Skocz do zawartości

Outback 2015 2.0D manual?


najman

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie podobne do tych z MY14:

                                                  2.0D Manual       2.0D CVT      2.5i CVT

bez hamulca                                 750kg                 750kg             750kg

z hamulcem 12% spadek             1700kg               1700kg         1800kg

z hamulcem 8% spadek               2000kg               1970kg         2000kg

obciążenie pionowe haka               82kg                   82kg             82kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie podobne do tych z MY14:

 

                                                  2.0D Manual       2.0D CVT      2.5i CVT

bez hamulca                                 750kg                 750kg             750kg

z hamulcem 12% spadek             1700kg               1700kg         1800kg

z hamulcem 8% spadek               2000kg               1970kg         2000kg

obciążenie pionowe haka               82kg                   82kg             82kg

Dzięki, fuji dalej trzyma poziom. MY 2000 AT obk - 1990kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Po roku eksploatacji OBK 2.0D Lineartronic widze tylko jeden argument za skrzynia manualna - po rozwiazaniu problemow z silnikiem w 2010 bez problemu znosi on "strojenie" na 185KM i 400Nm. Istnieja jednak powazne obawy jak znioslaby to delikatna skrzynia CVT. 

Poza tym komfort, zdolnosc w terenie (CVT z powodzeniem zastepuje reduktor) to zdecydowanie domena skrzyni auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po roku eksploatacji OBK 2.0D Lineartronic widze tylko jeden argument za skrzynia manualna - po rozwiazaniu problemow z silnikiem w 2010 bez problemu znosi on "strojenie" na 185KM i 400Nm. Istnieja jednak powazne obawy jak znioslaby to delikatna skrzynia CVT. 

Poza tym komfort, zdolnosc w terenie (CVT z powodzeniem zastepuje reduktor) to zdecydowanie domena skrzyni auto.

 

poczym wnosisz, że jest ona delikatna :) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Po roku eksploatacji OBK 2.0D Lineartronic widze tylko jeden argument za skrzynia manualna - po rozwiazaniu problemow z silnikiem w 2010 bez problemu znosi on "strojenie" na 185KM i 400Nm. Istnieja jednak powazne obawy jak znioslaby to delikatna skrzynia CVT. 

Poza tym komfort, zdolnosc w terenie (CVT z powodzeniem zastepuje reduktor) to zdecydowanie domena skrzyni auto.

 

poczym wnosisz, że jest ona delikatna :) ?

 

 

Po czym wnosisz, że w 2010 rozwiązano problemy z silnikiem ? :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dajcie spokój. Kolega ma fajny samochód. Szkoda tylko że nie do końca wie czym jeździ :)

 

 

 

to delikatna skrzynia CVT.

 

 

W swoim aucie masz skrzynię CVT H-T taką samą jak w Legacy GT 2.0DIT 300KM /400Nm oraz OBK H6 także możesz spać spokojnie nawet jak podwoisz moc w swoim dieslu. Ale lepiej tego nie próbuj. :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardziej chodzi o wysoki moment obrotowy diesla przy stosunkowo niskich obrotach, czy chodzi o CVT czy o DSG lub inna skrzynie automatyczną problem jest taki sam

zresztą dotyczy też elementów przeniesienia napędu także w pojazdach z manualną skrzynią biegów

 

może dlatego używa się słowa tuning - strojenie, ustawiać tak żeby wszytko jak najlepiej "zagrało"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co wy z tymi manualami? każde auto powinno mieć automat a najlepiej cvt, skrzynia to tylko obejście problem silnika spalinowego który może pracować w zakresie 1-7tys obrotów (elektryczny może pracować od 0-30tys)

większość ludzi wybiera manual, bo automatem nigdy nie jeździło

 

http://autokult.pl/24003,skrzynia-biegow-dlaczego-jedno-przelozenie-nie-wystarczy

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... (elektryczny może pracować od 0-30tys)

większość ludzi wybiera manual, bo automatem nigdy nie jeździło

Aż tak oczywiste to nie jest. W niektórych konstrukcjach skrzynia jest potrzebna żeby wyeliminować uciążliwy dźwięk silnika elektrycznego. Przy wysokich prędkościach wchodzi się w wysokie częstotliwości, które źle się tłumią.

A że ´manuale´ właśnie giną, to inna sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...