Jump to content

najman

Użytkownik
  • Content Count

    323
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

najman last won the day on December 2 2013

najman had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutralny

About najman

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 01/22/1984

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    czwa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czyli niewiele więcej niz w moim 5 cylindrowym diesli Volvo. Chyba znów wrócę do subaru ale juz nie diesla [emoji6] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Jakie są obroty silnika przy predkosci 140km/h wedlug gps w XT?
  3. Troche odkopuje temat, jakie obroty silnika ma forek SH z manualna 5 biegowa skrzynia przy 140kmh?
  4. Duże fajnie wyglądają Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. To seryjny rozmiar sh takie właśnie w nim mialem[emoji3] pewnie do sg trochę większe tez wejda Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Ok w takim razie Wa źle zrozumiałem, przepraszam za zamieszanie, ale tak wynika z naszych rozmów. Jednak jeśli tego za tyle nie robicie to nie ma tematu bo pisaliśmy o tym półtora roku temu. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. To jakaś tajemnica? Może źle zrozumiałem ale wynikało z rozmowy ze za te kwotę można naprawić silnik aby nie doszło do tej dość częstej awarii w tym silniku. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. [edycja moderatora] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Wiem ze carfit swego czasu wzmacniał blok na oryginalnych poprawionych częściach co kosztowało 12tys zł ale to przed awaria bo po awarii cena była 2 razy wyższa. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Zgadza sie to dwa rozne auta, ale ja akurat je poronuje do siebie poniewaz niecaly rok temu mialem forka.
  11. U mnie w forku bylo 137 wedlug gps a na liczniku mialem rowne 150. Ja sprawdzam spalanie nie wedlug kompa tylko "na baku" forek palil o 1.5 wiecej i mial wyzsze obroty przy wiekrzych predkosciach. Chociaz i tak malo palil jak na swoje gabaryty. Owszem moglem naprawic, za jakies 15tys zestaw naprawczy do diesla plus do tego wtryski. Wolalem sprzedac Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. A jak się ma spalanie w takim d5 z awd? Ciezko z dostepnoscia D5 awd wiec kupilem praweie nowke 2.0 D3 5 cylindrow 163km i 400nm w automacie Le naped tylko przod. Przy 100kmh pali 4l a przy 140kmh 7,5l - predkosci wedlug gps nie licznika. Takze ok 1.5 mniej od subaru. Fajnie tym sie jezdzi. Chociaz znajomych nowy forek diesel cvt tez fajnie jezdzi chociaz jest wolniejszy i gorzej trzyma sie w zakretach to wnporownanku z poprzednikiem jest duzo lepiej. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. Carfit robil taka naprawe przed awaria rok temu w cenie 12tys zl. Nie wiem jak wyglada to teraz. Edit: Jest chyba troche taniej http://www.subaru.pl/silnik/blok-silnika.html Zestaw naprawczy do diesla, ale nie wiem ile robocizna. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. Tez teraz jezdze Volvo z silnikiem d5. Ale trudno jednak porownywac silnik 220KM i 440NM z SBD, bo to jednak zupelnie inna kategoria "wagowa". Byc moze kiedys Subaru zdecyduje sie zbudowac diesla 2.5 lub 3.0. Chociaz patrzac np na silniki oferowane do Levorga to Subaru jest coraz bardziej Eco...Ja jezdze 2 litrowym 5 cylindrowym ktory mozna powiedziec ze jest zblizony do tego w subaru. Ma 400 NM i 163 KM w serii. Wazy 1690kg. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  15. Ja swojego forka z dieslem rocznik 2009 sprzedalem rok temu z przebiegiem 150tys km i wymienilem tylko sprzeglo z dwumasa. Jednak silnik juz slabo pracowal. Teraz kupilem volvo v60 z 5 cylindrowym silnikiem w automacie i jest bajka. Szwagierka zakupila forka diesla z cvt i tez nawet niezle jezdzi ale w porownaniu z volvo to subaru jest wolniejsze i bardziej mulowate Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Create New...