Urabus Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Super Sport ABS jest niewyłączalny w STI Ale ABS nie przeszkadza chyba w lataniu bokami? Jak każdy system musi w czymś przeszkadzać Jak wiadomo ABS przeszkadza w hamowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Jak wiadomo ABS przeszkadza w hamowaniu A że auto można pięknie ustawiać i z hamulca to i w lataniu bokiem tenże ABS też przeszkadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 oglądałem po raz pierwszy nowego.Ładny.Dla mnie łudząco podobny do RAV4.Środek sprawia wrażenie bardzo solidnego,uporządkowany.Mnie się podoba. Dużu minus za podłokietnik który jakby nie istnieje. Za jakiś czas będzie XT to sobie pojeżdżę,chociaż dieslem też mam ochotę sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 A że auto można pięknie ustawiać i z hamulca to i w lataniu bokiem tenże ABS też przeszkadza nie czaje w czym abs szkodzi do tej techniki Ja przeważnie Ustawiam z klepa przy srednich prędkościach i jakoś mi to nie przeszkadza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krogulec Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 (edytowane) Dużu minus za podłokietnik który jakby nie istnieje. A nie był odsunięty? W odróżnieniu od XV, w nowym Forku podłokietnik przesuwa się - tylko mechanizm działa z pewnym oporem. Jak sam robiłem przymiarkę to wydawał się wystarczający (choć przyznam, że skupiałem się na innych aspektach ) Edytowane 27 Marca 2013 przez Krogulec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Dużu minus za podłokietnik który jakby nie istnieje. A nie był odsunięty? W odróżnieniu od XV, w nowym Forku podłokietnik przesuwa się - tylko mechanizm działa z pewnym oporem. Jak sam robiłem przymiarkę to wydawał się wystarczający (choć przyznam, że skupiałem się na innych aspektach ) Nie przesuwa sie ,tak mi powiedziano więc nawet nie próbowałem. Jutro pojezdze to jeszcze sprawdze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krogulec Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 (edytowane) Nie przesuwa sie ,tak mi powiedziano więc nawet nie próbowałem. Na pewno w XT jest przesuwany, to masz fotkę na potwierdzenie: Ale jak z innymi wersjami to nie wiem Edytowane 28 Marca 2013 przez Krogulec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Czyli może tylko w XT ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 sprawdzalem 2.0 i tam tez sie przesuwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 A może przy CVT się przesuwa, a przy manualu nie? Tak tylko gdybam, ale miałoby to sens z ergonomicznego punktu widzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 w wersji Aktiv sie nie przesuwa. wlasnie przeczytalem w innym forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 ten podłokietnik no niby głupota ale jednak to fajna sprawa jak się jedzie ponad tys. km. To zawsze powinno być w opcji za dopłatą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pat Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Czy może wiecie jak odbywa się zamykanie samochodu gdy ma dostep bezkluczykowy? W salonie powiedziano mi, ze samochod trzeba zamknac z pilota, wiec chyba cala idea jest bez sensu jezeli tak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 W legacy naciskam przycisk na klamce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pat Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Nie jestem pewien czy w Foresterze platinium z tym systemem cos takiego jest jak guzik na klamce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 "Key less" jest pewnie taki sam we wszystkich modelach. Możesz zamykać guzilkiem przy klamce lub pilotem. Otwierać kluczykiem lub po włożeniu ręki za klamkę sam się odblokuje. Jeżeli wewnątrz samochodu jest drugi kluczy system nie działa. Jest jeszcze jedna fajna przypadłość key less. Czasami kierownica "blokuje się" po zgaszeniu auta i przy próbie odpalenia guzikiem czeka nas niespodzianka: zero reakcji. Trzeba lekko przekręcić kierownicę. No może trochę mocniej niż lekko. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Czyli może tylko w XT ? Wersja XT od SBD i 2.0i nie powinny sie różnić pod tym względem. Podłokietnik mozna przesuwać. Jest jeszcze jedna fajna przypadłość key less Ja znam chyba jeszcze jedną. W Aurisie żona wysiadła z kluczykiem w torebce a ja miałem jeszcze skoczyć na stację. Pojechałem i zorientowałem się później ze nie mam kluczyków. Zorientowałem się przed wyłączeniem silnika i przyjechałem spowrotem. Po jakims czasie pojawiło sie jakies ostrzezenie ale duuużo za późno. Moze w Forku system jest bardziej inteligentny.BTW - 'Head up display' tez mógłby sie w Forku znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Czyli może tylko w XT ? Wersja XT od SBD i 2.0i nie powinny sie różnić pod tym względem. Podłokietnik mozna przesuwać. nie można.dziś próbowałem.może taka wersja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 W OBK jest sygnał dźwiękowy jak oddalisz się od auta. Wystarczy wysiąść z kluczykiem i już piszczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Wystarczy wysiąść z kluczykiem i już piszczy. a moj piszczy jak zostawię kluczyk w środku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rok z Bagien Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Tańsze wersje benzynowe nie mają przesuwanego podłokietnika. Ma go np. XT i Diesel w wersji Sport. Co do reszty to sami dealerzy nie wiedzą, która ma, a która nie. W specyfikacji tego nie ma. Może niech się ktoś z Dyrekcji wypowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krogulec Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 (edytowane) Nie jestem pewien czy w Foresterze platinium z tym systemem cos takiego jest jak guzik na klamce. W XV i nowym Forku nie ma już guzika tylko takie szczelinki w klamce pod którą jest czujnik zbliżeniowy. Zasada obsługi jest jednak taka sama jak w Legacy/Outbacku, wystarczy przyłożyć rękę do otworów aby otworzyć/zamknąć samochód. Edytowane 28 Marca 2013 przez Krogulec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pat Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Nie jestem pewien czy w Foresterze platinium z tym systemem cos takiego jest jak guzik na klamce. W XV i nowym Forku nie ma już guzika tylko szcelinki w klamce pod którą jest czunik zbliżeniowy. Zasada obsługi jest jednak taka sama jak w Legacy/Outbacku, wystarczy przyłożyć rękę do otworów aby otworzyć/zamknąć samochód. Dzięki za odpowiedz. Czyli rozumiem, ze trzeba przyłożyć rękę za klamke, żeby zamknać, czy wystarczy, że odejdzie się z kluczykiem od auta i samo sie zamknie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krogulec Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 (edytowane) Niestety trzeba przyłożyć rękę - nie jest to najwygodniejsze gdy ma się np. dziecko na ręku, ale i tak lepiej niż zamykanie z pilota Wbrew pozorom, takie rozwiązanie ma też swoje plusy - np. przy noszeniu większej liczby tobołów w więcej niż jedną osobę auto w kółko się nie blokuje (i nie sygnalizuje tego dodatkowo głośno syreną, tak jak ma to miejsce np. w Renault). Edytowane 28 Marca 2013 przez Krogulec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SirCastic Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 ....guzik to guzik. Odchodzisz od auta, po chwili chcesz sprawdzić czy zamknięte, wracasz, łapiesz za klamkę... otwiera się , zamykasz muśnięciem... odchodzisz, chcesz się upewnić...wracasz, łapiesz za klamkę .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się