Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Mnie również, zresztą, w tym wątku między innymi, zdarzyło się rozważać kwestię szczelności dolotu FXT, w związku okresowym problemem z regularnością przyśpieszania oraz epizodami detonacji z wydechu. W dużej mierze problem rozwiązała aktualizacja softu....a  resztę odczuć delikatnego wahania samochodu w czasie jazdy zrzuciłem na specyficzną, sprężystą pracę zawieszenia na drobnych nierównościach, na którą bardziej niż na początku użytkowania Leśnika zwracam uwagę. Bo nie widzę nieregularności w ruchu  wskazówki obrotomierza. Nie słychać typowego dla nieszczelności dolotu hałasu. I być może podobny charakter mają objawy zgłaszane za oceanem, szczególnie, że jednym mijają innym nie po zmianie opasek. Efekt placebo? ;)

Edytowane przez yossarian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co czytałem, jeżeli są zachowane procedury [ichniejsze] to każdy widzi poprawę,"Im Sorry but my englisch is not well" więc moglem czegoś nie zrozumieć lub przeoczyć ... najprościej zejść do auta i to sprawdzić, ewentualnie przeprowadzić test pomocniczy :)

Ja niestety nie posiadam takiej możliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy wielka prośbą.... Jak macie ksiazke obslugi do forka w wersji elektronicznej to dajcie znac.....

Niestety jestem w sytuacji ze nie moge zasysac z netu wiec automatycznie nawet nie szukam po "chomikach" i innych stronkach....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy wielka prośbą.... Jak macie ksiazke obslugi do forka w wersji elektronicznej to dajcie znac.....

Niestety jestem w sytuacji ze nie moge zasysac z netu wiec automatycznie nawet nie szukam po "chomikach" i innych stronkach....

 

Witam,

Nie wiem czy to Ci pomoze, ale mi osobiscie nie udalo sie znalezc nic innego (porzadnego) w sieci, a w oficjalnej dystrybucji w Polsce nie maja wersji elektronicznej instrukcji, bo za papierowa trzeba placic (350pln). B)

 

Tutaj link do instrukcji po angielsku z kanadyjskiej strony Subaru: http://www.subaru.ca/WebPage.aspx?WebPageID=16400&WebSiteID=282#

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Zobaczymy czy auto bedzie oferowane tylko w Japonii czy moze w Europie równiez.

W Europie nie będzie oferowany.

 

 

czy bedzie czerpał z zapasów ej25 czy moze dostanie silnik z japonskiej wersji WRX STI

Ani to, ani to.

 

Pozdrowienia 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj link do instrukcji po angielsku z kanadyjskiej strony Subaru: http://www.subaru.ca/WebPage.aspx?WebPageID=16400&WebSiteID=282#

 

Instrukcja kanadyjska różni się od polskiej. Np. W zakresie stosowania łańcuchów. Kanadyjska mówi, że nie można, bo za mało miejsca przy kołach i ewentualnie można jakieś specjalne przyrządy trakcyjne, a polska, że można. Podobnie inne Max obciążenie dachu. Wiecej nie znalazłem, ale może być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

25 listopada premiera Forka STi tS:

http://moto.pl/MotoPL/1,88389,16876948.html

 

Zapowiada się ciekawie :) .

 

Dyrekcja już pisała że na rynku UE go nie będzie. 

 

odpowiedź Dyrekcji jest tutaj:

 

Na 25 listopada  wyznaczono premiere  Forestera STI.

Zobaczymy czy auto bedzie oferowane tylko w Japonii czy moze w Europie równiez.

Jezeli w Europie tez to jaki silnik bedzie go napędzał???czy bedzie czerpał z zapasów ej25 czy moze dostanie silnik z japonskiej wersji WRX STI ?

Jesli to drugie,to stawiam na to ze w przyszłym roku WRX STi  na Europe powinien miec dwulitrowy motor. :)

 

 

 

Zobaczymy czy auto bedzie oferowane tylko w Japonii czy moze w Europie równiez.

W Europie nie będzie oferowany.

 

 

czy bedzie czerpał z zapasów ej25 czy moze dostanie silnik z japonskiej wersji WRX STI

Ani to, ani to.

 

Pozdrowienia 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogratulowac tylko wypada bartosz51. :) 

Moj chyba jeszcze plynie, ale na polowe listopada tez juz jestem umowiony. :rolleyes:  Jeszcze tylko zalezy czy SIP pojdzie mi na reke i nie zamontuje ISR-u w aucie dla mnie, bo do niczego mi to badziewko nie jest potrzebne. Wiem zaraz moga sie znalezc Koledzy, ktorzy stwierdza, ze jestem co najmniej dziwny, ale to moj wybor i nie chce, zeby mi ktos w nowym aucie grzebal instalujac jakas elektronike. B) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...