Jump to content
FanSub

XV - największe przebiegi

Recommended Posts

Do dziś przejechane "aż" 13k km od grudnia 2014 ;). Auto spisuje się bardzo dobrze, na szczęście brak rys, odprysków, przy emeryckiej jeździe pali 6,2 z klimą, trasa mieszana. Z modyfikacji, z upiększenia to: chlapacze, listwy progowe, listwy boczne, na stałe rejestrator jazdy (podłączony pod lusterko) i oczywiście navi, z której jestem jak na razie, mega zadowolony :yahoo:


A jeszcze zapomniałem o radyjku cb, mam dość duże dlatego umieszczone na podłokietniku, z którego to podłokietnika i tak nie korzystam, bo jest za bardzo z tyłu :P

Edited by Andnal

Share this post


Link to post
Share on other sites
A jeszcze zapomniałem o radyjku cb, mam dość duże

moje tez jest gigantyczne- cobra 19ltd classic  + długi bat zbiera z 20 km :)

Przyczepilem je na rzep 3M dualcostam przy tunelu

Edited by Karas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obecnie 47 tys. km . Pierwszy komplet tarcz i klocków hamulcowych .Brak problemów - ostatni przegląd w czerwcu 2015. Leasing kończy mi się w lutym 2016 i jestem bardzo zadowolony z mojego XV -zatrzymam go na dłużej .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przebieg Pumci w ujęciu rocznym to chyba rekord w dziale XV. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od grudnia 2013 mam ok. 54.000 km. Czyli polowe tego co Pumcia.

 

Pierwszy silnik, pierwsze sprzęgło, pierwsze tarcze i klocki. Druga szyba, drugi zderzak i drugie dywaniki ;)

 

 

---------

Błędy w pisowni i niepasujące do kontekstu słowa sponsoruje

iPhone + Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

od lipca 2014 zrobiłem około 50 k km (obecny przebieg dobija do 71 k km) w tym około 2 miesiące auto stało w garażu oraz parę tras tak po ok. 1-1,5 k km zrobionych Focusem wiec pewnie jakieś 15 k km uciekło XV-łowi (część pewnie dalej uciekać będzie) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

od lipca 2014 25k km zrobilem. Awarii brak ( oprócz wymiany tylnego zderzaka, belki i tłumika bo pewnien pan w subaru leone zaparkował mi w tylnim zderzaku a raczej wjechał pod auto ), daszek skrzypi, ogolnie jestem zadowolony :)

Edited by Karas

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie, od początku listopada 2014 do dzisiaj 30k km i właśnie, godzinę temu, zostawiłem na przegląd. Jak dotychczas nie było żadnych usterek, no poza przetarciem dywanika, co zgłosiłem w ASO i ciekaw jestem, co z tego będzie. Napiszę. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U nas 47 kkm od marca 2014. Auto generalnie jest pojazdem żony więc wielkiego przebiegu nie ma (i tak byłoby mniej gdyby nie dwie wycieczki na Węgry i parę wypadów po Polsce). Wymienione klocki (przód i tył).

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Od lipca 2013 do dzisiaj 108kkm
 

 

Aktualizacja dzisiaj 118k km  :P trochę się opuściłem z jeżdżeniem - grudzień święta, styczeń - prawie 2 tyg choroby

 

co do wymian to:

przy około 60k km klocki i tarcze

ok 112k km kpl klocków

Share this post


Link to post
Share on other sites

zalozyles oem czy jakis aftermarket?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zalozyles oem czy jakis aftermarket?

TRW pierwszy kpl tarcze + klocki

teraz nie miałem możliwości dużego wyboru i zakładem przód hella tył TRW

 

TRW dłużej się nagrzewają. Przy klockach Hella od razu auto staje dęba ale szybciej łapią temperaturę 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktualnie 53.000 km  (od lutego 2013 r). Jaki  jest orientacyjny  koszt przeglądu przy 60.000 km? - zamierzam serwisować dalej w serwisie (auto po leasingu).  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki Keetiv ;).

Wygląda na to , że koszt przeglądu przy 60.000 km dla XV benzynowego , jest jednym z najdroższych (jeśli nie najdroższym ) . Ciekawe , ale to  Subaru jest teoretycznie najtańsze w ofercie. Kto robił przegląd po 60.000 km w serwisie ?

Keetiv -widziałem ,że sprzedajesz swojego XV w dziale sprzedam (nie żal Ci ?-szczególnie ,że dużo pracy w niego włożyłeś). 

Ja swojego chcę zatrzymać na dłużej  , ale zastanawiam się nad  sensem serwisowania w ASO  po gwarancji (koszty) .

Serwisowanie wyłącznie w ASO np.  przez 10 lat może być bardzo kosztowne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiadomo w przypadku robienia wszystkich przeglądów w ASO i poważnej awarii po gwarancji np jak w sbd ( waly) mozesz liczyc na jakies tam gest ze strony SIP'u , w przypadku wyskoczenia rdzy rowniez ( pod warunkiem posiadania przegladow nadwozia  o których wiele ASO zapomina poinformować) - w praktyce czytając posty użytkownik obk czy legasiow ktorym wyskoczyla rdza nad przednia szyba gwarancja perforacyjna jest nic nie warta bo i tak sami musieli naprawiac, natomiast Ci którym w sbd waly nie wytrzymaly musieli placic za robocizne. :) A placenie za to co praktycznie mozesz zrobic sam majac troche smykalki (tzn wymiana oleju, filtru oleju, filtru powietrza, kabinowego, oleju w dyfrach) za cos co Ci nic nie daje jest chyba nierozsądne :) No chyba ze samochód masz na firmę i szukasz kosztow to robienie takiego przegladu ma sens

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Keetiv -widziałem ,że sprzedajesz swojego XV w dziale sprzedam (nie żal Ci ?-szczególnie ,że dużo pracy w niego włożyłeś). 

 

piękna kochanka, ciałem zniewala resztą zniechęca  ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koledzy, a jakie to "magiczne" czynności wchodzą w ten przegląd po 60 tys.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Koledzy, a jakie to "magiczne" czynności wchodzą w ten przegląd po 60 tys.?
 

 

wymiana oleju w "przekładniach"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś bliżej na temat tych wymian po 60 .000 km?

Share this post


Link to post
Share on other sites

standardowo wymiana filtorw, oleju, oleju w dyfrach, skrzyni biegow , ewentualnie podlaczenie pod kompa

Share this post


Link to post
Share on other sites

26390661505_47e30da366_b.jpg

 

80 k km "pękło" SBD wciąż działa  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oby tak dalej ! A kto "da więcej" ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Oby tak dalej !
 

 

mam nadzieje, że 90 k km już nie będę musiał oglądać a samemu silnikowi życzę jak najdłużej 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...