Jump to content

Outback 2015 2.0D manual?


najman
 Share

Recommended Posts

Pewnie podobne do tych z MY14:

                                                  2.0D Manual       2.0D CVT      2.5i CVT

bez hamulca                                 750kg                 750kg             750kg

z hamulcem 12% spadek             1700kg               1700kg         1800kg

z hamulcem 8% spadek               2000kg               1970kg         2000kg

obciążenie pionowe haka               82kg                   82kg             82kg

Link to comment
Share on other sites

Pewnie podobne do tych z MY14:

 

                                                  2.0D Manual       2.0D CVT      2.5i CVT

bez hamulca                                 750kg                 750kg             750kg

z hamulcem 12% spadek             1700kg               1700kg         1800kg

z hamulcem 8% spadek               2000kg               1970kg         2000kg

obciążenie pionowe haka               82kg                   82kg             82kg

Dzięki, fuji dalej trzyma poziom. MY 2000 AT obk - 1990kg.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Po roku eksploatacji OBK 2.0D Lineartronic widze tylko jeden argument za skrzynia manualna - po rozwiazaniu problemow z silnikiem w 2010 bez problemu znosi on "strojenie" na 185KM i 400Nm. Istnieja jednak powazne obawy jak znioslaby to delikatna skrzynia CVT. 

Poza tym komfort, zdolnosc w terenie (CVT z powodzeniem zastepuje reduktor) to zdecydowanie domena skrzyni auto.

Link to comment
Share on other sites

Po roku eksploatacji OBK 2.0D Lineartronic widze tylko jeden argument za skrzynia manualna - po rozwiazaniu problemow z silnikiem w 2010 bez problemu znosi on "strojenie" na 185KM i 400Nm. Istnieja jednak powazne obawy jak znioslaby to delikatna skrzynia CVT. 

Poza tym komfort, zdolnosc w terenie (CVT z powodzeniem zastepuje reduktor) to zdecydowanie domena skrzyni auto.

 

poczym wnosisz, że jest ona delikatna :) ?

Link to comment
Share on other sites

 

Po roku eksploatacji OBK 2.0D Lineartronic widze tylko jeden argument za skrzynia manualna - po rozwiazaniu problemow z silnikiem w 2010 bez problemu znosi on "strojenie" na 185KM i 400Nm. Istnieja jednak powazne obawy jak znioslaby to delikatna skrzynia CVT. 

Poza tym komfort, zdolnosc w terenie (CVT z powodzeniem zastepuje reduktor) to zdecydowanie domena skrzyni auto.

 

poczym wnosisz, że jest ona delikatna :) ?

 

 

Po czym wnosisz, że w 2010 rozwiązano problemy z silnikiem ? :biglol:

Link to comment
Share on other sites

Dajcie spokój. Kolega ma fajny samochód. Szkoda tylko że nie do końca wie czym jeździ :)

 

 

 

to delikatna skrzynia CVT.

 

 

W swoim aucie masz skrzynię CVT H-T taką samą jak w Legacy GT 2.0DIT 300KM /400Nm oraz OBK H6 także możesz spać spokojnie nawet jak podwoisz moc w swoim dieslu. Ale lepiej tego nie próbuj. :)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

bardziej chodzi o wysoki moment obrotowy diesla przy stosunkowo niskich obrotach, czy chodzi o CVT czy o DSG lub inna skrzynie automatyczną problem jest taki sam

zresztą dotyczy też elementów przeniesienia napędu także w pojazdach z manualną skrzynią biegów

 

może dlatego używa się słowa tuning - strojenie, ustawiać tak żeby wszytko jak najlepiej "zagrało"

Link to comment
Share on other sites

co wy z tymi manualami? każde auto powinno mieć automat a najlepiej cvt, skrzynia to tylko obejście problem silnika spalinowego który może pracować w zakresie 1-7tys obrotów (elektryczny może pracować od 0-30tys)

większość ludzi wybiera manual, bo automatem nigdy nie jeździło

 

http://autokult.pl/24003,skrzynia-biegow-dlaczego-jedno-przelozenie-nie-wystarczy

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

... (elektryczny może pracować od 0-30tys)

większość ludzi wybiera manual, bo automatem nigdy nie jeździło

Aż tak oczywiste to nie jest. W niektórych konstrukcjach skrzynia jest potrzebna żeby wyeliminować uciążliwy dźwięk silnika elektrycznego. Przy wysokich prędkościach wchodzi się w wysokie częstotliwości, które źle się tłumią.

A że ´manuale´ właśnie giną, to inna sprawa.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...