego wytłumaczenia tego zjawiska . Może ktoś zna takowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 28 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 tylko SIP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 28 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 warto w ogóle kupować te przedłużenie ? strasznie drogie 3,6 + 3,5 za 2 przeglądy to ok 7 tyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 warto i nie warto. XV jest autem nowym produkowanym od 2012 roku i nie ma jeszcze egzemplarza ktory ma 5 lat. Dlatego tak naprawde nie wiadomo jak z awaryjnoscia "starszych egzemplarzy". Pomimo ze to podobno to samo co forester ( mi sie osobiscie wydaje ze on z forka to ma tylko silnik i kokpit ale niewazne) W dodatku jak ktos "szuka kosztow" do firmy to jest to tez jakies rozwiazanie Ja temat zostawiam a jak padnie po 3 roku to sie z rozstajemy bez sentymentow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 warto i nie warto. XV jest autem nowym produkowanym od 2012 roku i nie ma jeszcze egzemplarza ktory ma 5 lat. http://www.subaru.pl/docs/pspg/Subaru_PPG_skladki.pdf to jest jakaś forma ubezpieczenia i warto by było zapoznać się też z wyłączeniami co w tym tym aucie miałoby się tak dramatycznie psuć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 29 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 warto i nie warto. XV jest autem nowym produkowanym od 2012 roku i nie ma jeszcze egzemplarza ktory ma 5 lat. Dlatego tak naprawde nie wiadomo jak z awaryjnoscia "starszych egzemplarzy". Pomimo ze to podobno to samo co forester ( mi sie osobiscie wydaje ze on z forka to ma tylko silnik i kokpit ale niewazne) W dodatku jak ktos "szuka kosztow" do firmy to jest to tez jakies rozwiazanie Ja temat zostawiam a jak padnie po 3 roku to sie z rozstajemy bez sentymentow. Silniki serii fb wraz z całym układem napędowym były juz w forku III w 2011. Czyli de facto mamy 6 lat doświadczeń. I to dobrych doświadczeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 (edytowane) co w tym tym aucie miałoby się tak dramatycznie psuć ? nie mam pojecia. Ale jak bylo w przypadku sbd? "Przezorni uzytkownicy mogli spodziewac sie problemow zwiazanych z "nowym"dieslem ( dwumasa, wtryski, turbo, swiece zarowe, dpf) natomiast nikt nie spodziewal sie ze bolaczka tego motoru bedzie wal. A jak bylo z silnikami serii FB? - pierwsze egzemplarze (USA) mialy zle pierscienie przez co auta pily oliwe na potege... Takze trzeba poczekac az XV'y beda mialy wieksze przebiegi. Bo moze sie okazac ze np czujniki spalania stukowaego sa "felerne" i przy wiekszych przebiegach auto zacznie mulic...( jak w przypadku silnikow ej zreszta niejeden uzytkownik silnika FB boryka sie juz z tym problemem - podobno w ASO jest jakas latka oprogramowania silnika) Oczywiscie nie chce zapeszać Przezorny uzytkownik wykupi i bedzie spal spokojnie, oszczedny da sobie spokój... - ja naleze raczej do tych drugich i uważam ze każdy ze swoimi $$ powinien robic co chce. Dlatego jak ktos ma potrzebe wykupu takiej gwarancji niech czym prędzej uda sie do salonu Edytowane 29 Czerwca 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się