Skocz do zawartości

Co Wam się NIE podoba w Subarakach?


paul_78

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 383
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

mati - to jest akurat 100% prawda, że jest Obrazek ale przecież muszą być jakieś drobiazgi, żeby można se było czasem pomarudzić - na przykład jest taka sytuacja: ktoś do Ciebie przychodzi i mówi, że żona go zostawiła, wylali go z pracy i rozbił samochód, a Ty mu na to "Rozumiem Cię stary, bo mi też nie jest łatwo: w moim subaraku fotele mają słabe trzymanie boczne" :mrgreen:.

 

 

jestes sadysta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Spalanie, spalanie i spalanie.

Jak to jest że inni (Audi np ) potrafią zrobić auto 50 KM mocniejsze i jeszce mniej palące?

 

2. Ceny części i ich dostępność

 

No ale jak się ma $ to to nie są wady, więc zostają (dla WRX2001):

a. brak mocy od dołu

b. jakość elementów wew.

c. maska na kijek

d. jakość fabrycznego radyjka

no i jak bym się nie wysylał to więcej już nie wymyślę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juras napisał: jedna wada mnie irytuje, drobiazg

W moim WRXie nie widzę czy klima, ogrzewanie tylnej szyby, obieg wewnętrzny , pracują, bo diodki włacznika są tak mało kontrastowe, ze dobrze widać dopiero wieczorem, w słoneczny dzień , muszę przysłaniać ręką , żeby mieć pewność.

 

U mnie w forku jest na pokrętłach taki przycisk Bright, który też wyłącza wszystko ale jak się dłużej przyciśnie to wszystkie diodki widać. ...To w wrcach takiego nie ma???

 

Totalna samowola autoklimy nie podoba mi się.

Zmiana biegów mogłąby być wygodniejsza czyli - skrzynia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Irytuje audio, zbyt lekko chodząca kierownica, opornie wchodzące biegi (jedynka i wsteczny) zwłaszcza na nierozgrzanym silniku (skrzyni). Przyzwyczaiłem się już do tego i jest OK :D

 

U mnie w forku jest na pokrętłach taki przycisk Bright, który też wyłącza wszystko ale jak się dłużej przyciśnie to wszystkie diodki widać. ...To w wrcach takiego nie ma???

Ja w moim Forku (MY'06) takiego przycisku nie widzę. Gdzie on jest umieszczony? Mam tylko przycisk Bright w radiu :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kuledzy, dzis moj samochod widziala jedna dosc znana projektantka, Powiedziala, ale badziew.

Wystarczy? Osoba ktora przed tem tego nie widziala i ocenila wyglad. Mowi - seat jechal. Az byla zaskoczona, ze to ty.

Wszystko powyzej co piszecie prawda.

Wnerwia chalanie, wnerwiaja nieoswietlone kontrolki klimy. itede.

Trzeszczy mi tylna szyba.

Nie wnerwia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czego się czepiacie tego druta od maski???!!!!

Tak często ją podnosicie?? Ja w Accordzie mam to samo. Kolesie na serwisie się podpierają, a ja, jak płyn do spryskiwacza dolewam. Więcej grzech... tzn. maski nie otwieram.

To nie FIAT ani Dełuuuu.

 

 

raczej niewiele aut ma silnik typu boxer i kazdy prawdziwy facet jak oglada samochod chce obadac silnik, a ogladaczy Subarynek sa raczej cale stada :)

 

 

hm... Fiat wcale niejest taki zly, sprawdz wyniki ostatnich Plejad :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Beznadziejne oświetlenie (z odsieczą przyjdzie niedługo cała bateria dodatkowych Wesemów);

2. Stukający układ kierowniczy przy skręconych kołach (podobno norma);

3. Brak schowków i półeczek (o napojach w aucie zapomnij. Za skrytkę na telefon musi robić popielniczka. Schowek główny bez podświetlenia;

4. Mało precyzyjny układ kierowniczy (zobaczę co się zmieni po wymianie końcówek drążków);

5. Guma wokół drążka zmiany biegów to totalna porażka. Czy oni się wzorowali na FSO?

6. Gibiący się standardowy zawias. Po głowie chodzi mi zamontowanie stabilizatora na tył-nie wiem czy sie da.

7. Dźwięk zamykanych drzwi przy opuszczonych szybach przypominający rąbnięcie łomem w blachę.

8. Schodkowa regulacja oparcia fotela. Nie mogę go ustawić bardziej pionowo.

9. Otwory na głośniki w tylnej półce są mocno niestandardowe. Ostatnio montowałem 16cm Hertz'e. Wtedy to przeszedłem chyba pierwsze w życiu załamanie na tle nerwowym ;)

10. Brak jakichkolwiek spowalniaczy przy zamykaniu tylnej klapy. Ja o tym wiem. Szkoda tylko, że każdy kto ma z tym do czynienia pierwszy raz o tym nie wie. Kończy się to zazwyczaj takim piz...eciem klapą w karoserię, że aż mi plomby z zębów wypadają.

 

Pewnie jeszcze trochę by się dozbierało. Na szczęście większość z nich to mało znaczące pierdoły, nie mające wpływu na ogólny, pozytywny wizerunek auta. Najlepszą rekomendacją jest moje przekonanie, że zbyt szybko marki nie zmienię.

 

pzdr

Seb@

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. Zapomniałem o jednym drobiazgu. Przycisku Bright w GT który tylko zmienia podświetlenie zegarka na desce ;) Nie ma to jak inżynierowi.... Ale już wiem jak zaadoptować ten przycisk do wyższych celów, czytaj do włączania/wyłączania wzmacniacza ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Beznadziejne oświetlenie (z odsieczą przyjdzie niedługo cała bateria dodatkowych Wesemów);

2. Stukający układ kierowniczy przy skręconych kołach (podobno norma);

3. Brak schowków i półeczek (o napojach w aucie zapomnij. Za skrytkę na telefon musi robić popielniczka. Schowek główny bez podświetlenia;

4. Mało precyzyjny układ kierowniczy (zobaczę co się zmieni po wymianie końcówek drążków);

5. Guma wokół drążka zmiany biegów to totalna porażka. Czy oni się wzorowali na FSO?

6. Gibiący się standardowy zawias. Po głowie chodzi mi zamontowanie stabilizatora na tył-nie wiem czy sie da.

7. Dźwięk zamykanych drzwi przy opuszczonych szybach przypominający rąbnięcie łomem w blachę.

8. Schodkowa regulacja oparcia fotela. Nie mogę go ustawić bardziej pionowo.

9. Otwory na głośniki w tylnej półce są mocno niestandardowe. Ostatnio montowałem 16cm Hertz'e. Wtedy to przeszedłem chyba pierwsze w życiu załamanie na tle nerwowym ;)

10. Brak jakichkolwiek spowalniaczy przy zamykaniu tylnej klapy. Ja o tym wiem. Szkoda tylko, że każdy kto ma z tym do czynienia pierwszy raz o tym nie wie. Kończy się to zazwyczaj takim piz...eciem klapą w karoserię, że aż mi plomby z zębów wypadają.

 

Pewnie jeszcze trochę by się dozbierało. Na szczęście większość z nich to mało znaczące pierdoły, nie mające wpływu na ogólny, pozytywny wizerunek auta. Najlepszą rekomendacją jest moje przekonanie, że zbyt szybko marki nie zmienię.

 

pzdr

Seb@

 

Ptrząc na Twoją listę to chyba masz dużo zastrzeżeń jak ty z tym możesz się męczyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. brak kontrolki swiatel mijania

2. tylna kanapa sklada sie asymetrycznie, ale TYLKO oparcie

3. cos poskrzypuje albo postukuje czasami - wlasciwie wszystko juz wyciszylem, ale zostalo jedno takie stukanie w bagazniku ktorego nie moge zlokalizowac, a ktore do szewskiej pasji mnie doprowadza

4. przy opuszczonych szybach drzwi sie zamykaja z dzwiekiem takim jakby sie mialy zaraz rozpasc

5. podlokietnik (?) rodem jak z trabanta

6. wlaczniki tylnych i przednich przeciwmglowych, tudziez spryskiwaczy reflektorow beznadziejnie zaprojektowane

7. z ergonomia foteli to na dlugich trasach roznie bywa... citroen mial lepiej jednak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ptrząc na Twoją listę to chyba masz dużo zastrzeżeń jak ty z tym możesz się męczyć :)

 

Pocieszę Cię-miałbym tak z każdym autem. Nie ma samochodu idealnego. Taki już ze mnie pedanto-upierdliwiec. Albo coś wygląda/działa na tip-top, albo staje się powodem do krytyki. Ale nie ma tego złego...O czym fabryka zapomniała, tym ja już się zajmę ;) Generalnie staram się na bieżąco doinwestowywać auto i eliminować wszelkie żródła niezadowolenia. Zostało jeszcze parę rzeczy do poprawienia...

 

pzdr

Seb@

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako potencjalny użytkownik podobnego złoma przeprowadziłem szybką analizę n/w braków:

1. brak kontrolki swiatel mijania

Bardzo dobrze - jeżdżę na światłach non-stop, więc mi kontrolka niepotrzebna, tylko by mię po oczach bez sensu dawała... ;-)

2. tylna kanapa sklada sie asymetrycznie, ale TYLKO oparcie

I tak nie jest źle, mogło się np. nic nie składać - w końcu to nie bagażówka, ani nawet nie Nissan Note...

3. cos poskrzypuje albo postukuje czasami - (...)

Znaczy się, żyje, no i dobrze.

5. podlokietnik (?) rodem jak z trabanta

Znaczy zero problemu - w Trabich którymi jeździłem podłokietnik mi wcale nie przeszkadzał... bo go nie było :-D

7. z ergonomia foteli to na dlugich trasach roznie bywa... citroen mial lepiej jednak

W większości swoich dotychczasowych aut zmieniałem fotele... w razie czego tu też zmienię, a co mi tam.

 

RANY!!! Jesli to wszystko, to teraz wyobraźcie sobie, jakby tak wziąć inne auto z rocznika 1992 i zrobić mu dziś przegląd wad...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krotko jezdze turbodziadkiem ale moge juz wymienic pare wad,chyba ze wystepuja tylko u mnie i sa one do usunięcia a nie sa wadami "fabrycznymi" wystepujacymi w tych modelach czyli "ten typ tak ma"

m.in:

- stukajaca przekladnia kierownicza,

- za słabe heble jak na dosc mocne auto

- mocowanie tylnej tablicy rejestracyjnej ( co za dekiel umiescil otwory na wkrety tylko u gory???) szkoda mi dziurawić karoserii wiec tablica sobie lata,

- dośc słabej jakosci plastiki. tzn. moglby byc miekki podłokietnik a nie wszystko takie twarde.

 

A tak wszystko jest ok. Oswietlenie schowka mam. Zawias mam twardy i malo sie gibie na łukach. Turbo świszczy jak nalezy, w deszczu mi az tak strasznie nie parują szyby (mimo ze nie mam klimy) no i najwazniejsze ze sie nie mecze podczas dlugiej trasy.

Zadowolony wiec jestem. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...