Skocz do zawartości

SVX Alcyone


pegi

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, Jestem w posiadaniu SVX-a od około 6 miesięcy. Zakupiony w Niemczech od osoby , która miała zamiar wymontować silnik i przeszczepić do VW T3. Była to szybka akcja, jedynie odpaliłem auto i tyle z oglądania. Przyjechał na lawecie do Lublina. Na wstępie zrobiłem hamulce z przodu bo blacha gryzła już tarcze, przejechałem nim około 50 kilometrów i wszystko było pięknie. Kolejne dwa dni jazdy i niestety ale pojawiły się uślizgi skrzyni biegów ( przy redukcji biegu obroty wzrastały a prędkość niestety nie). Skrzynia wymontowana i oddana do fachowca  ( spalone tarczki), obecnie skrzynia po pełnym serwisie i czeka na zamontowanie. Ogólny stan jest całkiem dobry, znalazłem książkę serwisową a w niej faktury z ostatnich kilku lat. Okazało się, że był serwisowany w ASO i ma wymienione sporo ważnych elementów, min.: kompletny rozrząd + pompa wody, nowa chłodnica  wody, katalizatory, jakieś tam jeszcze uszczelki itd. Mam tylko kłopot z uszczelkami szyb ( przednia i tylna) samochód od kilku miesięcy stał pod chmurką i uszczelki same wyszły z szyb, czy są one jeszcze dostępne w magazynach ewentualnie jakieś zamienniki? Oraz lewa strona nie działa otwieranie szyb, jakieś sterowniki czy raczej mechanika? Z góry dziękuję za informacje i pozdrawiam użytkowników tego wynalazku :) 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

SVX wrócił do rzeszy, ale nie było łatwo. Dosłownie jedno zapytanie z całej EU. 

 

Został mi zestaw czerwonych poliuretanów stronglfex - kupiłem a nie zamontowałem może ktoś będzie chętny - oddam za 800 zł

i przepustnica bez czujnika TPS - zamienię na flaszkę. 

 

Poza tym trochę śrub do kół - oryginalnych zamkniętych.

 

 

 

 

 

Edytowane przez pszemmek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 28.02.2018 o 19:14, pszemmek napisał:

SVX wrócił do rzeszy, ale nie było łatwo. Dosłownie jedno zapytanie z całej EU. 

 

Został mi zestaw czerwonych poliuretanów stronglfex - kupiłem a nie zamontowałem może ktoś będzie chętny - oddam za 800 zł

i przepustnica bez czujnika TPS - zamienię na flaszkę. 

 

Poza tym trochę śrub do kół - oryginalnych zamkniętych.

 

 

 

 

 

Poliuretany to cały zestaw przód+tył? Właśnie skończyłem blacharkę u swojego i czas wziąć się za resztę.

Edytowane przez alepka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu ‎2018‎-‎03‎-‎11 o 18:08, BelegUS napisał:

@pszemmek - te śruby to te śmieszne ori z podkładkami? Ile i za ile? :P

Hej tak te, jutro sprawdze ile mam sztuk. 

 

W dniu ‎2018‎-‎03‎-‎11 o 13:27, alepka napisał:

Poliuretany to cały zestaw przód+tył? Właśnie skończyłem blacharkę u swojego i czas wziąć się za resztę.

 

Sprawdziłem po historii zamówienia i wygląda na to że jednak tylko na tył . Dokładnie ten komplet :

 

https://www.strongflex.eu/pl/subaru-svx-91-97/886-276050b-zestaw-poliuretanowy-tylnego-zawieszenia-5902553520224.html

 

postaram się jeszcze jutro zrobić fotkę kompletu. w związku z tym sprzedam za 500 zł.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sprzedam SVX. Do obejrzenia w Żółwinie w http://poweron.com.pl/.

W stanie takim sobie. Wydmuchana uszczelka.

Blacha do oględzin bo dwa lata stoi.

Z plusów: cały napęd ze skrzynią z STI 2005 - szpera przód, 6 biegów itp

Instalacja gazowa przez Poweron,

Zregenerowana maglownica, pompa wspomagania, sprężarka klimy.

cena 12 tyś, bez negocjacji.

Oferta ważna do końca kwietnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jako że SVX wrócił z lakierni, czas zabrać się za resztę. Na szczęście mechanicznie jest bez większych zastrzeżeń, ale jest kilka denerwujących detali:

1. Siłowniki tylnej klapy - czy ktoś przerabiał ten temat?. Cena w serwisie powala. Słyszałem, że można dopasować inne, może ktoś coś wie?

2.Skrzynia - w sumie nie ślizga, wszystkie biegi wchodzą, ale: w trakcie zmiany na 2 jest niewielkie/minimalne szarpnięcie (dla pasażera niewyczuwalne ale jadąc na fotelu kierowcy da się odczuć), na 3 nie ma szarpnięcia ale jest jakby "przytrzymanie" auta, na 4 to samo i czasami da się usłyszeć cichutkie "mruknięcie".  W warsztacie powiedziano, że rzeczywiście coś czuć, ale jeśli nie będzie się pogłębiać to można na razie z tym jeździć. Nie mam doświadczenia w 4AT więc może ktoś miał podobne objawy?Nie chciałbym przespać momentu kiedy można jeszcze coś niewielkim kosztem naprawić.  Olej wymieniony.

3. zdarza się, że przy szybkim ale niewielkim dodaniu gazu czuć niewielkie "uderzenie" z tyłu. Coś jakby zawieszenie mostu, ale sprowadzone i jest ok. Nie dzieje się to zawsze. Raz na jakiś czas a potem spokój. Może to ma związek z PKT 2?

4. Zmieniarka - posiadam takową, jest podłączona do wiązki, ale za diabła nie wiem jak ją obsłużyć. Radio mam takie ale chyba powinienem mieć takie. Dobrze kombinuję?

5. Centralny zamek czy alarm ? - posiadam pilota, którego prawdopodobnie muszę doprogramować. procedura jest do przejścia (np. ta), ale nie mogę niestety wcisnąć przycisku SECURITY. ???

6. Pilot do centralnego/alarmu jest osobno (nie w kluczyku), Z jednym przyciskiem. Czy możliwe, że jest on tylko do alarmu, a centralnego(z pilota) nie posiadam?. jeśli tak PKT 5 nieaktualny.

 

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że SVX wrócił z lakierni, czas zabrać się za resztę. Na szczęście mechanicznie jest bez większych zastrzeżeń, ale jest kilka denerwujących detali:
1. Siłowniki tylnej klapy - czy ktoś przerabiał ten temat?. Cena w serwisie powala. Słyszałem, że można dopasować inne, może ktoś coś wie?
2.Skrzynia - w sumie nie ślizga, wszystkie biegi wchodzą, ale: w trakcie zmiany na 2 jest niewielkie/minimalne szarpnięcie (dla pasażera niewyczuwalne ale jadąc na fotelu kierowcy da się odczuć), na 3 nie ma szarpnięcia ale jest jakby "przytrzymanie" auta, na 4 to samo i czasami da się usłyszeć cichutkie "mruknięcie".  W warsztacie powiedziano, że rzeczywiście coś czuć, ale jeśli nie będzie się pogłębiać to można na razie z tym jeździć. Nie mam doświadczenia w 4AT więc może ktoś miał podobne objawy?Nie chciałbym przespać momentu kiedy można jeszcze coś niewielkim kosztem naprawić.  Olej wymieniony.
3. zdarza się, że przy szybkim ale niewielkim dodaniu gazu czuć niewielkie "uderzenie" z tyłu. Coś jakby zawieszenie mostu, ale sprowadzone i jest ok. Nie dzieje się to zawsze. Raz na jakiś czas a potem spokój. Może to ma związek z PKT 2?
4. Zmieniarka - posiadam takową, jest podłączona do wiązki, ale za diabła nie wiem jak ją obsłużyć. Radio mam takie ale chyba powinienem mieć takie. Dobrze kombinuję?
5. Centralny zamek czy alarm ? - posiadam pilota, którego prawdopodobnie muszę doprogramować. procedura jest do przejścia (np. ta), ale nie mogę niestety wcisnąć przycisku SECURITY. ???
6. Pilot do centralnego/alarmu jest osobno (nie w kluczyku), Z jednym przyciskiem. Czy możliwe, że jest on tylko do alarmu, a centralnego(z pilota) nie posiadam?. jeśli tak PKT 5 nieaktualny.
 
Z góry dzięki za odpowiedzi.

Nowe silowniki dobralem po długości i dospawalem stare mocowania.

Skrzynie nie ruszać tylko obserwować. Jak nie jest gorzej- zostawić. Jak nie masz to założyć chłodnice ATF

Na tyle moze stukać mocowanie dyfra

Zmieniane wywalilem czytała tylko oregionalne płyty i była bardzo wrażliwa na nierównych drogach


wysłane z tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, ppmarian napisał:


Nowe silowniki dobralem po długości i dospawalem stare mocowania.

Skrzynie nie ruszać tylko obserwować. Jak nie jest gorzej- zostawić. Jak nie masz to założyć chłodnice ATF

Na tyle moze stukać mocowanie dyfra

Zmieniane wywalilem czytała tylko oregionalne płyty i była bardzo wrażliwa na nierównych drogach


wysłane z tel.
 

Ze skrzyni idą przewody do dołu chłodnicy czyli chłodnica chyba jest. Zresztą silnik, skrzynia i cały dół to rocznik 96 więc chyba raczej skrzynia poprawiona. Mocowanie dyfra ok, sprawdzone, ale jeszcze poszukam. Nie ma tam stukania, jest tylko jakby uderzenie od tyłu ale nie cały czas. raz jest raz nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze skrzyni idą przewody do dołu chłodnicy czyli chłodnica chyba jest. Zresztą silnik, skrzynia i cały dół to rocznik 96 więc chyba raczej skrzynia poprawiona. Mocowanie dyfra ok, sprawdzone, ale jeszcze poszukam. Nie ma tam stukania, jest tylko jakby uderzenie od tyłu ale nie cały czas. raz jest raz nie ma.

Przewody Ida do chłodnicy/ wymiennika ATF / woda. Ja pisze o dodatkowej chlodnicy

wysłane z tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.03.2018 o 11:48, Guliwer napisał:

Do sprzedania wisi (nie mam nic wspólnego, tylko znalazłem i podaję informacyjnie):

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-svx-ID6zI4DD.html#2d4e6de45d

Tak, to mój.

 

Tym razem będę dawał ogłoszenie , aż się sprzeda.

Przez 4 lata zrobiłem jakieś 10 k km, generalnie wyjeżdżam tylko "od święta" :-)

 

Myślę że warty grzechu egzemplarz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...