Karas Opublikowano 18 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2020 30 minut temu, Piter_67 napisał: Po jakim przelocie tak padają? od nowości tak miały. Wada wieku dziecięcego w silnikach FB20 i pochodnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter_67 Opublikowano 18 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2020 28 minut temu, Karas napisał: od nowości tak miały. Wada wieku dziecięcego w silnikach FB20 i pochodnych Ciężko w to uwierzyć że tak padają, bo patrząc na aukcje to tych Imprez i XV 2,0 z przebiegiem 100-200k mil jest bardzo dużo. Niedawno widziałem szła Impreza z 13 roku, cała, nie rozbita, z przebiegiem coś ponad 300k, status mechanical damage, no to był padnięty silnik albo skrzynia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 18 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2020 (edytowane) 51 minut temu, Piter_67 napisał: Ciężko w to uwierzyć że tak padają, bo patrząc na aukcje to tych Imprez i XV 2,0 z przebiegiem 100-200k mil jest bardzo dużo. jest dużo bo w USA Subaru to taka Skoda i sprzedaż na tamtym rynku jest gigantyczna - w necie są dane ile aut Subaru sprzedało na danym rynku -sprawdź z ciekawości . Więcej aut=więcej awarii proste. Druga kwestia to "kultura użytkowania" auta. W USA nikt się z autami nie pieści . Tam Subaru to tanie wozidło dla mas. Wymiana oleju ( lub jazda bez) czy innych części eksploatacyjnych po terminie w autach po gwarancji to standard. Jeżeli dbasz o auto nie masz się czego bac Edytowane 18 Października 2020 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter_67 Opublikowano 18 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2020 37 minut temu, Karas napisał: Jeżeli dbasz o auto nie masz się czego bac I oto cała kwintesencja "jak dbasz tak masz". Aczkolwiek może na EU ze względu na ekologię coś pogmatwali w tym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toimi Opublikowano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 (edytowane) 145 tys, sprzęgło szumi, szóstka wyskakuje, nie takie Subaru miało być ... aa, zapomniałem, że oba łożyska w tylnych kołach wymienione, przy 80tys i 100tys Edytowane 13 Stycznia 2021 przez Toimi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 12 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2021 2 godziny temu, Toimi napisał: 145 tys, sprzęgło szumi, szóstka wyskakuje, nie takie Subaru miało być ... No ale to chyba nic złego przy takim przebiegu wymienić sprzęgło z dociskiem? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toimi Opublikowano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2021 W dniu 12.01.2021 o 01:38, aflinta napisał: No ale to chyba nic złego przy takim przebiegu wymienić sprzęgło z dociskiem? Już w innym wątku mnie uświadomiłeś że stały 4x4 tak ma. Nie wiedziałem. Dla mnie to zaskoczenie bo na 23lata jazdy różnymi samochodami pierwszy raz mam wymieniać sprzęgło A moje najdłużej jeżdżace auta robiły do 250tys, potem historii nie znam bo sprzedane. Teraz jedno ma 201tys, no ale to się stałe napędy 4x4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2021 W dniu 11.01.2021 o 23:07, Toimi napisał: 145 tys, sprzęgło szumi, szóstka wyskakuje, nie takie Subaru miało być ... aa, zapomniałem, że oba łożyska w tylnych kołach wymienione, przy 80tys i 100tys zapytam z ciekawości a jakie miało być? Wszystko co Ci padło lub pada to części eksploatacyjne. Niestety to jak to auta jest skonstruowane powoduje imo takie a nie inne zużywanie się. Np. takie łożyska- auto jest wysokie / podniesione. Gdyby zawieszenie skonstruowano tak żeby było miękkie i amortyzowało wszystko to XV'em nie dałoby się śmigać - wychylałby się na zakrętach, nie przechodził testu łosia itp itd. A tak zrobili twarde zawieszenie, auto dzięki niemu śmiga jak po sznurku ale coś za coś- elementy napędu/zawieszenia dostają w kość... To samo sprzęgło. Auto ma mechaniczny napęd na wszystkie koła i nie ma bata żeby sprzęgło wytrzymało tyle co w konstrukcji z napędem na jedną oś lub z dołączanym tyłem- napisze inaczej sprzęgło musi przenieść moment na 4 koła ( łącznie z całą ich "infrastrukturą" ) a nie na 2... Znajomy mi ostatnio powiedział , że nigdy nie kupi auta z napędem na 4 koła ponieważ ma więcej części które mogą się zepsuć w porównaniu do auta z napędem tradycyjnym - poniekąd ma rację . a że tanio z wymianą nie będzie to już inna kwestia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meci Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 120.000 km przebiegu. Wczoraj był przegląd. Dwie tuleje przedniego wachacza do wymiany w najbliższym czasie. Po za tym ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 30 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 Meci, czy pierwszy raz padły te tuleje? W moim aucie wymiana była przy 76 tysiącach, a żadnych jazd terenowych nie uskuteczniałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meci Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 Tak pierwszy raz . Oglądałem je , lekko się wykruszyły. Ja sporo jeżdżę poza utwardzonymi drogami. Ogólnie trwałość zawieszenia jest ok. @FanSuba jakie tuleje i za ile wymieniłeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 30 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 (edytowane) Tuleje tylne wahacza przedniego. Naprawa w serwisie autoryzowanym, ceny nie pamiętam, ale może znajdę fakturę. Edytowane 30 Stycznia 2021 przez FanSub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meci Opublikowano 1 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2021 W czwartek wymiana obu tulei na FebstBilstein @FanSubczy do wymiany konieczny jest demontaż wachaczy? Zrobię też geometrię. Przebieg bez większych zmian 120256 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 2 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 Meci, z tego co pamiętam, to wahacze nie były demontowane. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się