wilkor Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 A co do spalania to ostatnio na odcinku Warszawa - Sobótka był duży wiatr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Dlatego to jest krzywdzące bo Subaru podaje w miarę realne i osiągalne bez wysiłku spalanie (np. XT w mieście - sam się zmieściłem) a od tego jest liczona emisja CO2 i potem Audi i VW ma kilkanaście wersji silnikowej bo zaniżwartości a Subaru nie może mieć w ofercie H6 i WRX, które pewnie sumarycznie i tak paliłyby mniej niż realne spalanie Audi, VW, Mercedes i BMW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechoo Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 @FilipBB Nawet jeśli jest tak jak piszesz, to chyba w JP powinien być ktoś ogarnięty, kto również doszedł (powinien dojść) do takich wniosków. Ale widać FHI nie chce sprzedawać większej ilości OBK w EU. Ciekaw jestem BTW, ile sztuk OBK trzeba poświęcić (finansowo na papierze) żeby skompensować koszty przygotowania oferty z silnikiem 2.0DIT na EU? Mówiąc inaczej po ilu szt. osiągają pkt. zrównania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 A propos emisji CO2 to, z tego co pamiętam z treści artykułów i rozmów w mediach, w momencie gdy emisja CO2 miała stać się głównym czynnikiem limitującym jakość i ilość produkcji aut, to liczy się sumaryczną wartość emisji CO2 wszystkich rodzajów aut wprowadzonych na dany rynek - czyli UE. Stąd też SBD i silniki o, nazwijmy to, małych pojemnościach albo wolnossące - oczywiście piszę o Subaru. Dlatego wypadła H6, nie ma WRX i uśmierca się STI bo nie mieszczą się limitach. Poprostu Subaru musiałoby dużo dopłacać do interesu albo kupujący musieliby zapłacić takie ceny, że nikt nie chciałby nawet patrzeć na markę Subaru w UE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lookash Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 A tak zmieniając temat znalazłem na you tube film z udziałem FXT na torze Nurburgring ale poza komentarzami kierowców chwalącymi prowadzenie Forka nigdzie nie udało mi się znaleźć końcowego czasu, może komuś udało się znaleźć jak Forek sobie tam poradził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T1sh0 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Lepiej zapytać FHI dlatego że to oni robili test! Albo Dyrekcja zapyta! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Jakby wynik byl dobry - pochwaliliby się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T1sh0 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Dla mnie wynik był dobry jak na SUV! Na 100% jechał S#!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Chętnie poznam i zestawie np. z hothatchami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Chętnie poznam i zestawie np. z hothatchami Co tam z hothatchami, z BRZ trzeba zestawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T1sh0 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 No i się dowiedziałem o mapach! Aktualizacja będzie dopiero marzec/kwiecień w ASO i a koszt 600-700zł. Obojętnie czy samochód jest nowy i tak muszę zapłacić jakbym chciał. Super sprawa! Czyli ktoś może kupi sobie Subaru z Navi w lutym/marzec ze starych map i od razu dopłata za aktualizacja. Ciekawa strategia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzonex Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Klasa :-) dlatego ciesze się że kupilem comforta i korzystam ze smartfona, z drugiej strony jestem nie ma co mocno narzekać, bo cena comforta mocno promocyjna, a jeśli chodzi o platinium to tez tragedii nie ma jeśli chodzi o cenę zakupu auta, nie mniej jednak skoro miałem doplacać do map kupujac Nowe auto wyśmiałbym sprzedawcę, bo coś tu nie halo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 (edytowane) Ja podobnie, też comfort, a jak potrzeba to na szybę Garmin za 400 zł z dożywotnią aktualizacją map w cenie. Fabryczna nawigacja to porażka w każdym aucie. Skóry lepsza połowa nie chciała, szyber w poprzednim Forku nieużywany był, a audio i szyby można ogarnąć za ułamek różnicy w cenie. Edytowane 9 Stycznia 2015 przez Jaca68 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Fabryczna nawigacja to porażka w każdym aucie. Polemizowalbym. Jest sporo udogodnien nawigacji wbudowanej - integracja z komputerem (wyswietlacz przy zegarach), szacownie przebytej drogi na podstawie danych z kol a nie z gps (do np. nawigowania w tunelu) itp. Nie wiem czy te cechy wystepuja w subaru, ale zaawansowane wbudowane nawigacje potrafia naprawde wiele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 w Suabru chyba nie występują ale faktycznie pod względem wygody obslugi niektóre systemy fabryczne sa bardzo wygodne, integracja z autem niby niewiele ale jak sie chwile tego używa to potem brakuje Subaru w tych sprawach jest lata swietlne za np. VW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T1sh0 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Fiji, zgadzam się! Jest opcja w nawigacją że by zmienić pomiar spalania samochodu! Miałem ustalone 6.5l/100km po za miasta i zmieniłem na 8.5l! Plus dodałem ile pali w mieście czyli 11.2l według Subaru. Fajni dodatek! Na nawigacji nie narzekam i jak na mój gust jest super. Nie lubię telefon czy gps na szybie montować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Alternatywą dla przyssawki na szybę są uchwyty Brodit. Ja kupiłem. Montuje się na kratkę nawiewu ale nie za żaluzję. Są dedykowane do forka 14. Jest sklep w Warszawie. Do tego mam wspornik na tablet ram mount. Razem jak w statku kosmicznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzonex Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Wszystko fajnie i ładnie tylko ze zanim trafilem na Subaru to trochę błądzilem i powiem tak, w tej cenie suv o podobnej charakterystyce... Nieosiagalny. Nie ważne jak Marka. Subaru oferuje to czego oczekuje klient, ten konkretny klient. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T1sh0 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Czyli jestem ten konkretny klient!!! I naprawdę nie ma taki SUV jak XT w taką samą cena! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Wczoraj w radio słyszałem reklamę Toyoty Rav4. „Nie podąża za innymi SUVami.” I wcale się nie dziwę Toyocie. Może czas na naklejki na Forkach: “Don't follow me. My road starts where yours ends...” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 “Don't follow me. My road starts where yours ends...” Dałbym Ci zieleńca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 9 Stycznia 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Producent np odłącza alternator, o klimie nie wspomnę, wspomaganie kierownicy itp, zakłada specjalne opony i mocno je pompuje To nie jest zgodne za stanem faktycznym. Samochód musi odpowiadać stanowi homologacyjnemu ( włącznie z własciwym ciśnieniem w oponach). Klima jest istotnie wyłączona, podobnie jak i wszystkie inne ( wyłączalne ) odbiorniki prądu. Oczywiście producent jak najbardziej może stosować rozwiązania techniczne, które będą wpływały korzystnie na wynik testu, a tylko minimalnie na faktyczne zużycie paliwa ( choćby systemy start-stop ). Mozna też stosować podgrzewanie elementów przenieisienia napędu ( np. skrzyni ) w celu zmniejszenia tarcia w fazie rozgrzewania (ma znaczenia w praktyce, gdy jeździmy na krótkich trasach, praktycznie nie ma, gdy na dłuższych ), itd. itd. Można też ( i to producenci jak najbardziej stosują ) wybierać do badań szczególnie dokładnie przygotowane i odpowiednio dotarte egzemplarze. Wszystko powyższe prowadzi oczywiście do sytuacji, w której - zgodnie z czasem przeprowadzanymi przez pisma motoryzacyjne badaniami - różnice pomiędzy wartościami nominalnymi i mierzonymi w praktyce są dla producentów europejskich większe, niż dla importu. Sam cykl wyglada tak ( zauważmy, że w cyklu pozamijeskim jazda z najwyższą prędkością, czyli 120km/godz trwa całe ... 10 sekund ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 dlatego ciesze się że kupilem comforta i korzystam ze smartfona, z drugiej strony jestem nie ma co mocno narzekać, bo cena comforta mocno promocyjna Wszystko to prawda, jednak brak okna dachowego dla mnie osobiscie strata nie do powetowania. Myślę, że wybrałbym wersje z oknem biorąc XT. U mnie roleta okna praktycznie zawsze odsunięta, w aucie jasno (nawet w nocy dużo jaśniej). Latem dach odsunięty praktycznie zawsze - chyba że pada, lub wysoka prędkość. Dla mnie otwierany dach - zwłaszcza przezroczysty - to must have w kolejnym aucie). jak potrzeba to na szybę Garmin za 400 zł z dożywotnią aktualizacją map w cenie. Dla mnie dodatkowa zaleta względem fabrycznej navi jest możliwość użycia w terenie na drogach gruntowych (wystarczy wybrać np poruszanie się rowerem) co w nawigacji montowanej fabrycznie nie jest możliwe, lub nawet wgranie mapy z roadbookiem - w terenie rewelacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Alternatywą dla przyssawki na szybę są uchwyty Brodit. Ja kupiłem. Montuje się na kratkę nawiewu ale nie za żaluzję. Są dedykowane do forka 14. Jest sklep w Warszawie. Do tego mam wspornik na tablet ram mount. Razem jak w statku kosmicznym. Fajnie to wygląda tylko co z nadmuchem przez zasłoniętą kratkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Fajnie to wygląda tylko co z nadmuchem przez zasłoniętą kratkę. A w jaki sposób mocuje się navi/smartfona do tego supportu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się