Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

oglądałem po raz pierwszy nowego.Ładny.Dla mnie łudząco podobny do RAV4.Środek sprawia wrażenie bardzo solidnego,uporządkowany.Mnie się podoba.

Dużu minus za podłokietnik który jakby nie istnieje.

Za jakiś czas będzie XT to sobie pojeżdżę,chociaż dieslem też mam ochotę sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A że auto można pięknie ustawiać i z hamulca to i w lataniu bokiem tenże ABS też przeszkadza
nie czaje w czym abs szkodzi do tej techniki :rolleyes:

Ja przeważnie Ustawiam z klepa przy srednich prędkościach i jakoś mi to nie przeszkadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużu minus za podłokietnik który jakby nie istnieje.

 

A nie był odsunięty? W odróżnieniu od XV, w nowym Forku podłokietnik przesuwa się - tylko mechanizm działa z pewnym oporem. Jak sam robiłem przymiarkę to wydawał się wystarczający (choć przyznam, że skupiałem się na innych aspektach ;) )

Edytowane przez Krogulec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużu minus za podłokietnik który jakby nie istnieje.

 

A nie był odsunięty? W odróżnieniu od XV, w nowym Forku podłokietnik przesuwa się - tylko mechanizm działa z pewnym oporem. Jak sam robiłem przymiarkę to wydawał się wystarczający (choć przyznam, że skupiałem się na innych aspektach ;) )

Nie przesuwa sie ,tak mi powiedziano więc nawet nie próbowałem.

Jutro pojezdze to jeszcze sprawdze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesuwa sie ,tak mi powiedziano więc nawet nie próbowałem.

 

Na pewno w XT jest przesuwany, to masz fotkę na potwierdzenie:

 

2014-Subaru-Forester-114-5--262989.jpg

 

Ale jak z innymi wersjami to nie wiem ;)

Edytowane przez Krogulec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy może wiecie jak odbywa się zamykanie samochodu gdy ma dostep bezkluczykowy? W salonie powiedziano mi, ze samochod trzeba zamknac z pilota, wiec chyba cala idea jest bez sensu jezeli tak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Key less" jest pewnie taki sam we wszystkich modelach. Możesz zamykać guzilkiem przy klamce lub pilotem. Otwierać kluczykiem lub po włożeniu ręki za klamkę sam się odblokuje. Jeżeli wewnątrz samochodu jest drugi kluczy system nie działa. Jest jeszcze jedna fajna przypadłość key less. Czasami kierownica "blokuje się" po zgaszeniu auta i przy próbie odpalenia guzikiem czeka nas niespodzianka: zero reakcji. Trzeba lekko przekręcić kierownicę. No może trochę mocniej niż lekko.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli może tylko w XT ?
Wersja XT od SBD i 2.0i nie powinny sie różnić pod tym względem. Podłokietnik mozna przesuwać.

 

Jest jeszcze jedna fajna przypadłość key less
Ja znam chyba jeszcze jedną. W Aurisie żona wysiadła z kluczykiem w torebce :D a ja miałem jeszcze skoczyć na stację. Pojechałem i zorientowałem się później ze nie mam kluczyków. Zorientowałem się przed wyłączeniem silnika i przyjechałem spowrotem. Po jakims czasie pojawiło sie jakies ostrzezenie ale duuużo za późno. Moze w Forku system jest bardziej inteligentny.

BTW - 'Head up display' tez mógłby sie w Forku znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien czy w Foresterze platinium z tym systemem cos takiego jest jak guzik na klamce.

 

W XV i nowym Forku nie ma już guzika tylko takie szczelinki w klamce pod którą jest czujnik zbliżeniowy. Zasada obsługi jest jednak taka sama jak w Legacy/Outbacku, wystarczy przyłożyć rękę do otworów aby otworzyć/zamknąć samochód.

Edytowane przez Krogulec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien czy w Foresterze platinium z tym systemem cos takiego jest jak guzik na klamce.

 

W XV i nowym Forku nie ma już guzika tylko szcelinki w klamce pod którą jest czunik zbliżeniowy. Zasada obsługi jest jednak taka sama jak w Legacy/Outbacku, wystarczy przyłożyć rękę do otworów aby otworzyć/zamknąć samochód.

Dzięki za odpowiedz. Czyli rozumiem, ze trzeba przyłożyć rękę za klamke, żeby zamknać, czy wystarczy, że odejdzie się z kluczykiem od auta i samo sie zamknie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety trzeba przyłożyć rękę - nie jest to najwygodniejsze gdy ma się np. dziecko na ręku, ale i tak lepiej niż zamykanie z pilota ;) Wbrew pozorom, takie rozwiązanie ma też swoje plusy - np. przy noszeniu większej liczby tobołów w więcej niż jedną osobę auto w kółko się nie blokuje (i nie sygnalizuje tego dodatkowo głośno syreną, tak jak ma to miejsce np. w Renault).

Edytowane przez Krogulec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....guzik to guzik.

Odchodzisz od auta, po chwili chcesz sprawdzić czy zamknięte, wracasz, łapiesz za klamkę... otwiera się , zamykasz muśnięciem... odchodzisz, chcesz się upewnić...wracasz, łapiesz za klamkę ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...