Skocz do zawartości

XV - największe przebiegi


FanSub

Rekomendowane odpowiedzi

28 minut temu, Karas napisał:

od nowości tak miały. Wada wieku dziecięcego w silnikach  FB20 i pochodnych

Ciężko w to uwierzyć że tak padają, bo patrząc na aukcje to tych Imprez i XV 2,0 z przebiegiem 100-200k mil jest bardzo dużo. Niedawno widziałem szła Impreza z 13 roku, cała, nie rozbita, z przebiegiem coś ponad 300k, status mechanical damage, no to był padnięty silnik albo skrzynia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Piter_67 napisał:

Ciężko w to uwierzyć że tak padają, bo patrząc na aukcje to tych Imprez i XV 2,0 z przebiegiem 100-200k mil jest bardzo dużo.

jest dużo bo w USA Subaru to taka Skoda i sprzedaż na tamtym rynku jest gigantyczna - w necie są dane ile aut Subaru sprzedało na danym rynku -sprawdź z ciekawości . Więcej aut=więcej awarii proste. Druga kwestia to "kultura użytkowania" auta. W USA nikt się z autami nie pieści . Tam Subaru to tanie wozidło dla mas. Wymiana oleju ( lub jazda bez)  czy innych części eksploatacyjnych po terminie  w autach po gwarancji to standard. Jeżeli dbasz o auto nie masz się czego bac

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
W dniu 12.01.2021 o 01:38, aflinta napisał:

No ale to chyba nic złego przy takim przebiegu wymienić sprzęgło z dociskiem?

Już w innym wątku mnie uświadomiłeś że stały 4x4 tak ma. Nie wiedziałem.

Dla mnie to zaskoczenie bo na 23lata jazdy różnymi samochodami pierwszy raz mam wymieniać sprzęgło :D

A moje najdłużej jeżdżace auta robiły do 250tys, potem historii nie znam bo sprzedane. Teraz jedno ma 201tys, no ale to się stałe napędy 4x4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.01.2021 o 23:07, Toimi napisał:

145 tys, sprzęgło szumi, szóstka wyskakuje, nie takie Subaru miało być ...

aa, zapomniałem, że oba łożyska w tylnych kołach wymienione, przy 80tys i 100tys

zapytam z ciekawości a jakie miało być? :)

Wszystko co Ci padło lub pada to części eksploatacyjne. Niestety  to jak to auta jest skonstruowane powoduje imo takie a nie inne zużywanie się. Np. takie łożyska- auto jest wysokie / podniesione. Gdyby zawieszenie skonstruowano tak żeby było miękkie i amortyzowało wszystko to XV'em nie dałoby się śmigać - wychylałby się na zakrętach, nie przechodził testu łosia itp itd. A tak zrobili twarde zawieszenie, auto dzięki niemu śmiga jak po sznurku ale coś za coś- elementy napędu/zawieszenia dostają w kość... To samo sprzęgło. Auto ma mechaniczny napęd na wszystkie koła i nie ma bata żeby sprzęgło wytrzymało tyle co w konstrukcji z napędem na jedną oś lub z dołączanym tyłem- napisze inaczej sprzęgło musi przenieść moment na 4 koła ( łącznie z całą ich "infrastrukturą" ) a nie na 2... Znajomy mi ostatnio powiedział , że nigdy nie kupi auta z napędem na 4 koła ponieważ ma więcej części które mogą się zepsuć w porównaniu do auta z napędem tradycyjnym - poniekąd ma rację .

a że tanio z wymianą nie będzie to już inna kwestia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...