FanSub Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Szanowne Koleżeństwo, uprzejma prośba o podzielenie się informacją o przebiegach Waszych XV, wraz z krótką informacją o trwałości głównych podzespołów auta Z góry serdeczne podziękowania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fortis Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Może kolega sam się pochwali na zachętę ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
FanSub Posted March 3, 2015 Author Share Posted March 3, 2015 Już się "chwalę" - 1750km, samochód posiadam od 1,5 miesiąca. A zatem Fortis, niezbyt czym jest się chwalić.... . Ale dzięki Waszej uprzejmości chciałbym poszerzyć wiedzę o Subaru XV, które nota bene traktuję jako wyjątkowe dla mnie auto. A znajomym mówię krótko - jazda z napędem symetrical awd jest wszystkim innym, czego w dotychczasowym życiu doświadczyłem za kierownicą. I jakieś miękkie tworzywa etc. są osobiście dla mnie (moje subiektywne zdanie) czymś zupełnie trzeciorzędnym. Pozdrowienia ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarekxv Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Mój przebieg to 82k km, diesell. Jedyny element który padł to regulator poziomu świateł. Zużyto w tym czasie 2 komplety tarcz i chyba 5 kompletów klocków. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FanSub Posted March 3, 2015 Author Share Posted March 3, 2015 Jarekxv, czy przez komplet klocków należy rozumieć komplet na przód albo na tył ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karas Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 u mnie niecale 15k km . Jak narazie nic nie padlo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 arekxv, czy przez komplet klocków należy rozumieć komplet na przód albo na tył ? przeciętnie klocki przód to 30/40 tyś przebiegu . Tył to 50/60 tyś . Tarcze przód +- 60 tyś km . Oczywiście wszystko zależy od sposobu jazdy i warunków w jakich auto jest użytkowane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christoph Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 35.000 km. XV SBD. Standardowe serwisy w ASO. _____ iPhone + Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
ketivv Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 obecnie niecałe 50 k km, kupiony jako demo dealera z przebiegiem w okolicach 22 k km niedługo po przeglądzie przy 30 k km 2-3 k km pojawiły się problemy z DPF nie był zapełniony, nie był zapchany ale ECU nie mogło zakończyć aktywnego wypalania po 3 miesiącach od awarii DPF-u wymieniony na nowy w ramach gestu handlowego SIP, na ta chwilę czyli jakieś 6 k km później wszytko wskazuje na to, że działa poprawnie klocki i tarcze to osobny temat - charczą i tłuką się ASO potwierdza, rozbiera i składa ponownie :-) nie wiem czy były wymienianie wcześniej, te zamontowane w aucie przejechały ze mną ok 28 k km i na przodzie jest pozostało 60% a na tyle 80% klocków zaskoczeniem była zima i mrozy - miało być źle tzn. słabe rozgrzewanie się silnika oraz bardzo niemiła dla ucha praca subarowskiego diesla a było całkiem odwrotnie, im większy mróz na którym auto było odpalane tym silnik pracował lepiej czy na wolnych obrotach czy jadąc z nagrzewaniem nie było najmniejszych problemów Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christoph Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 U mnie pojawia się maleńki problem z tarczami teraz w zimie, kiedy samochód stoi kilka dni w garażu. Sól wszechobecna na drogach robi swoje i przez kilka pierwszych hamowań słyszę głośne chrobotanie, dzieje się tak aż do oczyszczenia się tarcz. Ale to żadna usterka, po prostu uroki zimy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarekxv Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 Jarekxv, czy przez komplet klocków należy rozumieć komplet na przód albo na tył ? Komplet czyli raz zestaw do przodu a raz do tyłu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karas Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 (edited) Sól wszechobecna na drogach robi swoje i przez kilka pierwszych hamowań słyszę głośne chrobotanie normalna spawa- w kazdym aucie tak mialem - niestety w slabo wyciszonych autach tak jest Edited March 4, 2015 by Karas Link to comment Share on other sites More sharing options...
PRIMAR Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 12.000 od sierpnia 2014. Jak na razie bezawaryjne - oby tak dalej Link to comment Share on other sites More sharing options...
goashi Posted March 5, 2015 Share Posted March 5, 2015 28.000 km (od grudnia 2013). 2.0 CVT. Mechanika i elektryka na razie bezawaryjnie. Zawieszenie również. Zastrzeżenia do jakości/trwałości powłoki lakierniczej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FanSub Posted March 5, 2015 Author Share Posted March 5, 2015 Goashi, można prosić o bliższe informacje co do jakości lakieru (kwestia odprysków, niskiej twardości powłoki) ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
goashi Posted March 5, 2015 Share Posted March 5, 2015 Dokładnie chodzi o odpryski. Lakier specjalnie się nie rysuje (myjnia ręczna), ale niedługo po odebraniu od dealera przy jednym ze świateł przeciwmgielnych złuszczył się (dosłownie) fragment lakieru pozostawiając na wierzchu nietknięty podkład (a raczej blachę). Dodam, że lakier odpadł od strony reflektora więc mało prawdopodobne aby było to spowodowane np. uderzeniem kamienia - żadnych rys, pęknięć, wgłębień itp. wokół nie ma. Na szczęście żadnych śladów korozji też nie. Ale.. niedawno przy lewym reflektorze (tym razem światła mijania) pojawił się kolejny odprysk i od razu z rdzawym zabarwieniem - mały, wielkość ok 2-3 mm- i wkurza, bo lokalizacja też raczej przeczy możliwości uszkodzenia mechanicznego (na granicy z reflektorem, który jest nietknięty.) Mam zamiar udać się z tym do serwisu bo chyba coś nie tak z tą powłoką. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted March 6, 2015 Share Posted March 6, 2015 Mam zamiar udać się z tym do serwisu bo chyba coś nie tak z tą powłoką. a z tyłu auta....? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karas Posted March 6, 2015 Share Posted March 6, 2015 ja mam z 3-4 odpryski lakieru na masce - powloka faktycznie slaba ale w civicu mialem to samo. Wszystko przez ekologow- lakiery musza byc ekologiczne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FanSub Posted March 6, 2015 Author Share Posted March 6, 2015 Z tymi ekologicznymi lakierami nie ma reguły - miałem 2 Hondy Civic VII generacji i na każdej kilka odprysków, nie mówiąc o tragicznie łatwo rysującym się lakierze, a nigdy nie myłem aut na myjni mechanicznej. Potem VW Golf VI - i tu o dziwo przez 100 tys.km tylko 1 mały odprysk na masce, ale o żadnym nalocie rdzawym nie było mowy. Sądzę, że może to być kwestia grubości powłoki lakierniczej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goashi Posted March 6, 2015 Share Posted March 6, 2015 a z tyłu auta....? Z tyłu samochodu nie zaobserwowałem Link to comment Share on other sites More sharing options...
meci Posted March 6, 2015 Share Posted March 6, 2015 Od lutego 2013 do dziś 41 150 km przejechane . Brak usterek . Zaliczone Plejady) trasa turystyczno-terenowa. Lakier bez rys Link to comment Share on other sites More sharing options...
FanSub Posted September 1, 2015 Author Share Posted September 1, 2015 (edited) Trochę czasu upłynęło od ostatniego wpisu. Podzielcie się Waszymi największymi przebiegami (osobiście przejechałem niecałe 11 tys. km). Edited September 1, 2015 by FanSub Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karas Posted September 1, 2015 Share Posted September 1, 2015 u mnie po roku na blacie już prawie 20k km - bez zadnych usterek, auto zadziwiajaco malo pali, oleju nie łyka, lubi czerwone pole na obrotomierzu i pieknie przy tym brzmi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PRIMAR Posted September 2, 2015 Share Posted September 2, 2015 U mnie po roku 18,7k km, ale po wypadku auto stało 2 miesiące w serwisie. Modyfikacji brak, z wyjątkiem zastąpienia zestawu naprawczego dojazdówką. Wybór CVT przy dużych przebiegach w mieście uważam za optymalny. Nic niepokojącego na razie się nie dzieje. Oby tak dalej Link to comment Share on other sites More sharing options...
ketivv Posted September 2, 2015 Share Posted September 2, 2015 powoli dobijam do 63 k km przebiegu tez chwile stało problemy ? chyba jakieś były modyfikacji by się trochę uzbierało oby tak jak było nie było dalej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now