najman Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 http://www.zdanowicz.pl/index.php/outback-2015/outback-2-0d-platinum-grey-metallic.html Tak jest według "Zdanowicza", to chyba jakiś fake? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik1981 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Żaden "fake". Diesel ma być dostępny również z manualem, tak jak było dotychczas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Ale CVT daje radę i nie wyobrażam sobie by ktoś chciał to auto z ręczną skrzynią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BiP Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Ktoś dysponuje danymi, jaki jest uciąg na haku diesla manual vs cvt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Pewnie podobne do tych z MY14: 2.0D Manual 2.0D CVT 2.5i CVT bez hamulca 750kg 750kg 750kg z hamulcem 12% spadek 1700kg 1700kg 1800kg z hamulcem 8% spadek 2000kg 1970kg 2000kg obciążenie pionowe haka 82kg 82kg 82kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Ale CVT daje radę i nie wyobrażam sobie by ktoś chciał to auto z ręczną skrzynią Wystarczy przejechać się dyszlem z CVT i od tej pory świat już nie jest taki sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BiP Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Pewnie podobne do tych z MY14: 2.0D Manual 2.0D CVT 2.5i CVT bez hamulca 750kg 750kg 750kg z hamulcem 12% spadek 1700kg 1700kg 1800kg z hamulcem 8% spadek 2000kg 1970kg 2000kg obciążenie pionowe haka 82kg 82kg 82kg Dzięki, fuji dalej trzyma poziom. MY 2000 AT obk - 1990kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_3City Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Po roku eksploatacji OBK 2.0D Lineartronic widze tylko jeden argument za skrzynia manualna - po rozwiazaniu problemow z silnikiem w 2010 bez problemu znosi on "strojenie" na 185KM i 400Nm. Istnieja jednak powazne obawy jak znioslaby to delikatna skrzynia CVT. Poza tym komfort, zdolnosc w terenie (CVT z powodzeniem zastepuje reduktor) to zdecydowanie domena skrzyni auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Po roku eksploatacji OBK 2.0D Lineartronic widze tylko jeden argument za skrzynia manualna - po rozwiazaniu problemow z silnikiem w 2010 bez problemu znosi on "strojenie" na 185KM i 400Nm. Istnieja jednak powazne obawy jak znioslaby to delikatna skrzynia CVT. Poza tym komfort, zdolnosc w terenie (CVT z powodzeniem zastepuje reduktor) to zdecydowanie domena skrzyni auto. poczym wnosisz, że jest ona delikatna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Po roku eksploatacji OBK 2.0D Lineartronic widze tylko jeden argument za skrzynia manualna - po rozwiazaniu problemow z silnikiem w 2010 bez problemu znosi on "strojenie" na 185KM i 400Nm. Istnieja jednak powazne obawy jak znioslaby to delikatna skrzynia CVT. Poza tym komfort, zdolnosc w terenie (CVT z powodzeniem zastepuje reduktor) to zdecydowanie domena skrzyni auto. poczym wnosisz, że jest ona delikatna ? Po czym wnosisz, że w 2010 rozwiązano problemy z silnikiem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Dajcie spokój. Kolega ma fajny samochód. Szkoda tylko że nie do końca wie czym jeździ to delikatna skrzynia CVT. W swoim aucie masz skrzynię CVT H-T taką samą jak w Legacy GT 2.0DIT 300KM /400Nm oraz OBK H6 także możesz spać spokojnie nawet jak podwoisz moc w swoim dieslu. Ale lepiej tego nie próbuj. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 bardziej chodzi o wysoki moment obrotowy diesla przy stosunkowo niskich obrotach, czy chodzi o CVT czy o DSG lub inna skrzynie automatyczną problem jest taki sam zresztą dotyczy też elementów przeniesienia napędu także w pojazdach z manualną skrzynią biegów może dlatego używa się słowa tuning - strojenie, ustawiać tak żeby wszytko jak najlepiej "zagrało" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 co wy z tymi manualami? każde auto powinno mieć automat a najlepiej cvt, skrzynia to tylko obejście problem silnika spalinowego który może pracować w zakresie 1-7tys obrotów (elektryczny może pracować od 0-30tys) większość ludzi wybiera manual, bo automatem nigdy nie jeździło http://autokult.pl/24003,skrzynia-biegow-dlaczego-jedno-przelozenie-nie-wystarczy 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 większość ludzi wybiera manual, bo automatem nigdy nie jeździło dokładnie... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 większość ludzi wybiera manual, bo automatem nigdy nie jeździło dokładnie... Tia szczególnie ten Pan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 ... (elektryczny może pracować od 0-30tys) większość ludzi wybiera manual, bo automatem nigdy nie jeździło Aż tak oczywiste to nie jest. W niektórych konstrukcjach skrzynia jest potrzebna żeby wyeliminować uciążliwy dźwięk silnika elektrycznego. Przy wysokich prędkościach wchodzi się w wysokie częstotliwości, które źle się tłumią.A że ´manuale´ właśnie giną, to inna sprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się