FanSub Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Szanowne Koleżeństwo, uprzejma prośba o podzielenie się informacją o przebiegach Waszych XV, wraz z krótką informacją o trwałości głównych podzespołów auta Z góry serdeczne podziękowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Może kolega sam się pochwali na zachętę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Już się "chwalę" - 1750km, samochód posiadam od 1,5 miesiąca. A zatem Fortis, niezbyt czym jest się chwalić.... . Ale dzięki Waszej uprzejmości chciałbym poszerzyć wiedzę o Subaru XV, które nota bene traktuję jako wyjątkowe dla mnie auto. A znajomym mówię krótko - jazda z napędem symetrical awd jest wszystkim innym, czego w dotychczasowym życiu doświadczyłem za kierownicą. I jakieś miękkie tworzywa etc. są osobiście dla mnie (moje subiektywne zdanie) czymś zupełnie trzeciorzędnym. Pozdrowienia ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekxv Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Mój przebieg to 82k km, diesell. Jedyny element który padł to regulator poziomu świateł. Zużyto w tym czasie 2 komplety tarcz i chyba 5 kompletów klocków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Jarekxv, czy przez komplet klocków należy rozumieć komplet na przód albo na tył ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 u mnie niecale 15k km . Jak narazie nic nie padlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 arekxv, czy przez komplet klocków należy rozumieć komplet na przód albo na tył ? przeciętnie klocki przód to 30/40 tyś przebiegu . Tył to 50/60 tyś . Tarcze przód +- 60 tyś km . Oczywiście wszystko zależy od sposobu jazdy i warunków w jakich auto jest użytkowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 35.000 km. XV SBD. Standardowe serwisy w ASO. _____ iPhone + Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 obecnie niecałe 50 k km, kupiony jako demo dealera z przebiegiem w okolicach 22 k km niedługo po przeglądzie przy 30 k km 2-3 k km pojawiły się problemy z DPF nie był zapełniony, nie był zapchany ale ECU nie mogło zakończyć aktywnego wypalania po 3 miesiącach od awarii DPF-u wymieniony na nowy w ramach gestu handlowego SIP, na ta chwilę czyli jakieś 6 k km później wszytko wskazuje na to, że działa poprawnie klocki i tarcze to osobny temat - charczą i tłuką się ASO potwierdza, rozbiera i składa ponownie :-) nie wiem czy były wymienianie wcześniej, te zamontowane w aucie przejechały ze mną ok 28 k km i na przodzie jest pozostało 60% a na tyle 80% klocków zaskoczeniem była zima i mrozy - miało być źle tzn. słabe rozgrzewanie się silnika oraz bardzo niemiła dla ucha praca subarowskiego diesla a było całkiem odwrotnie, im większy mróz na którym auto było odpalane tym silnik pracował lepiej czy na wolnych obrotach czy jadąc z nagrzewaniem nie było najmniejszych problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 U mnie pojawia się maleńki problem z tarczami teraz w zimie, kiedy samochód stoi kilka dni w garażu. Sól wszechobecna na drogach robi swoje i przez kilka pierwszych hamowań słyszę głośne chrobotanie, dzieje się tak aż do oczyszczenia się tarcz. Ale to żadna usterka, po prostu uroki zimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekxv Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Jarekxv, czy przez komplet klocków należy rozumieć komplet na przód albo na tył ? Komplet czyli raz zestaw do przodu a raz do tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 (edytowane) Sól wszechobecna na drogach robi swoje i przez kilka pierwszych hamowań słyszę głośne chrobotanie normalna spawa- w kazdym aucie tak mialem - niestety w slabo wyciszonych autach tak jest Edytowane 4 Marca 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRIMAR Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 12.000 od sierpnia 2014. Jak na razie bezawaryjne - oby tak dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goashi Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 28.000 km (od grudnia 2013). 2.0 CVT. Mechanika i elektryka na razie bezawaryjnie. Zawieszenie również. Zastrzeżenia do jakości/trwałości powłoki lakierniczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 5 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Goashi, można prosić o bliższe informacje co do jakości lakieru (kwestia odprysków, niskiej twardości powłoki) ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goashi Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Dokładnie chodzi o odpryski. Lakier specjalnie się nie rysuje (myjnia ręczna), ale niedługo po odebraniu od dealera przy jednym ze świateł przeciwmgielnych złuszczył się (dosłownie) fragment lakieru pozostawiając na wierzchu nietknięty podkład (a raczej blachę). Dodam, że lakier odpadł od strony reflektora więc mało prawdopodobne aby było to spowodowane np. uderzeniem kamienia - żadnych rys, pęknięć, wgłębień itp. wokół nie ma. Na szczęście żadnych śladów korozji też nie. Ale.. niedawno przy lewym reflektorze (tym razem światła mijania) pojawił się kolejny odprysk i od razu z rdzawym zabarwieniem - mały, wielkość ok 2-3 mm- i wkurza, bo lokalizacja też raczej przeczy możliwości uszkodzenia mechanicznego (na granicy z reflektorem, który jest nietknięty.) Mam zamiar udać się z tym do serwisu bo chyba coś nie tak z tą powłoką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Mam zamiar udać się z tym do serwisu bo chyba coś nie tak z tą powłoką. a z tyłu auta....? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 ja mam z 3-4 odpryski lakieru na masce - powloka faktycznie slaba ale w civicu mialem to samo. Wszystko przez ekologow- lakiery musza byc ekologiczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 6 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Z tymi ekologicznymi lakierami nie ma reguły - miałem 2 Hondy Civic VII generacji i na każdej kilka odprysków, nie mówiąc o tragicznie łatwo rysującym się lakierze, a nigdy nie myłem aut na myjni mechanicznej. Potem VW Golf VI - i tu o dziwo przez 100 tys.km tylko 1 mały odprysk na masce, ale o żadnym nalocie rdzawym nie było mowy. Sądzę, że może to być kwestia grubości powłoki lakierniczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goashi Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 a z tyłu auta....? Z tyłu samochodu nie zaobserwowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meci Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Od lutego 2013 do dziś 41 150 km przejechane . Brak usterek . Zaliczone Plejady) trasa turystyczno-terenowa. Lakier bez rys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 1 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 (edytowane) Trochę czasu upłynęło od ostatniego wpisu. Podzielcie się Waszymi największymi przebiegami (osobiście przejechałem niecałe 11 tys. km). Edytowane 1 Września 2015 przez FanSub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 u mnie po roku na blacie już prawie 20k km - bez zadnych usterek, auto zadziwiajaco malo pali, oleju nie łyka, lubi czerwone pole na obrotomierzu i pieknie przy tym brzmi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRIMAR Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 U mnie po roku 18,7k km, ale po wypadku auto stało 2 miesiące w serwisie. Modyfikacji brak, z wyjątkiem zastąpienia zestawu naprawczego dojazdówką. Wybór CVT przy dużych przebiegach w mieście uważam za optymalny. Nic niepokojącego na razie się nie dzieje. Oby tak dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 powoli dobijam do 63 k km przebiegu tez chwile stało problemy ? chyba jakieś były modyfikacji by się trochę uzbierało oby tak jak było nie było dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się