Andnal Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 (edytowane) Do dziś przejechane "aż" 13k km od grudnia 2014 . Auto spisuje się bardzo dobrze, na szczęście brak rys, odprysków, przy emeryckiej jeździe pali 6,2 z klimą, trasa mieszana. Z modyfikacji, z upiększenia to: chlapacze, listwy progowe, listwy boczne, na stałe rejestrator jazdy (podłączony pod lusterko) i oczywiście navi, z której jestem jak na razie, mega zadowolony A jeszcze zapomniałem o radyjku cb, mam dość duże dlatego umieszczone na podłokietniku, z którego to podłokietnika i tak nie korzystam, bo jest za bardzo z tyłu Edytowane 2 Września 2015 przez Andnal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 (edytowane) A jeszcze zapomniałem o radyjku cb, mam dość duże moje tez jest gigantyczne- cobra 19ltd classic + długi bat zbiera z 20 km Przyczepilem je na rzep 3M dualcostam przy tunelu Edytowane 2 Września 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meci Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Obecnie 47 tys. km . Pierwszy komplet tarcz i klocków hamulcowych .Brak problemów - ostatni przegląd w czerwcu 2015. Leasing kończy mi się w lutym 2016 i jestem bardzo zadowolony z mojego XV -zatrzymam go na dłużej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumcia Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Od lipca 2013 do dzisiaj 108kkm 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 8 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Przebieg Pumci w ujęciu rocznym to chyba rekord w dziale XV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Od grudnia 2013 mam ok. 54.000 km. Czyli polowe tego co Pumcia. Pierwszy silnik, pierwsze sprzęgło, pierwsze tarcze i klocki. Druga szyba, drugi zderzak i drugie dywaniki --------- Błędy w pisowni i niepasujące do kontekstu słowa sponsoruje iPhone + Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 od lipca 2014 zrobiłem około 50 k km (obecny przebieg dobija do 71 k km) w tym około 2 miesiące auto stało w garażu oraz parę tras tak po ok. 1-1,5 k km zrobionych Focusem wiec pewnie jakieś 15 k km uciekło XV-łowi (część pewnie dalej uciekać będzie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 (edytowane) od lipca 2014 25k km zrobilem. Awarii brak ( oprócz wymiany tylnego zderzaka, belki i tłumika bo pewnien pan w subaru leone zaparkował mi w tylnim zderzaku a raczej wjechał pod auto ), daszek skrzypi, ogolnie jestem zadowolony Edytowane 9 Grudnia 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robgas44 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 U mnie, od początku listopada 2014 do dzisiaj 30k km i właśnie, godzinę temu, zostawiłem na przegląd. Jak dotychczas nie było żadnych usterek, no poza przetarciem dywanika, co zgłosiłem w ASO i ciekaw jestem, co z tego będzie. Napiszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goashi Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 U nas 47 kkm od marca 2014. Auto generalnie jest pojazdem żony więc wielkiego przebiegu nie ma (i tak byłoby mniej gdyby nie dwie wycieczki na Węgry i parę wypadów po Polsce). Wymienione klocki (przód i tył). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumcia Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Od lipca 2013 do dzisiaj 108kkm Aktualizacja dzisiaj 118k km trochę się opuściłem z jeżdżeniem - grudzień święta, styczeń - prawie 2 tyg choroby co do wymian to: przy około 60k km klocki i tarcze ok 112k km kpl klocków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 zalozyles oem czy jakis aftermarket? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumcia Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 zalozyles oem czy jakis aftermarket? TRW pierwszy kpl tarcze + klocki teraz nie miałem możliwości dużego wyboru i zakładem przód hella tył TRW TRW dłużej się nagrzewają. Przy klockach Hella od razu auto staje dęba ale szybciej łapią temperaturę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meci Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Aktualnie 53.000 km (od lutego 2013 r). Jaki jest orientacyjny koszt przeglądu przy 60.000 km? - zamierzam serwisować dalej w serwisie (auto po leasingu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Jaki jest orientacyjny koszt przeglądu przy 60.000 km? 3214,16 pln http://www.subaru.pl/docs/przeglady_okresowe.pdf to ceny maksymalne, rekomendowane kontakt z ASO wiele wyjaśni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meci Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Dzięki Keetiv . Wygląda na to , że koszt przeglądu przy 60.000 km dla XV benzynowego , jest jednym z najdroższych (jeśli nie najdroższym ) . Ciekawe , ale to Subaru jest teoretycznie najtańsze w ofercie. Kto robił przegląd po 60.000 km w serwisie ? Keetiv -widziałem ,że sprzedajesz swojego XV w dziale sprzedam (nie żal Ci ?-szczególnie ,że dużo pracy w niego włożyłeś). Ja swojego chcę zatrzymać na dłużej , ale zastanawiam się nad sensem serwisowania w ASO po gwarancji (koszty) . Serwisowanie wyłącznie w ASO np. przez 10 lat może być bardzo kosztowne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Wiadomo w przypadku robienia wszystkich przeglądów w ASO i poważnej awarii po gwarancji np jak w sbd ( waly) mozesz liczyc na jakies tam gest ze strony SIP'u , w przypadku wyskoczenia rdzy rowniez ( pod warunkiem posiadania przegladow nadwozia o których wiele ASO zapomina poinformować) - w praktyce czytając posty użytkownik obk czy legasiow ktorym wyskoczyla rdza nad przednia szyba gwarancja perforacyjna jest nic nie warta bo i tak sami musieli naprawiac, natomiast Ci którym w sbd waly nie wytrzymaly musieli placic za robocizne. A placenie za to co praktycznie mozesz zrobic sam majac troche smykalki (tzn wymiana oleju, filtru oleju, filtru powietrza, kabinowego, oleju w dyfrach) za cos co Ci nic nie daje jest chyba nierozsądne No chyba ze samochód masz na firmę i szukasz kosztow to robienie takiego przegladu ma sens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Keetiv -widziałem ,że sprzedajesz swojego XV w dziale sprzedam (nie żal Ci ?-szczególnie ,że dużo pracy w niego włożyłeś). piękna kochanka, ciałem zniewala resztą zniechęca 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Koledzy, a jakie to "magiczne" czynności wchodzą w ten przegląd po 60 tys.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Koledzy, a jakie to "magiczne" czynności wchodzą w ten przegląd po 60 tys.? wymiana oleju w "przekładniach" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meci Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Coś bliżej na temat tych wymian po 60 .000 km? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 standardowo wymiana filtorw, oleju, oleju w dyfrach, skrzyni biegow , ewentualnie podlaczenie pod kompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 80 k km "pękło" SBD wciąż działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Oby tak dalej ! A kto "da więcej" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Oby tak dalej ! mam nadzieje, że 90 k km już nie będę musiał oglądać a samemu silnikowi życzę jak najdłużej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się