Skocz do zawartości

SVX Alcyone


pegi

Rekomendowane odpowiedzi

23 godziny temu, Guliwer napisał:

Mam nadzieję, że zostanie w PL. Powodzenia i... co teraz?

Myślę że następną zabawką bedzie Corvette C4 :-)

 

Jak ostatnio dałem ogłoszenie na OtoMoto, to odzew był słabiutki, natomiast z AutoScout24 , przynajmniej kilka telefonów.

 

Teraz jeszcze nigdzie za granicą się nie ogłaszałem, może za jakiś czas spróbuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

@alepka taki mały OT: kupiłeś swojego na Giełdzie Klasyków (to był chyba Szwajcar)? Zastanawiam się, czy warto odwiedzać takie imprezy w poszukiwaniu Subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Guliwer napisał:

@alepka taki mały OT: kupiłeś swojego na Giełdzie Klasyków (to był chyba Szwajcar)? Zastanawiam się, czy warto odwiedzać takie imprezy w poszukiwaniu Subaru.

Kupiłem w DE. co do giełd to coś tam można zawsze znaleźć np tutaj. czasami się trafia coś fajnego. ostatnio na aukcji poszło BMW z historią za całkiem nieduże pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie przeglądałem i natrafiłem na coś takiego. Egzemplarz cenowo ok, wygląda w miarę zdrowo, ale opis mnie zastanawia.....

"Car is running great , gearbox is working , newer brakes all over , rustfree car ,
Some clearcoat peeling , importeret from Schweiz , tax is paid in germany to make it a EU car 
Service historie with the car 
FIXED Price 2650€ / 20000Dkr
And if you are the wife of a late middleeast guy that left you 20million dollars , go hang your self in a rope , instead if thinking you Can scam me for money , its not going to happen"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o końcówkę opisu?

Chyba ktoś uprzedza że nie da się nabrać na przekręt nigeryjski/ szwedzki czy jakiś tam inny (były też warianty z marynarzem który rzadko bywa na lądzie i jakieś dziwne mutacje). Generalnie - przeleję ci kasę paypalem a po auto stawi się mój dobry znajomy. Potem przelew wycofuje (do iluś tam dni można cofnąć mimo że kasa teoretycznie pojawia się na koncie odbiorcy) i voila ! 

Tak to kiedyś opisywano.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten egzemplarz chyba stoi już od 2 czy 3 lat nieużywany.

 

Tak ogólnie też kiedyś zastanawiałem się czy nie kupić jakiegoś na części, ale teraz po 4 latach , wiem że byłby to głupi pomysł.

 

Przez ten czas , wszystko co kupowałem to poprostu rzeczy które się zużywają -klocki, chłodnica itp.

 

Mam nadzieję, że ten sprzęt znajdzie jakiegoś miłośnika który doprowadzi go do stanu używalności.

 

Skrzynia, to nakład ok 5k.

Sama regeneracja sprzęgła to ok 1 k

Uszczelki , tarcze  to ok 1.5 lub 2 k, już dokładnie nie pamiętam.

Ale na pewno warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Programował ktoś kiedyś pilota do centralnego zamka?. Mam pilot ale nie jest zaprogramowany. Sam pilot działa (widać na kamerce jak dioda świeci). Procedura programowania też rozkminiona z tym, że: aby wejść w tryb programowania trzeba wykonać sekwencje czynności, a jedną z nich jest wyłączenie SECURITY (OFF) a potem szybkie wciskanie tego przycisku. Problem tym, że mój przycisk SECURITY (ten z kluczykiem) się NIE WCISKA! Ma diodę która miga, wygląda jak pozostałe (np od Cruise) ale niestety ni mogę go włączyć i wyłączyć (wcisnąć). Czy znacie jakiś inny sposób na zaprogramowanie pilota?

 

UPDATE. Procedury są do wersji amerykańskiej (tam jest alarm fabryczny). Jeśli dobrze zrozumiałem to w wersji europejskiej jest tylko kontrolka od immobilizera. Jak zatem doprogramować pilot do centralnego?

 

Kolejny Update. Poszperałem trochę i się okazuje, że centralny jest na podczerwień i jego zasięg to kilkanaście centymetrów max. Jeśli zbliżę do klamki z pilotem to zamek się zamyka. Poroblem jest taki, że od razu się otwiera. Co jest nie tak?

Edytowane przez alepka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W klamce mniej więcej nad zamkiem masz takie czarne odbiorniki podczerwieni. Powinno łapać z około metra. Jeżeli otwiera i zamyka od razu samo to możliwe, że masz uszkodzony siłownik zamka kierowcy. Ostatnio w moim byłym Svxie nowy właściciel walczył z dokładnie takim samym problemem.  Aha, poza tym nie wiem czy wiecie ale svxa da się też otworzyć bez kluczyka, odpowiednio wcześniej zaprogramowana sekwencja pociągniec klamki.

Pozdrawiam ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, adixi1 napisał:

W klamce mniej więcej nad zamkiem masz takie czarne odbiorniki podczerwieni. Powinno łapać z około metra. Jeżeli otwiera i zamyka od razu samo to możliwe, że masz uszkodzony siłownik zamka kierowcy. Ostatnio w moim byłym Svxie nowy właściciel walczył z dokładnie takim samym problemem.  Aha, poza tym nie wiem czy wiecie ale svxa da się też otworzyć bez kluczyka, odpowiednio wcześniej zaprogramowana sekwencja pociągniec klamki.

Pozdrawiam ;)

 

To już udało mi się ustalić. Zmarnowałem chyba ze 2 dni przeglądając rożne fora o programowaniu pilota bo mój po mimo wymiany baterii nie otwierał i zamykał auta (sprawdzałem siedząc w środku lub z odległości ok metra). Wreszcie natrafiłem na ślad o podczerwieni i po zbliżeniu do zamka  wszystko zadziałało z tym, że problem jest jak już napisałem. A wiesz może czy nowy właściciel twojego auta rozwiązał ten problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, adixi1 napisał:

Tak jak napisałem uszkodzony okazał się siłownik zamka kierowcy, a tak na prawdę nie tyle uszkodzony ile wymagał gruntownego wyczysczeniu jeśli dobrze pamiętam. 

Rozebrałem dzisiaj drzwi. Wszystko wygląda ok. stan prawie fabryczny. Nie miałem czasu żeby demontować całość ale na ucho chodzi bardzo zdrowo. nie ma różnicy czy przekręcam kluczykiem czy włączam z pilota. Chodzi tak samo z tą różnicą, że z pilota zaraz otwiera. Z kluczyka zostaje jak ma być. Może to coś innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, alepka napisał:

A gdzie go szukać?

Ok dzięki. Spróbuję dzisiaj odpiąć wtyczkę od kierowcy i spróbować. Potem to samo od pasażera. Zobaczymy. Jeśli któryś jest zepsuty i powoduje otwieranie to powinno wyjść. Chybaa że oba są zepsute.....

Edytowane przez alepka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, adixi1 napisał:

A da się go pilotem otworzyć? Czy też się otwiera i zamyka od razu?

jak zamknę z kluczyka to pilotem nie otwiera. nie miałem wczoraj czasu odpiąć  wtyczek i posprawdzać ale zrobię to na tygodniu. A wiesz może jak się programuje tę sekwencję pociągnięć. Może tak spróbuję.

 

A tak z innej beczki. Dzisiaj trochę pojeździłem i po wstawieniu auta do garażu i zgaszeniu doszły mnie dziwne dźwięki spod maski. W okolicach zbiorniczka wyrównawczego dochodziło jakby bulgotanie. W okolicach przedniej części silnika (tak na wysokości alternatora) cichutkie syczenie. W ogóle to tak jakby w układzie cały czas krążyła woda (na zgaszonym silniku). Żadnych wycieków, temperatura w normie, węże miękkie. Ki diabeł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co dopytalem się kolegi który to naprawial to u niego podobna sytuacja była jak nie do końca prawidłowo działał siłownik (silniczek) zamka. Tzn nie zwierał do końca i cofał, wystarczyło go zdemontować, rozkręcić, wyczyścić i zaczęło wszystko działać prawidłowo.  Co do programowania pociągniec klamki jest to gdzieś opisane w manualu. Nie mam niestety do niego teraz dostępu. 

Edytowane przez adixi1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...